×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سینما خانگی سونی DAV-DZ950

دسته بندی: سیستم صوتی
برند سازنده:

سینماخانگی سونی DZ950

  • تعداد بلندگو : 5 عدد
  • توان صوتی : 1000 وات
  • دارای : فناوری S-Master 
  • درگاه : پورتهایHDMI و USB
  • پشتیبانی از : فناوری Karaoke
  • تکنولوژی صدا : فناوری Dolby Digital

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات سینماخانگی 1000 وات سونی DAV-DZ950

سیستم صوتی سونی DZ950

شرکت سونی یکی از شرکتهاییست که در حوزه ساخت سیستم صوتی و ساندبار فعالیت دارد و ساندبارهای شرکت سونی دارای کیفیت مناسب از لحاظ تولید صدا و همچنین قطعه های مورد استفاده هستند.  از این رو امروز به معرفی سینماخانگی سونی DZ950 می پردازیم که دارای مشخصات بالایی نسبت به مواد مشابه است. این محصول دارای توان خروجی 1000 وات است که می تواند در خلق صدایی آکوستیک و رسا نقش داشته باشد. این محصول دارای 5 عدد بلندگوشت که کاربر به راحتی می تواند آنها را در قسمتهای مختلف منزل قرار داده و از صدایی سه بعدی و عالی لذت ببرد. این محصول دارای کانال 5.1 است و کاربر تجربه شنیداری بسیار خوبی در استفاده زا آ« خواهد داشت. این سیستم نیز مجهز به فناوری Karaoke است که این امکان را برای کاربر مهیا می کند تا بتواند از طریق اتصال میکروفون به سیستم به تمرین خوانندگی بپردازد، از این رو کاربر می تواند در مهمانی های خوش بدرخشد و از آن لذت ببرد. با استفاده از ساندبار سونی DAV-DZ950 کاربر می تواند به بلوتوث وصل شده و از راه دور سیستم را کنترل و مدیریت کند. از این رو این محصول بسیار برای افرادی که به موسیقی علاقه دارند توصیه می شود زیرا می تواند تجربه ای ناب را در اختیار کاربر قرار دهد. همچنین این محصول مجهز به فناوری Dolby Digital است که می تواند صدایی همه گیر و واضح را طنین انداز کند. این محصول مجهز به پایه ورودی میکروفون است و کاربر به راحتی می تواند از میکروفون استفاده نماید و همچنین مجهز به کانال بازگشت صداست که بسیار با اهمیت می باشد. با ساتفاده از ریموت کنترل آن می توان صدای باس را تقویت نمود و از ان لذت برد. سینماخانگی سونی DZ950 می تواند با استفاده از فناوری دالبی دیجیتال Dolby digital به تفکیک نمودن صدا و پخش صدا از هر پنج کانال کمک کند و در نهایت صدایی با کیفیت و سه بعدی و همه جانبه رادر محیط پخش کند. یکی دیگر از فناوری هایی که در سیستم صوتی 1000 وات سونی DAV-DZ950 از آن بهره گرفته شده است ، فناوری S-Master است ، به کمک این فناوری می توان صدایی رسا و شفاف و واضح را تولید کرد. شرکت سونی از فناوری های منحصر به فرد خود برای ارتقای کیفیت و شفافیت صدا بهره برده است . و از این فناوری ها نیز به همین منظور استفاده خواهد نمود .

فناوری Karaoke در سینماخانگی سونی DZ950

سینماخانگی 1000 وات سونی DAV-DZ950

یکی از قابلیت های سیستم صوتی 1000 وات سونی DAV-DZ950 داشتن فناوری Karaoke است که با این فناوری ارتباط بین کاربر و سیستم فراهم شده است. به طوری که کاربر می تواند با استفاده از اتصال میکروفون به سیستم به تمرین خوانندگی بپردازد و اوقات فراغت خود را آن سپری کند. کاربر می تواند حتی دو میکروفون به دستگاه وصل کند و با پخش آهنگ بی کلام و خواندن آهنگ مورد علاقه خود را دیکلمه کند. این سیستم برای پشتیبانی از این فناوری دارای سه حالت Clean، Overdrive و Bass است که به ترتیب برای داشتن وضوح کافی صدا، تنظیم صدای گیتار و برای باس گیتار مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو کاربر به راحتی می تواند در مهمانی ها از این ویژگی استفاده کرده و با وصل کردن میکروفون به دستگاه، شبی خاطره آمیز را رقم بزند.

طراحی  در سینماخانگی 1000 وات سونی DZ950

قیمت خرید سینماخانگی سونی DZ950

سینماخانگی سونی DZ950 دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی است. این محصول دارای 5 عدد بلندگوست و توان صوتی این مجموعه ی صوتی 1000 وات است که این قدرت صوتی از جهار عدد اسپیکر و یک دستگاه مرکزی و یک ساب ووفر پخش می شودمی رسد از این رو برای مکانهایی با ابعاد متوسط و حتی بزرگ بسیار کارآمد است. چهار بلندگوی این محصول ایستاده است و نقش به سزایی در پخش صدا بر عهده دارند. کاربر می تواند آنها را در قسمتهای مختلف خانه قرار دهد و از صدای تولیدی لذت ببرد. جنس بدنه ی این بلندگوها از پلاستیک مرغوب و درجه یک بوده که ساندبار را از ضربه و آسیب محافظت می کند. این محصول دارای پورتهای HDMI و USB برای تبادل اطلاعات و اتصال با گوشی و سایر دستگاه هاست. از این رو کاربر به آسانی می تواند ساندبار را به تلویزیون متصل کرده و از آهنگ های پخش شده و یا بازی های کامپیوتری لذت ببرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
DAV-DZ950

مشخصات

کانال بازگشت صوتی (ARC)
دارد
فرمت های صوتی
AAC, MP3, WMA9 STANDARD
مدل
DZ950
تعداد کانال
5.1 کانال
ورودی قابل حمل (AUX)
دارد
توان خروجی صدا
1000 وات
ابعاد خالص(سانتی متر)
260x1205x260 میلی متر
وزن خالص (کیلوگرم)
2.7 کیلوگرم
ریموت کنترل
دارد
سایر مشخصات
1080P UPSCALER, Dolby Digital, DOLBY® PROLOGIC, قابلیت Bravia Sync از طریق HDMI, قابلیت Screen Saver
دفترچه راهنما
دارد
کنترل از راه دور
دارد
ورودی HDMI
دارد
ورودی USB
دارد
اپتیکال
دارد
اقلام همراه
باتری، کابل برق
تعداد بلندگو
5 عدد
رادیو
دارد
LAN
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست