×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 43 اینچ سامسونگ مدل 43N5370

0 تومان بدون مالیات
مدل:43N5370
سری : 5
پردازنده :4 هسته ای
کیفیت تصویر : FULL HD
توان خروجی صدا :40 وات
موتور تصویر : HYPER REAL
سیستم های صوتی :DOLBY DIGITAL PLUS

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مانیتور تی وی 43 اینچ سامسونگ مدل 43N5370

.

توضیحات و ویژگی های مانیتور تی وی 43 اینچ سامسونگ مدل 43N5370

..

تلویزیون سامسونگ 43n5370 یکی از محصولات 2018 سری 5 شرکت سامسونگ است. این تلویزیون دارای قاب باریک و صفحه نمایش تخت می باشد. هر دو پنل پشتی و جلویی دارای رنگ مشکی هستند پایه های تلویزیون به صوت رومیزی طراحی شده اند همچنین بر روی پنل جلویی لوگوی samsung حک شده است و شنان از اصالت بالای تلویزیون می دهد.

این تلویزیون سامسونگ قابلیت اتصال به دیوار را دارد و صفحه نمایش 43 اینچ برای سالن های متویط و نسبتا کوچک مناسب است صفحه نمایش 43 اینچ تصاویر را کیفیت تصویر فول اچ دی نمایش می دهد. رزولوشن 1080×1920 پیکسل عاملی برای تشخیص کیفیت تصویر فول اچ دی full hd است. کیفیت تصویر فول اچ دی دو برابر کیفیت تصویر اچ دی hd است و در کیفیت تصویر فول اچ دی حدود 4 میلیون پیکسل در صفحه نمایش شما موجود است شما با این کیفیت تصویر می توانید شاهد تصاویری قابل دید باشید.

موتر پردازشگر HyperReal سیگنال های تصویری را پردازش می کند و تصاویر کم کیفیت را بالا می برد در نتیجه تصاویر شفاف تر بر روی صفحه نمایش ظاهر می شوند.  ساموسنگ با قرار دادن قابلیت Mega Contrast نشان می دهد که تلویزیون از کنتراست بالایی برخوردار است. صدا در این تلویزیون بسیار قوی است. سیستم صوتی این تلویزیون چهار 4 کاناله است و صدایی به قدرت 40 وات را د رمحیط  پخش میکند این صدا حتی بالاتر از ابعاد 43 اینچی تلویزیون است و این میزان صدا برای دوستداران صدای بلند بسیار مناسب است.

فرمت دالی دیجیتال پلاس Dolby Digital Plus در تولید صدایی همه جانبه و فراگیر نقس اساسی دارد. تلویزیون سامسونگ تلویزیونی هوشمند است که قابلیت اتصال به اینترنت به دو روش را دارد همچنین قابلیت مرورگر وب، پخش زنده Live Cast، فناوری Smart Thing، قابلیت اشتراک گذاری Mirroring و پردازنده چهار هسته ای از ویژگی های تلویزیون سامسونگ 43n5370 است. 

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 43n5370

 طراحی ساده و ظاهر شیک در تلویزیون 43N5370

تلویزیون یکی از وسایل صروری در خانه است و بیشتر از وسایل دیگر در معرض دید قرار دارد. تلویزیون سامسونگ 43n5370 دارای صفحه نمایش 43 اینچ تخت است سایز 43 اینچ برای سالن های متوسط گزینه بسیار خوبی است. همچنین این تلویزیون قابلیت اتصال به دیوار را دارد کافی است که یک براکنده و پایه ی نگه دارنده تهیه نمایید و تلویزیون خود را به دیوار متصل کنید و از فضای مانده شده در سالن نهایت استفاده را ببرید.

ضخامت قاب باریک و رنگ بدنه مشکی ظاهری بسیار شیک را به تلویزیون شما داده است. بر روی پنل جلویی تلویزیون به جز یک قاب باریک مشکی و پایه های رو میزی چیز دیگر مشاهده نمی شود. اگر تلویزیون را بچرخانید پورت ها و درگاه های ارتباطی متنوعی را مشاهده خواهید نمود که به  شما این امکان را می دهد تمام وسایل جانبی مانند کنسول های بازی، دوربین های دیجیتال، پخش کننده های موسیقی و فیلم، هارد و فلش را به آن وصل کرده و از دیدن تصاویر و فیلم های مورد علاقه خود در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت ببرید.

با استفاده از این پورت ها می توان با تلویزیون ارتباط برقرار کرد. 2 عدد عدد پورت hdmi صدا و تصویر را با کییفت بالا نمایش می دهد و دستگاه های دیجیتالی به این پورت متصل می شوند. 1 عدد پورت usb هم انواع حافظه های جانبی مانند فلاش، مموری و هارد اکسترنال و... به این پورت وصل می شوند . حضور پورت های کامپوننت و کامپوزیت هم برای اتصال دستگاه های قدیمی تر در تلویزیون به کار برده شده اند. پورت شبکه lan هم برای  اتصال به اینترنت به صورت سیمی طراحی شده است.

پورت دیجیتال هم برای اتصال سند بار و سنمای خانگی یا سیستم صوتی به کار رفته است. گیرنده دیجیتال DVB-T2 تمامی کانال های صدا و سیما را بدون نویز و برفک بر روی صفحه نمایش 43 اینچ می آورد. 

طراحی تلویزیون سامسونگ 43N5370

کیفیت تصویر تلویزیون 43 اینچ

از دیگر ویژگی های تلویزیون 43 اینچ فول اچ دی سامسونگ مدل 43N5300 که توانسته است تا حد بسیار زیادی رضایت خاطر خریداران خود را به دست آورد، کیفیت تصویر بسیار بالای آن است. این تلویزیون فول اچ دی 4 میلیون پیکسل داشته و رزولوشن تصاویر آن 1080*1920 است. تعداد زیاد پیکسل ها کیفیت تصویر را تا بالاترین حد بالا می برد. موتور پردازشگر HyperReal سیگنال های تصویری را پردازش می کند تا تصاویر کم کیفیت بر روی صفحه نمایش ظاهر نشوند.

قابلیت HDR و فناوری های بهبود کیفیت رنگ نیز در این تلویزیون مورد استفاده قرار گرفته است. لذا شما می توانید از تماشای طیف گسترده ای از رنگ ها را به شکل کاملا زنده روی صفحه نمایش خود لذت ببرید. فناوری PurColour از میلیون ها میلیون رنگ پشتیبانی می کند و باعث می شود رنگ ها پر دقت تر و شاداب تر ایجاد شوند.

نرخ حرکت تصویر در این تلویزیون 60 هرتز است یعنی در یک ثانیه 60 تصویر در نمایشگر تعویض می شوند با این میزان حرکت های تصویر روان تر خواهد بود. فناوری Digital Clean View نویز و بافت های اضافی تصویر را کم می کند سپس درجه و وضوح تصویر را زیاد می کند. 

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 43N5370

صدایی رسا و شفاف تلویزیون 43N5370

سیستم صوتی تلویزیون 43n5370 چهار کاناله است که دارای دو عدد اسپیکر است و اسپیکر ها صدایی به قدرت 40 وات را در محیط پخش می کنند. قابلیت Multiroom Link امکان اتصال بی سیم اسپیکرهای بلوتوث دار را به تلویزیون فراهم می کند. فناوری دالی دیجیتال پلاس Dolby Digital Plus  تمامی کانال های صدا را تجزیه و تحلیل می کند تا صدایی همه جانبه به گوشتان برسد.

فناوری بلوتوث Bluetooth هم سیستم صوتی های بی سیم را به همدیگر وصل می کند برای دوست داران صدای بلند یک خروجی صدای دیجیتال از نوع optical قرار گرفته است تا با وصل کردن سند بار ها صدا با توان بالاتری در محیط پخش شود. 

با توجه به بررسی هایی که در مورد کیفیت صدا محصولات سامسونگ انجام گرفت یکی از مدلهایی که از کیفیت صدای بالایی برخوردار است تلویزیون سامسونگ 50TU8000 میباشد.

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ 43n5370

امکانات اسمارت و هوشمند

تلویزیون سامسونگ 43N5370 در دسته تلویزیون های هوشمند قرار گرفته است و قابلیت اتصال به اینترنت را دارد. قابلیت SMART THING تمام یوسایل هوشمند خانه شما که از این قابلیت پشتیبانی می کند را به همدیگر وصل می کند و می تواندی آن ها را از راه دور کنترل نمایید. فناوری ها یاشتراک گذاری مانند Screen Share، mirroring و dlna محتوا های روی تلویزیون به گوشی و از گوشی به تلویزیون می تواند منتقل کند. 

قابلیت wifi direct همه ی دستگاه ها را بدون نیاز به اینترنت به هم وصل می کند با این قابلیت می توانید انواع محتوا را در بین هم رد و بدل کنید. فناوری پخش زنده Live Cast برای اشتراک گذاری لحظه های زنده است. فناوری Two-way sharing محتوا های تلویزیون را به تلفن همراه شما منتقل می کند. این تلویزیون به حافظه 16 گیگ مجهز شده است که می توانید هر نوع محتو و برنامه ای که خواستید بر روی این حافظه ذخیره نمایید و دیگر نیازی به خرید فلش ندارید.

امکانات هوشمند تلویزیون سامسونگ 43n5370

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
43N5370

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
43 اینچ
وزن
وزن با پایه : 8.2 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 8 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 11 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
109 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
شاخص کیفیت تصویر 500
کیفیت صفحه نمایش
FULL HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
توان خروجی صدا
40 وات
سیستم عامل
تایزن
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
2 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1 پورت
ورودی Component
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
تله تکست
دارد
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
5
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
2 پورت
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت HDR
دارد
DLNA
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus
OSD Language
دارد
سیستم ECO
دارد
(ConnectShare™(USB2.0
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه :97.9×59.6×17 سانتی متر - ابعاد بدون پایه :97.9×57.1×7.7 سانتی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی :114.2×65.9×13.4 سانتی متر
منبع تغذیه
100V ~ 240V, 50/60Hz

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
سیستم صوتی ال جی
ال جی
21,000,000 تومان (بدون مالیات)
سیستم صوتی ON9دارای : CD پلیر  دارای : رقص نور دارای : افکت های DJ دارای : 2 عدد پورت USB توان خروجی : 2000 وات ورودی : گیتار و میکروفون امکان اتصال : از طریق Bluetooth دارای : شبکه ی رادیو FM و DAB+ قابلیت کاربردی...
سیستم صوتی ال جی
ال جی
15,320,000 تومان (بدون مالیات)15,500,000 تومان
سیستم صوتی ال جی ON7 کشور سازنده : کره امکان ضبط :  روی USB توان خروجی :  500 وات دارای 2 عدد : پورت USB امکان اتصال از طریق :  Bluetooth دارای :  رقص نور و همگام سازی با صدا دارای : افکت های صوتی مختلف با DJ App...

فهرست