×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی گری 18000 دی ماتیک

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
برچسب انرژی : +A
جریان هوا چندگانه :دارد
فیلتر ضد باکتری : دارد
نوع کمپرسور : روتاری
گاز خنک کننده :  R410
ظرفیت گرمایش :  18000
عملکرد : سرمایش-گرمایش
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی گری 18000 دی ماتیک

خرید کولر گازی گری دی ماتیک با ظرفیت 18000 برای مساحت هایی با 30 تا 50 تر مربع گزینه خوبی است و با طراحی خاصی که دارد در سالن های شما چشمگیر خواهد بود. یکی از قسمت ها یا یکی از پارامتر های مهم خرید کولر گازی به مساحت برمی گردد شما باید بدانید که چه نوع مساحتی را برای سالن هایتان انتخاب می کنید. یعنی اگر کولر گازی با ظرفیت بالا را برای اتاق های کوچک خریداری نمایید، هوا بیش از حد سرد خواهد شد و باید مدام کولر گازی را خاموش کنید و برعکس از کولر گازی با ظرفیت پایین را برای اتاق های بزرگ انتخاب کنید هوا به خوبی خنک نخواهد شد، از این رو ظرفیت اهمیت ویژه ای در هنگام خرید دارد.

این کولر گازی دارای دو پنل داخلی و خارجی است که یکی از پورت ها در داخل ساختمان و یکی دیگر در خارج از ساختمان نصب می شود بهتر است که پنل خارجی بر روی چهار پایه ای و دور از دسترس نور آفتاب قرار داده شود.

گاز مصرفی کولر گازی 18000 در مشخصات فنی R410 درج شده است و یکی از گازهای دوستدار محیط ریست بوده و دمای جوش آن از سایر گازها بسیار بالاتر است، علاوه بر اینکه قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد، میزان مصرف انرژی آن نیز بسیار پایین است. مصرف انرژی در این این کولر گازی +A است که نشان از کم مصرف بودن کولر گازی می دهد.

 قدرت پرتاب باد این دریچه ها که دارای پره های خاصی هستند 15 متر برآورد شده است. وزن پنل داخلی 13 کیلوگرم و وزن پنل خارجی 41 کیلوگرم است پس به راحتی قابل جابه جایی به هر مکانی است. استحکام بدنه و بالا بردن کیفیت کولر گازی از قابلیتی به نام پره های ضد فرسایش یا پره های طلایی gold fin بهره گرفته است که خاصی ضد زنگ و ضد فرسایش دارد و مقاومت کولر گازی را در برابر زنگ زدگی و فرسودگی افزایش می دهد.

 زمانیکه دستگاه تهويه مطبوع یا کولر گازی خاموش است، قابلیت پاک سازی خودکار به طور خودکار فن را برای از بین بردن گرد و غبار و رطوبت در اینورتر گرمایی کار می‌اندازد. بنابراین، پاکیزه و خشک می‌ماند و در نتیجه مانع رشد باکتری و کپک می‌شود. قابلیت تنظیم به صورت خودکار  لازم برای حفظ دمای تنظیم شده را انتخاب می‌کند. در بین تنوع بالای محصولات کولر گازی میتوان از کولر گازی پاناسونیک 18000 بعنوان یکی از مدل های رده بالا نام برد.

قیمت کولر گازی 18000 دی ماتیک

ساختار کولر گازی گری دی ماتیک 

 انواع کولر گازی در بازار موجود است کولر گازی پنجره ای، کولر گازی ایستاده، کولر گازی قابل حمل و کولر گازی اسپلیت یا دو تکه که هر یک از این نوع کولر ها برای مناطق بخصوصی به کار می رود اما در بین این ها کولر گازی های اسپلیت و دیواری از همه پر فروش تر است و طول عمر بالایی دارند.

هر یک از این نوع ها برند های بخصوصی هم دارند این مدل هم اسپلیت است برند گری مدل 18000 را با امکانات بخصوصی تولید و روانه بازار کرده است. کولر گازی اسپلیت گری 18000 دی ماتیک دارای دو پنل داخلی و خارجی است که هر یک از ان ها دارای طرح و شکل خاصی هستند و کارایی مخصوص خود را دارند.

پنل داخلی که بر روی دیوار نصب خواهد شد. به دلیل اینکه این یونیت در معرض دید است ، طراحی زیباتری نسبت به یونیت خارجی دارد. پنل داخلی کولر گازی گری دارای رنگ سفید است و با طراحی یکدستی که دارد نمایی زیبا و مدرن را در اتاق به وجود خواهد اورد. پره های ضد زنگ در قسمت پایین این پنل قرار گرفته که به صورت مخفی قرار داده شده است.

هوا از طریق این پره ها به صورت یکنواخت به بیرون هدایت خواهد شد. این پره ها ضد زنگ هستند و با طراحی خاصشان تنها در هنگام روشن کردن دستگاه می توان ان ها را رویت کرد. پنل خارجی که در بیرون از منزل نگهداری می شود بهتر است آن را روی یک چهار پایه قرار داد و دور از دسترس نور افتاب و باران قرار بگیرد این یونیت دارای بدنه ای محکم و ضد زنگ است و طول عمر بالایی به همراه دارد. 

شرکت گری برای این کولر گازی دلربا از پره های Gold Fin که ضد فرسیاش می باشند بهره کرفته است تا در برابر تغییرات اب و هوا و شرایط آب و هوایی مختلف دوام و مقاومت بالایی داشته باشند.

طراحی کولر گازی گری 18000

سایر امکانات کولر گازی 18000

کولر گازی گری 18000 دی ماتیک دارای موتور کم مصرف روتاری استفاده کرده است. کمپرسور روتاری در مقایسه با کمپرسور های پیستونی که به حجم زیاد هوا با فشار بالا نیاز دارند بسیار کارآمدتر هستند. این کمپرسورها با با یک مکانیزم جابه جایی چرخشی کار می کند که مصرف کم انرژی و عملکر بالا را به همراه دارد.

 سیستم راه اندازی مجدد خودکار  Auto restart از دیگر ویژگی ها و مشخصات کولر گازی اجنرال می باشد، که بعد از قطع شدن برق کولر گازی را با حالت های از پیش فعال شده روشن می کند. فیلتر بهداشتی از امکانات کولر گازی 18000 دی ماتیک می باشد که تمامی باکتری و گرد و غبار موجود در هوا را از بین می برد. با وجود این فیلتر به صورت 24 ساعته هوای سالم و پاکیزه به پخش خواهد رسید و کسانی که به بیماری اسم مبتلا هستند هم می توانند از این کولر استفاده نمایند و همواره هوای سالمی را استشمام نمایند.

 کولر گازی 18000 گری دارای گاز R410 است دو مدل گاز r22 و r410 در بازار موجود است گاز r410  در جذب و ازاد شدن گرما از مبرد R22 بهتر عمل میکند همچنین این گاز خنک تر از گاز r22 است البته ناگفته نماند گاز r410 سازگازی بیشتری با محیط زیست دارد. 

کولر گازی گری 18000 Kozey هم از مدل های دیگر این برند می باشد که از کمپرسور روتاری سنگین برخوردار است و از این موتور سنگین تک پنل برای به جریان انداختن پره ها و وزش باد خنک استفاده می کند.

گاز کولر گازی گری دی ماتیک 18000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GREE split airconditioner

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410
تعداد پنل
یک پنل
ابعاد
ابعاد یونیت داخلی : 27/84/25 سانتی متر H/W/D - ابعاد پنل خارجی : 53/74/33 سانتی متر H/W/D
وزن
وزن پنل داخلی : 13 کیلوگرم - وزن پنل خارجی : 41 کیلوگرم
سایر توضیحات
جریان هوای چندگانه - شروع به کار مجدد خودکار - تنظیم خودکار جریان هوا - رطوبت زدایی : 2.4 - ظرفیت گرمایش : 18000
تعداد کمپرسور
1
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمایش-گرمایش
رده انرژی
+A
ظرفیت سرمایش
18000
فیلتر
دارد
توضیحات فیلتر
فیلتر ضد باکتری
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320093995222

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست