×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیستم صوتی ال جی XBOOM CL87

دسته بندی: سیستم صوتی
برند سازنده:

  • دارای : 2 پورت USB
  • پشتیبانی از : کارائوکه
  • پشتیبانی از : درایو CD
  • پشتیبانی از :  رادیو FM
  • دارای : ورودی میکروفون
  • پشتیبانی از : فناوری بلوتوث
  • پشتیبانی از : فرمت صدای MP3
  • قابلیت : کنترل با گوشی هوشمند ( DJ App )
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات سیستم صوتی 2350 وات ال جی CL87

مشخصات سیستم صوتی 2350 وات ال جی CL87

سیستم صوتی ال جی CL87 از مجموعه سیستم های صوتی قدرتمند کمپانی ال جی است که با قابلیت های ویژه و البته قیمت  مناسب به بازار عرضه شده است. امروزه معمولا موسیقی در مهمانی ها جایگاه خاصی دارد و  برای اینکه نهایت لذت را از موسیقی ببریم باید سیستم صوتی مناسبی انتخاب شود. چنانچه سیستم صوتی نقش مهمی در مهمانی های شما دارد سیستم صوتی 2350 وات ال جی CL87 می تواند به خوبی این نقش را برای شما ایفا کند. طراحی مدرن و زیبا و دارا بودن قدرت 2350 وات از ویژگی های بارز این محصول است. دارا بودن 2 باند در این سیستم صوتی باعث می شود توازن به خوبی در پخش صدا در همه ی نقاط ایجاد شود. اتصال به تلویزیون از طریق بلوتوث، فناوری کارائوکه، نورپردازی جالب و دیگر امکانات جالب، این پخش کننده صوتی را به گزینه مناسبی برای استفاده تبدیل کرده است که در زیر به بررسی بیشتر آن می پردازیم.

مشخصات ظاهری سیستم صوتی ال جی CL87

مشخصات ظاهری سیستم صوتی ال جی CL87

 سیستم صوتی ال جی CL87 با طراحی جالب  هر کسی را شگفت زده خواهد کرد. امروزه علاوه بر کیفیت صدای سیستم، نوع طراحی نیز اهمیت بالایی برای هر کس دارد. اینکه اندازه سیستم چقدر است، نحوه جابجایی آن چگونه است (اینکه آیا قابل حمل است یا خیر)، تعداد بلندگوهای سیستم و دیگر قابلیت های اینگونه. در واقع باید گفت تنها کیفیت صدای سیستم نیست که آن را به یک گزینه مناسب برای خرید تبدیل می کند بلکه ظاهر سیستم صوتی نیز تاثیر زیادی در انتخاب توسط کاربر دارد.  در حالی که ال جی  معمولا در طراحی محصولات خود سادگی را مدنظر قرار می دهد  اما سیستم صوتی CL87 با داشتن 2 بلندگو و یک دستگاه دی وی دی طراحی منحصر به فردی دارد که فضای صوتی جالبی را ایجاد می کند. همه می دانیم که علاوه بر کیفیت موسیقی انتخاب شده ایجاد نورپردازی و رقص نور کیفیت مجلس و مهمانی را دوچندان می کند. وجود لامپ های LED  در XBOOM CL87  فضای جالبی را در هنگام پخش آهنگ برای شما ایجاد می کند. این لامپ های LED  با دارا بودن سیستم flash light   برای شما این امکان را فراهم می کند که همراه با  تغییر ریتم آهنگ، رقص نور شما نیز تغییر کند. همچنین قابلیت نورپردازی 360 درجه فضای زیبایی در کل سالن ایجاد می کند که جای هیچ گونه حرفی باقی نمی گذارد.

قابلیت های صوتی سیستم صوتی CL87

قابلیت های صوتی سیستم صوتی CL87

سیستم صوتی ال جی CL87 با قدرت صوتی 2350 نمایانگر این است که قدرت فوق العاده ای در پخش موزیک دارد. ایکس بوم های شرکت ال جی با قدرت بالا و فناوری های پیشرفته ای  که دارند باعث می شوند نسبت به رقیبان در سطح بالاتری قرار داشته باشند.  این قدرت بالا باعث می شود که شما حتی در مهمانی های بزرگ نیز از این سیستم صوتی استفاده کنید. سیستم صوتی 2350 وات  ال جی CL87 با قدرت باس بالا باعث می شود که شما ریزترین  امواج را هم به خوبی حس کنید. ویژگی دیگر این سیستم صوتی اتصال همزمان دو دستگاه به همدیگر از طریق بی سیم است که باعث می شود قدرت خروجی بی نظیری را به همراه داشته باشد و خروجی را به 4700 وات افزایش دهد. بد نیست بدانید این افزایش قدرت هیچگونه تاثیر منفی در کیفیت آهنگ نخواهد گذاشت. این سیستم از فرمت های مختلف پشتیبانی می کند. دارا بودن 21 حالت اکولایزر از قابلیت های ال جی CL87 است. تکنولوژی bass blast دیگر ویژگی پیشرفته سیستم است که برای انفجار باس و ایجاد صدای کوبنده عملکرد شگفت انگیزی دارد. داشتن افکت های مختلفdj   جلوه هایی هستند که با آن ها می توان موسیقی های منحصر به فردی خلق کرد. ریتم های گوناگون با بیس های مختلف که شما انتخاب می کنید باعث ایجاد موزیک دلخواه شما می شود. دارا بودن یک هوش مصنوعی باعث شده که این سیستم نوع موسیقی شما را تشخیص دهد و بلندگوها را به گونه ای تنظیم می کند که شما صدا را با بهترین کیفیت دریافت کنید. به تمام این ویژگی ها، خصوصیت dj auto  را نیز اضافه کنید. این خصوصیت باعث می شود هنگامی که یه یک آهنگ در حال رسیدن به پایان خود است به آرامی صدای آن کم شود و بدون وقفه آهنگ بعدی شروع به کار می کند.

سایر امکانات و ویژگی های جذاب سیستم سیستم صوتی CL87 ال جی سایر امکانات و ویژگی های جذاب سیستم سیستم صوتی CL87 ال جی

سیستم صوتی ال جیCL87 علاوه بر ویژگی های کلی که در بالا به آن ها اشاره شد دارای خصوصیاتی هست که خرید این سیستم را جذاب تر می کند. سیستم صوتی 2350 وات ال جی  CL87قابلیت اتصال به انواع دستگاه ها را به انواع روش ها دارد. اتصال از طریق بلوتوث ، قابلیت Multi jukebox   که اتصال همزمان سه دستگاه را فراهم می کند به همراه 2 ورودی میکروفون تنها بخشی از قابلیت های اتصال به این دستگاه هستند. تلویزیون های موجود در بازار اکثرا دارای صدای پایینی هستند و برای بالابردن صدای آنها نیاز به داشتن یک سیستم صوتی هست. قابلیت  TV Sound Sync این امکان برای کاربر فراهم می کند که بدون وصل کردن سیم و از طریق بلوتوث سیستم صوتی خود را به تلویزیون متصل کند. ویژگی دیگر و مورد توجه این سیستم از شرکت ال جی شتاب دهنده سرعت موزیک است. فرض کنید شما در یک مهمانی نیاز دارید که شور و هیجان بیشتری ایجاد کنید. ال جی برای این امر قابلیتی به این سیستم افزوده که شما با زدن دکمه  party accelerator سرعت و شتاب فوق العاده ای به موسیقی خود دهید و باعث می شود مهمانی شما به اوج هیجان برسد. اما قابلیت جالب دیگر سیستم صوتی CL87 دارا بودن فناوری کارائوکه است. این قابلیت باعث می شود که شما با کم کردن صدای خواننده از طریق میکروفون خود اقدام به خوانندگی کنید و آن را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید دوستانتان را به یک چالش جذاب دعوت کنید و از آنها بخواهید که برای شما بخوانند و باعث تنوع در مجلس شوند.

جمع بندی

جمع بندی سیستم صوتی ال جی cl87

سیستم صوتی ال جی CL87 این امکانات را فراهم کرده تا هر کس که قصد خرید یک سیستم صوتی قدرتمند و در عین حال با قیمت مناسب را دارد سراغ این سیستم برود.  CL87 با طراحی زیبا به دکوراسیون منزل شما جلوه خاصی می دهد. در کنار جلوه‌های صوتی، دارا بودن رقص نور،قابلیت اتصال به تلویزیون و دیگر مزایا در سیستم ایکس بوم CL87 هر کسی را ترغیب می کند که به سراغ این گزینه برود. چنانچه قصد خرید سیستم صوتی دارید توصیه ما به شما این است از این سیستم نیز دیدن کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
CL87

مشخصات

فرمت های صوتی
فرمت های رایج

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
سیستم صوتی ال جی
ال جی
21,000,000 تومان (بدون مالیات)
سیستم صوتی ON9دارای : CD پلیر  دارای : رقص نور دارای : افکت های DJ دارای : 2 عدد پورت USB توان خروجی : 2000 وات ورودی : گیتار و میکروفون امکان اتصال : از طریق Bluetooth دارای : شبکه ی رادیو FM و DAB+ قابلیت کاربردی...
سیستم صوتی ال جی
ال جی
15,320,000 تومان (بدون مالیات)15,500,000 تومان
سیستم صوتی ال جی ON7 کشور سازنده : کره امکان ضبط :  روی USB توان خروجی :  500 وات دارای 2 عدد : پورت USB امکان اتصال از طریق :  Bluetooth دارای :  رقص نور و همگام سازی با صدا دارای : افکت های صوتی مختلف با DJ App...

فهرست