×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی اجنرال 24000

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
رتبه انرژی :+A
فیلتر ضد باکتری : دارد
گاز خنک کننده :R410A
کمپرسور : روتاری
ظرفیت سرمایش :  24000
تعداد پنل : یک پنل
عملکرد : سرمایش-گرمایش

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی اجنرال 24000

کولر گازی اجنرال 24000 دارای ناحیه کاربرد T1 و T3 است و نشان می دهد که این کولر برای مناطق معتدل و خنک و گرم و حاره ای به کار برده شده است. با شروع شدن فصل گرما خرید کولر گازی هم زیاد می شود شما حتما باید با توجه به فضای منزال اداره مساجد و هر محیطی که لازم دارید را بسنجید بعد با کارشناسان کولر ظرفیت محل مورد نظر خود را بگویید تا آن ها بهترین کولر را برای شما انتخاب کنند.

چون اگر فضای شما زیاد است باید کولر گازی با ظرفیت بالا بخرید تا محیط شما را خنک کند و اگر محیطی با ظرفیت کم دارید باید کولر گازی با ظرفیت کم بخرید تا محیط شما بیش از حد سرد نشود بهتر است که بدانید پارامترهای مهم در کولر گازی قیمت کولر گازی، ظرفیت سرمایشی کولر گازی، تکنولوژی اینورتر، کیفیت ساخت بالا، امکانات و توابعی مانند چرخش به راست و چپ، چرخش به بالا و پایین، چرخش 4 جهته ی هوا، قابلیت راه اندازی مجدد خودکار، سیستم کاهنده ی رطوبت و ...می باشند.

پس حتما قبل از خرید باید در مورد آن ها سوال شود. کولر گازی اجنرال 24000 دو تکه است و از دو پنل داخلی و خارجی تشکیل شده است. پنل داخلی که ظاهری بسیار شیک دارد و بر روی دیوار نصب می شود و معمولا وزن سبک و میزان صدای بسیار کمتری دارد؛ اما بخش بیرونی در بیرون از اتاق و معمولا روی بالکن قرار می گیرد، بخش بیرونی هم وزن سنگین تری دارد و هم اینکه میزان صدای بیشتری تولید می کند.

از آنجایی که این بخش در معرض آب و باران و تابش خورشید است، بهتر است بر روی چهار پایه و در زیر سایه باشد تا دچار فرسودگی و پوسیدگی زودهنگام نشود. البته از پره های ضد فرسایش سود می برند که مقاومت بالایی دارند و در برابر نور آفتاب و باد باران از خود مقاومت بالایی نشان می دهد. کولر گازی اجنرال 24000 دارای عملکرد سرمایشی و گرمایشی است و در هر دو فصل سرد و گرم مورد استفاده قرار می گیرد.

 گاز این کولر گازی R22 است این گاز از کم مصرف ترین گاز موجود در کولر گازی است که هوا را در زمان خیلی کمی خنک می سازد. با قابلیت سرعت چرخش فن می توان آن را مطابق با شرایط آب و هوایی محیط در سه حالت کم، متوسط و زیاد تنظیم نمود. سیستم سرمایش سریع نیز از دیگر ویژگی های کولر گازی اجنرال 24000 می باشد، این قابلیت در مدت زمانی کمتر از نیم ساعت مکان مورد نظرتان را خنک می گرداند. 

فیلتر تصفیه هوا  در کولر گازی 24000 با امکان جداسازی و شستشوی دستی هوای تازه و سالم قابل تنفس را در محیط به جریان می‌اندازد. همچنیبن فیلتر ضد باکتری و گرد غبار که اصلی‌ترین و اساسی‌ترین علت برتری اسپلیت‌ها نسبت به وسایل گرمازا و سرمازای قدیمی است برای افرادی که آسم و آلرژی دارند و حتی تمام افراد سالم بسیار مناسب خواهد بود زیرا با این فناوری هوای محیط جریان یافته و هر نوع آلودگی و بو و باکتری را از بین می‌برد.  در بین انواع مدل هایی که در برندهای دیگر نیز موجود است و حجم قدرتی که مناسب و مطلوب است میتوان از کولرگازی گری 24000 نیز بعنوان یکی از مدل های خاص نام برد.

قیمت کولر گازی اجنرال 24000

کمپرسور روتاری Rotary

کمپرسور قلب مبرد است که در آن اوپراتور مبرد گازی را با فشار کم تامین می کند و آن را تا فشار بیشار زیاد می کند. پس از این عمل دما و فشار بخار زیاد می شود و در اثر این عمل دمای مناسب رخ می دهد و به کندانسور تحویل داده می شود. 

کولر گازی اجنرال 24000 دارای کمپرسور روتاری rotary است از مزایای این کولر گازی می توان به صدای کم اشاره کرد یعنی در زمان کارکرد صدای بسیار کمی دارد و صدای آن مزاحم شما  و سایر افراد خانه نمی شود این کمپرسور ها بیشترین اسفاده را در ایران دارند و در مقایسه با کمپرسور های پیستونی دارای قدرت بیشتری هستند کارکرد کمپرسور روتاری به این صورت است که وقتی گاز از دریچه ورودی وارد کمپرسور می‌شود.

در اثر چرخش تیغه‌ها و برخورد پره‌ها با گاز، آن را با فشار به سوی لوله‌های خروجی هدایت می کند بی شک کولر گازی اجنرال محیطی خنک را برای شما به ارمغان می آورد و اگر این محصول را می پسنید کافی است که با کارکنان فروشگاه دوزین کالا تماس بگیرید. 

کولر گازی اجنرال 24000

سایر امکانات کولر گازی جنرال 240000

انتخاب کردن یک کولر گازی بسته به متراژ مناسب یکی از دلایل مهم برای خرید کولر گازی به شمار می رود اگر کولر گازی با ظرفیت کم و خانه ای با متراژ زیاد دارید هوای داخل اتاق و سالنتان خنک نمی شود و بالعکس اگر کولر گازی با ظرفیت بالاتر از حد لازم بخرید هوای داخل اتاق یا سالنتان سرد خواهد شد و مجبور می شوید کولر گازی را زود زود خاموش کنید.

البته ناگفته نماند خاموش و روشن کردن مجدد کولر گازی باعث می شود که مصرف انرژی در کولر گازی زیاد شود. در تعیین ظرفیت سرمایشی متناسب با متراژ مکان، پارامترهای متعددی چون مساحت، شرایط آب و هوایی منطقه، تعداد پنجره ها، میزان وسایل گرمایشی، تعداد کاربران، نوع کاربری، رو به سایه بودن یا رو به نور بودن، ارتفاع مکان مورد نظر و … تاثیر گذار خواهند بود.

البته ظرفیت سرمایشی مورد نیاز به درستی و به راحتی قابل تخمین نیست، از این رو این کار را باید بر عهده ی کارشناسان دوزین کالا در بخش فروش گذاشت تا با توجه به شرایط شما ، راهنمایی لازم را ارائه دهند. یکی دیگر از پارامتر های خرد که باید به آن توجه نمود  ناحیه کاربردی آن است.

برای مناطق خنک و معتدل از ناحیه t1 استفاده می کنند و برای مناطق گرم و حاره ای ناحیه T3 جوابگو است. فیلتر های تصفیه هوا باعث شده است تا گرد و غبار و باکتری های موجود در هوا را به خود جذب می کند و محیطی سالم را با این فیلتر ها تجربه نمایید. 

اجنرال 24000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
O GENERAL Air conditioning

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R40A
اینورتر
ندارد
تعداد پنل
1 عدد
ابعاد
ابعاد موتور 71×84 سانتی متر - ابعاد پنل 104 سانتی متر (خالص)
وزن
45 کیلوگرم
میزان صدا
58 دسی بل
نشانگر روی پنل
دارد
سایر توضیحات
ناحیه کاربرد T3 - قابلیت AIR FLOW - قابلیت SWING - سیستم کاهنده رطوبت - سرعت فن : 4 سرعته - نصب قابل تغییر - شروع به کار مجدد خودکار - پنل قابل شست و شو - تنظیم خودکار جریان هوا - فیلتر یون بوزدایی بادوام
جنس
پلاستیکی-فلزی
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمایشی-گرمایشی
رده انرژی
A+
مناسب برای فضای
محیط 60 تا 90 متر
محدوده ظرفیت سرمایشی
24000 - 30000 Btuh
ظرفیت سرمایش
24000
میزان پرتاب باد
15 متر
نوع برق مصرفی
تک فاز
میزان مصرف برق
220-240
قطر لوله رفت
2.45 اینچ
قطر لوله برگشت
4.15 اینچ
حداکثر طول لوله کشی
19 متر
حداکثر ارتفاع لوله کشی
13 متر
بازدهی سرمایش EER
4.35
بازدهی گرمایش COP
4.85
حداقل دما
18 درجه سانتی گراد
حداکثر دما
30 درجه سانتی گراد
فیلتر
دارد
توضیحات فیلتر
فیلتر یون بوزدایی بادوام - فیلتر ضد باکتری
ریموت کنترل
دارد
اقلام همراه
لوله-کابل مسی-پایه پنل-ریموت کنترل-باتری ریموت کنترل-دفترچه راهنما
شناسه کالا
2800000151614

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست