×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

لباسشویی 9 کیلویی الجی R5 مدل F4R5 رنگ نقره ای

دسته بندی: لباسشویی
برند سازنده:
مدل لباسشویی :F4R5VYG2P
قابلیت کنترل با موبایل :دارد
امکان شستشو :با بخار
ظرفیت :9 کیلوگرم
تعداد برنامه شستشو :14 برنامه
فناوری ضد باکتری :آنتی باکتریال
سال ساخت :2022 میلادی
نوع موتور :Direct Drive
سرعت :1400 دور در دقیقه
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

ماشین لباسشویی یکی از ضروری ترین و پرکاربردترین وسایل در هر خانه ای است. معنای جدید و به روز این دستگاه پرکاربرد برای بسیاری از افراد در خرید ماشین لباسشویی اولویت اول است. لباسشویی 9 کیلویی الجی R5 جدیدترین ماشین لباسشویی موجود در بازار است که به تازگی وارد بازار شده است و با تفاوت های کوچکی مانند سایز دیگ، رنگ بدنه و گزینه شستشوی دوگانه، همان مدل F4V5RYPOW می باشد.

در خشکشویی های نسل جدید علاوه بر شست و شوی هوشمند دسته بندی لباس ها، موضوع حفاظت و افزایش عمر مفید لباس ها نیز بسیار مهم و قابل توجه است. شما می توانید با امکانات 6 Motion dd و Al dd امکان شستشوی بهداشتی و هوشمند را تجربه کنید و از نتیجه این شستشو نهایت لذت را ببرید. طراحی زیبای محفظه، ظرفیت ظرف، برنامه های مختلف شستشو و عملکردهای پیشرفته ماشین لباسشویی F4R5VYG2P به بهترین شکل ممکن لباس ها را شستشو و تمیز می کند.

ماشین لباسشویی 9 کیلو ال جی F4R5VYG2P

بررسی ویژگی های ظاهری زیبا در ماشین لباسشویی ال جی R5 نقره ای 9 کیلویی

بدنه لباسشویی 9 کیلویی الجی R5 از جنس استیل ضد زنگ بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است تا از زنگ زدگی و آسیب ناشی از قرار گرفتن در معرض آب و رطوبت جلوگیری کند. طراحی زیبا و متریال بادوام محفظه، خریداران آن را در انتخاب و خرید ماشین لباسشویی بسیار تسهیل می کرد. ابعاد کلی محفظه ماشین لباسشویی 850*600*550 میلی متر می باشد که به دو صورت روکار و توکار می توان آن را در آشپزخانه قرار داد.

ویژگی های ظاهری لباسشویی 9 کیلویی ال جی R5

رنگ آمیزی زیبا و کاربردی در ماشین لباسشویی 9 کیلویی F4R5

آشپزخانه های ایرانی معمولاً در دو رنگ سفید یا نقره ای تزئین می شوند. لباسشویی 9 کیلویی الجی R5 در دو رنگ زیبا و کاربردی سفید و نقره ای ساخته شده است بنابراین در کنار امکان انتخاب رنگ مورد نظر توسط خریدار، رنگ بندی این ماشین لباسشویی با هر محیط و دکوراسیونی سازگار است.

این ماشین لباسشویی در دو رنگ مختلف تهیه و توزیع شده است که هر رنگ با شناسه تجاری خاص خود در وب سایت اصلی ال جی ارائه شده است. لباسشویی سفید با شناسه تجاری F4R5VYG0W و لباسشویی نقره ای با شناسه F4R5VYG2P معرفی شده است.

رنگ آمیزی زیبا و کاربردی لباسشویی ال جی R5

لباسشویی 9 کیلویی الجی R5 با درب شیشه ای مشکی

درب ماشین لباسشویی F4R5VYG2P مشکی رنگ و از شیشه سکوریت حرارت دیده و مقاوم ساخته شده است بنابراین در دراز مدت عملکرد و کیفیت کلی لباسشویی مانند روز اول بدون مشکل خواهد بود. ترکیب درب مشکی و بدنه نقره ای ظاهر و استایل ماشین لباسشویی را بسیار شیک و خاص کرده بود. درب لباسشویی 9 کیلویی الجی R5 از سمت چپ و با زاویه 150 درجه باز می شود تا اضافه کردن و درآوردن لباس ها آسان شود.

لباسشویی 9 کیلویی الجی R5 با درب شیشه ای مشکی

لباسشویی ال جی F4R5 با صفحه نمایش LED

صفحه نمایش LED لباسشویی ال جی R5 با سایز مناسب خود علاوه بر زیبایی ظاهری ماشین لباسشویی به کنترل و مدیریت راحت تر وضعیت ماشین لباسشویی R5 نیز کمک می کند. صفحه نمایش LED اطلاعاتی مانند: وضعیت قفل کودک، زمان باقیمانده شستشو، سرعت چرخش، دمای آب و برنامه شستشوی انتخابی را نمایش می دهد تا وضعیت و عملکرد ماشین لباسشویی را تا حد امکان ساده و شفاف در اختیار کاربر قرار دهد.

صفحه نمایش LED در لباسشویی ال جی 9 کیلوگرمی

ماشین لباسشویی F4R5VYG2P با دیگ بهداشتی لباسشویی 1400 دور

فولاد ضد زنگ مرغوب به کار رفته در دیگ ماشین لباسشویی F4R5VYG2P آن را در برابر اکسیداسیون و ضربه مقاوم کرده و محیطی بهداشتی را برای شستشوی لباس ها فراهم می کند. ظرفیت مناسب 9 کیلوگرمی در این ماشین لباسشویی این قابلیت را در اختیار کاربر قرار خواهد داد که هر بار مقدار زیادی لباس را بشویید. همچنین طراحی داخلی ویژه آبگرمکن به صورت Embossing (برجسته) می باشد تا علاوه بر شستشوی بهتر لباس ها از آسیب دیدن آن ها جلوگیری کند.

دیگ بهداشتی لباسشویی 1400 دور ال جی F4R5

محفظه مواد شوینده

محفظه اضافه کردن مواد شوینده در سمت چپ ماشین لباسشویی قرار دارد، بنابراین می توانید به راحتی دئودورانت، لکه بر یا مواد شوینده دیگر را حتی در طول چرخه شستشو اضافه کنید.

محفظه مواد شوینده در لباسشویی اسمارت ال جی R5

ولوم چرخشی در لباسشویی ال جی R5

ولوم چرخشی با روکش نقره برای انتخاب آسان و تغییر وضعیت هر یک از برنامه های موجود در قسمت بالایی لباسشویی ال جی F4R5 نصب شده است.

موتور قدرتمند و کم صدا با direct drive در لباسشویی ال جی R5

یکی از مهمترین مزایای کیفیت موتور نصب شده در لباسشویی 9 کیلویی الجی R5 کاهش صدا، لرزش، مصرف انرژی و بهبود عملکرد ماشین لباسشویی و همچنین عمر مفید آن است. این موتور باکیفیت علاوه بر مزیت های مختلف، دارای گارانتی معتبر به مدت 10 سال از سوی ال جی است، با این حال در خرید این ماشین لباسشویی و تخیل کاربر برای مدت طولانی تردیدی وجود نخواهد داشت. . حذف نویز و لرزش اضافی در نسل جدید ماشین لباسشویی های ال جی یکی از با ارزش ترین تغییرات آنها محسوب می شود.

موتور قدرتمند و کم صدا با direct drive در لباسشویی ال جی R5

فناوری هوشمند Al DD و مراقبت صحیح 18 درصد از لباس ها

18 درصد مراقبت بیشتر از لباس یکی از بهترین برنامه های تعبیه شده در این ماشین لباسشویی است که با استفاده از فناوری Al DD کار می کند. اما فناوری Al DD چیست؟ این فناوری کاربردی و منحصر به فرد، بهترین روش ممکن برای شستن لباس های کثیف را با کمک هوش مصنوعی اجرا خواهد کرد. تکنولوژی Al DD به محض قرار دادن لباس ها در درام و شروع به کار ماشین لباسشویی F4R5VYG2P ، بافت پارچه، درصد کثیفی، میزان مواد شوینده مورد نیاز و وزن لباس را تشخیص می دهد.

به کمک سنسورهای هوشمند آن پس از شناسایی موارد لازم، مناسب ترین برنامه شستشو را با دما و زمان معین با توجه به نوع پارچه و میزان کثیفی انتخاب و اجرا می کند. استفاده از فناوری Al DD برای تمیز کردن لباس ها، علاوه بر شستشوی باکیفیت و عالی، از پارچه لباس ها نیز محافظت می کند تا برای مدت طولانی تری سالم و شاداب بمانند.

تکنولوژی هوشمند Al DD و 18% مراقبت صحیح تر از لباس ها

برنامه شستشوی 6Motion Dd برای تمیز کردن لباس ها به روش شستشوی دستی

قابلیت شستشوی لباس با ماشین لباسشویی اما به روش شستشوی دستی با همان دقت و درصد تمیزی یکی از بهترین و کاربردی ترین برنامه های توکار جدید و هوشمند در "لباسشویی 9 کیلویی الجی R5" می باشد. برنامه شستشوی 6 Motion Direct Drive یکی از برنامه های شستشوی هوشمند مرتبط با هوش مصنوعی است که از حرکات دست انسان در هنگام شستن لباس الهام گرفته شده و دقیقاً مرحله به مرحله و به همان سبک عمل می کند. این برنامه مراحل شستشو مانند خیساندن، پیچاندن، غلتاندن، سنباده زدن، آبکشی، شستشوی مرحله ای و تکان دادن را انجام می دهد و تمامی کثیفی ها و لکه های روی لباس را از بین می برد.

برنامه شستشوی 6Motion Dd برای تمیز کردن لباس ها به روش شستشوی دستی

از بین بردن 30% چین و چروک و 99.9% آلودگی با برنامه شستشوی بخار (Steam)

یکی از جدیدترین گزینه های موجود در ماشین لباسشویی های نسل جدید، فناوری شستشو با بخار است. فناوری جدید و کاربردی شستشو با بخار در ماشین لباسشویی F4R5VYG2P به عنوان یکی از برنامه های شستشوی بهداشتی و حساس در این لباسشویی تعبیه شده است تا هرگونه آلودگی، حساسیت زا و میکروب های روی لباس را از بین ببرد.

وجود این عملکرد در لباسشویی مزایای زیادی دارد از جمله: تخریب 99.9 درصد کثیفی های عمیق، رفع بوی بد، ضدعفونی لباس در محل کار، رفع 30 درصد چروک لباس و صرفه جویی در مصرف آب و مواد شوینده به دلیل قدرت بخار بالا. برای تمیز کردن لباس با استفاده از فناوری شستشو با بخار، لباس ها را بدون آلودگی، بوی نامطبوع و چروک تهیه کرده و در کمد لباس قرار دهید.

از بین بردن 30% چین و چروک و 99.9% آلودگی با برنامه شستشوی بخار (Steam)

اتصال وای فای و کنترل از راه دور ماشین لباسشویی به لطف فناوری Smart THINQ

قابلیت اتصال به وای فای از دیگر گزینه های جدید و کاربردی در لباسشویی 9 کیلویی الجی R5 می باشد. یکی از مهم ترین مزایای اتصال به وای فای، اضافه شدن عملکرد Smart THINQ است که پس از در دسترس بودن اینترنت در لباسشویی بخارشور دار ال جی R5 به سایر گزینه های موجود اضافه شد.

کاربر با نصب اپلیکیشن Smart THINQ بر روی گوشی هوشمند می تواند وضعیت لباسشویی را از راه دور و حتی زمانی که در خانه نیست بررسی کند و همچنین به صورت آنلاین از روند شستشوی لباس مطلع شود. Smart THINQ همچنین امکان اجرای دستورات صوتی را با استفاده از دستیارهای صوتی گوگل مانند الکسا و گوگل اسیستنت فراهم کرد.

اتصال وای فای و کنترل از راه دور ماشین لباسشویی به لطف فناوری Smart THINQ

امکان عیب یابی آنلاین ماشین لباسشویی با فناوری Smart Diagnosis

یکی دیگر از اپلیکیشن هایی که به وای فای و قابلیت های ال جی ThinQ متصل می شود، فناوری عیب یابی آنلاین (smart diagnosis) است. با وجود این فناوری و از طریق برنامه LG THINQ، در صورت بروز مشکل فنی برای لباسشویی 1400 دور ال جی R5 ، نیازی به تعمیر کار نیست و تنها با ارسال مشکل از طریق اپلیکیشن مربوطه، در دریافت راه حل در اسرع وقت و به صورت رایگان.

امکان عیب یابی آنلاین ماشین لباسشویی با فناوری Smart Diagnosis

14 برنامه مختلف شستشو در ماشین لباسشویی 9 کیلویی الجی R5 

برنامه های مختلف شستشو در ماشین لباسشویی F4R5VYG2P این امکان را فراهم کرده است تا انواع لباس ها را به بهترین شکل ممکن و با دقت شستشوی بالا تمیز و شستشو دهید. با وجود این 14 برنامه و برنامه های مختلف بیشتر قابل دانلود و اضافه شدن به لیست، کاربر به راحتی می تواند هر نوع لباسی را به بهترین شکل ممکن با برنامه ای خاص و سازگار با نوع لباس شستشو و تمیز کند. در ادامه نگاهی به هر یک از این برنامه ها خواهیم داشت.

14 برنامه مختلف شستشو در ماشین لباسشویی 9 کیلویی الجی R5

Duvet

برنامه شستشوی duvet برای شستشوی لباس هایی با جنس خاص و نیمه کلفت مخملی مناسب می باشد. از این برنامه فقط زمان هایی استفاده کنید که لباس های مخملی در سبد لباس چرک ها وجود داشته باشند. این برنامه شستشو بدون محدودیت لباس های مخمل شما را حتی در تعداد کم شسته و تمیز می کند.

Quick 30

از برنامه شستشوی سریع (quick 30) برای وقت هایی که لباس ها باید در کم ترین زمان ممکن شسته و خشک شوند استفاده کنید. با انتخاب این گزینه در عرض نیم ساعت لباس های مورد نیاز خود را شسته و نیمه خشک تحویل بگیرید.

Delicates

بسیاری از افراد به شستشوی لباس های مجلسی ظریف و حساس در لباسشویی اعتماد ندارند و هنوز هم لباس های مجلسی را به صورت دستی می شورند. اما در ماشین لباسشویی F4R5VYG2P با کمک برنامه شستشوی delicates لباس های مجلسی از جنس حریر، ساتن و بافت های حساس را به راحتی در لباسشویی قرار داده و نگران هیچ گونه آسیبی به لباس هایتان نباشید. عملکرد این برنامه شستشو به گونه ای می باشد که دما، سرعت و چرخش را به گونه ای تنظیم می کند که هیچ گونه آسیبی به لباس ها وارد نشود.

Tub Clean

یکی از کاربردی ترین برنامه های شستشو در این لباسشویی است که برای نظافت و بهداشتی کردن دیگ لباسشویی 9 کیلویی الجی R5 استفاده می شود. با فعال کردن این گزینه تایمر آن نیز خاموش شده و هر چند دوره یک بار به صورت اتوماتیک دیگ لباسشویی را تمیز و بهداشتی می کند. در نتیجه برای داشتن فضایی عاری از میکروب و شستشوی بهداشتی لباس ها، حتما از گزینه tub clean استفاده کنید.

Easy Care

برنامه Easy Care یا همان شستشوی بدون چروک در لباسشویی R5 ال جی، مناسب برای شستشوی لباس های روزانه همانند تیشرت، شلوار، با جنس پلی استر، اکریلیک که در حالت عادی هم به اتو کشی نیازی ندارند.

Silent Wash

اگر به علت شرایط کاری خاصی که دارید شب ها بیشتر از لباسشویی استفاده می کنید، حالت شستشوی silent wash را فعال کرده و صدای لباسشویی را به صفر برسانید، شستشوی بیصدای لباسشویی را حتی زمان هایی که به غیر از شب از لباسشویی استفاده می کنید نیز می توانید استفاده کنید و شاهد اجرای یک شستشوی کاملا بیصدا و محیطی آرام باشید.

Hand/Wool

عملکرد شستشوی لباس های پشمی که تا چند سال قبل در لباسشویی ممکن نبود را با کمک این برنامه اجرا کنید. عملکرد این برنامه به گونه ای است که لباس های پشمی را همانند شستشوی دستی و با الگو برداری از آن اجرا می کند. این برنامه از جمله برنامه های پر کاربرد لباسشویی در فصل های سرد سال می باشد.

Sportswear

یکی از برنامه های اختصاصی شرکت ال جی که زیر مجموعه برنامه های شستشو می باشد، sports wear است. این برنامه مناسب برای شستشوی لباس های ورزشی با شرایط و آلودگی های خاص باشگاه و طبیعت می باشد.

Allergy Care

برنامه شستشوی مناسب برای لباس های محل کار با آلودگی ها و آلرژن های خاص. به عنوان مثال لباس کار پرستاران یا کارگران معدن با آلودگی های خاص را با این برنامه شسته و ضدعفونی می کند.

Mixed Fabric

شستشوی ترکیبی لباس های معمولی و روزانه را به صورت همزمان و با استفاده از برنامه mixed fabric می توانید انجام دهید.  

Download Cycle

با حضور این برنامه در ماشین لباسشویی R5 ال جی 9 کیلو مصرف کننده امکان دانلود برنامه های شستشوی متنوع تری را نیز خواهد داشت. به عنوان مثال با استفاده از این برنامه امکان دانلود برنامه های مختلف همانند: برنامه بو زدایی، شستشوی لباس های زیر، لباس های جین و موارد بیشتری را نیز در اختیار خواهید داشت.

Cotton+ و Cotton

شستشو و نظافت لباس های نخی و کتان در حجم و مقدار کم را با استفاده از برنامه cotton و در حجم و اندازه بیشتر را با استفاده از برنامه +cotton انجام دهید. لباس های نخی و کتان به علت بافت و جنس خاص و حساسی که دارند به برنامه های شستشوی اختصاصی با دقت بالا نیاز دارند.

Baby Steam Care

از مهم ترین لباس هایی که در خانواده نحوه شستن و نظافت آن ها بسیار مهم است، لباس کودک و نوزاد خانواده است. ماشین لباسشویی F4R5VYG2P با تعبیه برنامه شستشوی baby steam care این مسئله را به بهترین شکل ممکن برای مصرف کنندگان لباسشویی R5 حل کرده است. شستشوی لباس کودکان با استفاده از بخار علاوه بر تمیز کردن و نابودی لکه های روی آن، توانایی ضد عفونی و بهداشتی کردن آن ها را نیز دارد.

جمع بندی نهایی لباسشویی 9 کیلوگرمی ال جی R5

لباسشویی R5 محصول شرکت ال جی می باشد و در سال 2022 وارد بازار فروش شده است، این لباسشویی جدیدترین محصول این برند می باشد که از لحاظ کیفیت و عملکرد از بی نقص ترین لباسشویی های موجود در بازار نیز به شمار می آید.

چرخش 1400 دور در دقیقه، موتور قدرتمند و عملکرد بی صدا در این لباسشویی از مهم ترین ویژگی های موتور direct drive آن می باشد که علاوه بر کاهش مصرف انرژی از تولید صدا و لرزش اضافه در زمان کار نیز جلوگیری می کند.

بدنه با کیفیت، ابعاد متناسب و برنامه های شستشوی متنوع تنها بخشی از ویژگی های عالی و کاربردی در این لباسشویی می باشند. قیمت مناسب و به صرفه در این لباسشویی یکی دیگر از آپشن های انتخاب این لباسشویی می باشد.

 شما می توانید در این صفحه از فروشگاه ما قیمت لباسشویی 9 کیلویی الجی R5 محصول 2022 را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین سلامت و اصالت کالا به صورت مستقیم از بانه اقدام نمایید.

نظر شما در مورد لباسشویی ال جی R5 چیست ؟

از شما مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی دوزین کالا می خواهیم نظرات خود را درباره ی این لباسشویی داخل قسمت نظرات برای ما بنویسید تا دیگر مشتریانی که قصد خرید لباسشویی 9 کیلویی الجی R5 را دارند با اگهی کامل از مزایا و معایب این محصول آن را خریداری کنند. 

سایت منبع : LG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
ماشین لباسشویی 9 کیلویی نقره ای ال جی مدل F4R5VYG2P محصول 2022

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست