×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیستم صوتی ال جی XBOOM OK55

دسته بندی: سیستم صوتی
برند سازنده:

سیستم صوتی ال جی OK55

  • دارای : رقص نور
  • مجهز به : بلوتوث 
  • درگاه : USB و HDMI
  • دارای : حالت DJ Pro 
  • توان خروجی : 500 وات
  • پشتیبانی از : فناوری Karaoke
  • مجهز به : چرخ و دستگیره و حمل و نقل آسان
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات سیستم صوتی 500 وات ال جی OK55

سیستم صوتی ال جی ok55

سیستم صوتی ال جی OK55 یکی از پرطرفدار ترین محصولات شرکت ال جی است. این محصول از پورت های USB، HDMI، میکروفون و گیتار پشتیبانی می کند که این بدان منظور است که کاربر می تواند از طریق این پورت ها با سیستم ارتباط برقرار کند و همچنین کاربر می تواند با استفاده از بلوتوث و حتی NFC کنترل این سیستم صوتی را از فواصل دورتر داشته باشد. همانند دیگر سیستمهای صوتی، این سیستم نیز مجهز به فناوری Karaoke است که این امکان را برای کاربر مهیا می کند تا بتواند از طریق اتصال میکروفون به سیستم به تمرین خوانندگی بپردازد، حالت DJ Pro و چرخش صفحه گرداننده در بالای دستگاه یکی دیگر از قابلیت های این سیستم صوتی میباشد. توان خروجی صدای این محصول 500 وات می باشد که صدایی بسیار رسا و یکنواخت را تولید می کند. سیستم صوتی 500 وات ال جی OK55 به صورتی جذاب طراحی شده است و دارای دستگیره های مخصوصی است، به طوری که در بالای دستگاه قرار دارد و حمل و نقل آن با استفاده از چرخ ها و دستگیره ها را آسان کرده است.

کیفیت صدای سیستم صوتی ال جی OK55

سیستم صوتی 500 وات ال جی ok55

داشتن بلندگوهای پرقدرت که صدا را در تمامی جهات پخش می کند یکی از ویژگی های منحصر به فرد سیستم صوتی 500 وات ال جی OK55 بوده که با استفاده از ان شنیدن صدا از فواصل دور را برای شنونده فراهم می کند. سیستم صوتی ال جی OK55 دارای توان خروجی 500 وات است که با افزایش صدا کاربر می تواند ضرب ناشی از آن را احساس کند. از طرفی با وجود میدرنج های قدرتمند می تواند با پخش زاویه دار صدا این توانایی را دارد که صدا را زیر و بم کرده و جذابیت خاصی را برای آن به وجود بیاورد.

فناوری DJ Pro در سیستم صوتی ال جی OK55

سیستم صوتی ok55

قابلیت های زیادی در سیستم صوتی OK55 صوتی وجود دارد که با استفاده از آنها کاربر می تواند لحظات شاد و زیبایی را خلق کند و در مهمانی های و یا دیسکو بتواند نهایت لذت را ببرد. با چرخاندن صفحه گرداننده که روی سیستم صوتی ال جی OK55 تعبیه شده کاربر می تواند حالت های مختلف DJ را تجربه کند و جلوه های صوتی مختلفی را پخش کند. همچنین کاربر می تواند افکت های مختلفی را روی موسیقی در حال پخش اعمال کند. با تنظیم سیستم صوتی تنها با یک دکمه حالت تکرار را فعال کند تا هر وقت که بخواهد آهنگ ها را پخش کند.

فناوری Karaoke در سیستم صوتی ال جی OK55

قیمت خرید سیستم صوتی ال جی ok55

یکی از قابلیت های سیستم صوتی ال جی OK55 داشتن فناوری Karaoke است که با این فناوری ارتباط بین کاربر و سیستم فراهم شده است. به طوری که کاربر می تواند با استفاده از اتصال میکروفون به سیستم به تمرین خوانندگی بپردازد و اوقات فراغت خود را آن سپری کند. کاربر می تواند حتی دو میکروفون به دستگاه وصل کند و با پخش آهنگ بی کلام و خواندن آهنگ مورد علاقه خود را دیکلمه کند. این سیستم برای پشتیبانی از این فناوری دارای سه حالت Clean، Overdrive و Bass است که به ترتیب برای داشتن وضوح کافی صدا، تنظیم صدای گیتار و برای باس گیتار مورد استفاده قرار می گیرد.

نورپردازی جذاب در سیستم صوتی ال جی OK55

مشخصات و بررسی دقیق سیستم صوتی 500 وات ال جی ok55

علاوه بر ویژگی های جالب سیستم صوتی 500 وات ال جی OK55 ، این سیستم قادر به پخش نوارهای رنگی بوده که محیط مهمانی را بسیار جذاب می کند. این نورهای شامل آبی تیره، آبی آسمانی و سبز می باشد. این ویژگی به این صورت است که با پخش صدا و فعال کردن این قسمت نورهای رنگی متناسب با بیس و ضرب صدا از این سیستم پخش خواهد شد که می تواند در افزایش هیجان و لذت شنونده نقش به سزایی داشته باشد. کاربر می تواند از این سیستم نورپردازی در تولد ها و یا دیگر مراسمات استفاده کرده و حسی همانند بودن در دیسکو را برای شنونده فراهم آورد.

سیستم صوتی ال جی مدل  OK55 را از دور کنترل کنید

سیستم صوتی ال جی مدل OK55 را از دور کنترل کنید

باند ال جی مدل  OK55 صوتی مجهز به درگاه  USB، ورودی AUX ، ورودی اپتیکال و ورودی صدای استریو RCA می باشد. علاوه بر آن از اتصال بی سیم بلوتوث نیز پشتیبانی میکند که میتوانید تلفن همرا خود را به سیستم صوتی OK55 وصل کرده و از پخش موسیقی مورد علاقه خود با صدای قدرتمند لذت ببرید.از این رو کاربر به راحتی می تواند با استفاده از بلوتوث به دستگله متحصل شده و بتواند از دور سیستم صوتی را کنترل و کدیریت نماید. با اتصال دو فلش به دستگاه میکس خوبی از آهنگ ها را به دست آورید و یا به کمک ویژگی DJ Sharing به راحتی آهنگ های میکس شده را با گوشی هوشمند خود به اشتراک بگذارید.

طراحی مستحکم سیستم صوتی ال جی OK55

طراحی مستحکم سیستم صوتی ال جی OK55

شرکت ال جی از طراحی زیبایی در سیستم صوتی ال جی OK55 استفاده کرده است. این سیستم صوتی در رنگ مشکی طراحی شده است و در نگاه اول توجه شما را به خود جلب میکند.شرکت ال جی این سیستم صوتی را به رقص نور مجهز کرده است. پخش نور در رنگ های مختلف هماهنگ با بیس آهنگ شما را در جشن غوطه ور میسازد و لذت بود در مهمانی را بری شما دوچندان میکند. اسپیکر ال جی مدل OK55 به دستگیره و چرخ در قسمت پشت دستگاه مجهز شده است. شما میتوانید با گرفتن دستگیره و خم کردن سیستم صوتی به راحتی آن را به هر نقطه ای که میخواهید جابجا کنید. طراحی پخش کننده ی صدای ال جی OK55 بادوام است. بدنه مستحکم دستگاه از آسیب های احتمالی مانند ضربه جلوگیری خواهد کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
OK55

مشخصات

فرمت های صوتی
فرمت های رایج
مدل
XBOOM OK55
ورودی قابل حمل (AUX)
دارد
توان خروجی صدا
500 وات
ابعاد خالص(سانتی متر)
330x716x318 میلی متر
بلوتوث
دارد
ریموت کنترل
دارد
سایر مشخصات
مجهز به ساعت، آلارم و حالت خواب با قابلیت تنظیم
دفترچه راهنما
دارد
کنترل از راه دور
دارد
باتری
دارد
سایر توضیحات
مجهز به 18 حالت مختلف کارائوکه
ورودی USB
دارد
اپتیکال
دارد
اقلام همراه
باتری، کابل برق
تعداد بلندگو
2 عدد
رادیو
دارد
NFC
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
سیستم صوتی ال جی
ال جی
21,000,000 تومان (بدون مالیات)
سیستم صوتی ON9دارای : CD پلیر  دارای : رقص نور دارای : افکت های DJ دارای : 2 عدد پورت USB توان خروجی : 2000 وات ورودی : گیتار و میکروفون امکان اتصال : از طریق Bluetooth دارای : شبکه ی رادیو FM و DAB+ قابلیت کاربردی...
سیستم صوتی ال جی
ال جی
15,320,000 تومان (بدون مالیات)15,500,000 تومان
سیستم صوتی ال جی ON7 کشور سازنده : کره امکان ضبط :  روی USB توان خروجی :  500 وات دارای 2 عدد : پورت USB امکان اتصال از طریق :  Bluetooth دارای :  رقص نور و همگام سازی با صدا دارای : افکت های صوتی مختلف با DJ App...

فهرست