×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی ال جی AMP-18K

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
رتبه انرژی :+A
نوع گاز : r410
ظرفیت گرمایش : 18000
سرعت فن : 4 سرعته
میزان صدا : 52 دسی بل
کمپرسور : اینورتر دوگانه
دامنه کارکرد گرمایشی : 20 الی 30 درجه سانتی گراد
دامنه کارکرد سرمایشی : 20 الی 30 درجه سانتی گراد
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی ال جی AMP-18K

کولر گازی ال جی amp18k از کولر گازی های کم مصرف است برچسب انرزی A+ است که نشان از کم مصرف بودن کولر گازی می دهد. طراحی زیبا، نصب سریع و آسان، کنترل مصرف انرژی و قابلیت تمیز کنندگی خودکار از دیگر ویژگی های این اسپلیت ها می باشد. 

حالت خواب یکی از ویژگی های این کولر گازی است تا شما بدون نیاز به ریموت کنترل هر بار از خواب بیدار نشوید و اعمالی مثل کم کرن یا زیاد کردن دمای کولر گازی را با این قابلیت نخوهید داشت.

کولر گازی 18000 برای سالن هایی با ابعاد 30 تا 60 متر مربع گزینه ایده آلی محسوب می شود قابلیت شستشوی خودکار و  بوگیر تصفیه هوا  تعبیه شده در پنل های داخلی کولرهای گازی و اسپلیت ها است ، با شروع فصل گرما و اوج استفاده از کولرهای گازی و اسپلیت ها نسبت به سرویس و شستشوی این فیلترها  اقدام نمائید تا بهترین بهره برداری را از کولر های گازی و اسپلیت ها برده و در طول فصل گرما دچار مشکل نشوید، همچنین با انجام چنین اقداماتی سبب افزایش طول عمر دستگاه خود می شوید.

در کولر گازی ها از 3 نهوع کمپرسور یعنی کمپرسور روتاری، کمپرسور اسکرول و کمپررسور پیستونی استفاده می شود کمپرسور کولر گازی 18000 ال جی مدل AMP-18K نقش بسیاری را در کولر گازی دارد از ویژگی های این کمپرسور می توان به صدای کم و مصرف بهینه آن اشاره کرد همچنین این نوع کمپرسور ها قدرتمند تر از کمپرسور های پیستونی هستند.

صدایی که پنل داخلی در هنگام شروع کار به وجود می آوزد 52 دسی بل است و همین به لطف کمپرسور روتاری و موتور اینورتر دیجیتال است البته ناگفته نماند کولر گازی ال جی دارای حالت سکوت است یعنی شما می توانید کلا صدا قطع کنید و در هنگام کار نه برای شما و برای سایر افراد خانه مزاحمت ایجاد نشود.

نوع برق مصرفی در کولر گازی های اسپلیت تک فاز است و نیازی به برق سه فاز ندارید. ناحیه کاربرد در کولر گازی ال جی AMP-18K در مشخصات فنی T3 درج شده است یعنی اگر شما در ناحیه گرم مانند کرمان زاهدان و سیستان بلوچستان زندگی می کنید این نوع ناحیه برای شما مناسب است و گرنه ناحیه T1 محیط و سالن های شما را اصلا خنک نمی کند و شما فقط هزینه زیادی را خرج کرده اید.

کولر گازی 18000 از پخش هوای 3 جهته برخوردارند و وجود فیلتر محافظ دوگانه که دارای خاصیت های ضد بو می باشد باعث می شود تا هوای خروجی بسیار پاک و عاری از هر گونه آلاینده باشد. قیمت کولر گازی ال جی AMP-18K نسبت به مدل های مشابه در بازار بسیار مناسب می باشد.

rdlj

موتور اینورتر و کمپرسور روتاری

موتور و کمپرسور یکی از بخش های مهم در کولر گازی است چون با وجود موتور است که مصرف انرژی و صدا در کولر گازی کم می شود. برچسب انرژی A+ یکی از ویژگی های کولر گازی ال جی AMP-18K است که به جرات می توان گفت که این کولر گازی در دسته کولر گازی های کم مصرف قرار دارد. 

کولر گازی 18000 ال جی دارای موتور کم مصرف روتاری با برد اینورتر استفاده کرده است. کمپرسور روتاری در مقایسه با کمپرسور های پیستونی که به حجم زیاد هوا با فشار بالا نیاز دارند بسیار کارآمدتر هستند. این کمپرسورها با با یک مکانیزم جابه جایی چرخشی کار می کند که مصرف کم انرژی و عملکر بالا را به همراه دارد. از ویژگی های این کمپرسور می توان به صدای کم و مصرف بهینه آن اشاره کرد. به نحوی که صدایی که پنل داخلی کولر گازی ال جی تولید می کند در حدود 52 دسی بل می باشد.

اینورتر جدیدترین نوع موتور می باشد که در ان بیشتر قطعات اضافی از بین رفته و کم ترین میزان سر و صدا تولید خواهد شد. با وجود قابلیت اینورتر اسپلیت دیواری در هنگام خاموش شدن کاملا خاموش نخواهد شد و تنها سرعت دور ان کاهش می یابد و در نتیجه هوا در حالت نرمال قرار گرفته می شود و به این ترتیب انرژی بسیار کمی به مصرف می رسد. در بین دیگر برندها و مدل های با قیمت مناسب تر میتوان از کولر گازی گری 18000 دی ماتیک بعنوان یکی از مدل های مناسب جهت خرید نام برد.

موتور اینورتر دیجیتال amp-18k

امکانات و توابع کولر گازی ال جی AMP-18K

کولر گازی اینورتر دار ال جی AMP-18K دارای مکانات متنوعی می باشد که یکی از این امکانات حالت خواب یا  sleep mode حالتی است که کولر گازی با قرار گرفتن روی آن چه در حالت گرمایش و چه سرمایش دما را طی دو ساعت اول هر ساعت یک درجه به دمای معمولی اتاق نزدیکتر می کند. یعنی اگر در حالت سرمایش باشد. هر ساعت یک درجه به دما افزوده می شود و در حالت گرمایش یک درجه کم می کند.

قابلیت پاکسازی خودکار پنل داخلی نیز از دیگر ویژگی های کولر گازی AMP18K ال جی است که بصورت اتوماتیک داخل کولر گازی را تمیز کرده و محیطی تمیز را بوجود می آورد. قابلیت چرخش 3 جهته ی هوا امکان تنظیم جهت وزش باد به سمت راست و چپ و بالا و پایین را دارد، با این قابلیت کاربر و مصرف کننده می تواند هوای خنک را به هر جهتی که دوست دارد انتقال دهد. تا همه ی گوشه های اتاق به راحتی خنک گردند.

با قرار دادن کولر گازی در حالت خودکار، کولر گازی به طور اتوماتیک طبق دمای اتاق یکی از حالت های سرمایش یا گرمایش را انتخاب می کند و دمای اتاق را به گونه ای مطلوب می کند که مصرف کننده راضی باشد. فیلتر هوا برای جلوگیری از ورود گرد و غبار در واحد های داخلی باید آن را تمیز کرد در صورتی که فیلتر هوای پر از گرد و غبار باشد جریان هوا نیز کاهش می یابد و ظرفیت خنک کننده نیز کاهش می یابد.  کولر گازی ال جی 36000 یکی از کولر گازی هایی است که دارای ظرفیت 36000 است این ظرفیت مناسب سالن هایی با متراژ 110 متر به بالا است.

امکانات کولر گازی ال جی 18000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG AIR CONDITIONER AMP-18K

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410
اینورتر
دارد
تعداد پنل
تک پنل
ابعاد
ابعاد يونيت خارجي : 288*545*770 میلی متر - ابعاد يونيت داخلي : 345*210*998 میلی متر
وزن
وزن يونيت خارجي : 43 کیلوگرم - وزن يونيت داخلي : 12 کیلوگرم
میزان صدا
52دسی بل
نشانگر روی پنل
دارد
سایر توضیحات
60% صرفه جویی در مصرف انرژی - فیلتر ضد باکتری - جنس فلزی ضد زنگ - امکان کنترل دما - تایمر 24 ساعته - برنامه هوشمند Smart ThinQ - چراغ نمایش روشن و خاموش
تعداد کمپرسور
1
نوع کمپرسور
اینورتر دوگانه - روتاری تروپیکال T3
عملکرد
سرمایش-گرمایش
رده انرژی
+A
مناسب برای فضای
حدود 60 متر
محدوده ظرفیت سرمایشی
20 الی 30 درجه سانتی گراد
ظرفیت سرمایش
18000
میزان پرتاب باد
15 متر
نوع برق مصرفی
220-240V
حداکثر طول لوله کشی
30 متر
حداکثر ارتفاع لوله کشی
25 متر
بازدهی سرمایش EER
3.54
بازدهی گرمایش COP
3.61
فیلتر
دارد
توضیحات فیلتر
یونی
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320093995214

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست