×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیستم صوتی ال جی XBOOM ON7

دسته بندی: سیستم صوتی
برند سازنده:
15,320,000 تومان بدون مالیات 15,500,000 تومان

سیستم صوتی ال جی ON7

  • کشور سازنده : کره
  • امکان ضبط :  روی USB
  • توان خروجی :  500 وات
  • دارای 2 عدد : پورت USB
  • امکان اتصال از طریق :  Bluetooth
  • دارای :  رقص نور و همگام سازی با صدا
  • دارای : افکت های صوتی مختلف با DJ App
  • امکان : اتصال موبایل با بلوتوث (اندروید/iOS)
  • اتصال حداکثر : 3 تلفن همراه از طریق بلوتوث

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات سیستم صوتی 500 وات ال جی ON7

مشخصات سیستم صوتی 500 وات ال جی ON7

سیستم صوتی ال جی ON7 از تکنولوژی های جدید شرکت ال جی که امروزه در میان بازار لوازم صوتی بسیار رونق پیدا کرده است و برند برتر در سال 2020 می باشد. همچنین در بازار بسیار در بین خریداران فروش خوبی داشته است. این سیستم شامل انواع مختلف مدل های دیگر می باشد. که میتوان از این مدل ها به سیستم های ON5 و ON9 اشاره نمود. سیستم صوتی ال جی ON7 در واقع سیستمی است مشابه RN7 که هر دو ساخت شرکت الجی هستند، با این تفاوت که تا حدودی سیستم ON7 از تکنولوژی های جدیدتری برخوردار می باشد. این امکانات جدید عبارتند از؛ ساپورت کردن دیسک های صوتی و سایر امور کوچک، کیفیت بالای صوت با توان فوق العاده، افزایش این سیستم به دو یا چند سیستم دیگر جهت افزایش میزان صدا در بالا بردن هیجان میهمانی ها توسط لینک وایرلس آن، ایجاد اتصال از طریق بلوتوث و یا کابل اپتیکال، دارای بلندگوهای متنوع، ایجاد رابطه میان گوشی همراه و این سیستم، ارتباط با تلویزیون با قابلیت بلوتوث درونی سیستم صوتی ال جی ON7 ، قابلیت افزایش توان تولید شده در این سیستم، قابلیت کنترل این سیستم توسط نرم افزار ها و اپلیکیشن های مخصوص، اتصال فلش به این سیستم و گوش دادن به آهنگ های درون آن، قابلیت ضبط کردن فایل موسیقی از یک فلش به سیستم موردنظرتان، اتصالاتی مانند میکروفون، گیتار و کارائو نیز از جمله ورودی های سیستم صوتی ال جی ON7 می باشد. کارائو در واقع قابلیتی است که استعداد شما را در اینکه آیا می توانید یک خواننده و یا نوازنده شوید، کشف خواهد کرد. سیستم صوتی ال جی ON7 فقط می تواند آهنگ های با قالب MP3 و WMA را ساپورت کند. و این سیستم برای ضبط یک فایل صوتی حافظه ای ندارد.

طراحی سیستم صوتی 500 وات ال جی ON7

طراحی سیستم صوتی 500 وات ال جی ON7
ساخت و طراحی شیک سیستم صوتی 500 وات ال جی ON7 قادر است تاثیر عمیق و بسیاری در انتخاب خریدار داشته باشد. در واقع این سیستم ها به همین دلیل بسیار به روز ساخته می شوند، تا مشاهده کردن تمام امکانات توسط خریدار او را در خرید این محصول مصرتر کند. بنابراین این سیستم وزن کمی دارد و جابجایی آن بسیار ساده و راحت است. طرفین آن نیز شامل دستگیره هایی برای حمل راحت آن تعبیه گردیده است. در این سیستم در جلوی دستگاه بلندگوهای آن می باشد و مکانی برای بیرون رفتن هوای به وجود آمده از طریق باس در نظر گرفته شده است. در سیستم صوتی 500 وات ال جی ON7 برخلاف سیستم های قدیمی ناظر ورودی دیسک جهت خوانده شدن دیسک صوتی هستیم. در طراحی و ساخت این سیستم صفحه ای به شما اطلاعات فایل را به صورت سگمنت در قالب 14 سگمنت نمایش می دهد. در واقع این قسمت از سیستم بسیار برای کاربر مهم می باشد، و سیستم های صوتی حرفه ای هر کدام نوع و شکل متنوعی از این صفحه نمایش را در خود دارند. سیستم صوتی 500 وات ال جی ON7 شامل کلیدهایی است که خریدار توسط آنها قادر به کنترل ویژگی های مختلف دستگاه می باشد. این سیستم رنگ سیاه را در طراحی خود برگزیده است، و این به دلیل تطابق بیشتر این رنگ با محیط های مختلف می باشد.

دست آورد های جدید سیستم صوتی ON7

دست آورد های جدید سیستم صوتی ON7
امروزه فناوری های جدیدی برای سیستم صوتی ON7 گذاشته شده است. این سیستم عملکرد Dolby Audio را در درون خود دارد، تا صوتی بسیار با کیفیت را بشنوید. این سیستم مجهز به فناوری بلوتوث می باشد که سبب وصل شدن چندین سیستم به یکدیگر می شود. تا شما قادر باشید که لیست آهنگ ها را به راحتی مرتب نمایید. قابلیت جدید دیگر نحوه طراحی و چیدمان جلوی این دستگاه می باشد که نور را در رنگ های متفاوت به حرکت در می آورد. در واقع با آهنگ نور هم به حرکت در می آید و می رقصد. این فناوری در یک میهمانی هیجان و شور بسیاری را در محیط پراکنده می کند. سیستم صوتی ON7 شامل ضبط 50 نوع کانال بر روی گیرنده رادیویی شما می گردد، این سیستم دارای تکنولوژی های جدید 2020 می باشد. چه در ساخت و طراحی بلکه در همه زمینه ها بسیار مطابق با استانداردهای نوین حرف نخست را می زند. سطح کیفی این محصول بالا می باشد. همچنین رنگ سیاه این محصول بسیار در شکیل و چشم نواز بودن آن نقش بسزایی دارد. همچنین شامل کنترل از راه دور می باشد. همچنین قابلیت هایی مثل نشان دادن زمان، آلارم دادن در زمان موردنظر، وضعیت به خواب رفتن یا استند بای، دکمه SET، توانایی پیدا کردن موسیقی دلخواه از بین تمام موسیقی ها، حذف موسیقی یا فایل و ... را در این دستگاه قرار داده اند.

ویژگی ال جی ON7

ویژگی ال جی ON7
ال جی ON7 این سیستم دارای ویژگی هایی می باشد. که بر حسب نیاز در موقعیت های مختلف می توانید از یکی از این ویژگی ها استفاده نمایید. البته این ویژگی ها در هر سیستمی با توجه به مدل آن متفاوت می باشد. کارائو ویژگی اصلی این دستگاه میتواند باشد، برای اینکه اگر در این وضعیت میکروفونی را نیز به دست گیرید شما به یک خواننده مبدل خواهید شد، به صورتی که گویی شما در حال خواندن آن آهنگ می باشید. البته میکروفون می بایست به صورت جدا خریداری گردد. ویژگی دیگر این سیستم وایرلس بودن آن می باشد. به طوریکه میتوان با استفاده از بلوتوث دو دستگاه صوتی آنها را به یکدیگر متصل نمود و صوتی بسیار قوی را برای یک میهمانی به وجود آورد. قابلیت بعدی ال جی ON7 متصل شدن این سیستم به گوشی تلفن شما می باشد. به طوری که گوشی شما می بایست شامل نور فلش باشد و گزینه Party Strobe را فعال کنید تا دورهمی شما تبدیل به پارتی کوچکی گردد. برنامه هایی نیز کمپانی ال جی برای شما تدارک دیده اند، که با استفاده از آنها می توانید از مسیری با فاصله زیاد سیستم تان را کنترل نمایید. ایکس بوم نام یکی از این برنامه ها می باشد. در واقع این برنامه قابلیت هایی برای نظارت بر روی آهنگ، صوت و ... را برای شما در راهی دور را مهیا می سازد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
ON7

مشخصات

فرمت های صوتی
فرمت های رایج

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
سیستم صوتی ال جی
ال جی
21,000,000 تومان (بدون مالیات)
سیستم صوتی ON9دارای : CD پلیر  دارای : رقص نور دارای : افکت های DJ دارای : 2 عدد پورت USB توان خروجی : 2000 وات ورودی : گیتار و میکروفون امکان اتصال : از طریق Bluetooth دارای : شبکه ی رادیو FM و DAB+ قابلیت کاربردی...

فهرست