×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی ایستاده ال جی 50000

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
رده انرژی : B
کمپرسور : روتاری
سایز موتور : سنگین
گاز خنک کننده : R410a
ظرفیت گرمایش : 50000
جنس بدنه : پلاستیکی ، فلزی
عملکرد : سرمایشی-گرمایشی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی ایستاده ال جی 50000

کولر گازی ایستاده ال جی با ظرفیت 50000 تولید و روانه بازار شده است. با نزدیک شدن به فصل گرما و شدت گرما تنها کولر گازی محیط شما را خنک می کند. خرید کولر گازی ال جی یک انتخاب عالی خواهد بود.

قابلیت Auto Cleaning نیز یکی از قابلیت های پشتیبانی شده توسط کولر گازی ایستاده ال جی است، که بصورت اتوماتیک فضای داخلی کولر گازی را تمیز می کند و اجازه ی رشد میکروب و باکتری را در داخل فضای مرطوب کولرگازی نمی دهد. فیلتر بهداشتی نیز خاصیت ضد باکتری و ضد گرد و غبار را دارد و می تواند هوایی سالم و عاری از هر گونه گرد و غبار و میکروب و باکتری را در محیط انتشار دهد.

کولر گازی ال جی ایستاده دارای بدنه ی ضد زنگ گلدفین Gold Fin است که از کولر گازی در برابر هر نوع شرایط اب و هوایی محافظت می کند و طول عمر ان را به چندین برابر رسانده است. کولر گازی ایستاده ال جی 50000 از قابلیت چرخش 4 جهته ی وزش باد پشتیبانی می کند و می توان جریان باد خنک را در چهار جهت راست و چپ و بالا و پایین تنظیم نمود تا تمام فضای اتاق بصورت مساوی خنک شود. 

یکی دیگر از قابلیت های این کولر گازی 24000 تایمر 24 ساعته است که از طریق ان با مشخص کردن زمان معین اسپلیت دیواری به صورت خودکار خاموش و روشن می شود. کمپرسور مورد استفاده در کولر گازی از نوع کمپرسور های روتاری است که به طور معمول در کولر های اسپیلت سرد و گرم از این مدل کمپرسور استفاده میشود.

شاید بهترین گزینه برای این مدل کولر ها باشد زیرا به نسبت کمپرسور های اسکرول که قدرت بالایی دارند اما قیمت آنها نیز بالا تر است و کمپرسور های پیستونی که وزن انها بسیار بالا با مصرف برق زیادی هستند است که ویژگی های این مدل کمپرسور که از طریق دو صفحه سبب فشره سازی گاز میشود و تا ظرفیت 36 هزار و بالاتر هم  پشتیبانی میکند گزینه بسیار مناسبی برای کولر های سرد و گرم  که در مناطق معتدل بیشتر استفاده میشود است.

میزان مصرف برق در این کولر تا حد تا حد بسیار کمی کاهش یافته است به حدی که رده ی مصرف انرژی برق در کولر گازی ال جی B است که با خرید این مدل کولر میتوان با خیال راحت و بدون نگرانی از میزان برق مصرفی آن و با خیال راحت از کولرتان استفاده کنید. این کولر گازی دارای گاز r410 است گاز نام برده شده دارای نقطه جوش بالایی است و در عرض چند دقیقیه محیط شما را خنک می کند. در بین دیگر برندهایی که مدل های با ظرفیت بالا تولید میکنند میتوان به کولر گازی 48000 گری ایستاده که یکی از بهترین مدل های برند گری است اشاره کرد.

قیمت کولر گازی ایستاده ال جی 50000

کمپرسور روتاری 

کمپرسور به کار گرفته برای کولر گازی ایستاده ال جی 50000 از نوع روتاری می باشد، می دانید که کمپرسور روتاری یکی از پر مصرف ترین کمپرسورها در کولر گازی است و علاوه بر قدرت خنک کنندگی بالا، مصرف انرژی  کم و حجم کمی هم دارند.

کمپرسور روتاری، راندمان نسبتا بالایی دارند و سروصدای کمتری ایجاد می کنند. مصرف پایین برق این نوع کمپرسورها، آنها را به کمپرسورهای محبوب تولیدکننده های کولر گازی خانگی تبدیل کرده است. این کمپرسورها همچنین طراحی بسیار ساده ای دارند و تعمیر آنها زمان و هزینه به مراتب کمتری نسبت به دو مدل دیگر خواهد داشت.

کمپرسورهای روتاری نسبت به کمپرسورهای پیستونی مصرف برق کمتری داشته و صدای حاصل از کارکرد آنها نیز کمتر است و در مجموع راندمان بالاتری نسبت به کمپرسورهای پیستونی دارند ولی کمپرسورهای پیستونی قدرت سرمایش بهتری دارند. این کولر گازی کم مصرف دارای برچسب انرژی B می باشد که نشان از کم مصرف بودن کولر می دهد همچنین می تواند نگرانی شما بابت فیش ماهیانه را از بین ببرد.

کولر گازی ایستاده ال جی 50000

سایر توابع کولر گازی 50000 ال جی 

فناوری های متعددی برای کولر گازی ال جی 50000 در نظر گرفته شده است یکی از این فناوری ها فیلتر تصفیه می باشد که باعث شده تا گرد و غبار، مواد و ترکیبات شیمیایی را از بین می برد و در آخر هوای تازه و سالم را در محیط انتشار می دهد.

شیوه ی کار این فیلتر در 5 مرحله صورت می گیرد و در مدت یک ساعت همه ی گرد و غبار را از محیط حذف می کند. ناحیه کاربرد T3 یه این معنی است که یعنی این کولر گازی مناسب مناطق گرم و حاره ای مثل کرمان، زاهدان، سیستان و بلوچستان و.... می باشد و برای این مناطق گرم این ناحیه کاربرد موثر است.

کولر گازی ال جی ایستاده  ابتدا هوا را با استفاده از قابلیت خنک کننده سریع خنک می کند. سپس حالت کار دستگاه به طور خودکار به حالت راحت  تغییر می یابد تا دمای هوای دلخواه شما را حفظ نماید. بنابراین احساس سرما نخواهید داشت و نیازی نیست هیچ کدام از تنظیمات را به طور دستی تغییر دهید یا کولر گازی را خاموش و روشن کنید. 

گاز مصرفی کولر گازی ال جی 50000 در مشخصات فنی R410 درج شده است و یکی از گازهای دوستدار محیط ریست بوده و دمای جوش آن از سایر گازها بسیار بالاتر است، علاوه بر اینکه قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد، میزان مصرف انرژی آن نیز بسیار پایین است. مصرف انرژی در این این کولر گازی B است که نشان از کم مصرف بودن کولر گازی می دهد.

کنترل جهت باد به سمت بالا و پایین بصورت اتوماتیک تعویض و کنترل می شود؛ اما تعیین جهت وزش باد به سمت راست و چپ بصورت دستی باید تنظیم گردد.

کولر گازی ال جی NT247SK3 از کولر گازی های ال جی است که دارای ظرفیت 24000 است یعنی برای سال هایی از 30 متر تا 70 متر مناسب است. کمپرسور دوال اینورتر یکی از قابلیت های جدید و حرفه ای که ال جی برای اکثر کولر گازی هایش استفاده میکند.

کولر گازی ایستاده ال جی 50000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG LPNH508TA5 AIR CONDITIONING

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R22
اینورتر
ندارد
تعداد پنل
1 عدد
نشانگر روی پنل
دارد
سایر توضیحات
فیلتر تصفیه هوا -پرتاب هوا به چهار جهت -قابلیت تنظیم باد به صورت خودکار
جنس
پلاستیکی ، فلزی
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمایشی-گرمایشی
رده انرژی
B
ظرفیت سرمایش
50000
نوع برق مصرفی
سه فاز
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320093995216

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست