×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیستم صوتی ال جی XBOOM CJ44

دسته بندی: سیستم صوتی
برند سازنده:

سیستم صوتی ال جی 480 وات مدل CJ44

  • تعداد کانال : 2 راهه
  • توان خروجی : 480 وات
  • دارای قابلیت : کارائوکه
  • قابلیت پخش: سی دی CD و رادیو 
  • اشتراک گذاری از طریق : Bluetooth
  • ورودی و خروجی ها : 2 پورت USB و 1 پورت AUX و پورت هدفون
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات سیستم صوتی 480 وات ال جی مدل LG CJ44

شنیدن صدا با کیفیت و قدرت بالا، توسط سیستم صوتی CJ44 امکان پذیر خواهد شد. CJ44 یکی از سیستم های صوتی موجود در بازار است که توسط کمپانی خوش نام ال جی تولید و طراحی شده است. این مدل سیستم صوتی از 3 قسمت مجزا تشکیل شده؛ دو عدد اسپیکر همراه با دستگاه پخش اصلی. اسپیکرها وظیفه پخش صدا را بر عهده دارند که از تویتر و میدرنج تولید شده. پورتهای ورودی و خروجی، اسلات CD و دکمه های تنظیمات بر روی قسمت اصلی قرار گرفته اند. طراحی با کیفیت و زیبایی این محصول کمپانی ال جی، جلوه ای زیبا و خاص را برای سالن های شما فراهم خواهد کرد. صدا از طریق اسپیکرها که شامل میدرنج و تویتر است، به گوش می رسد. روی هم رفته این سیستم پخش کننده صوتی، توانی معادل 480 وات را ارائه خواهد کرد. از جمله ویژگی های خوب این سیستم صوتی می توان به قابلیت اتصال بی سیم از طریق بلوتوث اشاره کرد؛ با این وجود شما می توانید فایل های موجود در تلفن همراه خود و سایر دستگاه های مجهز شده به بلوتوث را از اسپیکر پر قدرت بشنوید. از دیگر راه های ارتباطی می توان به حضور دو پورت USB، هدفون و ... اشاره کرد. البته شما می توانید عکس ها، فیلم ها و موسیقی های موجود در فایل های CDرا نیز با وجود این سیستم، پخش کنید. های فای دوست داشتنی ال جی، با قابلیت کارائوکه، امکان خوانندگی آهنگ های مورد علاقه شما را فراهم خواهد کرد. تمامی این ویژگی ها کنار هم، سیستم صوتی ال جی CJ44 را به یک محصول دوست داشتنی تبدیل کرده اند.

سیستم صوتی ال جی مدل CJ44

صدای واضح و با کیفیت در سیستم صوتی 480 وات ال جی

سیستم صوتی hifi (های فای) به سیستم های صوتی گفته می شود که صدا را با کمترین نویز و نزدیک به صدای رکورد شده توسط میکروفون پخش خواهند کرد. این نوع از سیستم های صوتی واضح ترین صدا را ارائه خواهند کرد. این مدل سیستم های صوتی به نسبت سایر مدل ها قیمت بالاتری دارند که البته با توجه به کیفیت عالی پخش، این افزایش قیمت قابل توجیه است. سیستم پخش کننده صدای ال جی CJ44 از تویتر و میدرنج برای تولید صدا بهره می برد. تویتر در اندازه 1.57 اینچ و مدیرنج در اندازه 6.5 اینچ تولید شده اند که روی هم رفته توانی معادل 480 وات را ارائه خواهند داد. این صدای پر قدرت بسیار با کیفیت و وضوح عالی پخش خواهد شد تا شما بتوانید از گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه خود لذت ببرید. وجود 8 حالت مختلف صوتی (از جمله کاربر، استاندارد، پاپ، کلاسیک، راک، جاز، انفجار باس، فوتبال)، صدایی متناسب و عالی را ارائه خواهند کرد.

سیستم صوتی ال جی مدل CJ44

طراحی سیستم صوتی CJ44 ال جی 

سیستم صوتی ال جی از دو اسپیکر و بخش اصلی تشکیل شده است؛ اسپیکر ها هم اندازه و هم شکل طراحی شده اند که دارای ابعاد 266 × 316 × 234 میلیمتر می باشند که وزنی معادل 5.7 کیلگرم دارند. بخش اصلی شامل تمام دکمه های تنظیمات و پورتهای ورودی و خروجی است. این سیستم صوتی با رنگ مشکی تولید شده که نوارهای دایره ای شکل قرمز رنگ، جلوه ای بسیار زیبا و شیک را به این سیستم بخشیده است. حضور این سیستم صوتی در سالن، جلوه ای مدرن به دکوراسیون شما القا می کند.

سیستم صوتی ال جی مدل CJ44

ویژگی های اتصال به سیستم صوتی ال جی

یکی از راه های اتصال به سیستم صوتی ال جی CJ44، اشتراک گذاری از طریق بلوتوث می باشد. این اسپیکر از طریق بلوتوث اتصال گوشی همراه، کامپیوتر و سایر دستگاه های مجهز به بلوتوث را امکان پذیر خواهد کرد. با این وجود بدون نیاز به کابل، می توانید صدا را به سیستم صوتی منتقل کنید و از شنیدن صدا با توان بالا و کیفیت خوب لذت ببرید. از دیگر راه های ارتباط با سیستم پخش صوتی، می توان به حضور پورت های ورودی و خروجی اشاره کرد. بر روی سیستم صوتی دو عدد USB قرار داده شده تا بتوانید فایل های صوتی را از طریق فلش مموری پخش کنید. از دیگر پورت های این های فای می توان به هدفون، AUX و آنتن FM اشاره کرد. با این های فای دوست داشتنی می توانید فیلم ها، موسیقی ها و عکس های موجود بر روی CD را پخش کنید. با این وجود می توانید به آرشیو خود دسترسی داشته باشید.

سیستم صوتی ال جی مدل CJ44

امکانات و ویژگی های سیستم صوتی ال جی CJ44

از جمله ویژگی های خوب این نوع از سیستم های صوتی می توان به قابلیت ضبط بر روی درایو  USB اشاره کرد؛ از این رو شما می توانید صدای در حال پخش را ضبط کنید. آواز خواندن با هر آهنگ! کارائوکه از دیگر ویژگی های خوب این مدل سیستم صوتی خانگی است که شما می توانید روی موسیقی مورد علاقه خود بخوانید. با وجود این ویژگی، با لغو صدای خواننده، صدای شما به وضوح شنیده می شود. ساعت، تایمر و Auto DJ از دیگر ویژگی های خوب سیستم صوتی ال جی است.

سیستم صوتی ال جی مدل CJ44

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
CJ44

مشخصات

مدل
CJ44
تعداد کانال
2-way
ورودی قابل حمل (AUX)
دارد
توان خروجی صدا
480 وات
ابعاد خالص(سانتی متر)
746 × 436 × 322 میلی متر
وزن خالص (کیلوگرم)
9.1 کیلوگرم
بلوتوث
دارد
ریموت کنترل
دارد
مود صدا
کاربر، استاندارد، پاپ، کلاسیک، راک، جاز، انفجار باس، فوتبال
سایر مشخصات
قابلیت Karaoke، قابلیت پخش CD-R/-RW
دفترچه راهنما
دارد
ورودی USB
2 عدد
تعداد بلندگو
2 عدد
تکنولوژی سه بعدی
ندارد
رادیو
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
سیستم صوتی ال جی
ال جی
21,000,000 تومان (بدون مالیات)
سیستم صوتی ON9دارای : CD پلیر  دارای : رقص نور دارای : افکت های DJ دارای : 2 عدد پورت USB توان خروجی : 2000 وات ورودی : گیتار و میکروفون امکان اتصال : از طریق Bluetooth دارای : شبکه ی رادیو FM و DAB+ قابلیت کاربردی...
سیستم صوتی ال جی
ال جی
15,320,000 تومان (بدون مالیات)15,500,000 تومان
سیستم صوتی ال جی ON7 کشور سازنده : کره امکان ضبط :  روی USB توان خروجی :  500 وات دارای 2 عدد : پورت USB امکان اتصال از طریق :  Bluetooth دارای :  رقص نور و همگام سازی با صدا دارای : افکت های صوتی مختلف با DJ App...

فهرست