×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کولر گازی جنرال شکار لبخند 24000 مدل GNR-24WAA 24000BTU

دسته بندی: لوازم خانگی
برند سازنده:
0 تومان بدون مالیات
رتبه انرژی :B
گاز خنک گننده :R22
طراحی :لبخند
کمپرسور : روتاری
ظرفیت گرمایش :24000
سرعت فن : 4 سرعته
جنس بدنه : پلاستیکی ، فلزی
عملکرد : سرمایشی-گرمایشی
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات کولر گازی جنرال شکار لبخند 24000

 در فصل گرم سال تنها چیزی که می تواند موجب اسایش شود وجود یک کولر گازی ست که هوای بسیار سرد را به پخش برساند. انتخاب کولر گازی به نکات زیادی هم چون متراژ اتاق و ظرفیت کولر گازی بستگی دارد. در ساخت کولر گازی، جنرال از برند های مطرح دنیا می باشد که با سابقه ی چندین ساله ی خود بهترین مدل ها را با ظاهری زیبا به تولید می رساند.

البته یکی نکات بسیار ویژه در این کولر گازی دو عملکرد سرمایشی  گرمایشی است یعنی هم می توان در فصل سرد سال و هم در فصل گرم از آن استفاده کرد و نیازی به جابه جایی آن نیست. طراحی یکی از ویژگی های مهم در کول گازی است بخصوص وقتی که آن را در سالنتان نصب کردید پنل داخلی بسیار چشمگیر است.

کولر گازی 24000 از طراحی خاصی بهره می برد که پنل اصلی آن با یک نمایشگر با دنباله لبخند استیل تزئین شده و این ویژگی، پنل مستطیلی شکل جنرال را زیبا و زیباتر ساخته است. نکته جالب اینجاست که این نمایشگر نیم دایره جنرال، در حین روشن شدن با نورهای رنگی و نور پس زمینه سبز تزئین شده و تاثیر بسزایی بر دکور کلی کولر خواهد داشت.

پره های افقی و عمودی کولر در زیر دریچه قابل باز شدن جای گرفته اند و با روشن شدن دستگاه، این دریچه در یک حرکت آرام باز می شود و اتاق شما را از هوای تصفیه شده و سالم سرشار می سازد. پنل خارجی در خارج از ساختمان نصب می شود و چون دارای رادیات طلایی است در برابر نور آفتاب و باران از خود مقاومت بالایی نشان می دهد.

حضور فیلترهای گرد و غبار یکی از ویژگی های این کولر گازی استپ با این فیلتر ها دیگر خبری از میکروب و هوای آلوده در خانه تان نخواهد بود. فیلترهای این دستگاه برای توانایی حذف گرد و غبار و عوامل آلرژی زا به خصوص برای افرادی که دارای حساسیت هستند، بسیار پر کاربرد خواهند بود. کولر گازی جنرال 24000 دارای یک ریموت سبک و خوش دست است تا از راه دور بتوانید حالت‌های متنوع خروج هوا را تنظیم کنید، دما را تغییر دهید و یا اینکه به سایر تنظیمات دستگاه دسترسی داشته باشید.

 قیمت کولر گازی جنرال 24000 در فروشگاه دوزین کالا با توجه به اینکه از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است بسیار منطقی به نظر می رسد و می توان گفت که با خرید این کولر گازی تا سالیان سال  دیگر نیاز به خرید مدل جدیدی نخواهید داشت.

قیمت کولر گازی جنرال شکار لبخند 24000

ساختار کولر گازی جنرال شکار لبخند 24000

شرکت جنرال یکی از بزرگترین تولید کننده های کولر گازی است هر ساله کولر گازی های با کیفیت و همچنین با طراحی خاص تولید می کنند شرکت جنرال کولر گازی را با طرح لبخند تولید و روانه بازار کرده است که برای بسیای از افراد در همان نگاه اول این طرح را می پسندند جنرال را همه می شناسند و با کیفیت محصولاتش هم آشنایی دارند قطعا هر کس هم که قصد خرید کولر گازی را داشته نام این برند معتبر به گوشش خورده است، به همین امر ما از تعریف و تمجید این برند خوش فروش پرهیز می کنیم.

کولر گازی جنرال شکار لبخند 24000  با طراحی ساده ای به تولید رسیده که در نهایت سادگی بسیار شیک و زیبا می باشد و انتخاب عالی برای مکان های شیک و با کلاس خواهد بود. این کولر گازی 24000 جنرال از دو پنل تشکیل شده است که یکی از ان ها در معرض دید داخل اتاق قرار می گیرد و دیگری را باید پشت بام نگهداری کرد.

پنل خارجی از کمپرسور و کندانسور تشکیل شده است که برای خنک سازی هوا از گاز R22 استفاده می نماید و باید ان را در معرض هوا قرار داد. با قرار گیری این موتور در پشت بام همواره در طول روز نور خورشید به ان می تابد و در معرض بارش باران خواهد بود از این رو جنرال با بدنه ای محکم ان را تولید کرده است که در برابر نور خورشید و باران مقاومت بالایی دارد و سال های زیادی می تواند کارکرد مفیدی داشته باشد.

موتور اینورتر داخل ان نیز با داشتن محفظه ای فلزی در برابر تمامی شرایط اب هوایی بسیار مقاوم است و به هیچ عنوان اسیب نمی بیند. یونیت خارجی تقریبا شکلی مربعی به خود گرفته است که هوا را از طریق لوله با داخل اتاق می برد. این پنل با داشتن پایه هایی در اطراف کولر گازی را با فاصله ای از زمین نگه می دارند ولی برای این که از صدمات احتمالی جلوگیری شود بهتر خواهد بود که کولر گازی را بر روی پایه ای قرار داد.  یکی دیگر از محصولات با کیفیت کولر در این رنج سرمایش کولر گازی گری 24000 دی ماتیک میباشد.

طراحی کولر گازی جنرال 24000

خنک سازی سریع تر با امکانات متنوع

راه های زیادی برای خنک کردن وجود دارد یکی از این ها مربوط به گاز کولر گازی است دو نوع گاز کولر ها به کار گرفته می شود یکی گاز R410 و دیگری گاز R22. هر دو گاز بی شک می تواند محیط شما را خنک کند. داخل کمپرسور کولرها برای خنک سازی محیط ابتدا هوای گرم محیط را جمع آوری کرده و سپس هوای خنک را در محیط ساطع میکنند که برای این منظور به یک نوع گاز فریون مخصوص نیاز دارند.

رایجترین گاز های مورد استفاده در کولر ها R410  و R22 هستند که هر دو دوست دار محیط زیست هستند اما R410 برای محیط زیست بهتر است جنرال از گاز R22 استفاده شده است که میتوانید یکی از گزینه های بسیار مثبت در استفاده از کولر همین گاز باشد.

این کولر نیز مانند سایر کولرهای دیگر دارای دریچه پخش هوای می باشد که در چهار جهت قرار دارد و شما می توانید با تنظیم آن هوا را به هر طرفی که بخواهید هدایت کنید و یا می توانید با تنظیم آن ها هوا را به طور یکنواخت در کل اتاق پخش کنید و در هر نقطه از اتاق از یک هوای عالی لذت ببرید. این دریچه ها به صورت عمودی و افقی تنظیم می شوند.  کولر گازی جنرال ایستاده 60000  هم از مدل های دیگر این برند می باشد که برای مساحت های بالا مانند هتل ها و دفاتر شرکت و نانواها و... به کار برده می شود.

کولر گازی جنرال شکار لبخند 24000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GENERAL 24000BTU

مشخصات

نوع گاز (مبرد)
R22
اینورتر
ندارد
تعداد پنل
1 عدد
ابعاد
ابعاد موتور 71×84 سانتی متر - ابعاد پنل 104 سانتی متر (خالص)
وزن
45 کیلوگرم
میزان صدا
58 دسی بل
نشانگر روی پنل
دارد
سایر توضیحات
صفحه نمایش LCD - میزان صدا 58 دسی بل - ناحیه کاربرد T1 و T3- قابلیت AIR FLOW - قابلیت SWING - قابلیت تعویض mode - قابلیت تنظیم سرعت فن - حالت خواب
جنس
پلاستیکی،فلزی
تعداد کمپرسور
1 عدد
نوع کمپرسور
روتاری
عملکرد
سرمایشی - گرمایشی
رده انرژی
B
مناسب برای فضای
محیط 60 تا 90 متر
محدوده ظرفیت سرمایشی
24000 - 36000 Btuh
ظرفیت سرمایش
24000
میزان پرتاب باد
15 متر
نوع برق مصرفی
تک فاز
میزان مصرف برق
220-240
قطر لوله رفت
2.45 اینچ
قطر لوله برگشت
4.15 اینچ
حداکثر طول لوله کشی
19 متر
حداکثر ارتفاع لوله کشی
14 متر
بازدهی سرمایش EER
4.35
بازدهی گرمایش COP
4.85
حداقل دما
18 درجه سانتی گراد
حداکثر دما
30 درجه سانتی گراد
فیلتر
دارد
توضیحات فیلتر
فیلتر تصفیه هوا فیلتر گرد و غبار
ریموت کنترل
دارد
اقلام همراه
لوله-کابل مسی-پایه پنل-ریموت کنترل-باتری ریموت کنترل-دفترچه راهنما
شناسه کالا
3320095995244

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست