×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ساندبار ال جی SJ3

دسته بندی: سیستم صوتی
برند سازنده:

ساندبار ال جی SJ3

  • توان خروجی : 300 وات
  • اتصال : از طریق بلوتوث
  • مجهز به : پورت USB و اپتیکال
  • پشتیبانی از : موتور تنظیم خودکار
  • مجهز به : ریموت کنترل همه کاره
  • دارای : Adaptive Sound Control

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات ساندبار 300 وات ال جی SJ3

ساندبار ال جی sj3

یکی از بهترین ساندبار های ساخته شده توسط شرکت ال جی ساندبار ال جی SJ3 می باشد که از دو بلندگوی 50 واتی و یک ساب ووفر 200 واتی تشکیل شده است و دارای توان خروجی 300 وات بوده که می تواند نیاز کاربر را برای تولید صدایی رسا و زبیعی برآورده نماید. این محصول 2.1 کاناله بوده و می تواند صدایی یکدست را به وجود بیاورد. ساندبار ال جی مدل SJ3 مجهز به ریموت کنترل است که کاربر با استفاده از آن می تواند دستگاه را تنظیم و یا کنترل نماید. همچنین از طریق بلوتوث نیز می توان به دستگاه وصل شد و آن را تنظیم نمود. استفاده از تکنولوژی Adaptive Sound Control توسط شرکت ال جی در ساندبار ال جی مدل SJ3 باعث به وجود آمدن صدایی یکنواخت با کیفیت بالا شده است که رضایت کاربر را در پی داشته است. ساندبار 300 وات ال جی SJ3 دارای موتور تنظیم خودکار صدا (Auto Sound Engine)  نیز می باشد. این موتور صدا به کمک تکنولوژی ASC فرکانس صداها را بهبود بخشده و صدایی شفاف و با کیفیت را در اختیار شما قرار می دهد تا از شنیدن هر چیزی لذت ببرید. از نظر طراحی، این محصول بسیار زیباست و کاربر به راحتی می تواند آن را در هر قسمتی از منزل که می خواد استفاده کند. این محصول دارای ابعاد مناسبی بوده و با توجه به رنگ و ضخامت آن به راحتی با دیگر وسایل موجود در منزل ست می شود.

تولید صدا در ساندبار ال جی SJ3

ساندبار 300 وات ال جی sj3

همانطور که گفته شد ساندبار 300 وات ال جی SJ3 از دو بلندگوی 50 واتی و یک ساب ووفر با توان 200 وات ساخته شده است و دارای صدایی قابل قیول می باشد.  ساب ووفر این محصول بی سیم بوده و از طریق بلوتوث می توان به آن متصل شد. با استفاده از بلند گوها و سیستم ساب ووفر، کاربر می تواند تجربه شنیدن صدایی بسیار رسا و سه بعدی را داشته باشد و از آن لذت ببرد. با استفاده از این ساب ووفر بازی کردن و حتی تماشای فیلم سریال بسیار لذتبخش تر است.

فناوری Adaptive Sound Control در ساندبار ال جی SJ3

قیمت و خرید ساندبار ال جی sj3

ساندبار SJ3 دارای تکنولوژی Adaptive Sound Control یا مخفف آن ASC می باشد. این تکنولوژی فرکانس صداهای در حال پخش را آنالیز کرده و با توجه به نوع محتوایی که در حال پخش است، صدا را تنظیم می کند. برای مثال هنگام تماشای اخبار، صدای دیالوگ ها را تقویت کرده تا شما به راحتی بتوانید صدای گوینده را بشنوید و کاملا متوجه شوید. یا هنگامی که به موسیقی گوش می دهید، صداهای ضرب دار را با ساب ووفر همراه می کند تا تاثیر و شدت بیشتری داشته باشد. این تکنولوژی انواع محتوای صوتی را تشخیص داده و برای هر نوع محتوایی تنظیمات مخصوص به آن را به صورت اتوماتیک اعمال می کند. از این رو کاربر به راحتی می تواند تمامی صداها را بشنود و از آنها استفاده نماید.

موتور تنظیم فرکانس صدا در ساندبار ال جی SJ3

مشخصات و بررسی دقیق ساندبار 300 وات ال جی sj3

ساندبار ال جی SJ3 دارای موتور تنظیم صداست به طوری که به راحتی می تواند صدا را پردازش نموده و با توان دستگاه آن را ارائه دهد. از این رو صدای تولید بسیار با کیفیت بوده و نویز صدا و یا گوش خراشی آن گرفته خواهد شد.  از این همواره کاربر صدای رسا و پویا را خواهد شنید. این موتور تنظی خودکار فرکانس صدا در هر سطح صدایی این کار را به خوبی انجام می دهد و شما همیشه صدای با کیفت و دقیقی را دریافت خواهید کرد.

اتصال از طریق بلوتوث به ساندبار ال جی SJ3

اتصال از طریق بلوتوث به ساندبار ال جی SJ3

کاربر با استفاده از بلوتوث قادر است به ساندبار ال جی SJ3 متصل شده و بلوتوث همیشه در دسترس است و فقط کافیست از طریق گوشی بلوتوث را وصل کرده و آهنگ را پخش نمایید و یا از طریق تلویزیون به آن متصل شوید و فیلم را پخش نمایید. در این حالت کاربر به راحتی می تواند از آن استفاده کرده و لذت پخش را چند برابر نماید. هنگامی که شما از بلوتوث ساندبار استفاده ای ندارید، به حالت خواب یا Sleep می رود تا انرژی کمتری مصرف کند و به محض وصل شدن به بلوتوث، بیدار و روشن می شود و شروع به پخش آهنگ می کند. این محصول را از طریق ریموت کنترل نیز می تواند تنظیم و مدیریت نمود. این در حالتی است اگر تلویزیون به دستگاه از طریق بلوتوث متصل باشد کاربر به راحتی می تواند با ریموت کنترل تلویزیون ساندبار را نیز کنترل نماید.

اتصالات و طراحی در ساندبار ال جی SJ3

اتصالات و طراحی در ساندبار ال جی SJ3

ساندبار ال جی SJ3 دارای پورتهای اپتیکال، USB، ورودی صدا و بلوتوث می باشد که راحتی را برای کاربر به همراه دارد. این محصول فاقد ورودی HDMI می باشد و کاربر تنها از طریق USB و پورت اپتیکال می تواند به ساندبار متصل شود. ساندبار ال جی مدل SJ3 بی سیم است و کاربر در هر کجای منزل بخوهد می تواند آن را قرار دهد. ساندبار SJ3 دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی با توان 300 وات است که به راحتی ا وسایل منزل ست می شود. این محصول را حتی می توان بر روی دیوار نیز نصب کرد و از آن استفاده کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SJ3

مشخصات

فرمت های صوتی
MP3/WMA//LPCM

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست