×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی ال جی 36000

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
رتبه انرژی : ++A
نوع گاز مبرد : R410A
نوع برق مصرفی :تک فاز
ظرفیت گرمایش : 36000
کمپرسور : اینورتر دوگانه
نوع فیلتر : فیلتر ضد باکتری
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی ال جی 36000

کولر گازی ال جی 36000 یکی از کولر گازی هایی است که دارای ظرفیت 36000 است این ظرفیت مناسب سالن هایی با متراژ 110 متر به بالا است و  این اخرین و بالاترین ظرفیت کولر گازی های اسپلیت است. کمپرسور این مدل اینورتر دیجیتال است اینورتر به صورت مداوم سرعت کمپرسور را تنظیم می‌کند تا دمای موردنظر به طور یکنواخت حفظ شود.

همچنین موتور اینورتر دیجیتال دوگانه با فرکانس کاری گسترده تر موجب صرفه جویی بیشتر در انرژی نسبت به کمپرسورهای معمولی می‌شود علاوه بر این موارد به صورت مداوم سرعت کمپرسور را تنظیم می‌کند تا دمای موردنظر همیشه یکسان باقی بماند. این نوسان حداقلی باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی و خنک‌کنندگی بیشتر می‌شود.

کولر گازی ال جی 36000 دارای دو عملگرد سرمایش و گرمایش است و می توان هم در فصل سرد و هم در فصل گرم سال از آن استفاده کرد. حالت خواب راحت یکی از ویژگی کولر گازی ال جی است به وسیله تنظیم خودکار 3 عملکرد مختلف یعنی جریان هوای غیرمستقیم و تنظیم زمان خاموشی 7 ساعته و باد ملایم و منطق زمان خواب  باعث بیشترین راحتی در محیط خواب می‌شود.

کولر گازی 36000 ال جی دارای گاز R410 است دو مدل گاز r22 و r410 در بازار موجود است گاز r410 در جذب و ازاد شدن گرما از مبرد R22 بهتر عمل میکند همچنین این گاز خنک تر از گاز r22 است البته ناگفته نماند گاز r410 سازگازی بیشتری با محیط زیست دارد. صفحه نمایشی مخفی بر روی بدنه ی داخلی کولر گازی تعبیه شده است، که دمای محیط و دمای مطلوب و میزان مصرف انرژی را نمایش می دهد.

فیلتر تصفیه هوا هر نوع الاینده ی موجود در ان هم چون باکتری و گرد و غبار از بین خواهد رفت یعنی کولر گازی 36000 شما کاملا سالم و پاکیزه به گردش در می اید وکسانی که الرژی نیز دارند می توانند از سلامتی ان اطمینان خاطر را داشته باشند. کولر گازی ال جی 36000 دارای ناجیه کاربرد T3 درج شده است و برای مناطق با شرایط آب و هوایی گرم مناسب است و اگر در مناطق گرمسیر زندگی می کنید ناحیه کاربرد T3 پیشنهاد داده می شود.  یکی از محصولاتی که میتوان در بین دیگر برندها بعنوان یک گزینه مناسب و جذاب جهت خرید به شما معرفی کرد کولر گازی اجنرال 36000 می باشد.

قیمت و خرید کولر گازی ال جی 36000

طراحی خوش تراش و چشمگیر

در بازار انواع کولر گازی موجود است اما کولر گازی 36000 اسپلت است و این مدل از کولر ها فقط برای خانه ها و مساجد و هتل ها کاربرد دارد همان طور که می دانید کولر گازی های اسپلیت یا دیواری دارای دو بخش به نام بخش داخلی و بخش خارجی هستند. اگر به بخش داخلی نگاه کنید می بینید که لوگوی ال جی LG بر روی آن حک شده است و این نشان از اصالت بالای کالا است همچنین بر روی بدنه ی سفید رنگ برند ال جی و قابلیت معروف Dual Inverter حک شده است که نشان از کیفیت و اصالت محصول دارد.

 پنل داخلی سفید رنگ است و با تمام وسایل خانه شما ست می شود بر روی پنل داخلی یک صفحه نمایش مخفی وجود دارد که دمای کولر گازی را نشان می دهد. هوای کولر گازی از داخل پره های بیرون می آید وقتی که کولر گازی را روشن می کنید داخل دریچه باز می شود و هوا از آن جا به شما می رسد. پنل خارجی که در خارج از ساختمان نصب می شود بهتر است بر روی چهار پایه ای قرداد داده شود و دور از نور آفتاب و باان قرار بگیرد تا زود دچار فرسایش نشود.

کندانسور این کولر گازی دارای پوشش طلایی بوده و همین پوشش باعث میشود که کندانسور کولر شما در برابر خوردگی و زنگ ضدگی بسیار مقاوم گردد و مدت زمان بسیار طولانی تری برای شما کار کند.

طراحی کولر گازی ال جی 36000

امکانات و قابلیت های کولر گازی LG

همان طور که در بالا گفتیم این کولر گازی دارای موتور اینورتر دیجیتال است اینورتر جدیدترین نوع موتور می باشد که در ان بیشتر قطعات اضافی از بین رفته و کم ترین میزان سر و صدا تولید خواهد شد. با وجود قابلیت اینورتر اسپلیت دیواری در هنگام خاموش شدن کاملا خاموش نخواهد شد و تنها سرعت ان کاهش می یابد و در نتیجه هوا در حالت نرمال قرار گرفته می شود و به این ترتیب انرژی بسیار کمی به مصرف می رسد.

این کولر گازی قابلیت کنترل از راه دور را دارد و شما می توانید از راه دور کولر را روشن و خاموش کنید و انواع قابلیت را به اجرا در بیاورید. برچسب انرژی A++ است پس به جرات می توان گفت که این کولر گازی در دسته کولر های کم مصرف قرار داده شده است و دیگر نگران مصرف انرژی نباشید.

تمیز کننده خودکار از ایجاد باکتری در مبدل حرارتی جلوگیری کرده و محیطی راحت‌تر و خوشایندتر برای شما فراهم می‌کند. جریان هوا چندگانه از هر چهار طرف یعنی چپ و راست و بالا و پایین هوا را پخش می کند. کولر گازی 36000 ال جی دارای موتور کم مصرف روتاری استفاده کرده است.

کمپرسور روتاری در مقایسه با کمپرسور های پیستونی که به حجم زیاد هوا با فشار بالا نیاز دارند بسیار کارآمدتر هستند. این کمپرسورها با با یک مکانیزم جابه جایی چرخشی کار می کند که مصرف کم انرژی و عملکر بالا را به همراه دارد. با قرار دادن کولر گازی در حالت خودکار، کولر گازی به طور اتوماتیک طبق دمای اتاق یکی از حالت های سرمایش یا گرمایش را انتخاب می کند و دمای اتاق را به گونه ای مطلوب می کند که مصرف کننده راضی باشد.

فیلتر هوا برای جلوگیری از ورود گرد و غبار در واحد های داخلی باید آن را تمیز کرد در صورتی که فیلتر هوای پر از گرد و غبار باشد جریان هوا نیز کاهش می یابد و ظرفیت خنک کننده نیز کاهش می یابد.

کولر گازی ال جی 27000 یکی از کولر گازی هایی است که دارای ظرفیت 27000 است این ظرفیت مناسب سالن هایی با متراژ 40 تا 85 متر به بالا است و این اخرین و بالاترین ظرفیت کولر گازی های اسپلیت است.

امکانات کولر گازی ال جی 36000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG 36000BTU Air conditioning

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410A
تعداد پنل
یک پنل
ابعاد
پنل داخلی : 1200*360*265 میلی متر - پنل خارجی : 950*832*330 میلی متر
وزن
وزن پنل داخلی : 18.5 کیلوگرم - وزن پنل خارجی : 67.1 کیلوگرم
نشانگر روی پنل
دارد
سایر توضیحات
تنظیم خودکار جریان هوا - جریان هوای چندگانه - ظرفیت گرمایش : 36000
تعداد کمپرسور
1
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمایش-گرمایش
رده انرژی
++A
ظرفیت سرمایش
36000
نوع برق مصرفی
تک فاز
فیلتر
دارد
توضیحات فیلتر
فیلتر ضد باکتری
ریموت کنترل
دارد
اقلام همراه
کنترل از راه دور - کیت نصب (لوله ها و کابل اتصال)
شناسه کالا
3320093995249

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست