×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی اجنرال 36000

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
گاز خنک گننده :R22
رتبه انرژی : +++A
نوع برق مصرفی : تک فاز
ظرفیت گرمایش : 36000
کمپرسور : اسکرول
عملکرد : سرمایشی-گرمایشی
اینورتر : فول دی سی اینورتر

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی اجنرال 36000

کولر گازی اجنرال 36000 دارای عملکرد سرمایشی و گرمایشی است و در هر دو فصل سرد و گرم مورد استفاده قرار می گیرد. کولر گازی اجنرال 36000 دو تکه است و از دو پنل داخلی و خارجی تشکیل شده است. پنل داخلی که ظاهری بسیار شیک دارد و بر روی دیوار نصب می شود و معمولا وزن سبک و میزان صدای بسیار کمتری دارد؛ اما بخش بیرونی در بیرون از اتاق و معمولا روی بالکن قرار می گیرد، بخش بیرونی هم وزن سنگین تری دارد و هم اینکه میزان صدای بیشتری تولید می کند. از آنجایی که این بخش در معرض آب و باران و تابش خورشید است، بهتر است بر روی چهار پایه و در زیر سایه باشد تا دچار فرسودگی و پوسیدگی زودهنگام نشود. البته از پره های ضد فرسایش سود می برند که مقاومت بالایی دارند و در برابر نور آفتاب و باد باران از خود مقاومت بالایی نشان می دهد. با شروع شدن فصل گرما خرید کولر گازی هم زیاد می شود شما حتما باید با توجه به فضای منزال اداره مساجد و هر محیطی که لازم دارید را بسنجید بعد با کارشناسان کولر ظرفیت محل مورد نظر خود را بگویید تا آن ها بهترین کولر را برای شما انتخاب کنند چون اگر فضای شما زیاد است باید کولر گازی با ظرفیت بالا بخرید تا محیط شما را خنک کند و اگر محیطی با ظرفیت کم دارید باید کولر گازی با ظرفیت کم بخرید تا محیط شما بیش از حد سرد نشود بهتر است که بدانید پارامترهای مهم در کولر گازی قیمت کولر گازی، ظرفیت سرمایشی کولر گازی، تکنولوژی اینورتر، کیفیت ساخت بالا، امکانات و توابعی مانند چرخش به راست و چپ، چرخش به بالا و پایین، چرخش 4 جهته ی هوا، قابلیت راه اندازی مجدد خودکار، سیستم کاهنده ی رطوبت و ...می باشند پس حتما قبل از خرید باید در مورد آن ها سوال شود. گاز این کولر گازی R22 است این گاز از کم مصرف ترین گاز موجود در کولر گازی است که هوا را در زمان خیلی کمی خنک می سازد. با قابلیت سرعت چرخش فن می توان آن را مطابق با شرایط آب و هوایی محیط در سه حالت کم، متوسط و زیاد تنظیم نمود. سیستم سرمایش سریع نیز از دیگر ویژگی های کولر گازی اجنرال 36000 می باشد، این قابلیت در مدت زمانی کمتر از نیم ساعت مکان مورد نظرتان را خنک می گرداند. این کولر دارای ناحیه کاربرد T1 و T3 است و نشان می دهد که این کولر برای مناطق معتدل و خنک و گرم و حاره ای به کار برده شده است. 

قیمت کولر گازی اجنرال 36000

طراحی و ظاهر کولر گازی اجنرال 36000

طراحی یکی از نکاتی است که هنگام خرید باید به آن توجه کرد شرکت جنرال کولر گازی هایی با طراحی زیبا وارد بازار کرده است. اسپلیت دارای دو بخش است بخش داخلی و بخش خارجی. پنل داخلی این سیستم تهویه شامل فیلتر هوا، برای جلوگیری از گرد و غبار است هنگامی که کولر در حالت اماده به کار است. پنل خارجی که در خارج از ساختمان نصب می شود بهتر است بر روی چهار پایه ای قرداد داده شود و دور از نور آفتاب و باان قرار بگیرد تا زود دچار فرسایش نشود. پره های این کولر گازی دارای یک لایه طلاییست که از فرسایش ناشی از شرایط جوی جلوگیری به عمل می آورد. پنل داخلی کولر گازی 36000 اجنرال دارای رنگ سفید است که با هر وسیله ای به خوبی هماهنگ می شود. در بالای این پنل یک نوار نارنجی رنگ قرار گرفته که بر زیبایی اسپلیت 36000 اجنرال افزوده است و جلوه ای مدرن به ان بخشیده. موتور طراحی شده در این کولر گازی از نوع اسکرول می باشد که مصرف پایین انرژی را به همراه دارد و طول عمر کولر گازی را به چندین برابر افزایش داده است. این موتور از قطعات بسیار کمی تشکیل شده که به موجب ان صدای تولیدی نیز به صورت چشم گیری پایین است. از قابلیت های دیگر کولر گازی اجنرال می توان به سیستم راه اندازی خودکار اشاره کرد که به صورت اتوماتیک کولر روشن خواهد شد. به همراه کولر گازی 36000 اجنرال ریموت کنترلی نیز ارائه شده است که تنظیمات اسپلیت از طریق ان اجرا خواهند شد. کولر گازی اجنرال دارای حالت سرمایشی و گرمایشی می باشد و می توان هم به عنوان بخاری و وسیله ی گرم کننده و هم وسیله ی سرمازا و خنک کننده از آن استفاده کرد شما می توانید هم در فصل سرد سال و هم در فصل گرم سال از این کولر گازی استفاده نمایید و دیگر نیازی به جابه جایی آن نیست. کولر گازی اجنرال 36000 از بهترین مدل های تولیدی اجنرال می باشد که می توان با قیمت خیلی مناسب ان از این سایت اینترنتی خریداری نمود.

طراحی کولر گازی اجنرال 36000

موتور فول دی سی اینورتر

 این کولر گازی کم مصرف دارای برچسب انرژی +++A می باشد که نشان از کم مصرف بودن کولر می دهد همچنین می تواند نگرانی شما بابت فیش ماهیانه را از بین ببرد. موتور که نقش مهمی در کیفیت کولر گازی بر عهده دارد، کمپرسور دوال اینورتر Inverter می باشد، که در جهت کاهش مصرف برق و کاهش صدای دستگاه و افزایش راندمان و عملکرد کولر گازی تلاش می کند. کمپرسور دوال اینورتر به کار رفته در کولر گازی 36000 اجنرال  قادر است به میزان 70% در مصرف انرژی صرفه جویی به عمل آورد و به میزان 40$ سرعت خنک کنندگی را بالا ببرد. البته کاهش دادن 40% نویز و سر و صدا و افزایش راندمان و عملکرد کولر گازی نیز از دیگر مزایای موتور اینورتر دوگانه می باشد. با خرید کولر گازی اجنرال یک ریموت سبک و خوش دست دریافت می کنید تا بتوانید حالت‌های متنوع خروج هوا را تنظیم کنید، دما را تغییر دهید و یا اینکه به سایر تنظیمات دستگاه دسترسی داشته باشید. 

سایر امکانات کولر گازی اجنرال 36000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
O GENERAL 36000BTU

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R22
اینورتر
فول دی سی اینورتر
تعداد پنل
تک پنل
سایر توضیحات
فیلتر تصفیه هوا - قابلیت AIR FLOW - گاز مبرد R22 - راه اندازی مجدد خودکار و تنظیم جریان هوا به صورت خودکار - ظزفیت گرمایش : 36000
تعداد کمپرسور
1
نوع کمپرسور
اسکرول
عملکرد
سرمایش-گرمایش
ظرفیت سرمایش
36000
فیلتر
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320093995213

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست