×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی گری 30000 لومو اینورتر

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
اینورتر : دارد
برچسب انرژی : ++A
جریان هوا چندگانه :دارد
فیلتر ضد باکتری : دارد
نوع کمپرسور : روتاری
گاز خنک کننده : R410
ظرفیت گرمایش :  30000
عملکرد : سرمایش-گرمایش
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی گری 30000 لومو اینورتر

شرکت گری هر ساله با تولید کولر گازی های با کیفیت طرفدران بسیار زیادی را به خود جذب می کند و یکی از خوش فروش ترین برند در بین کولر گازی ها محسوب می باشد. برچسب انرژی در این کولر گازی A++ است و خبر از کم مصرف بودن کولر گازی می دهد.

امروزه همه ی برند های کولر گازی برای محصول های جدیدشان از گاز r410 استفاده می کنند. این گاز جایگزین بسیار مناسبی برای R22 بود که بسیار پر مصرف بودن علاوه بر مصرف بالای انرژی برق برای محیط زیست مخصوصا لایه اوزون بسیار مضر بودن زیان های جبران ناپذیری را به محیط وارد میکردند اما گاز r410 دارای نقطه جوش بالایی است و محیط را در زود خنک می کند. 

کولر گازی گری 30000 لومو اینورتر در فروشگاه اینترنتی دوزین کالا با قیمت مناسب به فروش می رسد. این کولر گازی دارای موتور اینورتر است این موتور  به مدت 10 سال توسط برند گری تضمین شده است و گری به کاربران و خریدارن این تضمین را می دهد که کمپرسور نامبرده 10 سال بدون هیچ نوع عیب و ایرادی کار می کند. همچنین موتور اینورتر با حذف قطعات اضافی از موتور میزان سر و صدای دستگاه را به کلی کاهش داده است و باعث شده تا در محیطی آرام هوایی خنک و لطیف را تجربه کنید. 

دیواری بودن کولر گازی لومو اینورتر گری باعث می شود تا از دو پنل داخلی و خارجی تشکیل شود. پنل داخلی در خانه و بر روی دیوار نصب می شود پنل دارای رنگ سفید است و این رنگ با تمام وسایل دیگر خانه شما ست می شود پنل خارجی هم که در خارج از ساختمان و بر روی پشت بام نصب می گردد هر دو یونیت دارای وزن و ابعاد مناسبی است و از محل های از پیش تعیین شدهه به خوبی جای میگیرد.

 البته ناگفته نماند بهتر است که یونیت خارجی کولر گازی گری بر روی چهار پایه ای قرار گیرد و دور از دسترس نور آفتاب و در معرض باران قرار نگیرد تا همیشه بهتر بماند. بدنه هر دو یونیت محکم می باشد و در برابر هر ضربه ای از خود مقاومت نشان می دهد. اما چون کندانسور کمپرسور در معرض نور آفتاب قرار می گیرد شرکت گری از پرده های ضد فرسایش در کندانسور استفاده کرده است.

این پره ها که به پره های ضد فرسایش معروف است مقاومت کندانسور بسیار بیشتر از قبل شده است همچنین گری این کار را برای محافظت بیشتر کولر به کار گرفته است. در آخر این کولر گازی دو منظوره بوده و از دو حالت سرمایشی و گرمایشی پشتیبانی می کند. بنابراین می توان در هر دو فصل سرد و گرم از این کولر گازی 30000 گری استفاده کرد. شما می توانید از کولر گازی 30000 گری برای مساحت و مکانی با متراژ 80 تا 110 متر مربع استفاده نمایید.  یکی از محصولاتی که میتوان به شما بعنوان یک محصول با کیفیت معرفی کرد کولرگازی DN جنرال لبخند 30000 میباشد.

کولر گازی گری 30000 لومو اینورتر

عملکرد موتور اینورتر در کولر گازی 30000 

اینورتر یکی از ویژگی های مهم در کولر گازی به حساب می آبد کولر گازی گری 30000 هم دارای موتور اینورتر است. موتور در کمپرسور کولر گازی به معنای دور متغیر است.

کمپرسور هایی که دارای فناوری اینورتر می باشند، کمپرسور آنها دورانی بوده و سرعتشان هم متغیر است. یعنی زمانی که دمای محیط به دمای دلخواه رسید، کولر گازی خاموش نمی شود بلکه سرعت آن کاهش می یاید و دور آن کم می شود و زمانی هم که نیاز باشد با دور و سرعت بالا کار کند، نیازی به مصرف انرژی زیاد ندارد و با صرف انرژی بسیار کم شروع به کار می کند و با سرع بالا شروع به چرخش خواهد کرد.

از آنجایی که عامل اصلی مصرف انرژی استارت کردن و روشن و خاموش کردن می باشد، کولر گازی اینورتر با فناوری اینورتر خاموش و روشن نمی شود، و تنها دور آن تغییر می کند. نتیجه ی این فرایند کولر گازی کم مصرف است که دمای محیط زندگی شما را خنک خنک می گرداند و هوایی سالم و سرشار از زندگی را در رگ خانه ی شما به جریان می اندازد.برق مص کولر گازی گری 30000 لومو اینورتر

امکانات به کار برده شده در کولر گازی گری 

فیلتر ضد باکتری-آنتی باکتریال - فیلتر یون بوزدایی بادوام  از دستگاه و در قسمت بالا تعبیه شده است، بنابراین می‌توان آن را به‌راحتی بیرون آورد و تمیز کرد. پوشش ضد باکتری آن گردوغبار، آلاینده‌های خطرناک معلق در هوا و مواد حساسیت‌زا را فیلتر می‌کند. زمانیکه دستگاه تهويه مطبوع یا کولر گازی خاموش است، قابلیت پاک سازی خودکار به طور خودکار فن را برای از بین بردن گرد و غبار و رطوبت در اینورتر گرمایی کار می‌اندازد.

بنابراین، پاکیزه و خشک می‌ماند و در نتیجه مانع رشد باکتری و کپک می‌شود با وجود این فیلتر به صورت 24 ساعته هوای سالم و پاکیزه به پخش خواهد رسید و کسانی که به بیماری اسم مبتلا هستند هم می توانند از این کولر استفاده نمایند و همواره هوای سالمی را استشمام نمایند.

قابلیت تنظیم به صورت خودکار  لازم برای حفظ دمای تنظیم شده را انتخاب می‌کند. پس می‌توانید بدون تغییر مداوم تنظیمات، از محیط همیشه راحت خود لذت ببرید. همچنین این کولر گازی پردتاب باد در چهار جهت یعنی چپ و راست و بالا و پایین به صورت خودکار تنظیم می کند. همچنین برای مناطق با شرایط آب و هوایی T1 و T3 یعنی مناطق گرم و حاره ای و معتدل و مرطوب مناسب می باشد. سیستم کاهنده ی رطوبت نیز رطوبت موجود در ها را حذف می کند و مانع از گرم شدن بیش از حد هوای می گردد.

از مدل های دیگر برند گری کولر گازی گری 30000 Kozey می باشد که دارای ظرفیت 30 هزار است این کولر را میتوان در منطق معتدل و یا حتی مناطق گرمسیر نیز استفاده کرد.

کولر گازی گری 30000 لومو اینورتر

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
airconditioner gree 30000

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410
اینورتر
دارد
تعداد پنل
یک پنل
سایر توضیحات
جریان هوای چندگانه - شروع به کار مجدد خودکار - تنظیم خودکار جریان هوا - ظرفیت گرمایش : 30000 - تصفیه هوای دو حالته - سیستم رطوبت گیر
تعداد کمپرسور
1
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمایش-گرمایش
رده انرژی
++A
مناسب برای فضای
50-90متر مربع
ظرفیت سرمایش
30000
نوع برق مصرفی
تک فاز
فیلتر
دارد
توضیحات فیلتر
فیلتر ضد باکتری-آنتی باکتریال - فیلتر یون بوزدایی بادوام
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
3320093995224

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست