×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی گری 30000 دی ماتیک اینورتردار

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
رتبه انرژی : A+
کمپرسور : روتاری
سرعت فن : 3 سرعته
گاز خنک کننده : R410A
ظرفیت گرمایش :30000
عملکرد : پلاستیکی ، فلزی
جنس بدنه : سرمایشی-گرمایشی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی گری 30000 دی ماتیک اینورتردار

کولر گازی گری با ظرفیت 30000 به راحتی مکانی از 80 تا 110 متر مربع را خنک می کند همچنین این کولر گازی جزو کولر گازی های اسپلیت است کولر گازی های اسپلیت یکی از پر فروش ترین کولر گازی ها در بازار است که از دو تکه ایجاد شده است.

پنل داخلی در خانه و بر روی دیوار نصب می شود پنل خارجی که شامل کمپرسور و کندانسور است وظیفه خنک کردن گاز مبرد را بر عهده دارند. یونیت خارجی و یونیت داخلی به وسیله لوله مسی به هم وصل می شوند و هوای خنک از لوله ی مسی به یونیت داخلی منتقل می شود.

البته ناگفته نماند در هنگام نصب بهتر است که پنل خارجی را دور از نور آفتاب و باران قرار داد تا زود دچار فرسایش نشود. وزن هر دو پنل مناسب و قابل حمل هستند.

 اگر بخواهیم ظاهر کولر گازی را تحلیل کنیم اولین چیزی که به چشم می آید رنگ سفید آن است که با وسایل های دیگر خانه یتان ست می شود همچنین برند گری که در کولر گازی حک شده است و نشان از اصالت بالای کالا است همچنین یک دریچه که در صورت روشن شدن کولر گازی این دریچه باز می شود و هوا از آن بیرون می شود.

شرکت گری در زمینه کولر گازی هر سال محصولات با کیفیت از نظر ظاهر و کارایی تولید و روانه بازار کرده اند و خوشبختانه گری همیشه در این زمینه موفق بوده است و برگه برنده از بین برند های دیگر در دستان گری است. گری برای کولر گازی 30000 دی ماتیک موتور اینورتر قرار داده است تا بهینه انرژی به حداقل برسد و مصرف برق نیز کم شود.

گری چند سالی است که برای این کولر گازی هایش از این موتور استفاده می کند و برا موتور اینورتر ضمانت 10 سال را کرده است و ادعا دارد که این موتور تا 10 سال کار می کند.

همچنین این موتور توانایی کم کردن انرژی به میزان 65 درصد و قدرت خنک کنندگی 60 درصد سریع تر از کولر گازی های معمولی است. در واقع دو نوع کولر گازی اینورتر و بدون اینورتر در بازار موجود است که از نظر مصرف انرژی کولر گازی های اینورتربسیار گزینه خوبی هستند پس در هنگام خرید به این گزینه توجه کنید که آیا کولر گازی با اینورتر یا بدون اینورتر است.

 کولر گازی گری 30000 دارای کمپرسور روتاری rotary است از مزایای این کولر گازی می توان به صدای کم اشاره کرد یعنی در زمان کارکرد صدای بسیار کمی دارد و صدای آن مزاحم شما  و سایر افراد خانه نمی شود این کمپرسور ها بیشترین اسفاده را در ایران دارند و در مقایسه با کمپرسور های پیستونی دارای قدرت بیشتری هستند کارکرد کمپرسور روتاری به این صورت است که وقتی گاز از دریچه ورودی وارد کمپرسور می‌شود، در اثر چرخش تیغه‌ها و برخورد پره‌ها با گاز، آن را با فشار به سوی لوله‌های خروجی هدایت می کند.

در صورتی که انتخاب نهایی جهت خرید را انجام ندادید، بعنوان یک پیشنهاد خرید در بین برندهای دیگر که میتواند رضایت شما را نیز جلب کند میتوان به کولر گازی دوو 30000 اشاره کرد.

کولر گازی گری 30000 دی ماتیک اینورتردار

موتور اینورتر invertor

 کولر گازی 30000 گری اسپلیت دارای موتور اینورتر دیجیتال است اینورتر وسیله ای برای تبدیل فرکانس است. این فناوری در بسیاری از وسایل خانگی استفاده می شود و ولتاژ برق ، جریان و فرکانس را کنترل می کند. تهویه هوا اینورتر با تنظیم فرکانس منبع تغذیه کمپرسورهای خود ، ظرفیت خنک کننده و گرمایش را تغییر می دهد.

تهویه هوا از نوع اینورتر سرعت کمپرسور را برای کنترل سرعت جریان گاز تنظیم می کند، در نتیجه از جریان و قدرت کمتری استفاده می کند. اینورتر دارای کنترل دقیق دما است و با رسیدن به دمای تنظیم شده ، واحد ظرفیت خود را تنظیم می کند تا هرگونه نوسانات دما را از بین ببرد.

در مقابل ، سیستم های تهویه مطبوع غیر اینورتر دارای ظرفیت خنک کننده و گرمایش ثابت هستند و تنها با شروع یا متوقف کردن کمپرسورهای خود می توانند دمای داخل خانه را کنترل کنند. تهویه مطبوع غیر اینورتر یعنی کولر گازی هایی که موتور اینورتر ندارند بارها متوقف می شود و شروع می شود. مصرف برق و جریان با قطع شدن کار کاهش می یابد ، اما در زمان شروع مجدد به شدت بالا می رود و در نتیجه دارای مصرف متوسط ​​هستند.

کولر گازی گری 30000 دی ماتیک اینورتردار

سایر امکانات کولر گازی گری 30000

وجود دو فیلتر بهداشتی در کولر گازی باعث شده است تا این فیلتر ها گر و غبار و باکتری های موجود در هوا را به خود جذب کند و در آخر هوای سالم را در محیط پخش کند. قابلیت چرخش 3 جهته  امکان تنظیم جهت وزش باد را به 3 جهت پخش می کند با این فناوری در هر جایی و هر زاویه ای بنشینید باد به شما می رسد.

از دیگر قابلیت های دیگر در این کولر گازی می توان به فناوری gold in  اشاره نمود. یک لایه از جنس طلا در بین پره های کمپرسور دیده می شود تا در برابر نور آفتاب و باران های زیاد از خود مقاومت الایی نشان می دهد و بدنه محکمی طولانی را این فناوری تجربه کنید. حالت خواب راحت از دیگر فناوری های دیگر از ال جی می باشد وقت یکه می خوابید لازم نیست که زود زود دمای کولر گازی را تغییر دهید با فعال کردن این حالت هوای کولر گازی در حالت نرمال قرار می گیرد و خواب راحتی را با این فناوری تجربه کنید.

کولر گازی با تکنولوژی اینورتر صدای کمی دارد اما گر باز هم صدایی که اگر در کولر گازی به وجود بیاید با فعال کردن حالت سکوت خواب راحتی برای خود و خانودتان ارمغان بیاورید قابلیت تمیز کننده خودکار از دیگر ویژگی های کولر گازی است که اگر هر کثیفی در کولر باشد این تکنولوژی به صورت خودکار تشخیص می دهد  و کولر گازی را تمیز می کند. 

کولر گازی گری لومو 24000 از دیگر مدل های این برند است که با کمپرسور پر قدرت اسکرول و گاز خنک کننده r410 تولید و روانه بازار شده است.

 

کولر گازی گری 30000 دی ماتیک اینورتردار

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GREE split airconditioner

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410a
اینورتر
دارد
تعداد پنل
1 عدد
میزان صدا
64 دسی بل
نشانگر روی پنل
دارد
جنس
پلاستیکی ، فلزی
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمایشی-گرمایشی
رده انرژی
+A
ظرفیت سرمایش
30000
نوع برق مصرفی
تک فاز
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320093995220

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست