×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی جنرال T3 لبخند 26000

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
رتبه انرژی : A
گاز خنک کننده : R22
طراحی : لبخند
کمپرسور :روتاری
ظرفیت گرمایش :26000
سرعت فن : 3 سرعته
جنس بدنه : پلاستیکی ، فلزی
عملکرد : سرمایشی-گرمایشی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی جنرال T3 لبخند 26000

کولر گازی جنرال اسپلیت 26000 از دو بخش داخلی و خارجی تشکیل شده است. پنل داخلی کولر گازی که بر روی دیوار نصب می شود، دارای بدنه ی سفید رنگ براق است و برند معتبر جنرال در پنل داخلی حک شده است و نشان از اصالت بالای کالا است. همچنین پنل داخلی دارای یک نمایشگر است که میزان دما و دکمه روشن و خاموش و انواع برنامه بر روی پنل قرار داده شده است پنل خارجی که در خارج از ساختمان نصب می شود در برابر نور آفتاب و باران از خخود مقاومت بالایی نشان می دهد.

چون پره های ضد فرسایش برای هر دو پنل استفاده شده است. این کولر گازی دارای قابلیت هایی مانند سرمایش سریع، حالت خواب، تنظیم سرعت فن و.... می باشد. خرید کولر گازی جنرال t3 لبخند با ظرفیت های سرمایشی و گذمایشی 26000 برای مکانی با متراژ و مساحت 50 تا 80 متر مربع مناسب است و با قدرت خنک کنندگی بالایش به راحتی همه ی محیط را خنک می کند.

یکی از ویژگی های مهم در کولر گازی نوع گاز مصرفی آن می باشد گاز مصرفی کولر گازی جنرال 26000 در مشخصات فنی r22 می باشد که دوست دار محیط زیست می باشد. کولر گازی 26000 جنرال دارای برچسب انرژی a است که نشان از کم مصرف بودن ان می باشد. ناحیه ی کاربرد کولر گازی جنرال لبخند ناحیه ی حاره ای و گرم و خشک درج شده است، این نواحی در واقع به مناطق و شهرهای جنوب کشور و شهرهای شمالی کشور ما اشاره دارد.

بنابراین باید این را بدانید که در این مناطق بهترین عملکرد را خواهد داشت ناحیه T3 یعنی برای مناطق گرم و حاره ای مانند سیستان و بلوچستان، زاهدان و کرمان جوابگو است. شرکت جنرال برای کولر گازی 26000 از موتور کم مصرف اینورتر استفاده کرده است. اینورتر جدیدترین نوع موتور می باشد که در ان بیشتر قطعات اضافی از بین رفته و کم ترین میزان سر و صدا تولید خواهد شد.

با وجود قابلیت اینورتر هنگام خاموش شدن کولر گازی کاملا خاموش نخواهد شد و تنها سرعت دور ان کاهش می یابد و در نتیجه هوا در حالت نرمال قرار گرفته می شود و به این ترتیب انرژی بسیار کمی به مصرف می رسد. قابلیت پاک کنندگی خودکار پنل داخلی کولر گازی را پاک می کند و از رشد و تکتیر انواع میکروب و باکتری داخل پنل جلوگیری خواهد نمود. به همراه کولر گازی جنرال یک ریموت کنترل و 5 متر سیم و کابل و 5 متر لوله ی مسی نیز ارائه می شود.  اگر این محصول نتوانسته نیاز های شما را برطرف کند، میتوانید با مطالعه مشخصات کولر گازی ال جی 27000 محصولی مدرن و با کیفیت از دیگر برندها را مورد بررسی قرار دهید.

قیمت کولر گازی جنرال T3 لبخند 26000

کولر گازی سرد و گرم جنرال 

کولر گازی سرد و گرم دارای ناجیه کاربرد T3 درج شده است و برای مناطق با شرایط آب و هوایی گرم مناسب است و اگر در مناطق گرمسیر زندگی می کنید بهتر است که ناحیه کاربرد T3 را بخرید چون این ناحیه سالن های شما را خنک می کند.

کمپرسور کولر گازی جنرال از نوع کمپرسور روتاری است که به طور معمول در کولر های اسپیلت سرد و گرم از این مدل کمپرسور استفاده میشود که شاید بهترین گزینه برای این مدل کولر ها باشد زیرا به نسبت کمپرسور های اسکرول که قدرت بالایی دارند اما قیمت آنها نیز بالا تر است و کمپرسور های پیستونی که وزن انها بسیار بالا با مصرف برق زیادی هستند است که ویژگی های این مدل کمپرسور که از طریق دو صفحه سبب فشره سازی گاز میشود و تا ظرفیت 36 هزار زا پشتیبانی میکند.

گزینه بسیار مناسبی برای کولر های سرد و گرم  که در مناطق معتدل بیشتر استفاده میشود است. با وجود کمپرسور روتاری در کولر علاوه بر اینکه میزان صدای کولر بسیار کم است و این کمی صدا به دلیل اصطکاک ناچیزی است که در هنگام کار کرد کولر دچار آن میشود طول عمر کولر را تا حد بسیار زیادی بالا برده است فیلتر تصفیه با تزریق هوای عبوری از سیستم تهویه هوا با بیش از 3 میلیون یون ذرات میکروسکوپی مضر را کاهش می دهد و هوای سالم و عاری از هر گونه گرد و غباری باشد.  در بین انواع مدلهای کولرهای جنرال کولر گازی DN جنرال لبخند 18000 دارای سیستم سرمایشی قدرتمند مباشد.

کولر گازی جنرال T3 لبخند 26000

سایر امکانات کولر گازی جنرال 26000

قابلیت ها و امکاناتی برای کولر گازی جنرال لبخند 26000 در نظر گرفته شده است یکی از این قابلیت ها حالت خواب است. حالت خواب یا  sleep mode حالتی است که کولر گازی با قرار گرفتن روی آن چه در حالت گرمایش و چه سرمایش دما را طی دو ساعت اول هر ساعت یک درجه به دمای معمولی اتاق نزدیکتر می کند. یعنی اگر در حالت سرمایش باشد.

هر ساعت یک درجه به دما افزوده می شود و در حالت گرمایش یک درجه کم می کند. قابلیت چرخش 4 جهته ی هوا امکان تنظیم جهت وزش باد به سمت راست و چپ و بالا و پایین را دارد، با این قابلیت کاربر و مصرف کننده می تواند هوای خنک را به هر جهتی که دوست دارد انتقال دهد. تا همه ی گوشه های اتاق به راحتی خنک گردند. قابلیت SWING هوا را به سمت چپ از راست هدایت می کند.

با تنظیم جهت پره ها می توانید جریان هوای خنک را به سمت دلخواه خود تنظیم کنید، البته تنظیم و کنترل جهت جریان هوا توسط ریموت کنترل انجام می شود. این کولر گازی قابلیت تعویض مود یعنی حالت را هم دارد و شما می توانید بسته به مکان و شرایط آب و هوایی زندگی خود یکی از حالت های سرد، گرم، شرجی یا باد را فعال نمایید. 

فیلتر هوا برای جلوگیری از ورود گرد و غبار در واحد های داخلی باید آن را تمیز کرد در صورتی که فیلتر هوای پر از گرد و غبار باشد جریان هوا نیز کاهش می یابد و ظرفیت خنک کننده نیز کاهش می یابد.

کولر گازی جنرال T3 لبخند 26000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
26000 general

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R22
اینورتر
دارد
تعداد پنل
1 عدد
میزان صدا
54 دسی بل
نشانگر روی پنل
دارد
سایر توضیحات
صفحه نمایش LCD - ناحیه کاربرد T1 و T3 - قابلیت AIR FLOW - قابلیت SWING - قابلیت تعویض mode - قابلیت تنظیم سرعت فن - حالت خواب
جنس
پلاستیکی ، فلزی
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمایشی-گرمایشی
رده انرژی
A
ظرفیت سرمایش
26000
نوع برق مصرفی
تک فاز
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320095995366

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست