×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

مایکروویو 20 لیتر سامسونگ مدل 731

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:

مایکروویو سامسونگ ME731K

  • قدرت : 800 وات
  • ظرفیت : 20 لیتر
  • سطح قدرت : 6 سطح
  • جنس داخلی : سرامیکی
  • توان مایکروویو : 1150 وات
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مایکروویو 20 لیتری سامسونگ مدل ME731K

توضیحات و ویژگی های مایکروویو 20 لیتری سامسونگ مدل ME731K

سامسونگ SAMSUNG ، قطعا هنگامی که اسم سامسونگ به گوشمان می رسد همه می دانیم که این اسم چیست و از کجا آمده است چراکه در دهه ی اخیر تا به امروز سامسونگ یک غول محصولات برقی خانگی و وسایل هوشمند بوده و قطعا در هر خانه ای از این برند یک یا چند محصول وجود دارند . کیفیت ، زیبای ، کارایی بالا و ... از ویژگی های بارز محسولات سامسونگ بوده که همواره رضایت مشتریان و استفاده کننذدگان سرتاسر جهان را کسب کرده است . لوازم آشپزخانه ی امروزی قطعا مانند  سایر محصولات امروزی مدرن و هوشمند هستند و کمپانی سونی همواره با بکارگیری تکنولوژی ها و فناوری  های جدید در محصولات خود آنها را در سطح هشمند و با کارایی بالا قرار می دهد . قطعا در هر آشپزخانه امروزی مایکروویو یکی از اصلی ترین محصولات به حساب می آید چراکه این محصول سرعت آشپزی را بالا برده و کیفیت عالی را به غذا می بخشد . کمپپانی سامسونگ مایکروویو 20 لیتری سامسونگ مدل ME731K را با بهترین الیاف و با کیفیت فوق العاده تولید کرد که علاوه بر فناوری های بکار رفته در آن دارای طراحی بینظیر و بسیار شیک می باشد که حس مدرن بودن را به آشپزخانه ها می بخشد . مایکروویو 20 لیتری سامسونگ مدل ME731K دارای قدرت 800 وات می باشد که در سریع ترین زمان غذای باکیفیت و عالی را آماده می کند و با برنامه پخت های عالی که دارد تنوع پخت غذا با این محصول را افزایش می دهد . 6 سطح درجه حرارت در این مایکروویو به شما امکان تنظیم حرارت مطابق با مواد غذای داخل آن را می بخشد و می توانید هر ماده ی غذای را با درجه حرارت خاص و نزدیک به خود بپزید که این امر کیفیت و طعم غذا را افزایش می دهد . جنس سرامیکی محفظه ی داخلی مایکروویو 20 لیتری سامسونگ مدل ME731K به شما امکان می دهد تا مایکروویو را تنها با یک دستمان به صورت کامل تمیز و براق کنید . مایکروویو ME731K تا حد قابل توجهی در مصرف انرژی صرفه جوی می کند و همواره کمترین میزان مصرف انرژی را به لطف حالت ECO Mode مصرف خواهد کرد . قابلیت یخ زدای و قابلیت ذوب در این مایکروویو قطعا بر کارایی این محصول می افزاید . مایکروویو 20 لیتری سامسونگ مدل ME731K دارای فناوری ها و تکنولوژی های بسیار عالی می باشد و همچنین با طراحی بسیار شیک و ظریفی که دارد زیبای و مدرنی را به آشپزخانه ی شما می بخشد . 

قیمت و خرید مایکروویو 20 لیتری سامسونگ مدل ME731K

عملکرد و کارایی مایکروویو 20 لیتری سامسونگ مدل ME731K

شرکت سامسونگ مایکروویو 20 لیتری سامسونگ مدل ME731K را طوری طراحی کرده است که لذت آشپزی را چند برابر می کند و غذاهای شما را در سیریع ترین زمان و با بهترین کیفیت برای شما آماده می سازد ، به طوری که با این مایکروویو آشپزی بسیار دلچسپ تر و خوشایندتر خواهد بود و همواره شما می توانید رضایت افراد خانواده را در طعم و کیفیت غذای که با این مایکروویو درست کرده اید کسب کنید و همه راز خوشپختی غذا را از شما جویا شوند . مایکروویو سامسونگ مدل ME731K دارای قدرت خروجی 800 وات می باشد که غذا ها را در سریع ترین زمان برای شما آماده می سازد و کیفیت و طعم اصلی غذا ها را حفظ خواهد کرد . در کنار توان 800 وات 6 حالت مختلف سطح درجه حرارت وجود دارد که می توانید هر غذا را با درجه حرارت مخصوص به خود و یا نزدیک به آن بپزید و غذا را به بهترین شکل و با پخت عالی حاضر کنید . کمپانی سامسونگ مایکروویو ME731K را به صورتی طراحی کرده است که حرارت به صورت کاملا یکنواخت در کل محفظه یداخلی پخش خواهد شد که این ویژگی یک فاکتور اصلی در پخت عالی و طعم اصلی مواد غذای می باشد و شما می توانید هر غذا را به بهترین شکل مغز پخت و تمام قسمت های غذا یک دست و عالی بپزید ، در واقع مایکروویوو ME731K دارای سیستم توزیع سه گانه می باشد و از سه نقطه حرارت را در سطح داخلی مایکروویو پخش می کند و می توانید غذای یک دست و خوش طعم را بپزید و در کنار خانواده از خوردن باکیفیت ترین سطح غذا لذت ببرید . مایکروویو سامسونگ مدل ME731K دارای قابلیت یخزدای می باشد ، قابلیت یخزدای در این مایکروویو از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با این فابلیت دیگر نگران محصولات منجمد و یخ زده نباشید ، این قابلیت به شما امکان این را می دهد که موادی مانند مرغ ، ماهی ، گوشت و ... که منجمد هستند را به راحتی و در سریع ترین زمان یخزدای کنید و بدون از بین رفتن کیفیت مواد یخ آنها را از بین ببرید . کمپانی سامسونگ برای صرفه جویی در انرژی در مایکروویو سامسونگ ME731K از حالت ECO Mode استفاده کرده است که استفاده از انرژی را تا سطح قابل توجهی کاهش داده و کمترین میزان برق را مصرف می کند . مایکروویو ME731K غذا را با بهترین کیفیت و با حفظ طعم آن می پزد و شما تجربه ی عالی از خوردن غذای باکیفیت را تجربه خواهید کرد . 

قیمت و خرید مایکروویو 20 لیتری سامسونگ مدل ME731K

طراحی مایکروویو 20 لیتری سامسونگ مدل ME731K

مایکروویو 20 لیتری سامسونگ مدل ME731K در کنار ویژگی های عالی و فوق العاده برای پخت غذا که دارد دارای طراحی بسیار شیک و ظریف می باشد و با قرار گرفتن در هر آشپزخانه ای مددرن بو دن و خاص بودن را به آن می افزاید و با طراحی بینظیر در مرکز توجه آشپزخانه ی شما قرار می گیرد . مایکروویو ME731K دارای صفحه نمایش لمسی می باشد که کار با محصول را تاحد زیادی آسان و لذت بخش تر کرده است و شما می توانید از طریق این صفحه نمایش لمسی تنظیمات مورد نیاز را برروی مایکروویو جهت پخت غذا اعمال کنید . طراحی درب مایکروویو ME731K بسیار شیک و ظریف می باشد و با رنگ مشکی که دارد بسیار قابل توجه و زیبا می باشد و باز کردن آن نیز از طریق دکمه فشاری که دارد می باشد ، با طراحی زیبا و خاص درب این مایکروویو در کنار رنگ سفید بدنه زیبای شگفت انگیزی را ایجاد می کنند که به هر آشپزخانه ای روح تازه ای می بخشد . جنس محفظه ی داخلی مایکروویو ME731K از سرامیک می باشد که به صورتی طراحی شده است که با کشیدن یک دستمال به راحتی و کامل تمیز می شود و می توانید همواره مایکروویو تمیز و براقی را داشته باشید ، همچنین پوشش ضد باکتری داخل محفظه میکروب ها و باکتری ها را از بین برده و مانع رشد باکتری ها می شود . مایکروویو 20 لیتری سامسونگ مدل ME731K یکی از بهترین مایکروویو ها بوده که پیشنهاد دوزین کالا برای آشپزخانه های مدرن شما می باشد .

قیمت و خرید مایکروویو 20 لیتری سامسونگ مدل ME731K

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
ME731K

مشخصات

گنجایش
20 لیتر
برنامه پخت
دارد
قابلیت مایکروویو
دارد
توان مایکروویو
1150 وات
پخت ترکیبی
دارد
یخ زدایی
دارد
صفحه نمایش
دارد
جنس سطح داخلی
سرامیک
قابلیت تنظیم زمان
دارد
چراغ داخلی
led
قابلیت تنظیم حرارت
دارد
زمان سنج (Timer)
دارد
سایر ویژگی ها
6 سطح قدرت - امکان یخ زدایی - قابلیت گرم کردن - 7 برنامه پخت خودکار - صفحه نمایشگر LED - حالت اکو - توزیع یکنواخت حرارت
شناسه کالا
4320151620065

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
سرخ کن
یونی
4,600,000 تومان (بدون مالیات)
مدل سرخ کن : UE_800 استفاده بصورت هواپز : بله دسته های عایق حرارت :  دارد قابلیت تنظیم میزان حرارت : دارد قابلیت تفکیک قطعات : دارد سیستم قطع کن خودکار: دارد طول سیم : 1 متر ظرفیت : 8 لیتری حداکثر توان : 1800 وات...

فهرست