×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

مایکروویو 25 لیتر کنوود مدل 210

دسته بندی: لوازم خانگی
0 تومان بدون مالیات

مایکروویو کنوود mwl210

  • ظرفیت : 25 لیتر
  • توان : 1000 وات
  • توان گریل : 1000 وات
  • برنامه پخت : 8 برنامه
  • تعداد سطح سرعت : 5 سطح
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مایکروویو 25 لیتری کنوود kenwood mwl210

توضیحات و ویژگی های مایکروویو 25 لیتری کنوود mwl210

کنوود Kenwood یکی از شرکت های معتبر و بسیار عالی می باشد که در زمینه تولید محصولات برقی خانگی فعالیت دارد و همواره محصولات کنوود جزء بهترین محصولات بوده که در سرتاسر جهان طرفداران زیادی را دارد . یکی از محصولات عالی این برند بزرگ مایکروویو 25 لیتری کنوود kenwood mwl210 می باشد ، مایکروویو mwl210 یکی از بهترین مایکروویو های موجود می باشد که با طراحی بینظیر و عالی که دارد می تواند زیبای خاصی را به آشپزخانه ی شما ببخشد ، قطعا محصولات آشپزخانه باید دارای ظرافت و زیبایی خاصی باشند تا لذت آشپزی و حضور در آشپزخانه چند برابر شود و این مایکروویو می تواند یک انتخاب عالی  باشد . مایکروویو mwl210 با ظرفیت 25 لیتر که دارد می تواند برای خانواده های پرجمعیت بسیار مناسب باشد و کارایی عالی را داشته باشد . قابلیت ها و فناوری های عالی که شرکت کنوود در این مایکروویو گنجانده است کارایی فوق العاده ای را در اختیار آشپز قرار می دهد و همواره غذا های بسیار باکیفیت و خوش پخت را برای شما تهیه می کند و لذت آشپزی را برای هر آشپزی به ارمغان می آورد . مایکروویو کنوود دارای صفحه نمایش جهت نمایش اطلاعات و دکمه هایی برای کنترل و انجام تنظیمات می باشد می توانید از طریق دفترچه راهنما کامل کارکردن با مایکروویو را به صورت بسیار ساده یاد بگیرید . قابلیت یخ زدای ، قابلیت گریل ، قابلیت پخت ترکیبی ، 8 برنامه پخت ، 5 سطح قدرت درجه دما و ...از ویژگی های بارز مایکروویو کنوود مدل mwl210 می باشند که عملکرد ویژه ای را در اختیار شما قرار می دهد . با داشتن ویژگی ها و قابلیت های عالی و همچنین طراحی بینظیر در مایکروویو 25 لیتری کنوود مدل mwl210 این مایکروویو می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد تا بهترین لحظات آشپزی را تجربه نماید . 

قیمت و خرید مایکروویو 25 لیتری کنوود kenwood mwl210

عملکرد و کارایی مایکروویو 25 لیتری کنوود kenwood mwl210

کمپانی کنوود برای مایکروویو 25 لیتر مدل mwl210 خود قابلیت های فراوانی را قرارداده است تا بهترین غذا ها ر با کیفیت و طعم عالی آماده کند  لذت آشپزی را چند برابر کند . مایکروویو کنوود مدل mwl210 با توان مصرفی 1000 وات که دارد غذا را در سریع ترین زمان و به بهترین شکل ممکن تهیه می کند ، در کنار توان 1000 وات 5 سطح قدرت درجه دما وجود دارد که می توانید بسته به مواد غذای که قصد پخت آن را دارید درجه ی دما را روی بهترین حالت برای مواد تنظیم کنید که باعث می شود غذا به بهترین شکل ممکن آماده شود . مایکروویو mwl210 دارای 8 برنامه مختلف پخت می باشد که به کمک آن ها می توانید هر غذا را با برنامه ی مختص به خود یا نزدیک به آن آماده سازید و با این برنامه ها شما می توتنید غذاهای متنوع زیادی را درست کنید و همواره غذاهای باکیفیت و خوش طعم را آماده سازید . قابلیت یخ زدای در این مایکروویو نیز گنجانده شده است که می توانید به کمک آن در سریع ترین زمان یخ مواد منجمد را آب کنید ، در واقع این قابلیت کارآمد مواد منجمدی چون گوشت ، مرغ ؛ ماهی و ... را در سریع ترین زمان و با کیفیت عالی یخ زدای می کند و می تواند در آشپزی بسیار کاربردی و کمک عالی باشد . قابلیت دیگر عالی در مایکروویو mwl210 قابلیت گریل می باشد که به کمک آن می توانید کباب ها و جوجه های گریلی عالی و فوق العاده با کیفیت را آماده سازید و بهترین سطح غذا را همراه با خانواده ی خود میل کنید . مایکروویو کنوود مدل mwl210 قابلیت پخت ترکیبی را نیز دارد که به کمک آن می توانید برای پخت غذا از حالت ترکیبی استفاده کنید تا غذا را به صورت دلخواه و بسیار عالی بپزید . با قابلیت های عالی که این مایکروویو دارد می توانید بهترین غذا ها را تهیه کنید و مایکروویو mwl210 به عنوان یک محصول کلیدی در آشپزخانه ی شما باشد و همیشه لذت آشپزی را با این مایکروویو تجربه کنید .

قیمت و خرید مایکروویو 25 لیتری کنوود kenwood mwl210

طراحی زیبا و کارآمد مایکروویو 25 لیتری کنوود kenwood mwl210

کمپانی کنوود Kenwood در کنار قابلیت ها و فناوری های عالی که برای مایکروویو 25 لیتری کنوود mwl210 تعبیه کرده است طراحی این مایکروویو را به صورت کارآمد و بسیار شیک و ظریف انجام  اده است تا با قرار گیری در هر آشپزخانه ای علاوه بر کارایی جلوه ای خاص را به آشپزخانه نیز می بخشد . رنگ سفید بدنه و درب شیشه ای مشکی رنگ زیبای خاص و چشم ربای را به این محصول بخشیده است ، درب شیشه ای مایکروویو mwl210 از شیشه مقاوم در برابر حرارت می باشد و امکان مشاهده ی داخل مایکروویو بدون باز کردن در آن را به شما می دهد و می توانید از طریق در شیشه ای کامل مشخصات و جزئیات غذای خود را زیر نظر داشته باشید و هر بار برای بررسی غذا لازم نباشد در را بازکنید و حرارت از بین برود . نمایشگر موجود برروی مایکروویو mwl210 امکان مشاهده ی اطلاعت را به شما می دهد و می توانید از طریق دکمه های تعبیه شده زیر نمایشگر تنظیمات لازم برای پخت غذا را انجام دهید و این کار را به راحت ترین شکل انجام دهید . مایکروویو کنوود مدل mwl210 دارای محفظه ی داخلی سرامیک مقاوم در برابر خش و باپوشش ضد باکنری می باشد که یکی از بهترین ویژگی های این مایکروویو به حساب می آید و تمام باکتری ها  میکروب ها را از بین می برد و اجازه ی رشد انها را نمی دهد ، همچنین طراحی سطح آن بسیار صاف و سیقلی می باشد که شما می توانید تنها با کشیدن یک دستمال محفظه ی داخلی را به بهترین شکل ممکن تمیز کنید و همیشه داخل مایکروویو خود را تمیز و براق نگه دارید . در داخل مایکروویو یک سینی گردان نیز وجود دارد که کاربردی عالی را دارد که با آن غذا یک دست و عالی پخته خواهد شد و حرارت به صورت یکنواخت به تمام قسمت های غذا می رسد . در کل مایکروویو mwl210 در کنار طراحی بسیار شید و کارآمد که دارد ویژگی های عالی و بینظیری را نیز دارد که می تواند بهترین انتخاب برای هر آشپزخانه ای باشد .

قیمت و خرید مایکروویو 25 لیتری کنوود kenwood mwl210

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
mwl210

مشخصات

گنجایش
25 لیتر
برنامه پخت
دارد
توضیحات برنامه پخت
8 برنامه پخت
قابلیت مایکروویو
دارد
توان مایکروویو
1000 وات
گریل
دارد
توان گریل
1000 وات
پخت ترکیبی
دارد
یخ زدایی
دارد
صفحه نمایش
دارد
قابلیت تنظیم زمان
دارد
چراغ داخلی
دارد
قابلیت تنظیم حرارت
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
سرخ کن
یونی
4,600,000 تومان (بدون مالیات)
مدل سرخ کن : UE_800 استفاده بصورت هواپز : بله دسته های عایق حرارت :  دارد قابلیت تنظیم میزان حرارت : دارد قابلیت تفکیک قطعات : دارد سیستم قطع کن خودکار: دارد طول سیم : 1 متر ظرفیت : 8 لیتری حداکثر توان : 1800 وات...

فهرست