×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولرگازی اجنرال 18000

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
رتبه انرژی :  A++
فیلتر ضد باکتری :دارد
گاز خنک گننده : R22
ظرفیت گرمایش : 18000
تعداد پنل : یک پنل
کمپرسور : اسکرول
عملکرد : سرمایشی-گرمایشی

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی اجنرال 18000

شرکت اجنرال یکی دیگر از بدند های تولید کولر گازی است و  هر ساله با تولید کولر گازی های با کیفیت طرفدارن زیادی را به خود جذب می کند. همانند بسیاری از مدل های کولر گازی اجنرال 18000 اسپلیت دارای دو یونیت داخلی و خارجی می باشد که هر کدام دارای امکانات خاص خود هستند و از طراحی زیبایی برخوردار می باشند.

یونیت خارجی به طور کلی در پشت بام و در بعضی مواقع نیز پشت پنجره قرار خواهد گرفت و در برابر هر نوع شرایط اب و هوایی قرار خواهد گرفت، از این رو مقاومت و کیفیت ان اهمیت بالایی دارد و اجنرال  سعی کرده که در ساخت کولر هایش از بهترین لوازم استفاده نماید. یونیت خارجی کولر گازی 18000 اجنرال دارای تکنولوژی gold می باشد که ضد فرسایش است و در برابر باد، باران و برف مقاومت بالایی خواهد داشت.

کولر گازی اجنرال ogeneral دارای ظرفیت 18000 است ظرفت 18000 برای سالن هایی با متراژ 30 تا 50 متر مربع مناسب است و اگر سال هایی با ابعاد بزرگتر دارید بهتر است که کولر گازی با ظرفیت بالاتر بخرید چون محیط شما را خنک نمی کند و اگر محیط های کوچک دارید بهتر است که کولر گازی هایی با ظرفیت کم انتخاب کنید چون هوای داخل خانه شما بیش از حد سرد خواهد شد. گاز r22 این کولر سرمای بیشتری برای شما ایجاد میکند و موجب میشود که خانه ی شما سریع خنک شود. 

در کولر گازی ها از 3 نوع کمپرسور یعنی کمپرسور روتاری، کمپرسور اسکرول و کمپررسور پیستونی استفاده می شود کمپرسور کولر گازی 18000 اجنرال  اسکرول است که نقش بسیاری را در کولر گازی دارد از ویژگی های این کمپرسور می توان به صدای کم و مصرف بهینه آن اشاره کرد همچنین این نوع کمپرسور ها قدرتمند تر از کمپرسور های روتاری و پیستونی هستند.

همان طور که می دانید کولر گازی های اسپلیت یا دیواری دارای دو پنل داخلی و خارجی هستند در کولر گازی اجنرال 18000 وزن پنل داخلی و وزن پنل خارجی هم بسیار کم است و به راحتی قابل حمل و نقل هستند. تایمر 24 ساعته و حالت خواب و قابلیت تنظیم حالت از دیگر مزیت های کولر گازی 18000 اجنرال است. قابلیت حالت خواب، تمیز کنندگی خودکار، حالن فن، حالت ساکت از ویژگی های کولر گازی 18000 است.

کولر گازی اجنرال برای مناطق با آب و هوایی معتدل و مرطوب و گرم و حاره ای یعنی T1 و T3 تولید و طراحی شده است پس یهتر است ساکنین مناطق شمال و جنوب کشور از این مدل کولر گازی تهیه نمایند.  یکی از برند ها معروف و با کیفیت بالای کولر گازی شرکت الجی میباشد، کولر گازی ال جی AMP-18K یکی از مدل های پرفروش این شرکت میباشد.

کولرگازی اجنرال 18000

طراحی کولر گازی اجنرال 

طراحی یکی از نکاتی است که هنگام خرید باید به آن توجه کرد شرکت اجنرال کولر گازی هایی با طراحی زیبا وارد بازار کرده است. اسپلیت دارای دو بخش است بخش داخلی و بخش خارجی. پنل داخلی این سیستم تهویه شامل فیلتر هوا، برای جلوگیری از گرد و غبار است هنگامی که کولر در حالت اماده به کار است. پنل خارجی که در خارج از ساختمان نصب می شود بهتر است بر روی چهار پایه ای قرداد داده شود و دور از نور آفتاب و باران قرار بگیرد تا زود دچار فرسایش نشود. 

پره های این کولر گازی دارای یک لایه طلاییست که از فرسایش ناشی از شرایط جوی جلوگیری به عمل می آورد. پنل داخلی کولر گازی اجنرال 18000 دارای رنگ سفید است که با هر وسیله ای به خوبی هماهنگ می شود. در بالای این پنل یک نوار نارنجی رنگ قرار گرفته که بر زیبایی اسپلیت 18000 اجنرال افزوده است و جلوه ای مدرن به ان بخشیده. موتور طراحی شده در این کولر گازی از نوع اسکرول می باشد که مصرف پایین انرژی را به همراه دارد و طول عمر کولر گازی را به چندین برابر افزایش داده است.

این موتور از قطعات بسیار کمی تشکیل شده که به موجب ان صدای تولیدی نیز به صورت چشم گیری پایین است. از قابلیت های دیگر کولر گازی اجنرال می توان به سیستم راه اندازی خودکار اشاره کرد که به صورت اتوماتیک کولر روشن خواهد شد. به همراه کولر گازی 18000 اجنرال ریموت کنترلی نیز ارائه شده است که تنظیمات اسپلیت از طریق ان اجرا خواهند شد.

 کولر گازی اجنرال دارای حالت سرمایشی و گرمایشی می باشد و می توان هم به عنوان بخاری و وسیله ی گرم کننده و هم وسیله ی سرمازا و خنک کننده از آن استفاده کرد شما می توانید هم در فصل سرد سال و هم در فصل گرم سال از این کولر گازی استفاده نمایید و دیگر نیازی به جابه جایی آن نیست. کولر گازی اجنرال 18000 از بهترین مدل های تولیدی اجنرال می باشد که می توان با قیمت خیلی مناسب ان از این سایت اینترنتی خریداری نمود.

کولرگازی اجنرال 18000

توایع و امکانات کولر گازی اجنرال 18000

 فیلتر های تصفیه هوا باعث شده است تا گرد و غبار و باکتری های موجود در هوا را به خود جذب می کند و محیطی سالم را با این فیلتر ها تجربه نمایید. انتخاب کردن یک کولر گازی بسته به متراژ مناسب یکی از دلایل مهم برای خرید کولر گازی به شمار می رود اگر کولر گازی با ظرفیت کم و خانه ای با متراژ زیاد دارید هوای داخل اتاق و سالنتان خنک نمی شود و بالعکس اگر کولر گازی با ظرفیت بالاتر از حد لازم بخرید هوای داخل اتاق یا سالنتان سرد خواهد شد و مجبور می شوید کولر گازی را زود زود خاموش کنید.

البته ناگفته نماند خاموش و روشن کردن مجدد کولر گازی باعث می شود که مصرف انرژی در کولر گازی زیاد شود. در تعیین ظرفیت سرمایشی متناسب با متراژ مکان، پارامترهای متعددی چون مساحت، شرایط آب و هوایی منطقه، تعداد پنجره ها، میزان وسایل گرمایشی، تعداد کاربران، نوع کاربری، رو به سایه بودن یا رو به نور بودن، ارتفاع مکان مورد نظر و … تاثیر گذار خواهند بود.

البته ظرفیت سرمایشی مورد نیاز به درستی و به راحتی قابل تخمین نیست، از این رو این کار را باید بر عهده ی کارشناسان دوزین کالا در بخش فروش گذاشت تا با توجه به شرایط شما ، راهنمایی لازم را ارائه دهند. یکی دیگر از پارامتر های خرد که باید به آن توجه نمود  ناحیه کاربردی آن است. برای مناطق خنک و معتدل از ناحیه t1 استفاده می کنند و برای مناطق گرم و حاره ای ناحیه T3 جوابگو است.

کولرگازی اجنرال 18000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
O GENERAL 18000BTU

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R22
تعداد پنل
یک پنل
سایر توضیحات
ظرفیت گرمایش : 18000 - شروع به کار مجدد خودکار - پنل قابل شست و شو - تنظیم خودکار جریان هوا - جریان هوای چندگانه
تعداد کمپرسور
1
نوع کمپرسور
اسکرول
عملکرد
سرمایش-گرمایش
رده انرژی
A++
مناسب برای فضای
64 تا 90 متر
ظرفیت سرمایش
18000
میزان مصرف برق
کم مصرف
فیلتر
دارد
توضیحات فیلتر
فیلتر یون بوزدایی بادوام - فیلتر ضد باکتری
ریموت کنترل
دارد
اقلام همراه
کابل های اتصال - کنترل از راه دور - باطری مخصوص کنترل - دفترچه راهنمای کولر گازی - براکت دیواری مخصوص پنل - فیلتر های پنل
شناسه کالا
3320093995218

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست