×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی ایستاده ال جی 48000

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
رده انرژی : B
کمپرسور : روتاری
سایز موتور : سنگین
گاز خنک کننده : R410a
ظرفیت گرمایش : 48000
جنس بدنه : پلاستیکی ، فلزی
عملکرد : سرمایشی-گرمایشی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی ایستاده ال جی 48000

کولر گازی ایستاده ال جی 48000 از دیگر کولر گازی های ال جی می باشد که دارای دو علمکرد سرمایشی و گرمایشی می باشد و می توانید هم در فصل گرما و هم در فصل سرما از این کولر گازی استفاده نمایید و دیگر نیازی به جابه جایی آن نیست. 

کولر گازی ایستاده ال جی 48000 دارای گاز مبرد R22 است این مدل گاز به گاز مخرب محیط معروف است اما به دلیل جوابگویی بالای این مدل گاز برای کولر ها با ظرفیت بالا هنوز هم از این مدل گاز استفاده می شود. کولر گازی ال جی دارای فیلتر های بهداشتی مخصوصی می باشد این فیلتر ها باکتری های موجود هوا را از بین می برد این کولر گازی برای محیط های معتدل و گرم گزینه خوبی است.

کولر گازی ال جی توانایی پرتاب باد تا 20 متر را به چهار جهت دارد. کولر گازی های ایستاده که به کولر گازی های قابل حمل هم معروف هستند دارای شیلنگ تهویه بزرگی است و با شلنگ خشک کن تفاوتی ندارند کولر گازی ایستاده باید در کنار یک پنجره قرار بگیرند تا هوا گرم در داخل محیط پخش نشود هواکش این کولر گازی ها بسیار ساده است.

برای اثر بخشی کولر گازی باید به مواردی مانند جریان هوای آزاد، اندازه اتاق و تهویه مطبوع را در کجا قرار دهید این مدل کولر گازی را باید نزدیک پنجره باز یا یک دیچه باشد. بیشتر کولر گازی های قابل حمل در اتاق های 400 تا 600 متر مربع در نظر گرفته می شود.

کولر گاز ایستاده ال جی 48000 دارای دو قسمت موتور و پنل است که پنل در محیز استفاده قرار گرفته میشود و موتور در خارج از محیط استفاده و فضای آزاد قرار میگیرد که باید به این نکته توجه شود که موتور نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرد و در صورت نبودن مکان مناسب باید حتما برای آن از سایبان استفاده شود.

کولر گازی ایستاده ال جی از کولر گازی های کم مصرف با برچسب انرژی B می باشد. همچنین برای مناطق با شرایط آب و هوایی T1 و T3 یعنی مناطق گرم و حاره ای و معتدل و مرطوب مناسب می باشد. با قابلیت تایمر 24 ساعته نیز کنترل روشن و خاموش شدن دستگاه را در طول شبانه روز می‌توانید در اختیار داشته باشید.

این کولر گازی دارای کمپرسور روتاری است کمپرسور روتاری دارای تجهیزات کم ظرفیت هستند روتورها شکل بسیار ویژه ای دارند و در جهت های مخالف با فاصله بسیار کمی بین آنها چرخانده می شوند از مزیت های این کمپرسور می توان به صدای کم آن اشاره کرد. یکی دیگر از مدل های ایستاده که البته از دیگر برندها میباشد کولر گازی 48000 گری ایستاده میباشد.

قیمت کولر گازی ایستاده ال جی 48000

گاز R410 و قدرت خنک کنندگی 

در چرخه ی سرمایشی کولر گازی ها به یک گاز مخصوص نیاز دارند که امکان تبدیل گاز به مایع و بلعکس را میدهد که به طور معمول از رایج ترین گاز های مورد مصرفی در کولر گازی ها میتوان به R22 و R410 هستند که در بین این دو مدل گاز مصرفی R22 میزان سرمادهی بالاتری دارد.

اما باید این نکته را خدمتتان عرض کنیم که این مدل گاز به گاز مخرب محیط معروف است اما به دلیل جوابگویی بالای این مدل گاز برای کولر ها با ظرفیت بالا هنوز هم از این مدل گاز استفاده میشود که گاز مصرفی کولر ایستاده 48 هزار ال جی R410 است. 

کولر گازی 48000 ایستاده ال جی دارای گاز R410 است دو مدل گاز r22 و r410 در بازار موجود است گاز r410 در جذب و ازاد شدن گرما از مبرد R22 بهتر عمل میکند همچنین این گاز خنک تر از گاز r22 است البته ناگفته نماند گاز r410 سازگازی بیشتری با محیط زیست دارد.

 از دیگر ویژگی های فنی کولر گازی ایستاده میتوان به فیلتر تصفیه هوای دو لایه که تا حد امکان درصد بسیار بالایی از ذرات معلق و باکتری ها و حتی بو های بد و مزاحم را از بین میبرد اشاره کرد. همانطور که میدانید کولر ایستاده دارای دو قسمت موتور و پنل است که پنل در محیط استفاده قرار گرفته میشود و موتور در خارج از محیط استفاده و فضای آزاد قرار میگیرد که باید به این نکته توجه شود که موتور نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرد و در صورت نبودن مکان مناسب باید حتما برای آن از سایبان استفاده شود.

موتور و پنل کولر ایستاده از طریق کابل و لوله مسی با هم در ارتباط اند و فعالیت های سرمایشی و گرمایشی را در کنار هم انجام میدهند . این مدل کولر توانایی پرتاب باد تا 20 متر را به چهار جهت دارد. کولر های ایستاده به دلیل ظرفیت بالایی که دارند بیشتر در مکان های بزرگ همانند سالن ها، بیمارستان و یا مساجد استفاده میشوند در آن مکان ها علاوه بر اینکه محیط بزرگ است رفت و آمد نیز بسیار زیاد است. 

کولر گازی ایستاده ال جی 48000

سایر امکانات کولر گازی ایستاده ال جی 48000

برای کولر گازی ایستاده ال جی انواع تابع و امکانات در نظر گرفته شده است تا کارایی و عملکرد آن چندین برابر شود. فیلتر های تصفیه با امکان جداسازی و شستشوی دستی هوای تازه و سالم قابل تنفس را در محیط به جریان می‌اندازد.

همچنیبن فیلتر ضد باکتری و گرد غبار که اصلی‌ترین و اساسی‌ترین علت برتری اسپلیت‌ها نسبت به وسایل گرمازا و سرمازای قدیمی است برای افرادی که آسم و آلرژی دارند و حتی تمام افراد سالم بسیار مناسب خواهد بود زیرا با این فناوری هوای محیط جریان یافته و هر نوع آلودگی و بو و باکتری را از بین می‌برد.

کولر گازی ایستاده ال جی 48000 دارای رده ی انرژِی B است و به جرات میتوان گفت که تقریبا جز کم مصرف ترین مدل ها محسوب میشوند. این کولر گازی دارای عملکرد سرمایش و گرمایش است پس شما می توانید هم در فضل سرد و هم در فصل گرم سال از این کولر استفاده کنید. 

کولر گازی ال جی AMP-24K دارای هر دو عملکرد یعنی سرمایش و گرمایش می باشد و ظرفیت هر دو عملکرد 24000 است و تنها وقتی محیط شما را خنک می کند که دارای 40 تا 70 متر مربع باشد.

کولر گازی ایستاده ال جی 48000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG 48000BTU AIR CONDITIONING

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R22
اینورتر
ندارد
تعداد پنل
1 عدد
نشانگر روی پنل
دارد
سایر توضیحات
فیلتر تصفیه هوا - پرتاب هوا به چهار جهت - قابلیت تنظیم باد به صورت خودکار
جنس
پلاستیکی ، فلزی
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمایشی-گرمایشی
رده انرژی
B
ظرفیت سرمایش
48000
نوع برق مصرفی
سه فاز
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320093995217

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست