×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی جنرال شکار لبخند 60000 مدل GNR-60WAA 60000BTU

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
رتبه انرژی :+A
طراحی : لبخند
کمپرسور : روتاری
سرعت فن : 3 سرعته
گاز خنک کننده : R410a
ظرفیت گرمایش : 60000
جنس بدنه :  پلاستیکی ، فلزی
عملکرد :سرمایشی-گرمایشی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی جنرال شکار لبخند 60000

این روزها کولرگازی ها جزوی از خریدهای مهم در محصولات خانگی شده است و هر ساله هم به تعداد این محصولات افزوده می شود چون خواهان زیادی دارد و قابلیت های بسیار بالاتر و ظرفیت خننک کنندگی بالاتری نسبت به محصولات قدیمی را دارد در فصل گرم سال تنها چیزی که می تواند موجب اسایش شود وجود یک کولر گازی ست که هوای بسیار سرد را به پخش برساند.

انتخاب کولر گازی به نکات زیادی هم چون متراژ اتاق و ظرفیت کولر گازی بستگی دارد. در ساخت کولر گازی، جنرال از برند های مطرح دنیا می باشد که با سابقه ی چندین ساله ی خود بهترین مدل ها را با ظاهری زیبا به تولید می رساند البته یکی نکات بسیار ویژه در این کولر گازی دو عملکرد سرمایشی  گرمایشی است یعنی هم می توان در فصل سرد سال و هم در فصل گرم از آن استفاده کرد و نیازی به جابه جایی آن نیست.

بر خلاف کولر گازی های سایر برندها، در این اسپلیت دیواری جنرال هر دو حالت تنظیم پره ها swing و airflow به صورت اتوماتیک و از طریق ریموت کنترل انجام می شود که در این صورت نیازی نیست برای تنظیم پره ها به صورت افقی، دستی این کار را انجام دهید علاوه بر آن کولر گازی کم مصرف جنرال شکار لبخند 60000 قابلیت تعویض مود را با حالت های باد سرد یا گرم و شرجی چرخشی در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

کولر گازی جنرال شکار لبخند 60000 دارای یک ریموت سبک و خوش دست است تا از راه دور بتوانید حالت‌های متنوع خروج هوا را تنظیم کنید، دما را تغییر دهید و یا اینکه به سایر تنظیمات دستگاه دسترسی داشته باشید. قیمت کولر گازی جنرال شکار لبخند 60000 در فروشگاه دوزین کالا با توجه به اینکه از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است بسیار منطقی به نظر می رسد و می توان گفت که با خرید این کولر گازی تا سالیان سال  دیگر نیاز به خرید مدل جدیدی نخواهید داشت.

کولر گازی جنرال شکار لبخند 60000 دارای موتور کم مصرف روتاری استفاده کرده است. کمپرسور روتاری در مقایسه با کمپرسور های پیستونی که به حجم زیاد هوا با فشار بالا نیاز دارند بسیار کارآمدتر هستند. این کمپرسورها با با یک مکانیزم جابه جایی چرخشی کار می کند که مصرف کم انرژی و عملکر بالا را به همراه دارد کمپرسور های روتاری نسبت به کمپرسور اسکرول و پیستونی پر طرفدار تر هستند 

کولر گازی جنرال شکار لبخند 60000

طراحی و ساختار کول گازی جنرال شکار لبخند 600000

 طراحی یکی از ویژگی های مهم در کولر گازی است بخصوص وقتی که آن را در سالنتان نصب کردید پنل داخلی بسیار چشمگیر است. کولر گازی 60000 از طراحی خاصی بهره می برد که پنل اصلی آن با یک نمایشگر با دنباله لبخند استیل تزئین شده و این ویژگی، پنل مستطیلی شکل جنرال را زیبا و زیباتر ساخته است. نکته جالب اینجاست که این نمایشگر نیم دایره جنرال، در حین روشن شدن با نورهای رنگی و نور پس زمینه سبز تزئین شده و تاثیر بسزایی بر دکور کلی کولر خواهد داشت.

پره های افقی و عمودی کولر در زیر دریچه قابل باز شدن جای گرفته اند و با روشن شدن دستگاه، این دریچه در یک حرکت آرام باز می شود و اتاق شما را از هوای تصفیه شده و سالم سرشار می سازد. پنل خارجی در خارج از ساختمان نصب می شود و چون دارای رادیات طلایی است در برابر نور آفتاب و باران از خود مقاومت بالایی نشان می دهد.

حضور فیلترهای گرد و غبار یکی از ویژگی های این کولر گازی اسپلیت با این فیلتر ها دیگر خبری از میکروب و هوای آلوده در خانه تان نخواهد بود. فیلترهای این دستگاه برای توانایی حذف گرد و غبار و عوامل آلرژی زا به خصوص برای افرادی که دارای حساسیت هستند، بسیار پر کاربرد خواهند بود.

کولر گازی جنرال شکار لبخند 60000

امکانات و قابلیت های کولر گازی جنرال شکار لبخند 60000

حتما در هنگام خرید کولر گازی به ظرفیت و متراژ خانه خود دقت کنید تا یک محصول مناسب را خریداری نمایید چون  اگر کولر گازی کمتر از مساحت منزل شما باشد، آنطور که باید نمی تواند قدرت خنک کنندگی داشته باشد و برعکس اگر کولر گازی با قدرت برد بالا یا با ظرفیت بالا را برای اتاق تان انتخاب کنید ممکن است از سرما یخ بزنید. 

کولر گازی جنرال شکار لبخند 60000 نیز مانند سایر کولرهای دیگر دارای دریچه پخش هوای می باشد که در چهار جهت قرار دارد و شما می توانید با تنظیم آن هوا را به هر طرفی که بخواهید هدایت کنید و یا می توانید با تنظیم آن ها هوا را به طور یکنواخت در کل اتاق پخش کنید و در هر نقطه از اتاق از یک هوای عالی لذت ببرید.

این دریچه ها به صورت عمودی و افقی تنظیم می شوند. قابلیت توربو TURBO حالت سرمایش سریع را برایتان فعال می کند تا در روزهای گرم تابستان هنگامی که به منزل باز می گردید از داشتن هوای کاملا خنک در کمترین زمان لذت ببرید.

یکی دیگر از قابلت های چشمگیر کولر گازی جنرال شکار لبخند 60000 با فعال سازی این ویژگی که دکمه آن بر روی ریموت کنترل خودنمایی می کند، کولر به طور خودکار در تمام ساعات شب دمای اتاق را 2 درجه خنک می کند تا شما نصفه شب برای تنظیم هوای کولر از خواب بیدار نشوید و این قابلیت هوایی نه سرد و نه گرم را در اتاق حاکم می سازد که البته این برای حالت سرمایش کولر بود.

کولر گازی جنرال شکار لبخند 60000 از نوع روتاری تروپیکال یا همان T3 است اگر شما در مناطق بسیار گرم و حاره ای هستید این کو.لر گازی مناسب شما است و برای مناطق مانند سیستان و بلوچستان به راحتی جوابگو است.

کولر گازی جنرال 12000 از دیگر مدل های این برند میباشد که دارای قابلیت هایی و توابعی مانند صفحه نمایش LCD - قابلیت AIR FLOW - قابلیت SWING - قابلیت تعویض mode - قابلیت تنظیم سرعت فن - حالت خواب - جریان هوای چندگانه -فن 3 سرعته - شروع به کار مجدد خودکار - پنل قابل شست و شو - تنظیم خودکار جریان هوا می باشد.

کولر گازی جنرال شکار لبخند 60000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
60000 general

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410A
اینورتر
ندارد
تعداد پنل
1 عدد
ابعاد
ابعاد موتور 1600×750×140 میلی متر - 230 سانتی متری (خالص)
وزن
وزن موتور 97KG
میزان صدا
58 دسی بل
نشانگر روی پنل
دارد
سایر توضیحات
صفحه نمایش LCD - میزان صدا 58 دسی بل - ناحیه کاربرد T1 و T3- قابلیت AIR FLOW - قابلیت SWING - قابلیت تعویض mode - قابلیت تنظیم سرعت فن - حالت خواب
جنس
پلاستیکی ، فلزی
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمایشی-گرمایشی
رده انرژی
+A
مناسب برای فضای
مساجد-ادارات-منزل بزرگ
محدوده ظرفیت سرمایشی
بالای 60 هزار BTU/hr BTU/hr
ظرفیت سرمایش
60000
میزان پرتاب باد
15 متر
نوع برق مصرفی
تک فاز
میزان مصرف برق
220-240
قطر لوله رفت
17.5 اینچ
قطر لوله برگشت
29.9 اینچ
حداکثر طول لوله کشی
42 متر
حداکثر ارتفاع لوله کشی
32 متر
بازدهی سرمایش EER
8.25
بازدهی گرمایش COP
9.15
حداقل دما
18 درجه سانتی گراد
حداکثر دما
30 درجه سانتی گراد
فیلتر
دارد
توضیحات فیلتر
فیلتر تصفیه هوا فیلتر گرد و غبار
ریموت کنترل
دارد
اقلام همراه
لوله-کابل مسی-پایه پنل-ریموت کنترل-باتری ریموت کنترل-دفترچه راهنما
شناسه کالا
2800000234645

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست