×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ساندبار سونی Soundbar HT-RT40

دسته بندی: سیستم صوتی
برند سازنده:

سیستم صوتی سونی RT40

  • درگاه : USB و HDMI 
  • توان خروجی : 600 وات
  • مجهز به : بلوتوث و NFC
  • طراحی : دو بلندگو ایستاده
  • فناوری صوتی : Dolby Digital
  • پشتیبانی از : نرم افزار Music Center

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات ساندبار 600 وات سونی HT-RT40

در مواقعی که صدای تلویزیون جوابگو نبوده و کاربر نیاز به صدایی بالاتر دارد می تواند از ساندبار یا سیستم صوتی ساتفاده کند. ساندبار بسیار وسیله ای کارآمد است که ضمن استفاده از صدایی بالاتر، زیبایی خاصی به خانه می بخشد. ساندبار سونی RT40 یکی از بهترین ساندبارهای سونی با توان 600 وات است که قادر صدایی با کیفیت را طنین انداز کند. این محصول دارای دو بلندگوی ایستاده است و همچنین مجهز به فناوری Dolby Digital می باشد. دارای پورتهای اپتیکال و حتی HDMI و USB می باشد و همچنین قادر است به بلوتوث و NFC نیز وصل شده و کاربر می تواند آن را از راه دور کنترل و مدیریت کند. با استفاده از ریموت کنترل این محصول می توان از راه دور آن را کنترل نمود و لذت گوش دادن به یک موزیک خوب را تجربه کرد. این محصول دارای طراحی زیبا و منحصر به فردیست و می تواند در کنار وسایل دیگر به مزل زیبایی خاصی ببخشد. با استفاده از بلندگوهای قابل حمل می توان در هر قسمتی از خانه آنها را قرار داد.

صدایی فراگیر و یکنواخت در ساندبار سونی RT40

ساندبار سونی RT40 دارای توان خروجی 600 وات است و به راحتی برای اماکن متوسط جوابگوست. این محصول قادر است صدایی یکنواخت و رسا را پخش کند. این قدرت خروجی در کنار بلندگوهای قدرتمند توانایی خلق صدایی آکوستیک و زیبا را دارد. این محصول برای کسانی که به صدای بلند و با کیفیت علاقه دارند توصیه می شود. از این رو می توان هر کدام از این بلندگوها را جابجا نمود و لذت بودن در سینما را در خانه تجربه نمود. به کمک تکنولوژی Dolby Digital و بلندگوهای 5.1 کاناله در ساندبار 600 وات سونی HT-RT40،  صدا به صورت فراگیر پخش میشود. پخش صدای همه جانبه و فراگیر بدون اینکه جزییات آن از بین رفته باشد در نهایت صدایی قدرتمند و واضح را از بلندگوهای این محصول پخش خواهد کرد. بلندی بلندگوهای این محصول 120 سانتیمتر است که کاربر می تواند آنها را در قسمتهای مختلف خانه قرار داده و صدایی رسا، واضح و سه بعدی را تجربه کند که لذت مشاهده تلویزیون را چند برابر خواهد نمود.

ارتباطات و اتصالات در ساندبار سونی RT40

ساندبار 600 وات سونی HT-RT40 دارای درگاه های متفاوتی برای وصل شدن با دستگاه های دیگر دارد و از این رو از آن می توان به بهترین نوع ممکن استفاده کرد. ساندبار سونی RT40 از پورت های HDMI، USB، ورودی اپتیکال، اتصال با بلوتوث، NFC برخوردار است. پورت HDMI که دارای ویژگی ARC یا کانال برگشتی صدا میباشد به کاربر کمک میکند تا ساندبار را فقط با یک کابل به تلویزیون متصل نماید. با ساتفاده از کابل می توان به این محصول متصل شده و کاربر می تواند صدایی دلنشین را تجربه کند. با استقاده درگاه HDMI و USB کاربر می تواند وسایل دیگر را به ساندبار وصل کرده و از صدای آن لذت ببرد. و یا اینکه بتواند در هنگام بازی های دسته جمعی با وصل تلویزیون به ساندبار از صدایی همه گیر و واضح در هنگام بازی لذت برد. از این رو، ساندبار سونی RT40 به کسانی که به بازی های کامپیوتری علاقه دارند توصیه می شود.

بهره مندی از بلوتوث در ساندبار سونی RT40

با استفاده از بلوتوث به راحتی می توان به دستگاه وصل شده و آهنگ و یا محتوای درخواستی خود را با صدایی دلنشین گوش دهد. از این رو کاربر به راحی می تواند از راه دور ساندبار را کنترل کرده و از آن لذت ببرد. از این رو کاربر می تواند با گوشی تلفن همراه و یا دیگر وسایل بلوتوثی بتواند به دستگاه وصل شده و تجربه ای متفاوت از صدایی آکوستیک داسته باشد. همچنین با ساتفاده از MFC نیز می توان به ساندبار متصل شد. با استفاده از آن می توان حتی از راه دورتر ساندبار را کنترل و مدیریت نمود. کاربر می تواند از طریق اتصال بی سیم و تکنولوژی NFC به ساندبار سونی RT40 متصل شده و از شنیدن صدای با کیفیت ساندبار خود لذت ببرد.

برنامه Music Center

ساندبار 600 وات سونی HT-RT40 از یک برنامه به اسم Music Center پشتیبانی می کند که کار با آن را بسیار راحت کرده است. کاربر به راحتی می تواند با دانلود و نصب این برنامه از اینترنت، بتواند به به دستگاه متصل شده و از ساندبار سونی RT40 استفاده کند. از این رو کاربر می تواند از طریق این نرم افزار به ساندبار وصل شده و از صدا و پخش آهنگ لذت ببرد. و یا در مهمانی ها و اجتماعات بتواند از راه دور با دستگاه ارتباط برقرا نموده و از آن استفاده کند. کاربر با استفاده از این برنامه می تواند لیست مشخصی از آهنگ ها را پخش نموده و یا آنها را مدیریت نماید و یا می تواند دستورات جدیدی بر روی بلندگوها اعمال کند. در حال حاطر این نرم افزار به دو فرم برای سیستم عامل آندروید و IOS موجود است.

طراحی زیبا در ساندبار سونی RT40

این محصول دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی است. وزن این ساندبار کم است و کاربر می تواند به راحتی بلندگوهای آن را جابجا کند و در قسمتهای مختلف منزل قرار دهد.  با استفاده از درگاه های USB و HDMI می تواند با آن ارتباط برقرا نموده و از آن استفاده کند.  ارتفاع بلندگوهای ساندبار 120 سانتیمتر بوده و کاربر به راحتی می تواند آن را با دیگر محصولات منزل ست کند. کیفیت صدای تولیدی توسط ساندبار سونی RT40 بسیار عالی است و کیفیت تماشای فیلم را دو چندان می کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
HT-RT40

مشخصات

فرمت های صوتی
MP3 AAC SBC

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست