×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیستم صوتی ال جی XBOOM ON5

دسته بندی: سیستم صوتی
برند سازنده:
13,600,000 تومان بدون مالیات

  • دارای : CD پلیر 
  • کشور سازنده : کره
  • دارای : افکت های DJ
  • توان خروجی : 500 وات
  • دارای : 2 عدد پورت USB
  • امکان اتصال از طریق : Bluetooth
  • اتصال به تلویزیون با : TV Sound Sync 
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات سیستم صوتی 500 وات ال جی ON5

مشخصات سیستم صوتی 550 وات ال جی ON5

سیستم صوتی ال جی ON5 یکی از تولیدات سری ON شرکت قدرتمند ال جی است که در سال 2020 از آن رونمایی و البته با استقبال مخاطبان هم روبرو شد. این سیستم صوتی که پایین ترین مدل سری ON است، مثل همه سیستم‌های صوتی دیگر این سری شرکت ال جی، قابلیت‌ها و توان صوتی متنوعی دارد که آن را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های سری پر طرفدار ON کرده است. توان 500 واتی، انواع قابلیت‌های اتصال، سازگاری با تلویزیون، لپ‌تاپ، گوشی تلفن همراه، تبلت و هرنوع وسیله صوتی و تصویری دیگر و امکان پخش صدای موسیقی و فیلم و برنامه‌های دیگر با کیفیت‌های مطلوب و متفاوت و مناسب با هر برنامه، قابلیت پخش کانال‌های رادیویی، و امکان نورپردازی از جمله امکانات و قابلیت‌های سیستم صوتی ON5 است. اگر برای خرید سیستم صوتی دچار تردید هستید، با ما همراه باشید تا با هم بررسی جامعی از سیستم صوتی 500 وات ال جی ON5 داشته باشیم.

کیفیت سیستم صوتی ال جی ON5

کیفیت سیستم صوتی ال جی ON5

ال جی ON5 که به صورت عمودی قرار می‌گیرد، با توان 500 واتی خود چنان صدایی واضح و باکیفیتی دارد که به راحتی در همه قسمت‌های خانه به گوش خواهد رسید. سیستم صوتی ال جی ON5 چنان قوی است که از آن برای تقویت صدای گوشی تلفن همراه، تلویزیون و هر نوع وسیله صوتی تصویری که در خانه خود داشته باشید، می‌توانید استفاده کنید. مسلما گوش سپردن به موسیقی یا تماشای فیلم با چنین دستگاه پرقدرتی بسیار شگفت‌انگیز و دلنشین خواهد بود. آیا خوانندگی را دوست دارید و دلتان می‌خواهد گاهی همراه با موسیقی به تمرین بپردازید؟ شما به راحتی می‌توانید با استفاده از قابلیت کارائوکه که در این سیستم صوتی ارائه شده است، به تمرین آواز و خوانندگی بپردازید و صدای خود و عزیزانتان را به یادگار از لحظات خوشی که در کنار سیستم صوتی قدرتمند ON5 تجربه می‌کنید، ضبط و نگهداری کنید.

قابلیت‌های اتصال سیستم صوتی ال جی ON5

قابلیت‌های اتصال سیستم صوتی ال جی ON5

سیستم صوتی 500 وات ال جی ON5 در کنار کیفیت بی‌نظیری که دارد، دارای قابلیت اتصال به صورت‌های گوناگون به تلویزیون، گوشی تلفن همراه، تبلت و سایر وسایل صوتی و تصویری شماست. اولین و راحت‌ترین روش اتصال در این سیستم صوتی استفاده از پورت USB است. وجود دو پورت USB در ال جی ON5 به شما امکان ضبط و پخش آسان و راحت صداهای صوتی موردعلاقه‌تان را می‌دهد. روش اتصال بعدی، استفاده از سی دی پلیر این دستگاه صوتی است. اگر شما هم جزء کسانی هستید که هنوز به سی دی علاقه دارید و از استفاده کردن از آن لذت می‌برید، مطمئن باشید که سیستم صوتی ال جی ON5 برای شما آماده شده است. حالا به این فکر کنید که بتوانید دو سیستم صوتی را به هم متصل کنید تا قابلیت خروج صدا دو برابر شود. شگفت‌انگیز است، نه؟ این سیستم صوتی قدرتمند با استفاده از سیستم وایرلس خود این امکان را برای شما فراهم کرده است. فقط کافی است نرم‌افزار Party Strobe را بر روی گوشی خود نصب کنید تا امکان اتصال همزمان سه گوشی تلفن همراه برایتان ممکن شود. یکی دیگر از روش‌های اتصال این سیستم صوتی بلوتوث است. با این روش می‌توانید وسیله صوتی تصویری خود را به این سیستم وصل کرده و از آرشیو موسیقی آن با کیفیت صدای عالی لذت ببرید و حتی فیلم‌های موردعلاقه خود را تماشا کنید. آخرین قابلیت اتصال این سیستم صوتی ال جی سری NO، مخصوص اتصال سیستم صوتی به تلویزیون است که به آن TV Sound Sync گفته می‌شود و مخصوصا برای تلویزیون‌هایی بسیار کاربردی است که توان صوتی کمی دارند. این قابلیت با همگام‌سازی دو دستگاه صوتی و تصویری، باعث تقویت صدای برنامه‌های منتقل شده می‌شود.

سیستم انتقال صدای سیستم صوتی ال جی ON5

سیستم انتقال صدای سیستم صوتی ال جی ON5

در قسمت بالایی سیستم صوتی ON5، دو عدد توییتر قرار دارند که کارشان پرتاب صدا به نقاط دور است. آنها صداهای زیر و نازک را به اطراف پرتاب می‌کنند تا همراه با صداهای بسیار بلند، صداهای زیر و نازک هم امکان پخش پیدا کنند. به بلندگوی اصلی که در قسمت میانی سیستم صوتی قرار دارد،  ووفر یا ساب ووفر گفته می‌شود که صداهای بم را تقویت و پخش می‌کند. نورپردازی شگفت‌انگیز و انتشار رنگ‌های جذاب سبز، آبی و قرمز که بسته به نوع و ریتم موزیکی که گوش می‌کنید، تغییر کرده و باعث ایجاد هیجان و شادی در محیط اطرافتان می‌شوند، در همین قسمت انجام می‌شود. اگر اهل شنیدن موسیقی‌های پرسروصدا بوده و از احساس سرزندگی و نشاطی که موقع پخش این نوع موسیقی در فضا پراکنده می‌شود، لذت می‌برید و به دنبال ایجاد فضایی رویایی همراه با رقص نور هستید، سیستم صوتی ال جی ON5 برای شما ساخته شده است. در قسمت پایینی این سیستم صوتی ال جی دو عدد Super Bass Boost قرار دارند که در هنگام انتقال صدا، باعث تقویت آن و در نتیجه کیفیت بهتر صدای ارائه شده، می‌شوند. شما می‌توانید موسیقی موردعلاقه خود را بدون محدودیت در کیفیت صدا گوش کنید و هرگز نگران نویزهایی که ممکن است به هر دلیلی هنگام پخش موسیقی آزاردهنده شوند، نباشید. یادتان باشد که کیفیت صدا در این سیستم صوتی، گرچه همیشه عالی است، اما به هنگام پخش موسیقی، فیلم، برنامه‌های ورزشی و یا هر برنامه دیگری که شما به آن علاقه دارید، تفاوت می‌کند و این یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت این سیستم صوتی ال جی است.

گیرنده‌های رادیویی سیستم صوتی ال جی ON5

گیرنده‌های رادیویی سیستم صوتی ال جی ON5

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست دارند در وقت‌های معینی از شبانه‌روز، هنگام انجام کارهای روزانه خود و یا وقت خواب به رادیو گوش کنند؟ خبر خوب برای شما این است که سیستم صوتی 500 وات ال جی ON5 به راحتی قابلیت پخش کانال‌های مختلف صوتی را دارد و می‌تواند از گیرنده‌های رادیویی FM و +DAB پشتیبانی کند. پس اگر دوست دارید که اخبار روزانه را از طریق رادیو دنبال کنید، مطمئن باشید که این سیستم صوتی بهترین انتخاب برای شماست. کافی است برنامه XBOOM را دانلود کنید و به راحتی بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب نمایید. به همین راحتی می‌توانید لیست پخش سیستم صوتی ال جی ON5 را که تا پنجاه کانال رادیویی را در حافظه خود نگهداری می‌کند، مدیریت کنید و از راه دور آن را کنترل کنید. یادتان باشد با استفاده از همین برنامه می‌توانید آرشیو موزیک گوشی تلفن همراه خود را فهرست و تنظیم کرده و از طریق این سیستم صوتی پخش کنید و از آن لذت ببرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
ON5

مشخصات

کانال بازگشت صوتی (ARC)
دارد
فرمت های صوتی
فرمت های رایج

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
سیستم صوتی ال جی
ال جی
21,000,000 تومان (بدون مالیات)
سیستم صوتی ON9دارای : CD پلیر  دارای : رقص نور دارای : افکت های DJ دارای : 2 عدد پورت USB توان خروجی : 2000 وات ورودی : گیتار و میکروفون امکان اتصال : از طریق Bluetooth دارای : شبکه ی رادیو FM و DAB+ قابلیت کاربردی...
سیستم صوتی ال جی
ال جی
15,320,000 تومان (بدون مالیات)15,500,000 تومان
سیستم صوتی ال جی ON7 کشور سازنده : کره امکان ضبط :  روی USB توان خروجی :  500 وات دارای 2 عدد : پورت USB امکان اتصال از طریق :  Bluetooth دارای :  رقص نور و همگام سازی با صدا دارای : افکت های صوتی مختلف با DJ App...

فهرست