×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی جنرال شکار لبخند 30000 مدل GNR-30WAA 30000BTU

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
رتبه انرژی :A+
طراحی : لبخند
گاز خنک گننده :  R22
کمپرسور :روتاری
ظرفیت گرمایش : 30000
3 سرعته3 سرعته
جنس بدنه :پلاستیکی ، فلزی
عملکرد : سرمایشی-گرمایشی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی جنرال شکار لبخند 30000

با شروع شدن فصل گرما خرید کولر گازی هم زیاد می شود شما حتما باید با توجه به فضای منزال اداره مساجد و هر محیطی که لازم دارید را بسنجید بعد با کارشناسان کولر ظرفیت محل مورد نظر خود را بگویید تا آن ها بهترین کولر را برای شما انتخاب کنند چون اگر فضای شما زیاد است باید کولر گازی با ظرفیت بالا بخرید تا محیط شما را خنک کند و اگر محیطی با ظرفیت کم دارید باید کولر گازی با ظرفیت کم بخرید تا محیط شما بیش از حد سرد نشود.

بهتر است که بدانید پارامترهای مهم در کولر گازی قیمت کولر گازی، ظرفیت سرمایشی کولر گازی، تکنولوژی اینورتر، کیفیت ساخت بالا، امکانات و توابعی مانند چرخش به راست و چپ، چرخش به بالا و پایین، چرخش 4 جهته ی هوا، قابلیت راه اندازی مجدد خودکار، سیستم کاهنده ی رطوبت و ...می باشند پس حتما قبل از خرید باید در مورد آن ها سوال شود.

با خرید کولر گازی جنرال شکار لبخند با ظرفیت 30000 که دارای عملکرد سرمایشی و گرمایشی است می توانید در هر دو فصل سرد و گرم از آن استفاده کنید. کولر گازی جنرال طرح لبخند دو تکه است و از دو پنل داخلی و خارجی تشکیل شده است.

پنل داخلی که ظاهری بسیار شیک دارد و طرح آن مانند لبخند است بر روی دیوار نصب می شود و معمولا وزن سبک و میزان صدای بسیار کمتری دارد؛ اما بخش بیرونی در بیرون از اتاق و معمولا روی بالکن قرار می گیرد، بخش بیرونی هم وزن سنگین تری دارد و هم اینکه میزان صدای بیشتری تولید می کند. از آنجایی که این بخش در معرض آب و باران و تابش خورشید است، بهتر است بر روی چهار پایه و در زیر سایه باشد تا دچار فرسودگی و پوسیدگی زودهنگام نشود.

البته از پره های ضد فرسایش سود می برند که مقاومت بالایی دارند و در برابر نور آفتاب و باد باران از خود مقاومت بالایی نشان می دهد.گاز این کولر گازی R22 است این گاز از کم مصرف ترین گاز موجود در کولر گازی است که هوا را در زمان خیلی کمی خنک می سازد. با قابلیت سرعت چرخش فن می توان آن را مطابق با شرایط آب و هوایی محیط در سه حالت کم، متوسط و زیاد تنظیم نمود. 

سیستم سرمایش سریع نیز از دیگر ویژگی های کولر گازی جنرال شکار لبخند می باشد، این قابلیت در مدت زمانی کمتر از نیم ساعت مکان مورد نظرتان را خنک می گرداند. این کولر دارای ناحیه کاربرد T1 است و نشان می دهد که این کولر برای مناطق معتدل و خنک جوابگو است.  تنوع بالای محصولات در کولر گازی این امکان را به شما میدهد تا بتوانید در بین برند های مختلف بهترین گزینه را انتخاب کنید، یکی از این مدل ها کولر گازی گری 30000 لومو اینورتر میباشد.

قیمت کولر گازی جنرال 30000

طراحی و ظاهر کولر گازی جنرال 30000

کولر گازی های جنرال همیشه دارای کیفیت بالا هستند طراحی یکی از نکاتی است که هنگام خرید باید به آن توجه کرد شرکت جنرال کولر گازی هایی با طراحی زیبا وارد بازار کرده است. اسپلیت دارای دو بخش است بخش داخلی و بخش خارجی وقتی که بخش داخلی نگاه می کنیم انگار کولر دارای یک طرح لبخند است و یک نمایشگر دیجیتالی هم که در بالای خنده وجود دارد برنامه و میزان دما کولر گازی را به شما نشان می دهد.

کولر گازی های جنرال با طرح لبخند همیشه دارای طراحی متفاوتی هستند و یکی از برند های پرفروش به حساب می آید. پنل داخلی داخلی این سیستم تهویه شامل فیلتر هوا، برای جلوگیری از گرد و غبار است هنگامی که کولر در حالت اماده به کار است. پنل خارجی که در خارج از ساختمان نصب می شود بهتر است بر روی چهار پایه ای قرداد داده شود و دور از نور آفتاب و باان قرار بگیرد تا زود دچار فرسایش نشود. 

پره های این کولر گازی دارای یک لایه طلاییست که از فرسایش ناشی از شرایط جوی جلوگیری به عمل می آورد. رنگ هر دو یونیت سفید است و همین رنگ با سایر وسایل خانه شما ارتباط دارد و قتی به کولر نگاه می کنی بسیار چشمگیر و دلربا است با این که چند سالی است کولر گازی جنرال طرح لبخند در بازار موجود است ولی هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد. با ین کولر گازی طراحی بسیار شکیل و کیفیت بالا را تجربه کنید. 

طراحی و کیفیت کولر گازی جنرال 30000

کمپرسور روتاری 

کمپرسور به کار گرفته برای کولر گازی جنرال از نوع روتاری می باشد، می دانید که کمپرسور روتاری یکی از پر مصرف ترین کمپرسورها در کولر گازی است و علاوه بر قدرت خنک کنندگی بالا، مصرف انرژی  کم و حجم کمی هم دارند. کمپرسور روتاری، راندمان نسبتا بالایی دارند و سروصدای کمتری ایجاد می کنند. مصرف پایین برق این نوع کمپرسورها، آنها را به کمپرسورهای محبوب تولیدکننده های کولر گازی خانگی تبدیل کرده است.

این کمپرسورها همچنین طراحی بسیار ساده ای دارند و تعمیر آنها زمان و هزینه به مراتب کمتری نسبت به دو مدل دیگر خواهد داشت. کمپرسورهای روتاری نسبت به کمپرسورهای پیستونی مصرف برق کمتری داشته و صدای حاصل از کارکرد آنها نیز کمتر است و در مجموع راندمان بالاتری نسبت به کمپرسورهای پیستونی دارند ولی کمپرسورهای پیستونی قدرت سرمایش بهتری دارند.

این کولر گازی کم مصرف دارای برچسب انرژی B می باشد که نشان از کم مصرف بودن کولر می دهد همچنین می تواند نگرانی شما بابت فیش ماهیانه را از بین ببرد. کولر گازی 30000 جنرال از دیگر مدل های این برند میباشد که  با ظرفیت 30000 دارای عملکرد سرمایشی و گرمایشی است و در هر دو فصل سرد و گرم مورد استفاده قرار می گیرد.

جنرال 30000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GENERAL 30000BTU

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410A
اینورتر
ندارد
تعداد پنل
1 عدد
ابعاد
ابعاد موتور 946×410×810 میلی متر - 118 سانتی متری (خالص)
وزن
وزن موتور 62.5KG
میزان صدا
58 دسی بل
نشانگر روی پنل
دارد
سایر توضیحات
صفحه نمایش LCD - میزان صدا 58 دسی بل - ناحیه کاربرد T1 و T3- قابلیت AIR FLOW - قابلیت SWING - قابلیت تعویض mode - قابلیت تنظیم سرعت فن - حالت خواب
جنس
پلاستیکی ، فلزی
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمایشی-گرمایشی
رده انرژی
+A
مناسب برای فضای
محیط 90 تا 120 متر
محدوده ظرفیت سرمایشی
بالای 30 هزار BTU/hr BTU/hr
ظرفیت سرمایش
30000
میزان پرتاب باد
15 متر
نوع برق مصرفی
تک فاز
میزان مصرف برق
220-240
قطر لوله رفت
9.52 اینچ
قطر لوله برگشت
15.9 اینچ
حداکثر طول لوله کشی
24 متر
حداکثر ارتفاع لوله کشی
17 متر
بازدهی سرمایش EER
5.25
بازدهی گرمایش COP
5.90
حداقل دما
18 درجه سانتی گراد
حداکثر دما
30 درجه سانتی گراد
فیلتر
دارد
توضیحات فیلتر
فیلتر تصفیه هوا فیلتر گرد و غبار
ریموت کنترل
دارد
اقلام همراه
لوله-کابل مسی-پایه پنل-ریموت کنترل-باتری ریموت کنترل-دفترچه راهنما
شناسه کالا
2800000234645

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست