×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیستم صوتی ال جی XBOOM CL65

دسته بندی: سیستم صوتی
برند سازنده:

  • دارای : قابلیت کارائوکه
  • دارای : قابلیت  بلوتوث 
  • برقراری ارتباط بی سیم با : فناوری بلوتوث
  • تجربه حس خوانندگی با : قابلیت کارائوکه
  • دارای ورودی های : USB و میکروفون و RF
  • انتشار با بیس بالا : توسط قابلیت Bass Blast
  • سیستم صوتی : 2.1 کاناله با توان خروجی 950 وات
  • امکان اتصال به تلویزیون : توسط فناوری sound sync

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات سیستم صوتی 950 وات ال جی CL65

مشخصات سیستم صوتی 950 وات ال جی CL65

سیستم صوتی ال جیCL65 CL65 در سال 2020 با قدرت بسیار بالا و فراوان به بازار آمد تا کاربران شرکت ال جی را از خود راضی نگه دارد و زنگ خطری برای دیگر رقبای خود باشد. قدرت صوتی این سیستم صوتی 950 وات است. همچنین سیستم صوتی ال جیCL65 را می­توان به وسیله­ی بلوتوث به سیستم­های دیگر متصل نمود و از جلوه­های زیبای این سیستم می­توان به رقص ­نور آن اشاره کرد که بسیار جذاب است. سیستم صوتی ال جیCL65 را می­توان به تلویزیون نیز وصل نمود و از طریق پورت­های بسیار متنوعی که دارد می­توان در آن آهنگ­های متنوعی پخش نمود. این سیستم 2.1 کاناله با استفاده از فناوری sound sync قابلیت اتصال به تلویزیون را دارد. از دیگر ویژگی های این سیستم می توان به حمل آسان اشاره نمود. از تمامی ویژگی های این سیستم که تا به حال گفته شد و دیگر ویژگی های آن در ادامه توضیحات کامل تری ارائه شده است.

صدای قدرتمند سیستم صوتی ال جی CL65

صدای قدرتمند سیستم صوتی ال جی CL65

سیستم صوتی 950 وات ال جی CL65 دارای صدای بسیار قدرتمند و پخش همه جانبه است که طرفداران سیستم های صوتی را شگفت­ زده کرده است. با این سیستم صوتی 950 وات ال جی CL65 دیگر نیاز به نگرانی در مهمانی های بزرگ نیست زیرا این سیستم علاوه بر صدای بلند و قدرتمند به طور واضح صدای آهنگ را پخش می­کند. همچنین سیستم صوتی 950 وات ال جی CL65 دارای بیس بسیار عالی و خوب می­باشد که با استفاده از آن می­توان تمامی زیر و بم­ های آهنگ­ های مورد نظر خود را تنظیم کنم. صدای این سیستم آنقدر بلند و قوی است که حتی در فاصله­ های چند صد کیلومتری می­توان صدای آن را شنید. این صدای بلند سیستم توسط ویژگی Bass Blast  سیستم است که بیس انتشار صدا را افزایش می دهد. همچنین این سیستم دارای 18 جلوه ی صوتی در 6 حالت است. این سیستم از یک اسپیکر مرکزی و اصلی با توان صوتی 475 وات و دو اسپیکر کوچک در کنار آن که توان صوتی آنها نیز 475 وات است که در مجموع 950 وات می شود.

انواع اتصالات و پورتهای مربوط به سیستم صوتی

انواع اتصالات و پورتهای مربوط به سیستم صوتی

سیستم صوتی CL65 علاوه بر طراحی جذاب و زیبا، دارای رادیو است. شما می توانید در سیستم های FM،   CD، USB و بلوتوث اشاره کرد. با استفاده از بلوتوث می توان موزیک های داخل گوشی را با صدای بلند پخش نمود. همچنین پورت USB آن دارای دو ورودی LG XBOOM CL69 است که می توان از آن استفاده کرد. این سیستم دارای دیسک هایی است که با RF طریق می توان به موزیک های آن گوش داد. همچنین این سیستم دارای دو پورت ورودی مختلف AUX است که با ان می توان این سیستم و اسپیکرهای آن را به دستگاه های دیگر پخش کرد. همانطور که در بخش اول گفته شد از طریق sync TV sound  می توان به تلویزیون وصل شد این ویژگی این قابلیت را به ما می دهد که هماهنگی عالی بین صدای پخش شده از بلندگوها و تصویر آن از تلویزیون را مشاهده کرد. از طریق بلوتوث ان می توان این سیستم را به 3 دستگاه متصل کرد و تمامی اهنگ های در هر کدام را بدون متوقف شدن موسیقی کنترل کرد و یکی یکی هر کدام را پخش نمود. همچنین در قابلیت اتصال با بلوتوث ان قدرت و کیفیت صدای آن به 1900 وات می رسد که این از امتیازهای منحصر به فرد  این سیستم صوتی به حساب آورد. پس می توان دریافت که قابلیت اتصال با بلوتوث کیفیت و قدرت صدای سیستم را کاهش نمی دهد.

قابلیت کارائوکه در سیستم صوتی CL65 ال جی

قابلیت کارائوکه در سیستم صوتی CL65 ال جی

ال جی CL65 میکروفون دارد که توسط آن میکروفون می توان به طور کاملا واقعی خوانندگی را حس کرد. حتما برایتان این سوال پیش امده که چگونه می شود حس خوانندگی را تجربه کرد؟ این سیستم صوتی می تواند صدای خواننده را حذف کند که این ویژگی را قابلیت کارائوکه می گویند. تاریخچه ی افزودن این ویژگی به سیستم مورد نظر به سال 1971 میلادی برمی گردد که توسط شخص موسیقی دانی که ژاپنی بود برای اولین بار به ال جی CL65 اضافه شد و در سال 1980 میلادی در تمام دنیا گسترش یافت. این قابلیت اصلا در نوع و سبک موسیقی محدودیت ندارد و حتی افراد مبتدی هم می توانند خوانندگی را در تمامی سبک های موسیقی تجربه کنند. با این قابلیت می توان کنسرتی خانوادگی را ترتیب داد که در ان هر یک از اعضای خانواده به نوبت به روی اهنگ های دلخواه خود بخوانند یا مسابقه ای در مورد خوانندگی ترتیب داد  و بعد از آن به هر یک از صداها رای هی شود.

طراحی نوین سیستم صوتی 950 وات ال جی CL65

طراحی نوین سیستم صوتی 950 وات ال جی CL65

سیستم صوتی CL65 دارای طراحی ویژه و جذابی است که در این بخش به معرفی این طراحی می پردازیم. تمامی سیستم ها از نظر ابعاد و زیبایی دارای گوناگونی بسیار زیادی هستند و همین علت باعث شد که کاربران محدوده ی وسیعی در انتخاب سیستم های صوتی داشته باشند. بنابراین هر کسی می تواند با توجه به سلیقه ی خود سیستم های مورد نظر خود را بخرد یا سفارش ساخت آن را بدهد. برند ال جی در این عرصه پیشرفت چشمگیری داشته است و توانسته بهترین اجناس با بهترین ویژگی ها و بهترین کیفیت  را روانه ی بازار کرده است. این نوع سیستم از لحاظ ابعاد نمونه ی کوچکتری از دیگر محصولات مشابه خود است. به این دلیل تصمیم به ساخت  این سیستم کوچک شد که هم قابلیت حمل آن آسان باشد و همین طور میتوان ان را در کنار تلویزیون قرار داد. این سیستم صوتی از ال جی دارای رقص نور بسیار زیبا و دلنشینی است که می­تواند رنگ و لعاب بسیار خاص و شگرفی به مهمانی­های شما بدهد. نورپردازی این سیستم همراه با پخش موسیقی است و تغییر رنگ­های آن را می­توان به صورت کاملا واضح تشخیص دهیم که این تغییر رنگ می­تواند مهمانی ما را از یکنواختی خارج کند. این نورهای زیبا از طریق LED های متصل در درون سیستم است که ما خودمان نیز می توانیم شیوه ی رقص نور و همچنین رنگ های ان را با کنترل آن تغییر داد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
CL65

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
سیستم صوتی ال جی
ال جی
21,000,000 تومان (بدون مالیات)
سیستم صوتی ON9دارای : CD پلیر  دارای : رقص نور دارای : افکت های DJ دارای : 2 عدد پورت USB توان خروجی : 2000 وات ورودی : گیتار و میکروفون امکان اتصال : از طریق Bluetooth دارای : شبکه ی رادیو FM و DAB+ قابلیت کاربردی...
سیستم صوتی ال جی
ال جی
15,320,000 تومان (بدون مالیات)15,500,000 تومان
سیستم صوتی ال جی ON7 کشور سازنده : کره امکان ضبط :  روی USB توان خروجی :  500 وات دارای 2 عدد : پورت USB امکان اتصال از طریق :  Bluetooth دارای :  رقص نور و همگام سازی با صدا دارای : افکت های صوتی مختلف با DJ App...

فهرست