×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی جنرال شکار لبخند 12000 مدل GNR-12WAA 12000BTU

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
رتبه انرژی : B
کمپرسور :روتاری
سرعت فن :3 سرعته
گاز خنک گننده :R410a
ظرفیت گرمایش :12000
توان مصرف برق : 2000 وات
دامنه کارکرد سرمایشی : 0 الی 24 درجه سانتی گراد
دامنه کارکرد گرمایشی : 15 الی 24 درجه سانتی گراد
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی جنرال شکار لبخند 12000

کولر گازی جنرال شکار لبخند دارای ظرفیت 12000 است این ظرفیت برای سالن های با متراژ 10 تا 25 متر مربع را می تواند خنک کند و اگر سالنی با متراژ بالا دارید بهتر است که کولر گازی با ظرفیت بالاتر خریداری نمایید. 

یکی از ویژگی های مهم در هنگام خرید هم به آن توجه نمود ظاهر و شکل آن است. کولر گازی جنرال شکار لبخند از کولر گازی های اسپلیت است که با طراحی لبخند تولید شده است وقتی که روبروی کولر گازی می نشینید این طرح لبخند خیلی شکیل است. در بازار طراحی لبخند بسیار پر فروش است.

پنل خارج که در پشت بام نصب می گردد بهتر است در آن چهار پایه ای گذاشته شود و بدنه مستحکمی را هم دارد و در برابر هر ضربه ای از خود مقاومت نشان می دهد اما بهتر است که آن را در برابر نور آفتاب یا در معرض باران قرار ندهید تا زود فرسایش نشود. پنل داخلی آن رنگ سفید است و با تمام لوازم خانه شما ست می شود ابعاد هر دو پنل مناسب است و از مکان های از پیش تعیین شده زود جای می گیرد. بالای پنل داخلی دریچه هایی دیده می شود که هوا از آن جا خارج می شود.

همچنین یک لوگوی به نام جنرال general تعبیه شده است که نشان دهنده اصالت بالای کالا است. همچنین وجود یک نمایشگر که دمای کولر گازی را نشان می دهد. نوع این نمایشگر ال سی دی است. وقتی که کولر را روشن می کنید این نمایشگر نور های سبز و آبی را از خود نشان می دهد و در هنگام تاریکی به راحتی می توانید دمای کولر را ببینید قابلیت SWING هوا را به سمت چپ ا راست هدایت می کند.

با تنظیم جهت پره ها می توانید جریان هوای خنک را به سمت دلخواه خود تنظیم کنید، البته تنظیم و کنترل جهت جریان هوا توسط ریموت کنترل انجام می شود. این کولر گازی قابلیت تعویض مود یعنی حالت را هم دارد و شما می توانید بسته به مکان و شرایط آب و هوایی زندگی خود یکی از حالت های سرد، گرم، شرجی یا باد را فعال نمایید. 

کولر گازی جنرال شکار لبخند 12000 برای اینکه میزان مصرف انرژی کولر گازی را پایین بیاورد از گاز R410 استفاده کرده است. این گاز نقطه جوش بسیار بالایی دارد و در دمای 54 درجه ی سانتیگراد به جوش می آید در نتیجه قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد و البته این گاز بسیار هم کم مصرف است و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

با خرید کولر گازی جنرال شکار لبخند 12000 که از کمپرسور بسیار پر قدرت و کم مصرف روتاری در آن استفاده شده است تا 74 درصد در کاهش مصرف برق این صرفه جویی میکند. رده مصرف انرژی این مدل در B قرار دارد و علاوه بر مصرف پایین در کمپرسور های روتاری به دلیل اصطکاک کمی که این کولر ها در هنگام کار کردن دارند میزان صدای آنها بسیار پایین است و طول عمر بالایی نیز دارا میباشند که با کیفیت بودن این نوع کمپرسور را هزاران برابر بیشتر میکند. از دیگر برندهایی که محصولات با کیفیتی دارند میتوان به شرکت گری اشاره کرد که با کولر گازی گری 12000 دی ماتیک خود بسیاری از نیاز ها را ب طرف کرده است.

قیمت کولر گازی جنرال شکار لبخند 12000

طراحی و ظاهر کولر گازی 12000 جنرال

طراحی هم یکی از ویژگی مهم در کولر گازی محسوب می شود. کولر گازی اسپیلت دارای دو پنل داخلی و حارجی است پنل داخلی بر روی دیوار و در خانه نصب می شود همچنین پنل داخلی داخلی این سیستم تهویه شامل فیلتر هوا، برای جلوگیری از گرد و غبار است هنگامی که کولر در حالت اماده به کار است فیلتر ها دست به کار می شوند. جریان هوا را در حالت های گوناگونی قرار می دهد تا هوا به تمام قسمت های اتاق برسد.

پنل خارجی که در خارج از ساختمان نصب می گردد بهتر است که آن را بر روی چهار پایه ای و دور از نور آفتاب قرار داد تا زود دچار زنگ زدگی و فرسایش نشود البته یک لایه از جنس طلا در بین پره های کمپرسور به چشم می خورد که برای جلوگیری از فرسایش و خوردگی و افزایش طول عمر کمپرسور به کار رفته است.

وقتی که به ظاهر این کولر گازی نگاه می کنید طرح لبخند می بینید جوری که انگار کولر گازی به شما لبخند می زند و همین جلوه ی شیکی را به کولر گازی می دهد در بالای طرخ لبخند یک نمایشگر ال سی دی وجود دارد که میزان دما را و انواع قابلیت ها را به شما نشان می دهد. رنگ سفید هر دو پنل سفید است که با تمام وسایل دیگر خانه شما ست می شود.

کولر گازی جنرال شکار لبخند ضد زنگ و با پوشش عایقی است که شما می توانید مدت های زیادی بدون اینکه کارایی های ان کاهش یابد از ان استفاده کنید و از عملکرد ان لذت ببرید با خرید این کولر گازی طرح لبخند یک ریموت کنترل دریافت می کنید که به راحتی می توان تابع ها و برنامه های خاص را بر روی این کولر گازی اجرا کرد. 

کولر گازی جنرال شکار لبخند 12000

کمپرسور روتاری و سایر توابع 

کولر گازی جنرال شکار لبخند با ظرفیت سرمایشی و گرمایشی 12000 می تواند مکان و فضایی به مساحت 10 تا 25 متر مربع را به راحتی خنک نماید و هوایی دلنشین و خنک را برایتان به ارمغان بیاورد. کمپرسور یکی از بخش های مهم در کولر گازی محسوب می شود و می توان گفت که کمپرسور قلب کولر گازی است و حضور آن بسیار مهم است کمپرسور استفاده شده برای کولر گازی شکار لبخند 12000 روتاری است این مدل کمپرسور ها تا حداقل ظرفیت 36000 مورد استفاده قرار می گیرد.

به طور کلی این مدل کمپرسور کولر گازی به دلیل پایین تر بودن قیمت آنها نسبت به مدل های اسکرول و با کیفیت تر بودن نسبت به کمپرسور های پیستونی بسیار مورد استقبال قرار میگیرند که میتوان بر روی آن های برد اینورتر نسب کرد و تا حد بسیار زیادی در مصرف آنرژی در آنها صرفه جویی خواهد شد. قابلیت تنظیم سرعت در سه حالت کم، متوسط و زیاد از دیگر ویژگی های کولر گازی جنرال مکس طرح لبخند می باشد، که متناسب با شرایط آب و هوایی می توانید سرعت کولر گازی را در یکی از 3 حالت قرار دهید.

کولر گازی جنرال شکار لبخند 24000 که از دیگر مدل های این برند می باشد که دارای طراحی میباشد که پنل اصلی آن با یک نمایشگر با دنباله لبخند استیل تزئین شده و این ویژگی، پنل مستطیلی شکل جنرال را زیبا و زیباتر ساخته است. 

کولر گازی جنرال شکار لبخند 12000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GENERAL 12000BTU

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R410A
اینورتر
ندارد
تعداد پنل
یک عدد
ابعاد
ابعاد موتور 845x363x702 - ابعاد پنل 1040x220x327
وزن
35 کیلوگرم
میزان صدا
46 دسی بل
نشانگر روی پنل
دارد
سایر توضیحات
صفحه نمایش LCD -میزان صدا 46 دسی بل -ناحیه کاربرد T1 و T3 -قابلیت AIR FLOW -قابلیت SWING -قابلیت تعویض mode -قابلیت تنظیم سرعت فن -حالت خواب
جنس
پلاستیکی،فلزی
تعداد کمپرسور
یک عدد
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمايشی-گرمايشی
رده انرژی
+A
مناسب برای فضای
محیط 10 تا 30 متر
محدوده ظرفیت سرمایشی
10 تا 20 هزار BTU/hr
ظرفیت سرمایش
12000
میزان پرتاب باد
8 متر
نوع برق مصرفی
تک فاز
میزان مصرف برق
220-240
قطر لوله رفت
0.38 اینچ
قطر لوله برگشت
0.62 اینچ
حداکثر طول لوله کشی
15 متر
حداکثر ارتفاع لوله کشی
10 متر
بازدهی سرمایش EER
3.03
بازدهی گرمایش COP
3.22
حداقل دما
18 درجه سانتی گراد
حداکثر دما
30 درجه سانتی گراد
فیلتر
دارد
توضیحات فیلتر
فیلتر تصفیه هوا فیلتر گرد و غبار
ریموت کنترل
دارد
اقلام همراه
لوله-کابل مسی-پایه پنل-ریموت کنترل-باتری ریموت کنترل-دفترچه راهنما
شناسه کالا
2800000234645

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست