×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی 48000 گری ایستاده

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
رده انرژی :B
کمپرسور : روتاری
سایز موتور :سنگین
گاز خنک کننده : R410a
ظرفیت گرمایش : 48000
جنس بدنه : پلاستیکی ، فلزی
عملکرد : سرمایشی-گرمایشی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی 48000 گری ایستاده

شرکت گری هر ساله با تولید کولر گازی های با کیفیت طرفدران بسیار زیادی را به خود جذب می کند و یکی از خوش فروش ترین برند در بین کولر گازی ها محسوب می باشد کولر گازی ایستاده گری 48000 از دیگر تولیدات شرکت گری می باشد که با امکانات متعدد تولید و روانه بازار شده است.

این کولر گازی دو منظوره بوده و از دو حالت سرمایشی و گرمایشی پشتیبانی می کند. بنابراین می توان در هر دو فصل سرد و گرم از این کولر گازی 48000 گری استفاده کرد. داشتن کولر گازی یکی از وسایل ضروری در خانه است خوشبختانه با کمپرسور روتاری کولر گازی ایستاده گری با توان بالا کار می کند یکی از مزیت های کمپرسور روتاری می توان به صدای کم اشاره کرد یعنی در زمان کارکرد صدای بسیار کمی دارد و صدای آن مزاحم شما  و سایر افراد خانه نمی شود.

این کمپرسور ها بیشترین استفاده را در ایران دارند و در مقایسه با کمپرسور های پیستونی دارای قدرت بیشتری هستند علاوه بر آن این کمپرسور راندمان نسبتا بالایی دارند و سروصدای کمتری ایجاد می کنند.  کمپرسور روتاری یکی از پر مصرف ترین کمپرسورها در کولر گازی است و علاوه بر قدرت خنک کنندگی بالا، مصرف انرژی کم و حجم کمی هم دارند. مصرف پایین برق این نوع کمپرسورها، آنها را به کمپرسورهای محبوب تولیدکننده های کولر گازی خانگی تبدیل کرده است.

با خرید کولر گازی گری 48000 شما از گردش هوای 3 جهته بهره میبرید و میتوانید هوا را در هر جهتی که مایل بودید تنظیم کنید. کولر گازی 48000 گری دارای گاز R410 است دو مدل گاز r22 و r410 در بازار موجود است گاز r410 در جذب و ازاد شدن گرما از مبرد R22 بهتر عمل میکند همچنین این گاز خنک تر از گاز r22 است البته ناگفته نماند گاز r410 سازگازی بیشتری با محیط زیست دارد امروزه همه ی برند های کولر گازی برای محصول های جدیدشان از گاز r410 استفاده می کنند.

پره های این کولر گازی در هر چهار جهت راست و چپ بالا و پایین به شما اجازه می دهد تا در هر زاویه ای جهت باد را تنظیم کنید. بدنه کولر گازی گری محکم می باشد و در برابر هر ضربه ای از خود مقاومت نشان می دهد. اما چون کندانسور کمپرسور در معرض نور آفتاب قرار می گیرد شرکت گری از پرده های ضد فرسایش در کندانسور استفاده کرده است این پره ها که به پره های ضد فرسایش معروف است.

مقاومت کندانسور بسیار بیشتر از قبل شده است همچنین گری این کار را برای محافظت بیشتر کولر به کار گرفته است. برچسب انرژی در این کولر گازی A+ است و خبر از کم مصرف بودن کولر گازی می دهد. اگر به دنبال خرید محصولی با قدرت بیشتر هستید میتوان کولر گازی جنرال ایستاده 60000 را پیشنهاد کرد.

کولر گازی 48000 گری ایستاده

طراحی و ظاهر کولر گازی گری 48000

کولر ایستاده گری دارای دو قسمت موتور و پنل است که پنل در محیز استفاده قرار گرفته میشود و موتور در خارج از محیط استفاده و فضای آزاد قرار میگیرد که باید به این نکته توجه شود که موتور نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرد و در صورت نبودن مکان مناسب باید حتما برای آن از سایبان استفاده شود.

کولر گازی های ایستاده که به کولر گازی های قابل حمل هم معروف هستند دارای شیلنگ تهویه بزرگی است و با شلنگ خشک کن تفاوتی ندارند کولر گازی ایستاده باید در کنار یک پنجره قرار بگیرند تا هوا گرم در داخل محیط پخش نشود هواکش این کولر گازی ها بسیار ساده است.

برای اثر بخشی کولر گازی باید به مواردی مانند جریان هوای آزاد، اندازه اتاق و تهویه مطبوع را در کجا قرار دهید این مدل کولر گازی را باید نزدیک پنجره باز یا یک دیچه باشد.

بیشتر کولر گازی های قابل حمل در اتاق های 400 تا 600 متر مربع در نظر گرفته می شود. کولر گازی ایستاده گری دارای گاز مبرد R410 است گری برای اینکه میزان مصرف انرژی کولر گازی را پایین بیاورد از گاز R410 استفاده کرده است.

این گاز نقطه جوش بسیار بالایی دارد و در دمای 54 درجه ی سانتیگراد به جوش می آید در نتیجه قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد و البته این گاز بسیار هم کم مصرف است و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. کولر گازی گری توانایی پرتاب باد تا 35 متر را به چهار جهت دارد.

کولر گازی گری 24000 اینورتر کیوما هم در ظرفیت های سرمایشی و گرمایشی 12000 و 24000 و 18000 و 36000 تولید و منتشر شده است. ظرفیت کولر گازی اینورتر کیوماتیک 24000 است و برای متراژ هایی با مساحت 50 تا 80 متر مربع کاربرد دارد و برای این مساحت ها جوابگو است. 

کولر گازی 48000 گری ایستاده

کمپرسور روتاری و سایر امکانات کولر گازی گری

کمپرسور یکی از ویژگی های مهم در کولر گازی است که وظیفه آن افزایش فشار مجدد گاز است در بازار سه مدل کمپرسور موجود است که هر یک دارای قیمت و طرح های متفاوت است کمپرسور روتاری و پیستونی و اسکرول از مدل های کمپرسور در کولر گازی است و هر مدل کولر گازی دارای کمپرسوری متفاوت است کمپرسور کولر گازی ایستاده گری 48000 روتاری است کمپرسور های روتاری بازدهی بسیار بالایی دارد و این نیز به دلیل داشتن قطعات متحرک کمتری است که در آن به کار گرفته شده.  هر مقدار بازدهی اش بالاتر باشد کارکرد بیشتری خواهد داشت و البته مصرف کمتر که این به پایین آوردن پول قبض برقتان نیز می شود. یکی دیگر از مزیت هایی که نصیب این نوع کمپرسور روتاری در کولر 48 هزار اشغال کردن فضای کمتری به نسبت کمپرسورهای پیستونی است. سستم سرمایش سریع باعث می شود 20% سریع تر دمای هوا به حالت مطلوب برسد. با قابلیت تایمر 24 ساعته نیز کنترل روشن و خاموش شدن دستگاه را در طول شبانه روز می‌توانید در اختیار داشته باشید. فیلتر ضد باکتری و گرد غبار که اصلی‌ترین و اساسی‌ترین علت برتری اسپلیت‌ها نسبت به وسایل گرمازا و سرمازای قدیمی است برای افرادی که آسم و آلرژی دارند و حتی تمام افراد سالم بسیار مناسب خواهد بود زیرا با این فناوری هوای محیط جریان یافته و هر نوع آلودگی و بو و باکتری را از بین می‌برد. 

کولر گازی 48000 گری ایستاده

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GREE SPLIT GVHN48 48000

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410a
وزن
49 کیلوگرم
میزان صدا
48 دسی بل
نشانگر روی پنل
دارد
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمایشی-گرمایشی
رده انرژی
B
ظرفیت سرمایش
48000
نوع برق مصرفی
سه فاز
حداکثر طول لوله کشی
25 متر
حداکثر ارتفاع لوله کشی
10 متر
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320093995215

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست