×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی ال جی معمولی 26000

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
رتبه انرژی : A
نوع گاز مبرد : R22
کمپرسور : روتاری
نوع برق مصرفی : تک فاز
ظرفیت گرمایش : 26000
نوع فیلتر : فیلتر ضد باکتری
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات مشخصات کولر گازی ال جی معمولی 26000

کولر گازی ال جی معمولی با عملکرد سرد و گرم تولید و روانه بازار شده است این نوع کولر اسپلیت بوده و یکی از کولر گازی های دیواری است که از دو پنل داخلی و خارجی تشکیل شده است. پنل بیرونی در واقع همان کندانسور و کمپرسور است که وظیفه ی خنک کردن گاز را بر عهده دارند و پنل داخلی نیز بر روی دیوار نصب می شود و وظیفه ی وزش باد خنک را دارد. این دو پنل بوسیله ی لوله ی مسی به هم وصل می شوند و هوای خنک از لوله ی مسی به پنل داخلی انتقال داده می شود. 

 این کولر گازی قدرت باد 10 تا 18 متر را دارد یعنی باد این کولر گازی تا 18 متر احساس می شود. از دیگر ویژگی ها کمپرسور روتاری است کمپرسور قلب مبرد است که در آن اوپراتور مبرد گازی را با فشار کم تامین می کند و آن را تا فشار بیشار زیاد می کند. پس از این عمل دما و فشار بخار زیاد می شود و در اثر این عمل دمای مناسب رخ می دهد و به کندانسور تحویل داده می شود.

یک کمپرسور از دو مولفه به نام منبع تغذیه و مکانیزم فشرده سازی پیستون و پره و ... تشکیل شده است. در مورد کمپرسور هوا مکانیم فشرده سازی در واقع هوای جو را فشرده می کند. کمپرسور های روتاری داری ظرفیت کم و صدای کم هستند.

ناحیه کاربرد این کولر کولر گازی t3 است یعنی فقط برای مناطق گرم و حاره ای مانند زاهدان، سیستان و بلوچستان، کرمان و.... جوابگو است. برچسب انرژی این کولر گازی A+ است که نشان از کم مصرف بودن کولر گازی 26000 معمولی ال جی است. فیلتر بهداشتی از امکانات کولر گازی ال جی می باشد که تمامی باکتری و گرد و غبار موجود در هوا را از بین می برد. با وجود این فیلتر به صورت 24 ساعته هوای سالم و پاکیزه به پخش خواهد رسید و کسانی که به بیماری اسم مبتلا هستند هم می توانند از این کولر استفاده نمایند و همواره هوای سالمی را استشمام نمایند.

کولر گازی 26000 ال جی تا مکانی با مساحت 40 تا 80 متر مربع را خنک گرداند. گاز مبرد در این کولر گازی از نوع r22 است. این گاز ها یکی از قدیمی ترین گاز ها است این گاز دارای ویژگی های شیشمایی مشخصی است در سیستم های برودتی قابل استفاده است و قیمت آن ها نسبت به کولر گازی r410 ارزان تر است.

این کولر گازی دارای حالت خواب sleep mode است یعنی دمای محیط را در همان شرایط که قبلا تنظیم کرده اید نگه می دارد. سیستم راه اندازی مجدد خودکار از دیگر ویژگی ها و مشخصات کولر گازی ال جی می باشد، که بعد از قطع شدن برق کولر گازی را با حالت های از پیش فعال شده روشن می کند. قیمت کولر گازی ال جی 26000 در برابر قابلیت و کارایی آن بسیار مناسب می باشد که هم اکنون شما میتوانید آن را از دوزین کالا تهیه کنید.

کولر گازی ال جی معمولی 26000

طراحی کولر گازی ال جی 

در هنگام خرید ظاهر و طراحی کولر گازی مانند کیفیت اهمیت بالایی دارد کولر گازی های اسپلیت پنل داخلی آن روی دیوار و جلوی دید قرار می گیرد. این مدل کولر گازی دارای طراحی بسیار شیکی است و در همان نگاه اول شما را به خود جذب می کند. اما یونیت خارجی در جلوی دید قرار نمی گیرد و در پشت بام قرار می گیرد. پنل خارجی مربعی شکل است و با رنگ سفید تولید شده است. بهتر است یونیت خارجی روی چهار پایه ای و دور از تابش افتاب و باران قرار گیرد تا زود دچار فرایش نشود. 

یونیت داخلی هم از رنگ سفید برخوردار است که با دیگر وسایل منزلتان ست می شود. در وسط یک نمایشگر قرار گرفته است و تغیرات دما و میران دما را می توانید روی این نمایشگر ببنید. ابعاد مناسب این دو پنل از مکان های از پیش تعیین شده جای میگیرد.

ناگفته نماند پره های این کولر گازی دارای یک لایه طلاییست که از فرسایش ناشی از شرایط جوی جلوگیری به عمل می آورد. مهم ترین ویژگی کولر گازی ال جی رادیات طلایی است که در برابر فرسایش و خراب شدن در امان هستند و به این زودی ها خراب نمی شوند پس با خیال راحت آن را روی پشت بام قرار دهید. 

کولر گازی ال جی معمولی 26000

ویژگی های کولر گازی ال جی 26000

کولرگازی ال جی 26000 با سریع ترین حالت خنک کننده و سرمایشی مناسب قادر است محیط اطرافتان را به دمایی مطلوب و دلپذیر برساند. فیلتر تصفیه هوا Easy Filter Plus با امکان جداسازی و شستشوی دستی هوای تازه و سالم قابل تنفس را در محیط به جریان می‌اندازد.

همچنیبن فیلتر ضد باکتری و گرد غبار که اصلی‌ترین و اساسی‌ترین علت برتری اسپلیت‌ها نسبت به وسایل گرمازا و سرمازای قدیمی است برای افرادی که آسم و آلرژی دارند و حتی تمام افراد سالم بسیار مناسب خواهد بود زیرا با این فناوری هوای محیط جریان یافته و هر نوع آلودگی و بو و باکتری را از بین می‌برد.

سستم سرمایش سریع  باعث می شود 20% سریع تر دمای هوا به حالت مطلوب برسد. با قابلیت تایمر 24 ساعته نیز کنترل روشن و خاموش شدن دستگاه را در طول شبانه روز می‌توانید در اختیار داشته باشید. کنترل جهت باد به سمت بالا و پایین بصورت اتوماتیک تعویض و کنترل می شود؛ اما تعیین جهت وزش باد به سمت راست و چپ بصورت دستی باید تنظیم گردد.

حالت خواب Sleep Mode می‌تواند خواب شبانه تان را شیرین تر کندکولر گازی ال جی دارای رده ی انرژِی ++A  است و به جرات میتوان گفت که تقریبا جز کم مصرف ترین مدل ها محسوب میشوند. قابلیت Turbo با امکان خنک کنندگی سریع دمای هوا را بسیار زودتر از معمول کاهش داده و زمان کار یا استراحت را دلچسب می‌کند. کولر گازی ایستاده ال جی 50000 با ظرفیت 50000 تولید و روانه بازار شده است. با نزدیک شدن به فصل گرما و شدت گرما تنها کولر گازی محیط شما را خنک می کند. 

کولر گازی ال جی معمولی 26000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG 26000BTU Air conditioning

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R22
تعداد پنل
1
ابعاد
ابعاد یونیت خارجی : 276*577*840 میلی متر - ابعاد یونیت داخلی : 197*300*1090 میلی متر
میزان صدا
کم صدا
سایر توضیحات
پره طلايي ضد فرسایش - تميز كنندگی خودكار - سرمايش سريع - عملكرد خودكار زمان خواب - جریان هوای چندگانه - فن 3 سرعته - ظرفیت گرمایش : 26000
تعداد کمپرسور
1
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمایش-گرمایش
رده انرژی
A
ظرفیت سرمایش
26000
نوع برق مصرفی
تک فاز
میزان مصرف برق
220-240V
فیلتر
دارد
توضیحات فیلتر
فیلتر ضد باکتری
ریموت کنترل
دارد
اقلام همراه
دفترچه راهنما - باند دور لوله - پیچ شاسی - 3تا 5 متر سیم - شاسی پنل - کنترل از راه دور
شناسه کالا
2800000632618

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست