×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی اجنرال 30000

دسته بندی: لوازم خانگی
رتبه انرژی :+A
فیلتر ضد باکتری : دارد
گاز خنک گننده : R22
ظرفیت گرمایش :30000
تعداد پنل : یک پنل
کمپرسور : اسکرول
عملکرد : سرمایشی-گرمایشی

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی اجنرال 30000

 کولر گازی دیواری اجنرال 30000 دو تکه است و از دو بخش بیرونی و داخلی تشکیل شده است. بخش داخلی بر روی دیوار نصب می شود و معمولا وزن سبک و میزان صدای بسیار کمتری دارد؛ اما بخش بیرونی در بیرون از اتاق و معمولا روی بالکن قرار می گیرد، بخش بیرونی هم وزن سنگین تری دارد و هم اینکه میزان صدای بیشتری تولید می کند. از آنجایی که این بخش در معرض آب و باران و تابش خورشید است، بهتر است بر روی چهار پایه و در زیر سایه باشد تا دچار فرسودگی و پوسیدگی زودهنگام نشود.

البته خود شرکت های سازنده تا حدی این مشکل را رفع کرده اند و در ساخت این کولر گازی از پره های ضد فرسایش سود می برند که مقاومت بالایی دارند. این کولر گازی دارای گاز R22 است گاز نام برده شده دارای نقطه جوش بالایی است و در عرض چند دقیقیه محیط شما را خنک می کند.

کمپرسور اسکرول برای کولر گازی 30000 به کار رفته است این کمپرسور در ظرفیت های بالا مورد استفاده قرار می گیرد از مهمترین مزایای این کمپرسور ها راندمان بالا صدای کم و طول عمر زیاد آن می باشد ولیکن قیمت بسیار بالاتری نسبت به سایر کمپرسورها دارند.

همان طور که در عکس می بینید کولر گازی اجنرال 30000 طراحی بسیار شکیل، ساده و چشمگیری دارد و د ر همان نگاه اول هر بیننده ای را به خود جذب می کند این کولر گازی با انواع فناوری تولید و ر وانه بازار شده است در تابستان ها که هوا بسیار گرم است و گرمای آن هم قابل تحمل نیست کولر گازی بهترین وسیله برای خانه شما است که در وقت بسیار کمی خانه شما را خنک می کند.

در فروشگاه دوزین کالا انواع برند از کولر گازی با ظرفیت های متفاوت همچنین قیمت بسیار مناسب موجود می باشد کافی است که به سر شاخه کولر گازی ها سر بزنید و هر کولر گازی را که پسندیدید به کارکنان فروشگاه تماس بگیرید و محصول مد نظرتان سریع به دستتان می رسد اجنرال را همه می شناسند و با کیفیت محصوللاتش آشنایی دارند بنابراین ما از تعریف این برند پر فروش پرهیز می کنیم.

فیلتر انتی باکتری و ضد گرد و غبار هوای تصفیه شده و پاکیزه را پخش می نماید و به هیچ عنوان به ان الرژی نخواهید داشت. این فیلتر در کولر گازی اجنرال تمامی الاینده ها نظیر گرد و غبار و باکتری را از بین می برد و در نتیجه هوایی سالم و پاکیزه را تنفس خواهید نمود. برچسب انرژی در این کولر گازی A++ است و نشان از کم مصرف بودن کولر گازی می دهد. در بین انواع محصولات که در بین تنوع برندها کیفیت بالایی دارند و میتوان از آن ها بعنوان یک گزینه بعنوان پیشنهاد خرید مطرح کرد کولر گازی اینورتر گری 30000 می باشد.

قیمت کولر گازی اجنرال 30000

ظرفیت خنک کنندگی کولر گازی اجنرال 

انتخاب کردن یک کولر گازی بسته به متراژ مناسب یکی از دلایل مهم برای خرید کولر گازی به شمار می رود اگر کولر گازی با ظرفیت کم و خانه ای با متراژ زیاد دارید هوای داخل اتاق و سالنتان خنک نمی شود و بالعکس اگر کولر گازی با ظرفیت بالاتر از حد لازم بخرید هوای داخل اتاق یا سالنتان سرد خواهد شد و مجبور می شوید کولر گازی را زود زود خاموش کنید. البته ناگفته نماند خاموش و روشن کردن مجدد کولر گازی باعث می شود که مصرف انرژی در کولر گازی زیاد شود.

در تعیین ظرفیت سرمایشی متناسب با متراژ مکان، پارامترهای متعددی چون مساحت، شرایط آب و هوایی منطقه، تعداد پنجره ها، میزان وسایل گرمایشی، تعداد کاربران، نوع کاربری، رو به سایه بودن یا رو به نور بودن، ارتفاع مکان مورد نظر و … تاثیر گذار خواهند بود. البته ظرفیت سرمایشی مورد نیاز به درستی و به راحتی قابل تخمین نیست، از این رو این کار را باید بر عهده ی کارشناسان دوزین کالا در بخش فروش گذاشت تا با توجه به شرایط شما ، راهنمایی لازم را ارائه دهند.

یکی دیگر از پارامتر های خرد که باید به آن توجه نمود  ناحیه کاربردی آن است. برای مناطق خنک و معتدل از ناحیه t1 استفاده می کنند و برای مناطق گرم و حاره ای ناحیه T3 جوابگو است. در اخر کولر گارزی 30000 اجنرال با ظرفیت 30000 و ناحیه T3 برای مناطق گرم و حاره ای و مکانی با مساحت 50 تا 90 متر مربع را خنک کند. 

از دیگر ویژگی های این کولر گازی می توان به وجود فیلتر اشاره نمود. وجود  این فیلتر ها باعث شده است تا گرد و غبار و باکتری های موجود در هوا را به خود جذب کند و هوایی سالم و پاکیزه را با این فیلتر ها تجربه نمایید. 

کولر گازی اجنرال 30000

ظاهر ساده و چشمگیر

در هنگام خرید ظاهر و طراحی کولر گازی مانند کیفیت اهمیت بالایی دارد کولر گازی های متنوع و متفاوتی وجود دارد. یونیت داخلی کولر گازی اسپلیت هم از رنگ سفید برخوردار است که با دیگر وسایل منزلتان ست می شود. در وسط طرح لبخند یک نمایشگر قرار گرفته است و تغیرات دما و میران دما را می توانید روی این نمایشگر ببنید. ابعاد مناسب این دو پنل از مکان های از پیش تعیین شده جای میگیرد همچنین پنل داخلی آن روی دیوار و جلوی دید قرار می گیرد.

این مدل کولر گازی دارای طراحی بسیار شیکی است و در همان نگاه اول شما را به خود جذب می کند. اما یونیت خارجی در جلوی دید قرار نمی گیرد و در پشت بام قرار می گیرد. پنل خارجی مربعی شکل است و با رنگ سفید تولید شده است. بهتر است یونیت خارجی روی چهار پایه ای و دور از تابش افتاب و باران قرار گیرد تا زود دچار فرایش نشود. البته ناگفته نماند این کولر گازی موتور اینورتر ندارد و از کولر گازی هایی است که سیستم تهویه هوا نامطبوع بدون اینورتر دارند.

کولر گازی اجنرال 30000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
O GENERAL 30000BUT

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R22
اینورتر
ندارد
تعداد پنل
1 عدد
ابعاد
ابعاد موتور 946×410×810 میلی متر - 118 سانتی متری (خالص)
وزن
وزن موتور 62.5KG
میزان صدا
58 دسی بل
نشانگر روی پنل
دارد
سایر توضیحات
جریان هوای چندگانه - فن 4 سرعته - نصب قابل تغییر - شروع به کار مجدد خودکار - پنل قابل شست و شو - تنظیم خودکار جریان هوا - ظرفیت گرمایش : 30000
جنس
پلاستیکی-فلزی
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
اسکرول
عملکرد
سرمایشی-گرمایشی
رده انرژی
+A
مناسب برای فضای
محیط 90 تا 120 متر
محدوده ظرفیت سرمایشی
بالای 30 هزار BTU/hr BTU/hr
ظرفیت سرمایش
30000
میزان پرتاب باد
15 متر
نوع برق مصرفی
تک فاز
میزان مصرف برق
درجه مصرف انرژی سرمایش : 2.49 کیلو وات - درجه مصرف انرژی گرمایش : 2.44 کیلو وات
قطر لوله رفت
9.52 اینچ
قطر لوله برگشت
15.9 اینچ
حداکثر طول لوله کشی
24 متر
حداکثر ارتفاع لوله کشی
17 متر
بازدهی سرمایش EER
5.25
بازدهی گرمایش COP
5.90
حداقل دما
18 درجه سانتی گراد
حداکثر دما
30 درجه سانتی گراد
فیلتر
دارد
توضیحات فیلتر
فیلتر ضد باکتری - فیلتر یون بوزدایی بادوام
ریموت کنترل
دارد
اقلام همراه
لوله-کابل مسی-پایه پنل-ریموت کنترل-باتری ریموت کنترل-دفترچه راهنما
شناسه کالا
2800000151614

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست