×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

مایکروویو 34 لیتر سامسونگ مدل 6124

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:

مایکروویو سامسونگ ME6124ST

  • ظرفیت : 34 لیتر
  • توان : 1600 وات
  • صفحه نمایش : LED
  • سطح  قدرت : 10 سطح
  • توان مایکروویو : 1000 وات
  • پوشش داخلی : لعاب سرامیکی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مایکروویو 34 لیتر سامسونگ مدل ME6124ST

توضیحات و ویژگی های مایکروویو 34 لیتر سامسونگ مدل ME6124ST

یکی از بهترین برند های موجود که در زمینه ی ساخت محصولات برقی خانگی و محصولات هوشمند فعالیت دارد و همیشه توانسته رضایت استفاده کننده ها را در سرتاسر جهان کسب کند و جزء پیش گامان این صنعت باشد شرکت و کمپانی بزرگ سامسونگ SAMSUNG می باشد . کمپانی سامسونگ در اکثر محصولات خود همواره تکنولوژی ها و فناوری ها و بهترین طراحی ها را به کار برده و از همین رو در سرتاسر جهان طرفداران فراوانی را توانسته کسب کند . مایکروویو 34 لیتر سامسونگ مدل ME6124ST یکی از بهترین و پرطرفدارترین مایکروویو های حال حاضر در بازار می باشد زیرا شرکت سامسونگ با طراحی زیبا و به کارگیری بهترین فناوری ها و بهترین الیاف و مواد سازنده در این مایکروویو ، مایکروویو عالی با بهترین عملکرد کارایی را تولید کرده است . مایکروویو ME6124ST با داشتن 9 حالت پخت و هم چنین قابلیت های عالی دیگر چون قابلیت یخزدای ، گریل ، فناوری Humidity sensor و ... که دارد همواره سرعت و لذت آشپزی را افزایش می دهد و به شما تجربه ی آشپزی راحت و دلچسپ را می دهد . در واقع امروزه مایکروویو ها به یک وسیله ی ضروری در هر آشپزخانه ای تبدیل شده اند و برای تسریع بخشیدن و آماده سازی غذا با بالاترین کیفیت و به بهترین شکل بسیار کارآمد می باشند . طراحی زیبا برای محصولی چون مایکروویو یک امر ضروری می باشد تا با قرار گیری در هر آشپزخانه ای زیبای و مدرن بودن را به آنجا ببخشد ، کمپانی سامسونگ با طراحی بسیار شیک و زیبا مایکروویو ME6124ST زیبای و خاص بودن را به آشپزخانه ی شما می بخشد و علاوه بر زیبای در طراحی کارایی عالی را نیز در نظر گرفته است . پوشش ضد باکتری که در این محصول به کارگرفته شده باعث ازبین بردن میکروب ها و باکتری ها شده و به شما در پاکسازی و تمیز نگه داشتن کامل محصول کمک می کند . ظرفیت 34 لیتر مایکروویو سامسونگ مدل ME6124ST قابلیت استفاده برای خانواده های پرجمعیت و استفاده در هنگام مهمانی های دورهمی را مهیا می سازد و می توانید مواد غذای زیادی را در این محصول جای دهید . در کنار قابلیت ها و ویژگی های عالی پشتیبانی از برنامه های مختلف و متنوع پخت یکی دیگر از ویژگی های کارآمد این محصول می باشد که امکان پخت انواع غذا با تنوع بالا را به شما می بخشد و آشپزخانه ی شما را به یک آشپزخانه ی پیشرفته تبدیل می کند . 

قیمت و خرید مایکروویو 34 لیتر سامسونگ مدل ME6124ST

طراحی کاربردی و زیبای مایکروویو 34 لیتر سامسونگ مدل ME6124ST

مایکروویو 34 لیتر سامسونگ مدل ME6124ST با طراحی منحصر به فرد و کارایی بالا توسط شرکت سامسونگ تولید شده است ، کمپانی بزرگ سامسونگ علاوه بر توجه به ظرافت و زیبایی در طراحی به کارآمدی آن نیز توجه داشته و در کنار طراحی شیک و زیبا کارایی محصول را نیز افزایش داده است و بهترین کارایی را در هر آشپزخانه ای از خود نشان می دهد . مایکروویو سامسونگ مدل ME6124ST را می توانید روی کابینت های هر آشپزخانه ای قرار دهید و با داشتن رنگ نقره ای (سیلور) می تواند زیبایی خاصی به دکوراسیون آشپزخانه ی شما ببخشد و همواره با درخشش خود در مرکز توجه آشپزخانه قرار گیرد . مدرن بودن را می تواند با طراحی شیک و ظریف در مایکروویو ME6124ST تجربه کرد ، چراکه استفاده از شیشه مقاوم در برابر حرارت و طراحی آن به صورت منحصر به فرد و با رنگ مشکی زیبای خاصی را به مایکروویو می بخشد و همواره حس مدرن بودن را به شما القاء می کند . استفاده از پنل هوشمند لمسی از نوع LED پیشرفته بودن و هوشمند بودن این محصول را به رخ می کشد ، با نمایشگر هوشمند لمسی شما می توانید به تمام برنامه ها دسترسی داشته باشید و تنظیمات زمان ، نوع و حالت پخت و ... را به بهترین شکل و به راحتی تنظیم و تنها با لمس صفحه نمایش کنترل کنید . در هر مایکروویوی مشاهده ی غذا بدون باز کردن در مایکروویو یک امر ضروری می باشد ، زیرا در غیر این صورت باید هربار برای مشاهده ی غذا درب را بازکرد که موجب هدر رفتن حرارت و گرمای ایجاد نوسانات گرمایی می شود و ممکن است کیفیت غذا افت کند ، کمپانی سامسونگ برای مقابله با این مشکل برای مایکروویو ME6124ST در داخل آن لامپ با دوام بسیار بالا تعبیه کرده است که هر بار با روشن شدن آنها امکان دیدن داخل مایکروویو را به شما می دهند و می توانید به بهترین شکل جزئیات غذا را مشاهده کنید و دیگر لازم نباشد که هر بار در مایکروویو را باز و بسته کنید . استفاده از پوشش ضد باکتری در مایکروویو سامسونگ مدل ME6124ST باکتری ها و میکروب ها را تا سطح بالای از بین می برد و شما دیگر نگران رشد باکتری در محفظه ی مایکروویو خود نباشید چراکه این پوشش یه یهترین شکل آنها را از بین می برد ، همچنین سطح محفظه ی داخلی از  لعاب سرامیکی بوده و به گونه ای طراحی شده است که شما بتوانید به بهترین شکل و به آسان ترین روش و تنها با کشیدن یک دستمال آن را تمیز و براق کنید و همواره مایکروویو تمیز و پاکیزه ای را داشته باشید . در کل در کنار قابلیت های عالی و کارایی زیاد طراحی مایکروویو 34 لیتر ال جی مدل ME6124ST به زیباترین و شیک ترین شکل ممکن می باشد و زیبای را به آشپزخانه ی شما می بخشد . 

قیمت و خرید مایکروویو 34 لیتر سامسونگ مدل ME6124ST

عملکرد و کارایی مایکروویو 34 لیتر سامسونگ مدل ME6124ST

شرکت سامسونگ امکانات و قابلیت های کاربردی و فراوانی را در مایکروویو سامسونگ مدل ME6124ST گنجانده است تا بهترین عملکرد و کارایی را در هر آشپزخانه ای به نمایش بگذارد و کیفیت سطح غذا را تا سطح بالای افزایش دهند . یکی از مهمترین امکانات سامسونگ ME6124ST وجود 9 برنامه پخت غذا می باشد که هرکدام کارای های مختلفی دارند ، شما می توانید با این 9 برنامه پخت غذاهای مختلفی مانند لوبیا ، برنج ، ماکارونی ، مرغ ، ماهی ، گوشت قرمز ، سیب زمینی ، پیتزا ، همبرگر ، کیک و … را به بهترین شکل ممکن بپزید و از خوردن غذاهای باکیفیت و سالم در کنار خانواده ی خود لذت ببرید . مایکروویو سامسونگ مدل ME6124ST دارای حداکثر توان 1000 وات بوده و قابلیت تنظیم سرعت در 10 سطح را دارد که شما می توانید بسته به نوع مواد غذای که قصد طبغ آن را دارید این سرعت ها را تنظیم کنید ، در واقع شما برای هر غذا سرعت متناسب با آن را انتخاب کنید تا غذا با بهترین کیفیت و طعم پخته شود . مایکروویو سامسونگ مدل ME6124ST دارای ویژگی یخزدای مواد منجمد و قابلیت ذوب کردن  می باشد ، قابلیت یخزدای در این مایکروویو یکی از بهترین و کار آمد ترین ویژگی های آن می باشد که کمک زیادی را به آشپز می کند ، شما می توانید مواد غذایی چون گوشت ، ماهی ، مرغ و ... منجمد شده را در سریع ترین زمان یخزدای کنید و آشپزی خود را آغاز کنید ، قابلیت ذوب نیز به شما امکان ذوب موادی چون شکلات ، کره و کاکائو و ... را می دهد و می توانید دسر های خوشمزه ی خود را به بهترین شکل تهیه کنید این قابلیت در درست کردن کیک و شیرینی می تواند بسیار مؤثر و کاربردی باشد . فناوری Humidity sensor در مایکروویو سامسونگ مدل ME6124ST یکی از امکانات فوق العاده ی این محصول می باشد ، این سنسور با بررسی میزان رطوبت مواد غذای زمان لازم برای پخت آنها را تنظیم می کند در واقع این سنسور با سنجش میزان رطوبت بهترین زمان برای پخت غذا را پیدا و تنظیم می کند و غذا به عالی ترین شکل ممکن پخته می شود و زمان پخته شدن غذا به شما اطلاع آماده شدن غذا را با زنگ مخصوص می دهد . مایکروویو سامسونگ مدل ME6124ST دارای صرفه جویی در مصرف انرژی با حالت ECO می باشد ، این حالت مصرف انرژی مایکروویو را به حداقل می رساند و برق کمتری را مصرف خواهد کرد . قفل کودک که در این مایکروویو به کار رفته است ایمنی محصول را تا سطح بالای افزایش داده است . مایکروویو 34 لیتر سامسونگ مدل ME6124ST با داشتن قابلیت ها و ویژگی های بسیار عالی و کاربردی و همچنین طراحی بینظیر و شیک پیشنهاد فروشگاه اینترنتی دوزین کالا به شما عزیزان می باشد و با تهیه ی آن خاص بودت را به آشپزخانه ی خود ببخشید . 

قیمت و خرید مایکروویو 34 لیتر سامسونگ مدل ME6124ST

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
ME6124ST

مشخصات

گنجایش
34 لیتر
برنامه پخت
دارد
توضیحات برنامه پخت
9 برنامه پخت
قابلیت مایکروویو
دارد
توان مایکروویو
1000 وات
پخت ترکیبی
دارد
یخ زدایی
دارد
صفحه نمایش
دارد
جنس سطح داخلی
لعاب سرامیکی
قابلیت تنظیم زمان
دارد
چراغ داخلی
دارد
قابلیت تنظیم حرارت
دارد
زمان سنج (Timer)
دارد
سایر ویژگی ها
قفل کودک - صرفه جویی در مصرف انرژی با حالت ECO - وجود سنسور رطوبت - قابلیت ذوب کردن مواد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
سرخ کن
یونی
4,600,000 تومان (بدون مالیات)
مدل سرخ کن : UE_800 استفاده بصورت هواپز : بله دسته های عایق حرارت :  دارد قابلیت تنظیم میزان حرارت : دارد قابلیت تفکیک قطعات : دارد سیستم قطع کن خودکار: دارد طول سیم : 1 متر ظرفیت : 8 لیتری حداکثر توان : 1800 وات...

فهرست