×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی گری 30000 دی ماتیک

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
برچسب انرژی : +A
جریان هوا چندگانه : دارد
فیلتر ضد باکتری: دارد
گاز خنک کننده :  R410
نوع کمپرسور :روتاری
ظرفیت گرمایش :  30000
عملکرد :سرمایش-گرمایش
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی گری 30000 دی ماتیک

کولر گازی گری دی ماتیک 30000 با کمپرسور پر قدرت روتازی و و گاز خنک کننده r410 تولید و روانه بازار شده است. کولر گازی گری دی ماتیک از کولر گازی های اسپلیت است همان طور که می دانید همین طراحی و ساختار دیواری بودن باعث شده تا از دو بخش تشکیل شود. یونیت داخلی همان پنل قشنگی است که بر روی دیوار نصب می شود و یوینت خارجی که شامل کندانسور و کمپرسور و ... می شود در بیرون از سالن قرار می گیرد.

این دو بخش داخلی و خارجی توسط لوله ی مسی که معمولاً توسط کولرگازی ارائه می شود، به همدیگر متصل می شوند. پنل داخلی کولر گازی  سفید رنگ است که دارای طراحی بسیار ساده و چشمگیری است لوگوی گری در سمت وسط بدنه ی کولرگازی خودنمایی می کند و اصالت کولر را به ما یادآور می شود. در سمت راست کولر نشانگر دایره ای شکل با قابلیت نمایش دما تعبیه شده است.

ریموت کنترلی که به همراه این کولر گازی ارائه می شود امکان کنترل نمودن کولر گازی از راه دور را به ما می دهد. تمامی امکانات و توابعی که برای این کولر گازی در نظر گرفته شده است، توسط ریموت کنترل قابل اجرا هستند.

 خرید کولر گازی گری T1 برای نواحی معتدل و مرطوب، کولر گازی T2 برای نواحی کرم، کولر گازی T3 برای نواحی گرم و حاره ای بهترین گزینه هستند. از این رو کولر گازی گری دی ماتیک 30000 دارای ناحیه t3 است و برای مناطق گرم و حاره ای مانند سیستان و بلوچستان، زاهدان و کرمان گزینه خوبی است. 

فیلتر بهداشتی و فیلتر ضد باکتری از دیگر ویژگی های کولر گازی گری 30000 است که تمامی باکتری و گرد و غبار موجود در هوا را از بین می برد با وجود این فیلتر به صورت 24 ساعته هوای سالم و پاکیزه به پخش خواهد رسید و کسانی که به بیماری اسم مبتلا هستند هم می توانند از این کولر استفاده نمایند و همواره هوای سالمی را استشمام نمایند. 

کولر گازی 30000 گری دارای گاز R410 است دو مدل گاز r22 و r410 در بازار موجود است گاز r410 در جذب و ازاد شدن گرما از مبرد R22 بهتر عمل میکند همچنین این گاز خنک تر از گاز r22 است البته ناگفته نماند گاز r410 سازگازی بیشتری با محیط زیست دارد. بعنوان یک پیشنهاد خرید در بین برندهای دیگر که میتواند رضایت شما را نیز جلب کند میتوان به کولر گازی بکو 30000 BNTH اشاره کرد.

قیمت کولر گازی گری 30000 دی ماتیک

طراحی کولر گازی گری 30000

کولر گازی گری دی ماتیک 30000 است این کولر را میتوان در منطق معتدل و یا حتی مناطق گرمسیر نیز استفاده کرد به این دلیل که دارای هر دو حالت های سرمایشی و گرمایشی است برای مناطق معتدل بیشتر پیسنهاد میشود زیرا میتوان علاوه بر فصل های گرم در فصل های سرد نیز از قابلیت سرمایشی آن استفاده نمود.

هنگامی که کولر گازی اسپلیت گری را روشن کنیم، دریچه ی خروجی هوا باز شده و هوای خنک بیرون خواهد آمد. می‌توان پره های این کولر گازی را به صورت دستی به سمت چپ و راست حرکت دهید تا هوای خنک تمام محیط خانه را تسخیر کند. پنل داخلی کولر گری 30000 طراحی ساده ای دارد اما این پنل چنان با دقت قطعاتش روی هم چیده شده‌اند که حسی از مدرن بودن را به کاربر القا می‌کند. بر روی وسط پنل داخلی یک لوگوی شرکت گری درج شده است که نشان از اصالت بالای کالا است.

وجود یک نمایشگر با طراحی محو است که خوانایی خوبی هم دارد روی پنل داخلی این کولر گازی، نمایشگر مخفی قرار گرفته که تنها در صورتی که کولر را روشن کنیم می توانیم آن را ببینیم. پنل خارجی که در خارج از ساختمان نصب می شود بهتر است بر روی چهار پایه ای قرداد داده شود و دور از نور آفتاب و باران قرار بگیرد تا زود دچار فرسایش نشود. 

پره های این کولر گازی دارای یک لایه طلاییست که از فرسایش ناشی از شرایط جوی جلوگیری به عمل می آورد. مهم ترین ویژگی کولر گازی گری رادیات طلایی است که در برابر فرسایش و خراب شدن در امان هستند و به این زودی ها خراب نمی شوند پس با خیال راحت آن را روی پشت بام قرار دهید. 

کولر گازی گری 30000 دی ماتیک

امکانات کولر گازی گری دی ماتیک 

 خوشبختانه با کمپرسور روتاری کولر گازی گری 3000 دی ماتیک با توان بالا کار می کند یکی از مزیت های کمپرسور روتاری می توان به صدای کم اشاره کرد یعنی در زمان کارکرد صدای بسیار کمی دارد و صدای آن مزاحم شما  و سایر افراد خانه نمی شود این کمپرسور ها بیشترین اسفاده را در ایران دارند و در مقایسه با کمپرسور های پیستونی دارای قدرت بیشتری هستند. 

در چرخه ی سرمایشی کولر گازی ها به یک گاز مخصوص نیاز دارند که امکان تبدیل گاز به مایع و بلعکس را میدهد که به طور معمول از رایجترین گاز های مبرد مصرفی در کولر گازی ها میتوان به R22 و R410 هستند.

در بین این دو مدل گاز مصرفی R22 میزان سرمادهی بالاتری دارد اما باید این نکته را خدمتتان عرض کنیم که این مدل گاز به گاز مخرب محیط معروف است اما به دلیل جوابگویی بالای این مدل گاز برای کولر ها با ظرفیت بالا هنوز هم از این مدل گاز استفاده میشود که گاز مصرفی کولر گازی گری r410 است. فیلتر های تصفیه و فیلتر های ضد باکتری با امکان جداسازی و شستشوی دستی هوای تازه و سالم قابل تنفس را در محیط به جریان می‌اندازد.

همچنیبن فیلتر ضد باکتری و گرد غبار که اصلی‌ترین و اساسی‌ترین علت برتری اسپلیت‌ها نسبت به وسایل گرمازا و سرمازای قدیمی است برای افرادی که آسم و آلرژی دارند و حتی تمام افراد سالم بسیار مناسب خواهد بود زیرا با این فناوری هوای محیط جریان یافته و هر نوع آلودگی و بو و باکتری را از بین می‌برد. کولر گازی گری 12000 دی ماتیک از دیگر تولیدات شرکت گری می باشد که با امکانات متعدد تولید و روانه بازار شده است.

کولر گازی گری 30000 دی ماتیک

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GREE split airconditioner

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410
تعداد پنل
یک پنل
ابعاد
ابعاد یونیت داخلی : 37/119/28 سانتی متر H/W/D - ابعاد پنل خارجی : 75/87/۳9 سانتی متر H/W/D
وزن
وزن پنل داخلی : 28 کیلوگرم - وزن پنل خارجی : 82 کیلوگرم
سایر توضیحات
شروع به کار مجدد خودکار - تنظیم خودکار جریان هوا - رطوبت زدایی - ظرفیت گرمایش : 30000 - جریان هوای چندگانه
تعداد کمپرسور
1
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمایش-گرمایش
رده انرژی
+A
ظرفیت سرمایش
30000
حداکثر طول لوله کشی
20 متر
حداکثر ارتفاع لوله کشی
10 متر
فیلتر
دارد
توضیحات فیلتر
فیلتر ضد باکتری
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320093995219

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست