×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی اجنرال سرد 24000

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
رتبه انرژی : +A
فیلتر ضد باکتری :دارد
گاز خنک کننده :R22
تعداد پنل : یک پنل
ظرفیت سرمایش :  24000
کمپرسور :  پیستونی
عملکرد : سرمایشی

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی اجنرال 24000 سرد

یکی دیگر از کولر گازی های اجنرال با ظرفیت 24000 و عملکرد سرد تولید و روانه بازار شده است این کولر گازی فقط یک عملکرد سرد را دارد و می توان از این کولر فقط در فصل گرم سال استفاده کرد. این نوع کولر اسپلیت بوده و یکی از کولر گازی های دیواری اجنرال OGENERAL است که از دو پنل داخلی و خارجی تشکیل شده است. پنل بیرونی در واقع همان کندانسور و کمپرسور است که وطیفه ی خنک کردن گاز را بر عهده دارند و پنل داخلی نیز بر روی دیوار نصب می شود و وطیفه ی وزش باد خنک را دارد.

این دو پنل بوسیله ی لوله ی مسی به هم وصل می شوند و هوای خنک از لوله ی مسی به پنل داخلی انتقال داده می شود.  این کولر گازی قدرت باد 10 تا 18 متر را دارد یعنی باد این کولر گازی تا 18 متر احساس می شود. از دیگر ویژگی ها کمپرسور پیستونی  است کمپرسور قلب مبرد است که در آن اوپراتور مبرد گازی را با فشار کم تامین می کند و آن را تا فشار بیشار زیاد می کند.

پس از این عمل دما و فشار بخار زیاد می شود و در اثر این عمل دمای مناسب رخ می دهد و به کندانسور تحویل داده می شود. یک کمپرسور از دو مولفه به نام منبع تغذیه و مکانیزم فشرده سازی پیستون و پره و ... تشکیل شده است. در مورد کمپرسور هوا مکانیم فشرده سازی در واقع هوای جو را فشرده می کند. کمپرسور های روتاری داریا ظرفیت کم و صدای کم هستند.

ناحیه کاربرد این کولر کولر گازی t3 است یعنی فقط برای مناطق گرم و حاره ای مانند زاهدان، سیستان و بلوچستان، کرمان و.... جوابگو است. برچسب انرژی این کولر گازی A+ است که نشان از کم مصرف بودن کولر گازی 24000 سرد اجنرال می دهد. فیلتر بهداشتی از امکانات کولر گازی اجنرال می باشد که تمامی باکتری و گرد و غبار موجود در هوا را از بین می برد.

با وجود این فیلتر به صورت 24 ساعته هوای سالم و پاکیزه به پخش خواهد رسید و کسانی که به بیماری اسم مبتلا هستند هم می توانند از این کولر استفاده نمایند و همواره هوای سالمی را استشمام نمایند. کولر گازی اجنرال 24000 سرد تا مکانی با مساحت 40 تا 80 متر مربع را خنک گرداند.  گاز مبرد در این کولر گازی از نوع r22 است. این گاز ها یکی از قدیمی ترین گاز ها است این گاز دارای ویژگی های شیشمایی مشخصی است در سیستم های برودتی قابل استفاده است و قیمت آن ها نسبت به کولر گازی r410 ارزان تر است. این کولر گازی دارای حالت خواب sleep mode است یعنی دمای محیط را در همان شرایط که قبلا تنظیم کرده اید نگه می دارد. 

یکی دیگر از محصولات هم رده این مدل که بسیار با کیفیت نیز میباشد کولر گازی گری 24000 اینورتر کیوماتیک است.

قیمت کولر گازی اجنرال 24000 سرد

کمپرسور پیستونی 

یکی از ویژگی های مهم در کولر گازی موتور و کمپرسور است و این دو مورد هم یکی از پارامتر های خرید به حساب می آید. کولر گازی اجنرال دارای کمپرسور پیستونی است این کمپسور با  رفت و برگشت پیستون مقداری از گاز مبرد موجود در محفظه کمپرسور به داخل سیلندر مکیده شده و تحت تراکم قرار گرفته و با فشار به داخل سیستم هدایت می شود.

یکی از عیب های این کمپرسور صدای زیاد آن است البته ناگفته نماند این کمپرسور ها اغلب دارای ظرفیت 18000 تا 36000 است با کمپرسور پیستونی در کولر گازی اجنرال 24000 سرد سبب شده است که رده ی مصرف انرژی این کولر A+ باشد به اصطلاح علمی تر این کولر اینورتر است که مصرف بسیار پایین انرژی را دارد که به طور کلی کولر های اسپیلت مصرف بسیار پایین تری را نسبت به انواع کولر های یک تیکه ایی دارند.

همانطور که گفتیم کمپرسور پیستونی از بهترین نوع کمپرسور ها است که از دیگر ویژگی های این کمپرسور میتوان به طول عمر بالای آن اشاره کرد. کمپرسور قلب مبرد است که در آن اوپراتور مبرد گازی را با فشار کم تامین می کند و آن را تا فشار بیشار زیاد می کند. پس از این عمل دما و فشار بخار زیاد می شود و در اثر این عمل دمای مناسب رخ می دهد و به کندانسور تحویل داده می شود.

کولر گازی اجنرال 24000 سرد

سایر امکانات و توابع کولر گازی 24000 اجنرال 

کولر گازی اجنرال 24000 دارای عملکرد سرد است پس فقط برای فصل گرم سال می توان از آن استفاده کرد. قابلیت چرخش 4 جهته ی هوا امکان تنظیم جهت وزش باد به سمت راست و چپ و بالا و پایین را دارد، با این قابلیت کاربر و مصرف کننده می تواند هوای خنک را به هر جهتی که دوست دارد انتقال دهد. تا همه ی گوشه های اتاق به راحتی خنک گردند. فیلتر های تصفیه هوا باعث شده است تا گرد و غبار و باکتری های موجود در هوا را به خود جذب می کند و محیطی سالم را با این فیلتر ها تجربه نمایید.

قابلیت کاهنده ی رطوبت Removing humidity نیز رطوبت موجود در ها را حذف می کند و مانع از گرم شدن بیش از حد هوای می شود. سیستم تولید سرمایش سریع از دیگر مشخصه های کولر گازی اجنرال 24 هزار است، این سیستم با تولید سرمایش سریع در مدت زمان کمتر از نیم ساعت محیط را خنک می کند و شما را از شر خستگی های بعد از ظهرهای کرم تابستان خلاص خواهد کرد.

کولر گازی سرد 24000 اجنرال دارای دو پنل داخلی و خارجی است که هر کدام از ان ها دارای طراحی خاصی می باشند. پنل داخلی بر روی دیوار نصب می شود و تا سال های زیادی برداشته نخواهد شد، از این رو طراحی ان اهمیت بالایی دارد. شرکت اجنرال با دقت فراوانی این یونیت را تولید نموده که زیبایی خاصی دارد و می تواند بر شیک بودن اتاق نشیمن بیفزاید. یونیت داخلی هوا را از طریق لوله مسی دریافت می نماید و با استفاده از پره های ضد زنگ به چرخش در می اورد.

این پره ها هوا را به صورت یکسان پخش می کنند و در نتیجه تمام فضای اتاق به صورت یکنواخت سرد خواهد شد یونیت خارجی هم در پشت بام نصب می شود و هر دو یونیت دارای پره هایا ضد فرسایش هستند تا در برابر نور آفتاب و باد و باران از خود مقاومت بالایی نشان دهند. 

کولر گازی اجنرال 24000 سرد
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
O GENERAL 24000BTU

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R40A
اینورتر
ندارد
تعداد پنل
یک پنل
ابعاد
ابعاد موتور 71×84 سانتی متر - ابعاد پنل 104 سانتی متر (خالص)
وزن
45 کیلوگرم
میزان صدا
58 دسی بل
نشانگر روی پنل
دارد
سایر توضیحات
ناحیه کاربرد T3 - قابلیت AIR FLOW - قابلیت SWING - سیستم کاهنده رطوبت - سرعت فن : 4 سرعته - نصب قابل تغییر - شروع به کار مجدد خودکار - پنل قابل شست و شو - تنظیم خودکار جریان هوا - فیلتر یون بوزدایی بادوام
جنس
پلاستیکی-فلزی
تعداد کمپرسور
1
نوع کمپرسور
اسکرول
عملکرد
سرمایشی
رده انرژی
+A
مناسب برای فضای
محیط 60 تا 90 متر
محدوده ظرفیت سرمایشی
24000 - 30000 Btuh
ظرفیت سرمایش
24000
میزان پرتاب باد
20 متر
نوع برق مصرفی
تک فاز
میزان مصرف برق
220-240
قطر لوله رفت
2.45 اینچ
قطر لوله برگشت
4.15 اینچ
حداکثر طول لوله کشی
19 متر
حداکثر ارتفاع لوله کشی
14 متر
بازدهی سرمایش EER
4.35
بازدهی گرمایش COP
4.85
حداقل دما
18 درجه سانتی گراد
حداکثر دما
30 درجه سانتی گراد
فیلتر
دارد
توضیحات فیلتر
فیلتر یون بوزدایی بادوام - فیلتر ضد باکتری
ریموت کنترل
دارد
اقلام همراه
لوله-کابل مسی-پایه پنل-ریموت کنترل-باتری ریموت کنترل-دفترچه راهنما
شناسه کالا
2800000151614

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست