×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولرگازی گری 24000

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
رتبه انرژی : A
 فیلتر ضد باکتری :دارد
کمپرسور : اسکرول
گاز خنک کننده :  R410a
ظرفیت گرمایش : 24000
عملکرد : سرمایشی-گرمایشی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولرگازی گری 24000

کولر گازی گری 24000 یک انتخاب عالی برای سالن های متوسط یا با متراژ 50 تا 70 خواهد بود. برچسب انرژی در این کولر گازی A است و خبر از کم مصرف بودن کولر گازی می دهد.

امروزه همه ی برند های کولر گازی برای محصول های جدیدشان از گاز r410 استفاده می کنند. این گاز جایگزین بسیار مناسبی برای R22 بود که بسیار پر مصرف بودن علاوه بر مصرف بالای انرژی برق برای محیط زیست مخصوصا لایه اوزون بسیار مضر بودن زیان های جبران ناپذیری را به محیط وارد میکردند اما گاز r410 دارای نقطه جوش بالایی است و محیط را در زود خنک می کند.

 تمامی توابع و امکاناتی که برای کولر گازی گری در نظر گرفته شده است توسط ریموت کنترل قابل اجرا هستند و شما می توانید به راحتی از طریق ریموت کنترل توابع را اجرا کنید. داشتن کولر گازی یکی از وسایل صروری در خانه است خوشبختانه با کمپرسور اسکرول کولر گازی گری 24000 که با توان بالا کار می کند.

یکی از ویژگی های کمپرسور روتاری می توان به صدای کم اشاره کرد یعنی در زمان کارکرد صدای بسیار کمی دارد و صدای آن مزاحم شما  و سایر افراد خانه نمی شود این کمپرسور ها بیشترین اسفاده را در ایران دارند و در مقایسه با کمپرسور های پیستونی دارای قدرت بیشتری هستند.

کولر گازی گری 24000 از نوع دیواری است و با توجه به طراحی دیواری که دارد از دو پنل داخلی و حارجی تشکیل شده است. پنل بیرونی کولر گازی در بیرون از سالن مورد نظر قرار می گیرد و برای اینکه از فرسودگی و زنگ زدگی آن ممانعت شود بهتر است که آن را بر روی چهار پایه قرار داد تا در تماس مستقیم با سطح زمین نباشد. پنل داخلی نیز دارای بدنه ی سفید رنگ و براقی است و به راحتی با هر فضا و دکوراسیون دیگر هماهنگ می شود.

بدنه هر دو یونیت محکم می باشد و در برابر هر ضربه ای از خود مقاومت نشان می دهد. اما چون کندانسور کمپرسور در معرض نور آفتاب قرار می گیرد شرکت گری از پرده های ضد فرسایش در کندانسور استفاده کرده است این پره ها که به پره های ضد فرسایش معروف است مقاومت کندانسور بسیار بیشتر از قبل شده است همچنین گری این کار را برای محافظت بیشتر کولر به کار گرفته است. قیمت کولر گازی گری 24000 در فروشگاه دوزین کالا با نرخ بسیار کمی به فروش می رسد.  

در بین انواع مدل هایی که در برندهای دیگر نیز موجود است و حجم قدرتی که مناسب و مطلوب است میتوان از کولر گازی پاناسونیک اینورتر 24000 نیز بعنوان یکی از مدل های خاص نام برد.

کولرگازی گری 24000

کمپرسور اسکرول Scroll

 Scroll نوع دیگری از کمپرسورهای مورد استفاده در کولرهای گازی است که معمولاً در ظرفیت های بالا مورد استفاده قرار می گیرد. این کمپرسور یکی از بهترین کمپرسور ها است اما قیمت آن ها بالاتر  از دو کمپرسور دیگر است همان طور که می دانید در بازار ما سه نوع کمپرسور نظیر کمپرسور روتاری، کمپرسور اسکرول یا چرخشی و کمپرسور پیستونی داریم هر یک از نوع کمپرسور ها وظایف خاص خود را دارند.

حضور کمپرسور بسیار مهم است و به عنوان قلب کولر گازی محسوب می شود. کمپرسور اسکرول از دو صفحه ی مارپیچی درست شده است که یکی متحرک است و دیگری ثابت میباشد و زمانی که گاز به دورن این دو صفحه وارد میشود این دو مارپیچ با هم سبب فشرده شدن گاز میشوند و به دلیل همین دو صفحه ی مارپیچی این نوع کمپرسور را مارپیچی نیز مینامند.

 کمپرسور اسکرول برای مناطق گرمسیر به دلیل قدرت بالایی که دارند بسیار مناسب است که از دیگر ویژگی های این مدل کمپرسور میتوان به میزان صدا بسیار کم با طول عمر بالا اشاره کرد 

کولرگازی گری 24000

امکانات کولر گازی گری 24000

هنگام خرید کولر گازی شما باید بدانید که چه نوع مساحتی را برای سالن هایتان انتخاب می کنید. یعنی اگر کولر گازی با ظرفیت بالا را برای اتاق های کوچک خریداری نمایید، هوا بیش از حد سرد خواهد شد و باید مدام کولر گازی را خاموش کنید و برعکس از کولر گازی با ظرفیت پایین را برای اتاق های بزرگ انتخاب کنید هوا به خوبی خنک نخواهد شد، از این رو ظرفیت اهمیت ویژه ای در هنگام خرید دارد. 

کمپرسور به کار رفته در کولر گازی گری 24000 از نوع روتاری است و با توجه به گاز مصرفی اش که گاز R410 است می تواند عملکردی قدرتمند و مطلوب داشته باشد. گاز R410 با توجه به مصرف پایین انرژی و قدرت بالایی در خنک کنندگی که دارد دوستدار محیط زیست است. این کولر گازی از گردش هوای 3 جهته بهره میبرد و میتوانید هوا را در هر جهتی که مایل بودید تنظیم کنید.

با وجود تایمر 24 ساعته نیز می توانید زمانی را تعینین کنید تا کولر روشن یا خاموش شود. ناحیه کاربرد کولر گازی 24000 گری ناحیه ی معتدل و مرطوب و گرم و خشک درج شده است، این نواحی در واقع به مناطق و شهرهای جنوب کشور و شهرهای شمالی کشور ما اشاره دارد. بنابراین باید این را بدانید که در این مناطق بهترین عملکرد را خواهد داشت ناحیه t1 یعنی برای مناطق معتدل و مرطوب جوابگو است. 

کولر گازی گری 13000 هم از دیگر مدل های این برند می باشد که طراحی بسیار شکیل، ساده و چشمگیری دارد و در همان نگاه اول هر بیننده ای را به خود جذب می کند این کولر گازی با انواع فناوری تولید و روانه بازار شده است.

کولرگازی گری 24000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
AIR CCONDITIONER GWH24UC

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست