×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ساندبار سونی Soundbar HT-RT3

دسته بندی: سیستم صوتی
برند سازنده:

  • تعداد بلندگو: 3 عدد
  • دارای : قابلیت بلوتوث
  • تعداد کانال : 5.1 کانال
  • فناوری دالبی دیجیتال: دارد
  • توان خروجی صدا : 600 وات
  • ورودی : USB ، HDMI و Optical
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات ساندبار 600 وات سونی مدل Soundbar HT-RT3

امروزه به دلیل اینکه قدرت خروجی بلندگوهای تلویزیون ها جوابگو نیست، شاهد حضور دستگاه هایی مختلف مانند سینمای خانگی، ساندبار، سیستم های صوتی و ... در بازار هستیم. تمامی این دستگاه ها به تقویت صدا های پخش شده می پردازند و لذت پخش صدا و موسیقی را برای شنوندگان دو چندان می کنند. یکی از این سیستم های صوتی کارا که از طراحی بسیار متفاوتی به نسبت سایر سیستم های صوتی بهره می برد ساندبار می باشد. ساندبار ها به نسبت سایر سیستم های صوتی فضای بسیار کمی را اشغال می کنند به همین دلیل با نشیمن های با مساحت کوچک امروزی سازگار تر هستند. معمولا ساندبار ها از بلندگوی نواری شکل و ساب ووفر تشکیل شده است. اکثرا بلندگوی اصلی نواری جلوی تلویزیون قرار می گیرد تا هم صدا بهتر عرضه شود هم بر جذابیت دکور میز تلویزیون افزوده شود. یکی از مدل های پر قدرت و حرفه ای موجود در بازار که توسط شرکت قدر و ژاپنی سونی تولید شده، ساندبار RT3 می باشد. سونی ترجیح داده این مدل خود را با کمی تفاوت به نسبت سایر ساندبار ها عرضه کند، در واقع این شرکت اضافه بر بلندگوی نواری، به ارائه ی دو بلندگوی عقب پرداخته تا صدا را به صورت فراگیر و بهتر به شنونده منتقل کند. سونی برای این ساندبار خود قدرت خروجی 600 وات را در نظر گرفته و خروجی صدایش 5.1 کاناله می باشد. سونی برای اینکه کیفیت صدا در این ساندبار افزایش یابد، از فناوری کارای Dolby Digital بهره گرفته است. از دیگر فناوری های مفید این ساندبار سونی، بلوتوث می باشد، بنابراین از طریق بلوتوث می توانید به راحتی گوشی موبایل را به ساندبار متصل کنید و به انتقال فایل های صوتی خود به این دستگاه بپردازید.

 ساندبار سونی مدل HT-RT3

طراحی و رابط های ارتباطی متنوع در ساندبار 600 وات سونی

مانند تمامی ساندبار های موجود در بازار، ساندبار سونی نیز از ظاهری معمولی و یک دست بهره می برد. این مدل نیز به دلیل اندازه ی جمع و جوری که دارد فضای زیادی در نشیمن اشغال نمی کند و موجب خاص تر شدن میز تلویزیون می شود. این مدل از یک عدد بلندگوی نواری، یک عدد ساب ووفر و دو عدد بلندگوی عقب بهره می برد، این در حالیست که بیشتر ساندبار های موجود در بازار فاقد بلندگوی عقب هستند، به همین دلیل این ساندبار سونی برگ برنده ای به نسبت سایر مدل های رقیبان در دست دارد. تمامی اجزای این ساندبار با رنگ مشکی دیزاین شده اند به همین دلیل ظاهری ساده و یک دست دارند. نکته ی قابل توجه در مورد این ساندبار این است که میزبان درگاه های متنوع و کاربردی می باشد. بنابراین کاربران می توانند با روش های گوناگون به اتصال با سایر دستگاه ها بپردازند. اگر به جلوی ساب ووفر این ساندبار نگاهی بیاندازید، با پورت پر کارای USB رو به رو خواهید شد، به دلیل اینکه این پورت بسیار پر استفاده است، سونی آن را در جلو دستگاه قرار داده. سایر پورت ها نیز به بخش عقب منتقل شده اند، این پورت ها شامل: HDMI، اپتیکال و خروجی صدای آنالوگ می باشند. در این ساندبار پورت اپتیکال برای اتصال به تلویزیون آن هم از طریق کابل مخصوص کاربرد دارد. HDMI نیز گزینه ی دیگری برای اتصال ساندبار به تلویزیون است. اگر تلویزیون شما از هیچ یک از پورت های فوق پشتیبانی نمی کند، می توانید برای اتصال این دو دستگاه از پورت آنالوگ صدا بهره بگیرید. USB نیز همانطور که مشخص است برای اتصال فلش مموری به این دستگاه و پخش فایل های صوتی ذخیره شده روی آن ها به کار می رود.

ساندبار سونی مدل HT-RT3

توان خروجی عالی در سیستم صوتی Sony Soundbar RT3 سونی

همانطور که می دانید ساندبار ها به نسبت بیشتر سینما خانگی و سیستم های صوتی از قدرت صدای کمتری بهره می برند که دلیل این موضوع نیز به اندازه ی آن بر می گردد. با این وجود سونی با مهارت تمام توانسته این مدل خود را قدرت خروجی مناسب در اختیار مخاطبانش قرار دهد. ساندبار سونی RT3 با دارا بودن قدرت خروجی 600 وات و تعداد کانال 5.1، صدایی قدرتمند را عرضه می کند. حال شاید این سوال برایتان پیش بیاید که تعداد کانال 5.1 چیست؟ بلندگوی 5.1 کاناله یعنی صدا از 5 واحد اسپیکر و یک عدد ساب ووفر عرضه می شود. با نصب بلندگوهای کوچک در فضای عقب نشیمن می توانید صدایی فراگیر و سه بعدی را بشنوید. سونی برای عرضه صدای عالی از دالبی دیجیتال نیز کمک گرفته. دالبی دیجیتال نیز نقش ویژه ای در تولید صدای فراگیر و طبیعی ایفا می کند، در واقع این فناوری صداهای تولید شده را به صورت تفکیک شده از طریق کانال های مختلف به بیرون منتشر می کند.

ساندبار سونی مدل HT-RT3

امکانات عالی  ساندبار Sony Soundbar RT3 سونی

یکی از امکانات کاربردی و مفید تعبیه شده در این سانبار سونی، بلوتوث و NFC می باشد. هر دو تکنولوژی های ذکر شده به صورت بی سیم، امکان اتصال گوشی به ساندبار را برایتان مهیا می کنند، این یعنی بدون نیاز به کابل های اضافی می توانید گوشی را به این دستگاه متصل کنید و فایل های صوتی را با صدایی گیرا پخش نماید.

sony rt3

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
RT3

مشخصات

کانال بازگشت صوتی (ARC)
دارد
فرمت های صوتی
LPCM, PCM, Dolby Digital, Dolby Dual Mono

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست