×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی جنرال ایستاده 60000

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
گاز خنک کننده :R22
کمپرسور : روتاری
ظرفیت گرمایش : 60000
سایز موتور :سنگین
سرعت فن : 3 سرعته
جنس بدنه :پلاستیکی ، فلزی
عملکرد :  سرمایشی-گرمایشی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی جنرال ایستاده 60000

کولر گازی جنرال 60000 ایستاده برای مساحت های بالا مانند هتل ها و دفاتر شرکت و نانواها و... به کار برده می شود. ظرفیت 60000 برای متراژی به اندازه 140 تا 190 متر مربع خوب است. کولر گازی ایستاده  از عملکرد سرمایشی و گرمایشی پشتیبانی می کند، بنابراین می توان هم در فصل گرما و هم در فصل سرما از این کولر گازی استفاده کرد. این کولر گازی با برچسب انرژی A+ به عنوان یک کولر گازی کم مصرف شناخته شده است.

صدای این کولر گازی پرتابل تنها 64 دسی بل  بوده و در مقایسه با سایر کولر گازی های آبی دیگر و گازی کم صدا و ملایم می باشد و هیچ گونه مزاحمتی ایجاد نخواهد کرد. کولر گازی های ایستاده را از این جهت ایستاده یا پرتابل می نامند که قابل حمل هستند و می توان به سادگی آنها را جابجا نمود، از این اتاق به آن اتاق. بنابراین وزن سبک و خوش دست بودن کولر گازی پرتابل اهمیت زیادی دارد.

ابعاد کولر گازی ایستاده 60000 بسیار متناسب است و از مکان های از پیش تعبیه شده به خوبی جای میگرد. کولر گازی جنرال ایستاده دارای کمپرسور روتاری rotary است از مزایای این کولر گازی می توان به صدای کم اشاره کرد یعنی در زمان کارکرد صدای بسیار کمی دارد و صدای آن مزاحم شما  و سایر افراد خانه نمی شود این کمپرسور ها بیشترین اسفاده را در ایران دارند و در مقایسه با کمپرسور های پیستونی دارای قدرت بیشتری هستند.

کارکرد کمپرسور روتاری به این صورت است که وقتی گاز از دریچه ورودی وارد کمپرسور می‌شود ، در اثر چرخش تیغه‌ها و برخورد پره‌ها با گاز، آن را با فشار به سوی لوله‌های خروجی هدایت می کند. شرکت جنرال کولر گازی ایستاده 60000 را با بدنه بسیار مقاوم به تولید رسانده است و در برابر هر ضربه  ای از خود مقاومت بالایی نشان می دهد. نوع گاز مصرفی در این کولر گازی R22 است که دارای قابلیت گرمای بیشتر و قدرت خنک کنندگی بالاتر بوده و به علاوه سازگاری بسیار زیادی با محیط زیست دارد.

کولر گازی پرتابل جنرال ایستاده 60000 دارای صفحه نمایشی دکمه ای بر بالای بدنه می باشد که دسترسی بالایی در تنظیم نمودن و فعال کردن توابع مختلف را در اختیار کاربران می گذارد. حالت خواب و تایمر 24 ساعته و قابلیت تعویض مود MODE و قابلیت تنظیم سرعت فن از توابع کاربردی این کولر گازی هستند که کارآیی راحت و دلپذیری را برای کولر گازی به ارمغان آورده اند.  در بین دیگر برندهایی که مدل های ایستاده را روانه بازار میکنند میتوان کولر گازی ایستاده ال جی 50000 را معرفی کرد.

قیمت کولر گازی جنرال ایستاده 60000

گاز R22 و کمپرسور روتاری 

کمپرسور مورد استفاده در کولر گازی از نوع کمپرسور های روتاری است که به طور معمول در کولر های اسپیلت سرد و گرم از این مدل کمپرسور استفاده میشود که شاید بهترین گزینه برای این مدل کولر ها باشد زیرا به نسبت کمپرسور های اسکرول که قدرت بالایی دارند اما قیمت آنها نیز بالا تر است و کمپرسور های پیستونی که وزن انها بسیار بالا با مصرف برق زیادی هستند است که ویژگی های این مدل کمپرسور که از طریق دو صفحه سبب فشره سازی گاز میشود.

تا ظرفیت 36 هزار و بالاتر هم  پشتیبانی میکند گزینه بسیار مناسبی برای کولر های سرد و گرم  که در مناطق معتدل بیشتر استفاده میشود است. با وجود کمپرسور روتاری در کولر اجنرال  علاوه بر اینکه میزان صدای کولر بسیار کم است و این کمی صدا به دلیل اصطکاک ناچیزی است که در هنگام کار کرد کولر دچار آن میشود طول عمر کولر را تا حد بسیار زیادی بالا برده است و در کنار تمامی اینها میزان مصرف برق ر این کولر تا حد تا حد بسیار کمی کاهش یافته است به حدی که رده ی مصرف انرژی برق در کولر گازی جنرال A است .

با خرید کولر گازی جنرال میتوان با خیال راحت و بدون نگرانی از میزان برق مصرفی آن و با خیال راحت از کولرتان استفاده کنید. گاز R22 از دیگر ویزگی های این کولر گازی است این گاز به گاز تخریب محیط معروف است اما به دلیل جوابگویی بالای این مدل گاز برای کولر ها با ظرفیت بالا هنوز هم از این مدل گاز استفاده می شود.

کولر گازی جنرال ایستاده 60000

قدرت خنک کنندگی در کولر گازی ایستاده 60000

در چرخه ی سرمایشی کولر گازی ها به یک گاز فریون مخصوص نیاز دارند که امکان تبدیل گاز به مایع و بلعکس را میدهد که به طور معمول از رایجترین گاز های مبرد مصرفی در کولر گازی ها میتوان به R22 و R410 هستند که در بین این دو مدل گاز مصرفی R22 میزان سرمادهی بالاتری دارد اما باید این نکته را خدمتتان عرض کنیم که این مدل گاز به گاز مخرب محیط معروف است اما به دلیل جوابگویی بالای این مدل گاز برای کولر ها با ظرفیت بالا هنوز هم از این مدل گاز استفاده میشود.

که گاز مصرفی کولر ایستاده 60 هزار اجنرال نیز R22 است. از دیگر ویژگی های فنی کولر گازی ایستاده میتوان به فیلتر تصفیه هوای دو لایه که تا حد امکان درصد بسیار بالایی از ذرات معلق و باکتری ها و حتی بو های بد و مزاحم را از بین میبرد اشاره کرد. موتور و پنل کولر ایستاده از طریق کابل و لوله مسی با هم در ارتباط اند و فعالیت های سرمایشی و گرمایشی را در کنار هم انجام میدهند.

این مدل کولر توانایی پرتاب باد تا 30 متر را به چهار جهت دارد. کولر های ایستاده به دلیل ظرفیت بالایی که دارند بیشتر در مکان های بزرگ همانند سالن ها، بیمارستان و یا مساجد استفاده میشوند در آن مکان ها علاوه بر اینکه محیط بزرگ است رفت و آمد نیز بسیار زیاد است که این مدل کولر ها که از جمله ی آنها کولر 60000 جنرال است و برای مناسب برای آب و هوای معتدل است. اگر برای خرید یک کولر مناسب به جمع بندی نهایی نرسیدید میتوانیم کولر گازی جنرال شکار لبخند 18000 را بعنوان یک گزینه خرید معرفی کرد.

کولر گازی جنرال ایستاده 60000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
General Standing 60000BTU

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R22
اینورتر
ندارد
تعداد پنل
1 عدد
میزان صدا
64 دسی بل
نشانگر روی پنل
دارد
جنس
پلاستیکی ، فلزی
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
روتاری
مناسب برای فضای
140 تا 190 متر مربع
ظرفیت سرمایش
60000
میزان پرتاب باد
11 متر
نوع برق مصرفی
سه فاز
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320093995210

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست