×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

لباسشویی ال جی R5 مدل F4R5 ظرفیت 9 کیلوگرم رنگ سفید

دسته بندی: لباسشویی
برند سازنده:
مدل لباسشویی :F4R5 
سیستم بخارشور :دارد
دارای ظرفیت :9 کیلو
دارای فناوری :آنتی باکتریال
دارای صدای :52 دسی بل
سال ساخت :2022 میلادی
دارای : 14 برنامه شستشو
موتور :اینورتر دایرکت درایو
سرعت چرخش :1400 دور در دقیقه
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

لباسشویی ال جی R5 یکی از جدیدترین ماشین لباسشویی های ال جی است که در بازار عرضه شده است. این ماشین لباسشویی با ظاهری مدرن و زیبا به طور ویژه برای زیباتر کردن دکوراسیون ساخته شده است. شرکت کره ای ال جی یکی از تولیدکنندگان اصلی ماشین لباسشویی در بازار است. این شرکت در حال حاضر با ادغام نوآوری و فناوری، سهم بیشتری از بازار فروش این دسته از لوازم خانگی را به دست آورده است. جدیدترین و حرفه ای ترین محصولات این شرکت با عملکرد جدید هوش مصنوعی از سطح واقعی نیاز کاربران پیشی گرفته و راحتی بسیار بیشتری را برای آنها به ارمغان می آورد.

درب شیشه ای گرم کن بزرگ با حاشیه کرومی و نمایشگر LED سفید از مهمترین مزیت های طراحی این ماشین لباسشویی است. لباسشویی 9 کیلویی الجی F4R5 در دسته ماشین های لباسشویی 9 کیلویی شرکت ال جی قرار می گیرد. ظرفیت شستشوی 9 کیلوگرمی آن را به گزینه ای ایده آل برای خانواده های متوسط ​​تا پرجمعیت تبدیل می کند. ال جی از فناوری هوش مصنوعی در این ماشین لباسشویی و تعدادی ماشین لباسشویی جدید دیگر به عنوان AI DD یاد می کند. این فناوری از داده های از پیش آماده شده برای اطمینان از بهترین نتایج شستشو و در عین حال محافظت از الیاف پارچه استفاده می کند.

ال جی 14 برنامه شستشوی مختلف را برای ماشین لباسشویی ال جی R5 ارائه کرده است که با انتخاب برنامه شستشوی مناسب می توانید به بهترین نتیجه شستشو دست پیدا کنید. از طرفی با امکان اتصال ماشین لباسشویی به شبکه وای فای و نصب اپلیکیشن LG ThinQ بر روی گوشی هوشمند، می توان طیف وسیع تری از برنامه های شستشو را از راه دور در ماشین لباسشویی اعمال کرد.

لباسشویی ال جی F4R5VYW0W با گنجایش 9 کیلوگرم

ماشین لباسشویی R5 با ظاهری شیک و مدرن

یکی از مهمترین معیارهایی که بر تصمیم مصرف کنندگان برای خرید ماشین لباسشویی تاثیر می گذارد، طراحی و ظاهر آن است. بنابراین شرکت های مختلف تولیدی باید به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند. لباسشویی ال جی R5 یکی از لباسشویی های جدید ال جی است که ظاهری شیک و مدرن دارد. ال جی برای طراحی این دستگاه به روش های طراحی جدید پایبند بوده و می توان گفت که موفق شده اند محصولی کاربر پسند خلق کنند. این ماشین لباسشویی با رنگ بدنه سفید، افزودنی خوبی برای اکثر آشپزخانه ها خواهد بود.

درب شیشه ای بزرگ با فریم کرومی شاید اولین چیزی باشد که در ظاهر ماشین لباسشویی جلب توجه می کند. این درب از شیشه سکوریت ساخته شده و بسیار مقاوم است. درب شفاف این امکان را به شما می دهد که به راحتی لباس های داخل درام را ببینید. درب درام را می توان تا حداکثر زاویه 150 درجه باز کرد.

بیشترین امتیاز برای طراحی لباسشویی 9 کیلویی الجی F4R5 به نمایشگر LED آن می رسد که روی زمینه مشکی در بالا و سمت راست نصب شده است. اکنون این نمایشگر اطلاعات مربوط به زمان باقی مانده تا برنامه، دمای شستشو و سرعت موتور را با وضوح بیشتری نشان می دهد، به طوری که حتی از راه دور نیز قابل تشخیص هستند. اندازه دکمه های عملکرد برنامه نیز افزایش یافته است. حجم چرخشی مرتبط با انتخاب برنامه ها در فاصله کمی از صفحه نمایش تعبیه شده است. محفظه مواد شوینده نیز در سمت چپ قرار گرفته و لوگوی زیبای ال جی در بالای آن دیده می شود.

ماشین لباسشویی R5 با ظاهری شیک و مدرن

طراحی داخلی ماشین لباسشویی R5

 لباسشویی ال جی R5 علاوه بر نمای بیرونی زیبا از طراحی داخلی قابل تحسین نیز برخوردار است. درام این دستگاه از فولاد ضد زنگ ساخته شده است، بنابراین بسیار بادوام است. درام با ظرفیت 9 کیلوگرم این ماشین لباسشویی مقدار قابل توجهی از لباس های کثیف را در یک چرخه شستشو می دهد، بنابراین برای خانواده های پرجمعیت کاملا ایده آل است. ماشین لباسشویی 9 کیلویی الجی R5 حتی در هنگام شستن اقلام بزرگتر مانند ملحفه، پتو و روتختی بهترین نتایج را به شما می دهد.

یکی دیگر از نکات جالب در مورد درام این لباسشویی ال جی، بهداشت آن است. اثر ضد باکتریایی درام ماشین لباسشویی ال جی در جولای 2013 توسط شرکت انگلیسی و چند ملیتی Intertek تایید شد.

درام بهداشتی لباسشویی ال جی R5 با ظرفیت 9 کیلوگرم

حداکثر عملکرد با فناوری Inverter Direct Drive

ال جی ماشین‌های لباسشویی خود را با فناوری انحصاری Inverter Direct Drive عرضه می‌کند. لباسشویی 9 کیلویی الجی F4R5 به موتور قدرتمند مستقیم اینورتر نیز مجهز است. این موتور پیشرفته کارایی و بازدهی ماشین لباسشویی ال جی را بسیار افزایش داده است. موتور دایرکت اینورتر ال جی بر خلاف موتورهای رایج در ماشین لباسشویی های رایج موجود در بازار، تسمه ندارد و مستقیماً روی درام لباسشویی نصب می شود. کاهش قطعات در این موتور باعث کاهش اصطکاک و افزایش راندمان می شود. در واقع بدون اتلاف انرژی، درام شستشو شروع به چرخش می کند. حداکثر سرعت چرخش درام لباسشویی ال جی F4R5 هنگام خشک کردن لباس ها به 1400 دور در دقیقه می رسد.

کاهش اصطکاک عملا عمر موتور اینورتر مستقیم ال جی را افزایش داده است. این به ال‌ جی اجازه داده است تا 10 سال گارانتی موتور Inverter Direct در ماشین‌های لباسشویی خود ارائه دهد. دوام بالای موتور باعث می شود خیالتان راحت باشد که بتوانید سال ها بدون هیچ آسیبی از ماشین لباسشویی ال جی استفاده کنید. کاهش اصطکاک همچنین مصرف انرژی را کاهش می دهد که به نفع هزینه های جاری شما خواهد بود.

با کاهش قطعات موتور Inverter Direct به حداقل ، میزان صدای تولیدی ماشین لباسشویی ال جی F4R5 نیز تا حد زیادی کاهش می یابد. ماشین لباسشویی ال جی R5 هنگام شستن لباس تنها 52 دسی بل صدا تولید می کند. میزان صدای ماشین لباسشویی با آبکشی لباس ها به 75 دسی بل می رسد. به دلیل صدای کم ماشین لباسشویی، می توانید آن را در هر زمانی از شبانه روز روشن کنید.

محافظت از لباس های خود با فناوری AI DD

لباسشویی ال جی R5 با فناوری منحصر به فرد AI DD انقلابی در فرآیند شستشوی لباس ایجاد می کند. AI DD در واقع مخفف Artificial Intelligent Direct Drive است که به معنای فناوری درایو مستقیم مبتنی بر هوش مصنوعی است. گفتیم موتور اینورتر مستقیم ال جی چگونه کارایی ماشین لباسشویی های ال جی را افزایش می دهد اما این موتور در ترکیب با هوش مصنوعی جدید چگونه عمل خواهد کرد؟!

ال جی از فناوری AI DD در ماشین لباسشویی های حرفه ای تر خود استفاده می کند. قیمت ماشین لباسشویی های مجهز به این تکنولوژی بالاتر از مدل های معمولی است. شروع فناوری AI DD همزمان با انتخاب برنامه از طریق ولوم چرخشی خواهد بود. این فناوری در واقع از هوش مصنوعی و حسگرهای نصب شده در ماشین لباسشویی برای محاسبه وزن لباس در درام استفاده می کند. این فناوری نوع الیاف بافت را بررسی می کند. پس از این مراحل، یک پایگاه داده شامل بیش از 20000 قطعه اطلاعات شامل الگوهای شستشو برای تنظیم چرخه شستشو استفاده می شود.

تنظیمات چرخه شستشوی لباس شامل زمان لازم برای تکمیل فرآیند شستشو، دمای آب و حرکت درام است. فناوری هوش مصنوعی اکنون حرکات شستشوی بی‌شماری را در درام لباسشویی 9 کیلویی الجی F4R5 سازماندهی می‌کند. فناوری AI DD با تنظیم بهترین شرایط شستشو از لباس های شما هوشمندانه مراقبت می کند. به گفته ال جی، این فناوری تا 18 درصد بیشتر از لباس های شما محافظت می کند.

محافظت از لباس های شما با تکنولوژی AI DD

تکنولوژی ThinQ و سهولت کار کردن با لباسشویی!

فناوری هوش مصنوعی در "لباسشویی ال جی R5" بهترین نتیجه را هنگام شستن لباس ها برای شما فراهم می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه شستشو را انتخاب کنید، سپس همه چیز را به ماشین لباسشویی هوشمند خود بسپارید. علاوه بر همه اینها، داستان زمانی جالبتر می شود که بتوان از فناوری ThinQ برای مدیریت لباسشویی استفاده کرد!

لباسشویی 1400 دور ال جی R5 ز اتصال Wi-Fi پشتیبانی می کند. این راه حل به شما امکان می دهد تلفن هوشمند خود را به ماشین لباسشویی متصل کنید. برای فعال کردن این عملکرد در ماشین لباسشویی کافی است دکمه Delay End را حدود 3 ثانیه نگه دارید. می توانید اپلیکیشن LG ThinQ را فعال کنید تا به راحتی ماشین لباسشویی ال جی خود را از راه دور کنترل کنید. با تنظیم حجم چرخش برنامه Download Cycle و برقراری ارتباط بین گوشی هوشمند و ماشین لباسشویی، می توانید برنامه های جدید را از طریق برنامه LG ThinQ اعمال کنید. این برنامه امکانات بسیار بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال، هنگامی که مواد شوینده در حال اتمام است، به طور خودکار برای شما اعلان ارسال می کند.

لباسشویی 9 کیلویی الجی F4R5 از دستیارهای صوتی گوگل و آمازون پشتیبانی می کند و این یکی از بهترین ویژگی های هوش مصنوعی در این ماشین لباسشویی است. با خرید جداگانه یکی از این دستیارها می توانید ماشین لباسشویی خود را از راه دور به صورت صوتی کنترل کنید! این دستگاه از سیستم تشخیص هوشمند نیز پشتیبانی می کند. این برنامه هرگونه مشکل شست و شو را شناسایی می کند تا بتوانید سریع و بدون صرف هزینه آن را برطرف کنید.

فناوری ThinQ و سهولت کار با لباسشویی R5

14 برنامه شستشوی مختلف در ماشین لباسشویی ال جی R5

  1. Cotton : برنامه پنبه ای برای شستن لباس های کتانی و نخی در دمای 40 درجه طراحی شده است.
  2. Cotton+ : برخی از لباس های نخی بافت حساس و نرم تری دارند، این برنامه برای شستن این لباس ها مفید است.
  3. Mixed Fabric : با برنامه شستشوی ترکیبی می توانید انواع لباس ها با بافت و رنگ های مختلف را بشویید.
  4. Easy Care : این برنامه برای شستشوی ملایم و روزانه لباس ها بدون نیاز به اتو پس از شستشو طراحی شده است.
  5. Silent Wash : برنامه بی صدا کمترین صدا را هنگام شستن لباس ایجاد می کند.
  6. Allergy Care : این برنامه از فناوری بخار برای شستشوی لباس ها با بالاترین استانداردهای بهداشتی استفاده می کند.
  7. Baby Steam Care: این برنامه برای شستشوی ملایم لباس های نوزاد با بخار طراحی شده است.
  8. Delicate: مناسب برای شستشوی لباس های ظریف و حساس در دمای 20 درجه می باشد.
  9. Hand/Wool: این برنامه از حرکات شبیه سازی شده شستشوی دست برای مراقبت از لباس های پشمی استفاده می کند.
  10. Sports wear : این برنامه را طوری تنظیم کنید که لباس ورزشی شما را در دمای 40 درجه سانتیگراد بشویید.
  11. Quick 30: شستشوی سریع 30 دقیقه ای با به حداقل رساندن زمان شستشو، انعطاف پذیری استثنایی در لباسشویی به ارمغان می آورد.
  12. Duvet : این برنامه برای شستن لحاف، روتختی و روکش مبل در دمای 40 درجه سانتی گراد ایده آل است.
  13. Tub Clean : برای حفظ بهداشت درام هر از چند گاهی این برنامه را اجرا کنید.
  14. Download Cycle : این برنامه امکان دسترسی بیشتر به برنامه های لباسشویی را در گوشی متصل به ماشین لباسشویی فراهم می کند. معمولاً برای شستشو و خشک کردن تنظیم می شود.

شستشوی بهداشتی لباس ها با بخار

شستشوی بهداشتی لباس ها با فناوری LG Steam

ال جی از فناوری بخار در ماشین لباسشویی های پیشرفته تر خود استفاده می کند. این عملکرد که در ماشین های لباسشویی رایج موجود در بازار به شستشوی با بخار معروف است، به طور ویژه برای شستشوی بهداشتی لباس ها طراحی شده است. هزینه ماشین لباسشویی بخار بالاتر از ماشین لباسشویی های معمولی است، اما اختصاص بودجه بیشتر برای خرید این ماشین منطقی به نظر می رسد. شستشوی بهداشتی لباس ها در درام شستشو بسیار مهم است. این موضوع برای افرادی که از حساسیت های خاصی رنج می برند اهمیت بیشتری پیدا می کند. شستشوی بهداشتی برای خانواده هایی که بچه های کوچک دارند نیز مهم است. لباسشویی اسمارت ال جی R5 از فناوری بخار ال جی استفاده می کند.

فناوری بخار در لباسشویی 9 کیلویی الجی R5 به قدری قدرتمند است که 99.9 درصد باکتری ها و مواد حساسیت زا را از بین می برد. در واقع با اعمال این فناوری در ماشین لباسشویی دمای آب تا 70 درجه سانتیگراد افزایش می یابد. هیچ باکتری در این دما نمی تواند زنده بماند. هنگامی که برنامه های مراقبت از آلرژی و مراقبت از بخار کودک را در لیست 14 برنامه شستشو در ماشین لباسشویی R5 اعمال می کنید، لباس ها به ترتیب با بخار واقعی و بخار آب گرم شسته می شوند. برنامه Baby Steam Care برای شستشوی بهداشتی لباس های کودکان با امکان حفظ لطافت این لباس ها طراحی شده است. به یاد داشته باشید که امکان تنظیم دمای شستشو از صفحه کنترل لمسی ماشین لباسشویی وجود دارد.

شستشوی بهداشتی لباس‌ها با تکنولوژی LG Steam در لباسشویی R5

با قابلیت Add Item، لباس جامانده‌ای در کار نخواهد بود!

یکی از گزینه های ویژه در تنظیمات کنترل پنل ماشین لباسشویی کارتریج 9 کیلویی 1400 دور ال جی R5 گزینه Add Item می باشد. با توجه به اهمیت این ویژگی، وب سایت ال جی آن را در لیست ویژگی های کلیدی ماشین لباسشویی قرار داده است. همیشه مواقعی وجود دارد که پس از بارگیری ماشین لباسشویی و شروع چرخه شستشو، متوجه می شوید که یک لباس را فراموش کرده اید. احتمالاً به زودی تصمیم خواهید گرفت که باقی مانده غذاها را با دست بشویید. شستن لباس ها با دست زمان و انرژی زیادی می گیرد. اما ال جی راه حل جدید Add Item را در ماشین لباسشویی های مدرن خود به شما ارائه می دهد. این عملکرد در ماشین های لباسشویی مختلف موجود در بازار نام های مختلفی دارد.

هنگامی که آیتم Add item را از صفحه کنترل لمسی ماشین لباسشویی انتخاب می کنید، فرآیند شستشو برای چند لحظه متوقف می شود و با امکان باز شدن درب به شما این امکان را می دهد که لباس های باقی مانده را به سرعت در درام قرار دهید تا فرآیند شستشو آغاز شود. هنگامی که دمای داخل درام بالا باشد، درب برای ایمنی بیشتر باز نمی شود. این نشان می دهد که ال جی در این مورد بسیار محتاط بوده است.

سایر امکانات لباسشویی ال جی R5

لباسشویی 9 کیلویی الجی F4R5 مانند سایر ماشین های لباسشویی ال جی، علاوه بر برنامه های اصلی شستشو، چندین عملکرد اضافی را نیز در اختیار شما قرار می دهد. برنامه های ویژه این ماشین لباسشویی به آن انعطاف پذیری زیادی بخشیده است. یکی از برنامه های شستشوی ویژه، Pre-Wash می باشد. این برنامه زمانی بسیار کاربردی است که لباس های شما بسیار کثیف است. پس از بارگیری لباس ها در ماشین لباسشویی می توانید این گزینه را از قسمت تنظیمات اعمال کنید. در این حالت لباس ها تا حدی خیس می شوند و شسته می شوند تا لکه ها تا حدودی نرم شوند. در نهایت با برنامه شستشوی اصلی لباس ها کاملا تمیز و براق می شوند.

شستشوی فشرده یکی دیگر از عملکردهای عملی است. این برنامه ها لباس های کثیف شما را با فشار و دمای بالای آب می شویند تا هرگونه آلودگی روی سطح لباس را به طور کامل از بین ببرند. گزینه Rinse+ نیز برای شستشوی بیشتر در کنترل پنل دستگاه تعبیه شده است. هنگامی که شما این گزینه را انتخاب می کند، ماشین لباسشویی به طور خودکار تعداد شستشوها را افزایش می دهد.

قابلیت Delay End نیز یکی از کاربردی ترین قابلیت های لباسشویی 9 کیلویی الجی R5 است. از طریق این گزینه می توانید زمان شروع شستشو را به دلخواه تنظیم کنید. با تنظیم برنامه بر روی زمان مشخص، ماشین لباسشویی در زمان تعیین شده شروع به کار می کند، بنابراین حتی اگر در خانه نباشید، ماشین لباسشویی شروع به کار کرده و فرآیند شستشو را به پایان می رساند. همچنین می توانید میانبر صفحه کلید Add Item و Delay End را فشار دهید تا قفل کودک برای قفل کردن عملکردهای دستگاه فعال شود.

شما می توانید در این صفحه از فروشگاه ما قیمت لباسشویی ال جی R5 محصول 2022 را مشاهده کنید. همچنین در صورت تمایل نسبت به خرید آن با کمترین و ارزان ترین قیمت، گارانتی معتبر (حتی بدون گارانتی) و تضمین سلامت و اصالت کالا به صورت مستقیم از بازار بانه اقدام نمایید.

نظر شما در مورد لباسشویی ال جی R5 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این لباسشویی داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید لباسشویی ال جی R5 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند. 

سایت منبع : LG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
ماشین لباسشویی 9 کیلویی سفید ال جی مدل F4R5VYG0W محصول 2022

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست