×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی پاناسونیک اینورتر 24000

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
اینورتر : دارد
گاز خنک کننده :R410
ظرفیت گرمایش : 24000
تعداد پنل :  تک پنل
کمپرسور :اسکرول
نوع : تروپیکال
عملکرد : سرمایشی-گرمایشی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی پاناسونیک اینورتر 24000

پاناسونیک یکی از تولید کنندگان کولر گازی است که برند بسیار با کیفیت شناخته می شود. کولر گازی پاناسونیک 24000 اینورتر از کولر گازی های اسپلیت است که دارای عملکرد سرد و گرم می باشد و با ظرفیت 24000 محیطی 40 تا 80 متر مربع را خنک می کند. این کولر گازی از امکانات متنوعی برخوردار است اما ناگفته نماند قبل از خرید کولر گازی حتما به پارامتر های خرید کولر گازی توجه کنید.

به عنوان مثال یکی  از پارامتر های خرید کولر گازی ظرفیت ان می باشد که بسته به متراژ اتاق نشیمن انتخاب خواهد شد. اگر کولر گازی با ظرفیت بالا را برای اتاق های کوچک خریداری نمایید، هوا بیش از حد سرد خواهد شد و باید مدام اسپلیت را خاموش کنید و برعکس از کولر گازی با ظرفیت پایین را برای اتاق های بزرگ انتخاب کنید هوا به خوبی خنک نخواهد شد، از این رو ظرفیت ان اهمیت ویژه ای در هنگام خرید دارد.

اگر اتاق نشیمن شما کوچک است و ظرفیت ان تا 80 متر مربع است، خرید کولر گازی پاناسونیک اینورتر 24000 انتخاب عالی خواهد بود. از دیگر موارد خرید کولر گازی توجه به گاز مصرفی ان است که نقش بالایی در مصرف پایین انرژی خواهد داشت. امروزه همه ی برند های کولر گازی برای محصول های جدیدشان از گاز r410 استفاده می کنند. 

این گاز جایگزین بسیار مناسبی برای R22 بود که بسیار پر مصرف بودن علاوه بر مصرف بالای انرژی برق برای محیط زیست مخصوصا لایه اوزون بسیار مضر بودن زیان های جبران ناپذیری را به محیط وارد میکردند؛ اما گاز r410 دارای نقطه جوش بالایی است و محیط را در زود خنک می کند. خوشبختانه کولر گازی پاناسونیک دارای گاز R410 است.

وجود قابلیتی به نام SWING در کولر گازی 24000 پاناسونیک اینورتر دار باعث می شود تا جریان هوا به سمت بالا و یا پایین تنظیم شود. همچنین قابلیت SWING هوا را به سمت چپ از راست هدایت می کند. با تنظیم جهت پره ها می توانید جریان هوای خنک را به سمت دلخواه خود تنظیم کنید، البته تنظیم و کنترل جهت جریان هوا توسط ریموت کنترل انجام می شود.

با خرید کولر گازی پاناسونیک 24000 که قابلیت تعویض مود یعنی حالت را هم دارد، شما می توانید بسته به مکان و شرایط آب و هوایی زندگی خود یکی از حالت های سرد، گرم، شرجی یا باد را فعال نمایید. 

قیمت کولر گازی پاناسونیک اینورتر 24000

طراحی و ساختار کولر گازی  پاناسونیک 

در بازار انواع کولر گازی موجود است اما کولر گازی پاناسونیک اینورتر 24000 اسپلت است و این مدل از کولر ها فقط برای خانه ها و مساجد و هتل ها کاربرد دارد. همان طور که می دانید کولر گازی های اسپلیت یا دیواری دارای دو بخش به نام بخش داخلی و بخش خارجی هستند. اگر به بخش داخلی نگاه کنید می بینید که لوگوی پاناسونیک Panasonic بر روی آن حک شده است و این نشان از اصالت بالای کالا است.

کولر های اسپیلت به این دلیل که قسمت پنل آنها در قسمت داخلی منزل یا محیط کار قرار میگیرد، طراحی و ساختار انها بسیار مهم است که باید مورد پسند استفاده کننده باشد. به همین دلیل کمپانی پاناسونیک  این مدل کولر را با شکل ظاهری بسیار زیبایی ساخته است که میتوان دکوراسیون منزل خودتان را با این کولر زیباتر کنید.

کولر گازی پاناسونیک در رنگ زیبای سفید و جنس بدنه ی پلاستیکی فشرده ساخته شده که مقاومت بسیار بالایی دارد. شکل کلی پنل مکعب مستطیلی است و قسمت پایینی کولر که هم دریچه های خروجی هوا و هم فیلتر تصفیه هوا در در آن قرار دارد به شکل خمیده است. 

کمپرسور با قرار گیری داخل یونیت خارجی همواره جلوی نور افتاد قرار می گیرد و باد و باران به ان برخورد می کنند. شرکت پاناسونیک برای این که موتور اسیبی نبیند بر روی ان یک محافظ از جنس فلز را طراحی کرده است که کمپرسور را در برابر گرما و سرما محفوظ نگه می دارد و طول عمر ان را افزایش داده است. برای این که پنل خارجی فرسوده و خراب نشود بهتره که ان را روی پایه ای قرار دهید تا ماندگاری بالایی داشته باشد.

البته ناگفته نماند کندانسور این کولر گازی دارای پوشش طلایی بوده و همین پوشش باعث میشود که کندانسور کولر شما در برابر خوردگی و زنگ ضدگی بسیار مقاوم گردد و مدت زمان بسیار طولانی تری برای شما کار کند.در مورد دیگر برندها که کیفیت بالایی نیز دارند میتوان به کولر گازی گری لومو 24000 اشاره کرد.

کولر گازی پاناسونیک اینورتر 24000

کاهش مصرف انرژی با موتور اینورتر

کولر گازی پاناسونیک 24000 دارای برچسب انرژی A+ است که نشان از کم مصرف بودن کولر گازی می دهد. یکی از ویژگی های بسیار چشمگیر کولر گازی پاناسونیک تکنولوژی اینورتر است. وظیفه اینورتر کنترل کردن ولتاژ برق، جریان و کنترل کردن فرکانس می باشد. از اینورتر در کولر گازی برای کنترل کردن سرعت موتور کمپرسور استفاده می شود کلا اینورتر دما را به صورت منظم تنظیم می کند.

خب اکنون شاید برای شما سوال پس بیاید که کمپرسور چییست و چه وظیفه ای دارد. کمپرسور قلب مبرد است که در آن اوپراتور مبرد گازی را با فشار کم تامین می کند و آن را تا فشار بیشار زیاد می کند. پس از این عمل دما و فشار بخار زیاد می شود و در اثر این عمل دمای مناسب رخ می دهد و به کندانسور تحویل داده می شود. یک کمپرسور از دو مولفه به نام منبع تغذیه و مکانیزم فشرده سازی پیستون و پره و... تشکیل شده است. در مورد کمپرسور هوا مکانیم فشرده سازی در واقع هوای جو را فشرده می کند.

کولر گازی ال جی r410 دارای گاز مبرد r410 است این گاز هیچ آسیبی به محیط زیست نمی رساند و در خنک کردن خانه یتان عمل مناسبی را از خود نشان میدهد. وجود فیلتر های هوا باعث شده تا باکتری ها و گرد و غبار موجود در هوا را به خود جذب می کند و هوای سالم و پاکیزه را تحویل شما می دهد. 

کولر گازی پاناسونیک CS-PA24NKS از دیگر مدل های این برند میباشد که دارای عملکرد سرد و گرم می باشد و با خرید این مدل شما می توانید محیطی 40 تا 80 متر مربع را خنک کنید.

کولر گازی پاناسونیک اینورتر 24000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Panasonic Inverter CU-K24PKF

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410
اینورتر
دارد
تعداد پنل
1
وزن
وزن پنل : 21 کیلوگرموزن یونیت : 56 کیلوگرم
سایر توضیحات
نوع : تروپیکال - ظرفیت گرمایش : 24000 - تنظیم دما ECONAVI - دارای قابلیت SWING - قابلیت AIR FLOW چپ و راست - قابلیت تنظیم سرعت فن تا 5 حالت کم، متوسط، زیاد - دارای قابلیت AIR FLOW از طرف چپ و راست
تعداد کمپرسور
1
نوع کمپرسور
اسکرول
عملکرد
سرمایش-گرمایش
رده انرژی
+A
ظرفیت سرمایش
24000
میزان پرتاب باد
15 متر
نوع برق مصرفی
تک فاز
حداکثر طول لوله کشی
25 متر
فیلتر
دارد
توضیحات فیلتر
تصفیه هوا پیشرفته nanoe_g
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320093995212

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست