×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

لباسشویی 7 کیلوگرم شارپ مدل ES-FE710

دسته بندی: لباسشویی
برند سازنده:
  • ظرفیت : 7 کیلویی
  • برچسب انرژی : +A
  • تعداد برنامه ها : 15
  • تابع ها : ضد آلرژی، اتوکشی آسان
  • سایر ویژگی ها : تاخیر در شروع به کار
  • حداکثر سرعت چرخش : 1000 دور در دقیقه
  • برنامه ها : شستشوی سریع، شستشوی لباس پشمی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

ماشین لباسشویی 7 کیلویی شارپ مدل Sharp ES-FE710

مشخصات ماشین لباسشویی شارپ ES-FE710

ماشین لباسشویی شارپ  ES-FE710 ظاهری ساده و امروزی دارد و مطابق با استاندارد های امروزی ساخته شده است. این مدل در رده ی مدل های کم مصرف بازار قرار دارد زیرا از کلاس انرژی A+ بهره می برد. تنوع در برنامه های شستشوی و توابع ویژه دست کاربران را موقع شستشوی البسه هایشان باز نگه می دارد. در واقع این مدل مجهز به 15 برنامه ی شستشوی شده که از مهمترین آن ها می توان به شستشوی سریع، شستشوی ضد آلرژی، ضد چروک اشاره داشت. این مدل از توابع کارای قفل کودک و تاخیر در شستشو بی بهره نبوده. ظرفیتی که شارپ برای این مدل خود در نظر گرفته 7 کیلوگرم می باشد، بنابراین قادر به شستشوی حجم بالای لباس ها خواهد بود. ماشین لباسشویی شارپ از سرعت چرخش 1000 دور در دقیقه بهره مند شده و امکان تنظیم سرعت درام را به مخاطبانتش می دهد.

ماشین لباسشویی شارپ ES-FE710

طراحی و ساخت لباسشویی

در بازار انواع مختلف لباسشویی در طرح های متنوع حضور دارند که توسط کمپانی های مختلف روانه ی بازار شده اند. به دلیل این همه تنوع، کاربران موقع خرید لباسشویی دست بازی خواهند داشت. همانطور که می دانید لباسشویی ها در نوع های مختلف تولید می شوند که نوع درب از جلو به عنوان پر طرفدارترین مدل ها شناخته می شود به همین دلیل شرکت های تولید کننده این نوع لباسشویی ها را به تولید بالا رسانده اند. یکی از برند هایی که در حیطه ی تولید دستگاه هایی مانند لباسشویی توانتسه خوب ظاهر شود، کمپانی شارپ می باشد. مدل ES-FE710 که توسط این کمپانی روانه ی بازار شده از نوع درب از جلو می باشد و ظاهری ساده و در عین حال امروزی دارد. این لباسشویی در رنگ های سفید و نقره ای در اختیار کاربران قرار گرفته تا با توجه به سلیقه و دیزاین آشپزخانه شان بتوانند به خرید این مدل بپردازند. این ماشین لباسشویی مجهز به صفحه نمایش بزرگ دیجیتال شده تا به خوبی بتوان اطلاعات درج شده بر روی آن را مشاهده کرد. دکمه های کنترلی نیز با ترتیب خاصی در زیر این صفحه نمایش چیده شده اند. دکمه ی مربوط به برنامه ها نیز که در بین صفحه نمایش و کشوی مواد شوینده قرار دارد از نوع چرخشی می باشد. درب این محصول که از سمت راست به چپ باز می شود از اندازه ی مناسب 44 سانتی متر بهره می برد تا کار بارگذاری و بیرون اورده لباس ها برای همه آسان شود. شارپ مدل ES-FE710 را با اندازه ی 84,5×59,7×52,7 سانتی متر عرضه شده به همین دلیل به راحتی می توان در داخل کابینت آن را نصب کرد.

ماشین لباسشویی شارپ ES-FE710

برنامه های متنوع و مختلف

برای سهولت کار کاربران، کمپانی شارپ 15 برنامه ی کاربردی و پر استفاده را در این ماشین لباسشویی تنظیم کرده است. اشخاص می توانند با توجه به بافت لباس ها و میزان کثیفی آن ها به انتخاب هر یک از این برنامه ها بپردازند. یکی از پر استفاده ترین برنامه های تعبیه شده در این ماشین لباسشویی، شستشوی سریع می باشد. در واقع امروزه به دلیل اینکه اشخاص به کمبود زمان و وقت مواجه هستند، شستشوی سریع می تواند بسیار کاربردی باشد. با تنظیم این برنامه ماشین لباسشویی قادر است ظرف مدت 15 دقیقه لباس ها را بشوید. مشکی که بسیاری از کاربران پس از شستشوی لباس ها با آن دست و پنجه نرم می کنند، چروک شدن لباسها می باشد. برای حل این مشکل شارپ از برنامه ی ضد چروک بهره گرفته است. کاربران با تنظیم این برنامه می توانند از درد سر ناشی از اتوکشی رهایی یابند. مژده به کسانی که از آلرژی رنج می برند، این ماشین لباسشویی با دارا بودن برنامه ی ضد آلرژی میکروب ها و مواد شوینده ی روی لباس ها را از بین می برند. ماشین لباسشویی شارپ از سرعت چرخش 1000 دور در دقیقه بهره می برد و کاربران با توجه به نیاز می توانند به تنظیم دستی آن نیز بپردازند.

ماشین لباسشویی شارپ ES-FE710

ماشین لباسشویی 7 کیلویی

همانطور که می دانید هر شخص ملاک ها و معیار های مختص به خود را دارد که هنگام خرید ماشین لباسشویی آن ها را مورد توجه قرار می دهد. اما یکی از اصلی ترین معیار ها در خرید لباسشویی که اهمیت دادن به آن نباید از یاد برود، ظرفیت ماشین لباسشویی می باشد. اصولا اشخاص با توجه به جمعیت خانواده و نیازشان باید به انتخاب ظرفیت مناسب بپردازند. معمولا ظرفیت ماشین های لباسشویی درب از جلو از 6 کیلو شروع شده و تا 10.5 کیلوگرم ادامه می یابد. برای خانواده های با جمعیت متوسط، مدلهای با ظرفیت 7 تا 8 کیلوگرم جواب گو خواهد بود. ماشین لباسشویی شارپ ES-FE710 بهره می برد به همین دلیل مناسب خانواده های با جمعیت متوسط می باشد. شارپ جدا از کارایی به کیفیت ساخت ماشین لباسشویی FE710 بها داده و درام را از جنس استیل ضد زنگ ساخته است. این جنس در برابر رطوبت مقاوم بوده و هیچ گاه زنگ نمی زند. علاوه بر این سطح صاف این جنس مانع از آسیب رساندن به بافت لباس ها خواهد شد.

لبسشویی دوو 8 کیلویی مدل 1432

خرید ماشین لباسشویی از بانه و فروشگاه اینترنتی دوزین کالا از مزیت های خاصی برخودار است. نحوه ی خرید اینطوری هست که شما ابتدا یک مقدار از بیعانه رو واریز می کنید مابقی پول رو درب منزل بعد اینکه جنس را سالم تحویل گرفتید پرداخت می کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
ES-FE710

مشخصات

رتبه انرژی
A+
سرعت چرخش موتور
1000 دور در دقیقه
تایمر خاموش
دارد
صرفه جویی در انرژی
دارد
کشور سازنده
ترکیه
رنگ
نقره ای-سفید
قفل کودک
دارد
تعداد کار
15
ظرفیت شستوشو
7 کیلویی
جهت باز شدن درب
راست به چپ
نوع نصب
زمینی
خشک کن
دارد
شستشوی سریع
دارد
سایر اقلام همراه
دفترچه راهنما
شناسه کالا
2220151620031

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست