×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیستم صوتی ال جی XBOOM CJ45

دسته بندی: سیستم صوتی
برند سازنده:

  • تعداد کانال : 2 راهه
  • توان خروجی : 720 وات
  • دارای قابلیت : کارائوکه، Auto DJ
  • قابلیت پخش: سی دی CD و رادیو 
  • اشتراک گذاری از طریق : Bluetooth
  • ورودی و خروجی ها : 2 پورت USB و 1 پورت AUX 
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات سیستم صوتی 720 وات ال جی مدل LG CJ45

لذت بردن از صدایی پویا و قدرتمند با خرید سیستم صوتی ال جی CJ45 امکان پذیر خواهد شد. این سیستم صوتی با وجود بلندگوهای مختلفش، حداکثر صدایی معادل 720 وات را ارائه می دهد. این سیستم صوتی شامل 2 عدد بلندگو، ساب ووفر و دستگاه پخش می باشد. با این وجود شما می توانید از صدایی کامل، پر قدرت، با کیفیت و واضح لذت ببرید. از بلوتوث می توانید برای پخش موسیقی سایر دستگاه های سازگار بهره بگیرید. همان طور که می دانید، بلوتوث اتصال از راه نزدیک بی سیم را فراهم خواهد کرد. حضور پورت USB، RCA و همچنین AUX اتصال سایر دستگاه ها را ممکن خواهد کرد. در ادامه متن بیشتر با این اتصالات و راه های اتصال با آن ها آشنا خواهیم شد. برای علاقه مندان به خوانندگی، ال جی سیستم صوتی را به کارائوکه مجهز کرده است؛ با وجود کارائوکه می توانید آواز بخوانید. در کل می توان گفت که اگر نیاز به سیستم صوتی پر قدرت و با کیفیت دارید، مدل ال جی XBOOM CJ45 گزینه ای مناسب است که به سادگی می تواند جشن ها و مهمانی های شما را با شکوه بر گزار کند.

سیستم صوتی ال جی مدل CJ45

صدای با کیفیت در سیستم صوتی CJ45 ال جی

وقتشه مهمانی ها و جشن های خود را با شکوه تر از قبل برگزار کنید. همان طور که گفته شد، سیستم صوتی CJ45 ال جی دارای دو عدد  اسپیکر و ساب ووفر می باشد. بلندگوها هر کدام توان صوتی 240 وات را ارائه خواهند و ساب ووفر هم 240 وات را فراهم خواهد کرد؛ از این رو با خرید سیستم صوتی ال جی، صدایی کامل و با کیفیت را دریافت خواهید کرد. اسپیکرها و ساب ووفر روی هم رفته توانی معادل 720 وات را ارائه می دهند تا بتوانند تجربه فراموش نشدنی از جشن ها و مهمانی را برای شما ممکن سازند. این سیستم صوتی HIFI صدا را با کمترین نویز و نزدیک به صدای رکورد شده پخش خواهد کرد. از این رو توسط سیستم صوتی ال جی XBOOM CJ45 صدای واضح و با کیفیت و پر قدرت شنیده می شود.

سیستم صوتی ال جی مدل CJ44

طراحی سیستم صوتی 720 وات ال جی

ال جی مدل سیستم صوتی را با 4 قسمت مجزا طراحی کرده است. یکی از قسمت ها برای قرار گیری دکمه های کنترل کننده، درایو نوری و پورتها تولید شده. اسپیکر ها و ساب ووفر هم بر روی دیگر قسمت های این سیستم صوتی تعبیه شده اند. ال جی این سیستم صوتی را با رنگ مشکی تولید کرد تا بسیار با ابهت و با شکوه به نظر برسد. نوارهای قرمز رنگ موجود بر روی بدنه نیز جلوه ای بسیار شیک را برای سیستم صوتی فراهم کرده اند.

سیستم صوتی ال جی مدل CJ44

ویژگی های اتصال به سیستم صوتی CJ45 ال جی

ال جی راه های ارتباطی مختلفی را برای سیستم صوتی CJ45 در نظر گرفته تا بتوانید دستگاه های مختلفی را متصل کنید. از راه های اتصال بی سیم می توان به بلوتوث اشاره کرد. با این وجود شما می توانید موسیقی های موجود در تبلت ها و گوشی های هوشمند خود را بدون نیاز به کابل، به سیستم صوتی انتقال دهید و از شنیدن آهنگ های مورد علاقه خود با کیفیت عالی لذت ببرید. البته غیر از اتصال بی سیم، شما می توانید با استفاده از پورت ها نیز سایر دستگاه ها را متصل کنید. از جمله این پورت ها می توان به دو USB، یک پورت RCA استریو و یک پورت AUX اشاره کرد. تیونر FM به شما امکان می دهد برنامه های رادیویی را پخش کنید و از شندین موسیقی ها و برنامه ها لذت ببرید. همچنین شما می توانید با استفاده از درایو نوری موجود بر روی سیستم صوتی ال جی، دیسک های CDرا پخش کنید تا بتوانید از شنیدن موسیقی های آرشیو شده خود لذت ببرید. از ویژگی های خوب این سیستم صوتی می توان به حضور ریموت کنترل اشاره کرد که کنترل از راه دور دستگاه را ممکن خواهد کرد.

سیستم صوتی ال جی مدل CJ45

امکانات سیستم صوتی ال جی CJ45

همانند حرفه ای ها آواز بخوانید! کارائوکه از جمله ویژگی های خوب این سیستم صوتی است. سیستم صوتی ال جی CJ45 امکان آواز خوانی را برای شما فراهم خواهد کرد. شما می توانید به جای خواننده مورد علاقه خود آواز بخوانید که برای دسترسی به این امکان، کافی است میکروفون را متصل کنید و خوانندگی کنید. از دیگر ویژگی های خوب سیستم صوتی ال جی می توان به Shared Jukebox اشاره کرد؛ با این وجود تا سه دستگاه مختلف می توانند از طریق بلوتوث به سیستم صوتی متصل شوند. شما می توانید یک لیست پخش را از موسیقی های موجود در دستگاه های مختلف درست کنید و بدون وقفه از گوش دادن به آهنگ ها لذت ببرید. به سادگی می توانید هر آهنگی را انتخاب کنید و آن را به لیست پخش اضافه کنید. قابلیت ضبط بر روی USB از دیگر ویژگی های این سیستم صوتی است که امکان ضبط موسیقی های درحال پخش را ممکن خواهد کرد.

سیستم صوتی ال جی مدل CJ44

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
CJ45

مشخصات

فرمت های صوتی
MP3, WMA
مدل
CJ45
ورودی قابل حمل (AUX)
دارد
توان خروجی صدا
720 وات
قدرت خروجی - جلو
240W x 2
قدرت خروجی - ساب ووفر بی سیم
240W
شبکه بی سیم(wi- Fi)
ندارد
بلوتوث
دارد
ریموت کنترل
دارد
مود صدا
کاربر EQ، استاندارد، پاپ، کلاسیک، راک، جاز، انفجار باس، فوتبال
سایر مشخصات
قابلیت Karaoke، قابلیت پخش CD-R/-RW
دفترچه راهنما
دارد
ورودی USB
2 عدد
تعداد بلندگو
2 عدد
تکنولوژی سه بعدی
ندارد
رادیو
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
سیستم صوتی ال جی
ال جی
21,000,000 تومان (بدون مالیات)
سیستم صوتی ON9دارای : CD پلیر  دارای : رقص نور دارای : افکت های DJ دارای : 2 عدد پورت USB توان خروجی : 2000 وات ورودی : گیتار و میکروفون امکان اتصال : از طریق Bluetooth دارای : شبکه ی رادیو FM و DAB+ قابلیت کاربردی...
سیستم صوتی ال جی
ال جی
15,320,000 تومان (بدون مالیات)15,500,000 تومان
سیستم صوتی ال جی ON7 کشور سازنده : کره امکان ضبط :  روی USB توان خروجی :  500 وات دارای 2 عدد : پورت USB امکان اتصال از طریق :  Bluetooth دارای :  رقص نور و همگام سازی با صدا دارای : افکت های صوتی مختلف با DJ App...

فهرست