×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیستم صوتی ال جی XBOOM ON9

دسته بندی: سیستم صوتی
برند سازنده:
21,000,000 تومان بدون مالیات

سیستم صوتی ON9

  • دارای : CD پلیر 
  • دارای : رقص نور
  • دارای : افکت های DJ
  • دارای : 2 عدد پورت USB
  • توان خروجی : 2000 وات
  • ورودی : گیتار و میکروفون
  • امکان اتصال : از طریق Bluetooth
  • دارای : شبکه ی رادیو FM و DAB+
  • قابلیت کاربردی : Multi Bluetooth 
  • کشور سازنده : قطعات کره مونتاژ چین
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات سیستم صوتی 2000 وات ال جی ON9

مشخصات سیستم صوتی 2000 وات ال جی ON9

سیستم صوتی ال جی ON9  از محصولات کمپانی قدرتمند ال جی است که در سال 2020 به بازار ارائه شده است. تصور کنید شما یک مهمانی یا مراسم جشن را تدارک دیده اید و این مجلس نیازمند پخش یک موسیقی هیجان انگیز و با صدای بالا است. شما برای اینکه بتوانید از تمامی حالت های مهیج صدا لذت کافی را ببرید نیاز به یک سیستم صوتی با کیفیت مناسب دارید. سیستم صوتی 2000 وات ال جی ON9 دقیقا همان چیزی است که این نیاز شما را برطرف می کند. تکنولوژی پیشرفته و قیمت عالی این باعث شد که این سیستم را پرچمدار ایکس بوم ها کند. با نگاه دقیق تر متوجه خصوصیاتی می شویم که این سیستم را از بقیه سیستم های همتراز متمایز می کند. بهره بردن از اتصال سیمی و تمامی روش های بی سیم، داشتن قابلیت کارائوکه، اتصال به تلویزیون و بهره بردن از اپلیکیشن ایکس بوم تنها بخشی از قابلیت هایی است که این سیستم قدرتمند همراه خود دارد و در ادامه به توضیح بیشتر هر ویژگی می پردازیم.

مشخصات ظاهری و ساختاری سیستم صوتی ال جی ON9

مشخصات ظاهری و ساختاری سیستم صوتی ال جی ON9

سیستم صوتی ال جی ON9 به قدری ماهرانه و خلاقانه طراحی شده است که نیازی به هیچ گونه تعریف اضافه ای ندارد.مشخص است که هدف اول شما از خرید سیستم صوتی کیفیت پخش صدای آن است اما قطعا نباید از ظاهر و طراحی سیستم صوتی نیز به راحتی گذشت.دو دستگیره در اطراف سیستم باعث می شود که هر کسی به راحتی بتواند دستگاه را حمل کند. 2 توییتر و 2 ساب ووفر  روی هم و بالاتر از آن ها ورودی دیسک قرار دارند.از دیگر نکات منحصر به فرد در طراحی این سیستم قرار گرفتن تمام درگاه های USB،گیتار،میکروفون و دیگر ورودی ها است که طراحی زیبای جلوی سیستم را حفظ کرده است. اما جالب ترین  و شاید استثنایی ترین قابلیت اضافه شده به این سیستم که شاید در هیچ مورد مشابه ای شما با آن روبرو نشوید داشتن خاصیت PARTY STROBE  است که کارش اتصال همزمان 3 گوشی تلفن همراه به سیستم است. سیستم با اتصال 3 گوشی از نور فلش هر سه گوشی استفاده کرده و همراه با ریتم آهنگ،چراغ هر 3 گوشی نیز تغییر می یابد.در اکثر سیستم های صوتی این چراغ ها روی سیستم قرار گرفته اند و شما دخالتی در تغییر جهت آن ها ندارید اما وجه تمایز و مزیت این سیستم صوتی نسبت به دیگر سیستم ها این است که علاوه بر اینکه روی خود دستگاه چراغ های LED برای رقص نور وجود دارد این است که شما می توانید چراغ های گوشی تلفن همراه را به هر سمتی که میخواهید تغییر جهت دهید.شما تصور کنید در یک مهمانی یا جشن حضور دارید حال چراغ ها را خاموش کرده اید و آهنگ شما به نقطه ی اوج خود رسیده است.اکنون با رقص نور زیبایی که به وسیله سیستم صوتی و توسط تلفن همراه شما ایجاد شده است یک فضای بسیار جالب و هیجان انگیز ایجاد شده است. اما نکته دیگر در طراحی دستگاه استفاده از رنگ مشکی در سیستم صوتی ON9  است. این یعنی شما با خیال راحت با هر طراحی و دکوراسیونی که در منزل خود دارید از این سیستم استفاده کنید و به راحتی با فضای خانه وفق می یابد.

مشخصات و قابلیت های صوتی سیستم صوتی ON9

مشخصات و قابلیت های صوتی سیستم صوتی ON9

سیستم صوتی ال جی ON9 با قدرت فوق العاده به شما این نوید را می دهد که دیگر در مهمانی های بزرگ نیز خیالتان از داشتن یک سیستم فوق العاده راحت باشد. بدانید این سیستم از دیگر محصول کمپانی ال جی یعنی ON7 قدرت به مراتب بیشتری دارد. سیستم صوتی 2000 وات ال جی ON9 با داشتن 2 عدد ساب ووفر 20 سانتی متری باعث می شود صدا را هر چه پرقدرت تر انعکاس دهد.هنگام پخش موسیقی یکی از مهمترین فاکتورهای خروجی باید باس بالا باشد.از ویژگی های ال جی ON9 داشتن قدرت باس بسیار بالا است که جریان باد را از پشت دستگاه گرفته و با قدرت فوق العاده به ساب ووفر ها می دهد.ویژگی های بارز این سیستم صوتی به همین جا ختم نمی شود.استفاده از نرم افزار DJ APP در این سیستم به شما این امکان را می دهد که از چندین افکت بی نظیر روی موسیقی خود استفاده کنید.علاوه بر این اپلیکیشن،سیستم خود به صورت پیش فرض دارای افکت های جالبی است که شما را به یک DJ  واقعی تبدیل می کند.

سایر ویژگی ها و خصوصیات ایکس بوم ON9

سایر ویژگی ها و خصوصیات ایکس بوم ON9

سیستم صوتی ال جی ON9 خصوصیاتی دارد که هر کسی را که قصد خرید سیستم صوتی دارد را ترغیب به خرید آن می کند.حتما از کارایی قابلیت کارائوکه شنیده اید.تصور کنید در یک مجلس به همراه دوستان خود قرار دارید.حال می توانید با استفاده از این قابلیت صدای خواننده را قطع کرده و شما با استفاده از میکروفن به خوانندگی بپردازید.این می تواند یک چالش بسیار جذاب باشد.اتصال همزمان دو USB فلش دیگر قابلیت سیستم صوتی 2000 وات ال جی ON9 است.شما می توانید با استفاده از این فلش ها صدای آهنگ های خود را که با افکت ایجاد کرده اید ضبط کنید و آن ها را برای دوستان به وسیله Bluetooth friends ارسال کنید.اتصال همزمان 3 گوشی و فعال بودن همزمان آن ها مزیتی است که کمتر سیستمی از آن سود می برد.شما می توانید به راحتی با نرم افزار XBOOM این گوشی ها و لیست پخش را کنترل کنید.اتصال به تلویزیون در سیستم صوتی ON9 این امکان جالب را به شما می دهد که به راحتی سیستم خود را به عنوان خروجی صدای تلویزیون قرار دهید.داشتن یک CD PLAYER،استفاده از رادیو FM و قابلیت اتصال بی سیم به سایر دستگاه ها از دیگر مزایای این سیستم فوق العاده است.

جمع بندی و سخن آخر 

سیستم صوتی ال جی ON9  تمام شرایطی که یک نفر در ذهن برای خرید سیستم صوتی دارد را گردآوری کرده است. ال جی ON9 با طراحی زیبا،قدرت عالی و قیمت استثنایی فاکتورهایی هستند که این سیستم فوق العاده را در ردیف سیستم هایی قرار داده است که نظر هر کسی را به خود جلب می کند.پیشنهاد ما این است که چنانچه قصد خرید یک سیستم صوتی با تکنولوژی پیشرفته و قدرت بالا را دارید نگاهی به این سیستم نیز بیندازید.ما در دوزین کالا این تضمین را به شما می دهیم که قطعا با خرید این سیستم از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
0N9

مشخصات

فرمت های صوتی
فرمت های رایج

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
سیستم صوتی ال جی
ال جی
15,320,000 تومان (بدون مالیات)15,500,000 تومان
سیستم صوتی ال جی ON7 کشور سازنده : کره امکان ضبط :  روی USB توان خروجی :  500 وات دارای 2 عدد : پورت USB امکان اتصال از طریق :  Bluetooth دارای :  رقص نور و همگام سازی با صدا دارای : افکت های صوتی مختلف با DJ App...

فهرست