×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی جنرال شکار لبخند 18000 مدل GNR-18WAA 18000BTU

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
رتبه انرژی :B
طراحی : لبخند
کمپرسور : روتاری
گاز خنک گننده : R22
سرعت فن : 3 سرعته
قدرت پرتاب باد : 18 متر  
ظرفیت گرمایش : 18000
عملکرد : سرمایشی-گرمایشی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی جنرال شکار لبخند 18000

برای خرید کولر گازی پارامتر هایی وجود داراد که باید به آن توجه کرد ظرفیت، نوع کمپرسور، نوع گاز مبرد، ناحیه کاربرد و برچسب انرژی حتما توجه کرد و حتما باید قبل از خرید به این نکات توجه کرد و در باره ی آن ها سوال شود. خرید کولر گازی جنرال شکار لبخند که دارای ظرفیت 18000 است برای سالن هایی 30 تا 60 متر مربع جوابگو است.

همان طور که گفتیم ظرفیت یکی از پارامتر های مهم خرید در کولر گازی است چرا که کولری با ظرفیت کم انتظار شما را در خنک کردن محیط برآورد نمی کند و کولر با ظرفیت بیشتر علاوه بر هزینه بیشتر، باعث خشک شدن هوا می شود و مصرف برق بالاتری دارد. توصیه می شود در فروشگاه دوزین کالا کولر گازی جنرال با طرح لبخند در ظرفیت های 12000، 24000، 30000 موجود است شما بسته به فضای سالن و محیط تان می توانید یکی از این ظرفیت ها را انتخاب نمایید.

در کولر گازی جنرال لبخند 18000 از گاز R22 استفاده شده است. این گاز دارای نقطه جوش بالاتری است و تاثیرات مخربی بر محیط زیست ندارد. به همین دلیل است که در بیشتر کولرهای تولید شده جدید از این گاز استفاده می شود. معمولا همه ما در هنگام خرید کولر به میزان مصرف برق بسیار اهمیت میدهیم و همیشه به دنبال مدلی هستیم که از لحاظ مصرف بسیار پایین باشد تا هزینه های ناشی از قبض برق کاهش یابد و خوشبختانه این کولر دارای رده ی انرژِی B است و میتوان گفت که تقریبا جز کم مصرف ترین مدل ها محسوب میشوند.

صدای پنل داخلی کولر گازی طرح لبخند 32-40 دسی بل است که نشان از صدای کم است که شرکت جنرال به این مدل داده است. با وجود تایمر 24 ساعته نیز می توانید زمانی را تعینین کنید تا کولر روشن یا خاموش شود.

 نوع برق مصرفی کولر گازی 18 هزار جنرال تک فاز است و و برق تک فاز هم تنها از دو رشته ی فاز ونول تشکیل شده است البته بهتر است بدانید که کولر گازی های اسپلیت دارای برق مصرفی تک فاز و کولر گازی های ایستاده دارای برق مصرفی 3 فاز هستند. در لیست مشخصات فنی کولر گازی جنرال طرح لبخند ناجیه کاربرد T1 و T3 درج شده است و برای مناطق با شرایط آب و هوایی معتدل و مرطوب و گرم و حاره ای مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت کولر گازی جنرال شکار لبخند 18000

طراحی و ظاهر شکیل و دلربا 

طراحی هم یکی از ویژگی مهم در کولر گازی محسوب می شود وقتی که به ظاهر این کولر گازی نگاه می کنید طرح لبخند می بینید جوری که انگار کولر گازی به شما لبخند می زند و همین جلوه ی شیکی را به کولر گازی می دهد در بالای طرخ لبخند یک نمایشگر LED وجود دارد که میزان دما را و انواع قابلیت ها را به شما نشان می دهد.

رنگ سفید هر دو پنل سفید است که با تمام وسایل دیگر خانه شما ست می شود. کولر گازی جنرال طرح لبخند 18000 ضد زنگ و با پوشش عایقی است که شما می توانید مدت های زیادی بدون اینکه کارایی های ان کاهش یابد از ان استفاده کنید و از عملکرد ان لذت ببرید.

کولر گازی اسپیلت دارای دو پنل داخلی و خارجی است پنل داخلی بر روی دیوار و در خانه نصب می شود همچنین پنل داخلی داخلی این سیستم تهویه شامل فیلتر هوا، برای جلوگیری از گرد و غبار است هنگامی که کولر در حالت اماده به کار است فیلتر ها دست به کار می شوند.

جریان هوا را در حالت های گوناگونی قرار می دهد تا هوا به تمام قسمت های اتاق برسد. پنل خارجی که در خارج از ساختمان نصب می گردد بهتر است که آن را بر روی چهار پایه ای و دور از نور آفتاب قرار داد تا زود دچار زنگ زدگی و فرسایش نشود البته یک لایه از جنس طلا در بین پره های کمپرسور به چشم می خورد که برای جلوگیری از فرسایش و خوردگی و افزایش طول عمر کمپرسور به کار رفته است.

با خرید این کولر گازی طرح لبخند یک ریموت کنترل دریافت می کنید که به راحتی می توان تابع ها و برنامه های خاص را بر روی این کولر گازی اجرا کرد.  یکی از برندهای محبوب و پرفروش امروزی در بازار برند گری میباشد، کولر گازی گری 18000 Kozey یکی از بهترین مدل های این برند است.

طراحی کولر گازی جنرال شکار لبخند 18000

کمپرسور روتاری و ناحیه کاربرد

گفتیم که کولر گازی جنرال طرح لبخند با ظرفیت سرمایشی 18000 می تواند مکان و فضایی به مساحت 30 تا 60 متر مربع را به راحتی خنک نماید و هوایی دلنشین و خنک را برایتان به ارمغان بیاورد. همان طور که گفتیم ناحیه کاربرد از دیگر پارامتر های مهم در خرید کولر گازی است ناحیه ی کاربرد کولر گازی جنرال طرح لبخند در لیست مشخصات فنی کولر گازی ناحیه ی معتدل و مرطوب و گرم و خشک درج شده است، این نواحی در واقع به مناطق و شهرهای جنوب کشور و شهرهای شمالی کشور ما اشاره دارد.

بنابراین باید این را بدانید که در این مناطق بهترین عملکرد را خواهد داشت. کولر گازی جنرال طرح لبخند 18000 دارای کمپرسور روتاری rotary است از مزایای این کولر گازی می توان به صدای کم اشاره کرد یعنی در زمان کارکرد صدای بسیار کمی دارد و صدای آن مزاحم شما  و سایر افراد خانه نمی شود این کمپرسور ها بیشترین اسفاده را در ایران دارند و در مقایسه با کمپرسور های پیستونی دارای قدرت بیشتری هستند.

کارکرد کمپرسور روتاری به این صورت است که وقتی گاز از دریچه ورودی وارد کمپرسور می‌شود ، در اثر چرخش تیغه‌ها و برخورد پره‌ها با گاز، آن را با فشار به سوی لوله‌های خروجی هدایت می کند بی شک کولر گازی طرح لبخند محیطی خنک را برای شما به ارمغان می آورد و اگر این محصول را می پسنید کافی است که با کارکنان فروشگاه دوزین کالا تماس بگیرید.  کولر گازی جنرال T3 لبخند 26000 از دیگر مدل های این برند می باشد که دارای قابلیت هایی مانند سرمایش سریع، حالت خواب، تنظیم سرعت فن و.... می باشد.

کولر گازی جنرال شکار لبخند 18000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GENERAL 18000BTU

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410A
اینورتر
ندارد
تعداد پنل
1 عدد
ابعاد
ابعاد موتور 55×77 سانتی متر - ابعاد پنل 96 سانتی متر (خالص)
وزن
48 کیلوگرم
میزان صدا
46 دسی بل
نشانگر روی پنل
دارد
سایر توضیحات
صفحه نمایش LCD - میزان صدا 46 دسی بل - ناحیه کاربرد T1 و T3 - قابلیت AIR FLOW - قابلیت SWING - قابلیت تعویض mode - قابلیت تنظیم سرعت فن - حالت خواب
جنس
پلاستیکی،فلزی
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمایشی،گرمایشی
رده انرژی
B
مناسب برای فضای
محیط 30 الی 60 متر
محدوده ظرفیت سرمایشی
12000 - 24000 Btuh
ظرفیت سرمایش
18000
میزان پرتاب باد
15 متر
نوع برق مصرفی
تک فاز
میزان مصرف برق
220-240
قطر لوله رفت
1.25 اینچ
قطر لوله برگشت
2.15 اینچ
حداکثر طول لوله کشی
17 متر
حداکثر ارتفاع لوله کشی
12 متر
بازدهی سرمایش EER
3.85
بازدهی گرمایش COP
4.25
حداقل دما
18 درجه سانتی گراد
حداکثر دما
30 درجه سانتی گراد
فیلتر
دارد
توضیحات فیلتر
فیلتر تصفیه هوا فیلتر گرد و غبار
ریموت کنترل
دارد
اقلام همراه
لوله-کابل مسی-پایه پنل-ریموت کنترل-باتری ریموت کنترل-دفترچه راهنما
شناسه کالا
2800000234645

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست