×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی گری ایستاده 36000

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
کمپرسور : روتاری
سایز موتور:سنگین
ظرفیت گرمایش : 36000
گاز خنک کننده : R410a
سرعت فن :3 سرعته
عملکرد : پلاستیکی ، فلزی
جنس بدنه : سرمایشی-گرمایشی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی گری ایستاده 36000

کولر گازی ایستاده گری 36000 از دیگر کولر گازی های گری می باشد که با ظرفیت 36000 برای مکان هایی از 110 متر مربع تا 150 متر مربع بسیار مناسب است. کولر گازی گری توانایی پرتاب باد تا 20 متر را به چهار جهت دارد. کولر گازی های ایستاده که به کولر گازی های قابل حمل هم معروف هستند دارای شیلنگ تهویه بزرگی است و با شلنگ خشک کن تفاوتی ندارند.

کولر گازی ایستاده باید در کنار یک پنجره قرار بگیرند تا هوا گرم در داخل محیط پخش نشود هواکش این کولر گازی ها بسیار ساده است. برای اثر بخشی کولر گازی باید به مواردی مانند جریان هوای آزاد، اندازه اتاق و تهویه مطبوع را در کجا قرار دهید این مدل کولر گازی را باید نزدیک پنجره باز یا یک دیچه باشد.

بیشتر کولر گازی های قابل حمل در اتاق های 400 تا 600 متر مربع در نظر گرفته می شود. با قابلیت تایمر 24 ساعته نیز کنترل روشن و خاموش شدن دستگاه را در طول شبانه روز می‌توانید در اختیار داشته باشید.

این کولر گازی دارای کمپرسور روتاری است کمپرسور روتاری دارای تجهیزات کم ظرفیت هستند روتورها شکل بسیار ویژه ای دارند کمپرسور قلب مبرد است که در آن اوپراتور مبرد گازی را با فشار کم تامین می کند و آن را تا فشار بیشار زیاد می کند. پس از این عمل دما و فشار بخار زیاد می شود و در اثر این عمل دمای مناسب رخ می دهد و به کندانسور تحویل داده می شود.

یک کمپرسور از دو مولفه به نام منبع تغذیه و مکانیزم فشرده سازی پیستون و پره و ... تشکیل شده است کمپرسور روتاری هوای سرد و گرم را می تواند تولید کند. امروزه همه ی برند های کولر گازی برای محصول های جدیدشان از گاز r410 استفاده می کنند. این گاز جایگزین بسیار مناسبی برای R22 بود که بسیار پر مصرف بودن علاوه بر مصرف بالای انرژی برق برای محیط زیست مخصوصا لایه اوزون بسیار مضر بودن زیان های جبران ناپذیری را به محیط وارد میکردند اما گاز r410 دارای نقطه جوش بالایی است و محیط را در زود خنک می کند. 

قیمت کولر گازی گری 36000 در مقابل کارایی که دارد بسیار مناسب می باشد که در فروشگاه اینترنتی دوزین کالا به فروش می رسد. کولر گاز ایستاده گری دارای دو قسمت موتور و پنل است که پنل در محیز استفاده قرار گرفته میشود و موتور در خارج از محیط استفاده و فضای آزاد قرار میگیرد که باید به این نکته توجه شود که موتور نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرد و در صورت نبودن مکان مناسب باید حتما برای آن از سایبان استفاده شود. 

قیمت کولر گازی گری ایستاده 36000

طراحی و ظاهر کولر گازی ایستاده گری

کولر ایستاده گری دارای دو قسمت موتور و پنل است که پنل در محیز استفاده قرار گرفته میشود و موتور در خارج از محیط استفاده و فضای آزاد قرار میگیرد که باید به این نکته توجه شود که موتور نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرد و در صورت نبودن مکان مناسب باید حتما برای آن از سایبان استفاده شود.

کولر گازی های ایستاده که به کولر گازی های قابل حمل هم معروف هستند دارای شیلنگ تهویه بزرگی است و با شلنگ خشک کن تفاوتی ندارند کولر گازی ایستاده باید در کنار یک پنجره قرار بگیرند تا هوا گرم در داخل محیط پخش نشود هواکش این کولر گازی ها بسیار ساده است.

برای اثر بخشی کولر گازی باید به مواردی مانند جریان هوای آزاد، اندازه اتاق و تهویه مطبوع را در کجا قرار دهید این مدل کولر گازی را باید نزدیک پنجره باز یا یک دیچه باشد.  بیشتر کولر گازی های قابل حمل در اتاق های 400 تا 600 متر مربع در نظر گرفته می شود.

کولر گازی ایستاده گری دارای گاز مبرد R410 است گری برای اینکه میزان مصرف انرژی کولر گازی را پایین بیاورد از گاز R410 استفاده کرده است. این گاز نقطه جوش بسیار بالایی دارد و در دمای 54 درجه ی سانتیگراد به جوش می آید در نتیجه قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد و البته این گاز بسیار هم کم مصرف است و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. کولر گازی گری توانایی پرتاب باد تا 35 متر را به چهار جهت دارد.

کولر گازی گری ایستاده 36000

سایر ویژگی های کولر گازی ایستاده 36000

کولر گازی گری دارای فیلتر های بهداشتی مخصوصی می باشد این فیلتر ها باکتری های موجود هوا را از بین می برد این کولر گازی برای محیط های معتدل و گرم گزینه خوبی است.

 خوشبختانه با کمپرسور روتاری کولر گازی گری این کولر با توان بالا کار می کند یکی از مزیت های کمپرسور روتاری می توان به صدای کم اشاره کرد یعنی در زمان کارکرد صدای بسیار کمی دارد و صدای آن مزاحم شما  و سایر افراد خانه نمی شود این کمپرسور ها بیشترین اسفاده را در ایران دارند و در مقایسه با کمپرسور های پیستونی دارای قدرت بیشتری هستند.

این کولر گازی از گردش هوای 3 جهته بهره میبرد و میتوانید هوا را در هر جهتی که مایل بودید تنظیم کنید. قابلیت توربوی این کولر گازی هم موجب میشود که در شرایط ورود به منزل،خانه ی خود را به سرعت و در کمترین زمان خنک کنید و هوای مطبوع لذت ببرید. پره های این کولر گازی در هر چهار جهت راست و چپ بالا و پایین به شما اجازه می دهد تا در هر زاویه ای جهت باد را تنظیم کنید. کولر گازی گری 18000 لومو یکی از کولر گازی هایی است که دارای ظرفیت 18000 است این ظرفیت مناسب سالن هایی با متراژ 30 تا 50 متر است.

کولر گازی گری ایستاده 36000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GREE SPLIT GVHN24 24000

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410a
وزن
49 کیلوگرم
میزان صدا
48 دسی بل
نشانگر روی پنل
دارد
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
روتاری
رده انرژی
B
ظرفیت سرمایش
36000
نوع برق مصرفی
سه فاز
حداکثر طول لوله کشی
25 متر
حداکثر ارتفاع لوله کشی
10 متر
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320093995215

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست