×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سیستم صوتی ال جی XBOOM CJ65

دسته بندی: سیستم صوتی
برند سازنده:

  • تعداد کانال : 2 راهه
  • دارای قابلیت : کارائوکه
  • توان خروجی : 900 وات
  • قابلیت پخش : سی دی CD و رادیو 
  • اشتراک گذاری از طریق : Bluetooth
  • ورودی و خروجی ها : 2 پورت USB و 1 پورت AUX 
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات سیستم صوتی 900 وات  ال جی مدل LG CJ65

خرید سیستم صوتی ال جی مدل CJ65 صدایی با کیفیت، پر قدرت و شفاف را ارائه می دهد تا بتواند جشن ها و مهمانی های شما را بسیار با شکوه تر از قبل برگزار کند. اسپیکرهای این سیستم صوتی هر کدام توان 450 وات را ارائه می دهند؛ روی هم رفته توان 900 وات ارائه می شود که به سادگی می تواند سالن ها بزرگ را تحت پوشش قرار دهد. سیستم HI-FI ال جی، با وجود تکنولوژی های خوبش، صدایی با کیفیت و بسیار نزدیک به آنچه ضبط شده را پخش خواهد کرد. شما می توانید با استفاده از سیستم صوتی ال جی CJ65، فایل های آرشیو شده در CD ها، فلش مموری ها و هارد دیسک های خود را پخش کنید. البته با اتصال بی سیم از طریق بلوتوث، دسترسی به موسیقی های موجود بر روی گوشی های موبایل و تبلت ها امکان پذیر خواهد شد. از جمله ویژگی های خوب سیستم صوتی ال جی می توان به Auto DJ، کارائوکه و Shared Jukebox اشاره کرد که با هر کدام از این امکانات در ادامه بیشتر آشنا خواهیم شد. 

سیستم صوتی ال جی مدل CJ65

صدای پر قدرت و با کیفیت سیستم صوتی 900 وات ال جی

CJ65 ال جی یکی از سیستم های صوتی HI-FI است که می تواند صدایی با کیفیت و عالی را پخش کند تا مهمانی و جشن های شما را بتواند بسیار هیجان انگیز تر از قبل برگزار کند. این مدل سیستم صوتی، صدا را با توان 900 وات ارائه می دهد؛ از این رو می توانید با استفاده از این سیستم صوتی،  مهمانی ها و جشن های با شکوهی را برگزار کنید. هر کدام از اسپیکرهای همراه شده با این سیستم صوتی، 450 وات ارائه خواهند کرد. با خرید سیستم صوتی ال جی، می توانید از شنیدین صدایی پر قدرت و با کیفیت عالی لذت ببرید.

سیستم صوتی ال جی مدل CJ44

طراحی با ابهت در سیستم صوتی LG CJ65 ال جی

همان طور که در عکس ها مشاهده می کنید، سیستم صوتی ال جی CJ65 از سه قسمت مجزا تشکیل شده، دو قسمت مخصوص اسپیکرها و سومی محل قرار گیری پورتها، دکمه های کنترلی و درایو نوری. ترکیب رنگ قرمز و مشکی، ظاهری زیبا و دل انگیز را برای سیستم صوتی ال جی فراهم کرده است. از ویژگی های خوب طراحی می توان به حضور لامپ LED اشاره کرد که جلوه ای بسیار شیک و زیبا را فراهم خواهد کرد. ال جی سعی کرده این سیستم صوتی را با مواد مرغوب و با کیفیت تولید کند تا بتواند سالیانی طولانی، در جشن ها و مهمانی های شما حضور داشته باشد.

سیستم صوتی ال جی مدل CJ44

ویژگی های اتصال به سیستم صوتی ال جی

یکی از ویژگی ها و امکاناتی که در سیستم های صوتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، راه های متصل شدن به آن می باشد. ال جی سعی کرده راه های ارتباطی مختلف و متنوعی را با این سیستم صوتی برقرار کند تا بتوانید به سادگی دستگاه های مختلف و متنوعی را به سیستم صوتی ال جی متصل کنید. از راه های اتصال به این سیستم صوتی می توان پورت های متنوع را نام برد. ال جی پورت هایی از قبیل USB، AUX، خروجی اسپیکر و ... را بر روی این سیستم صوتی گنجانده است. با وجود پورت USB شما می توانید فلش مموری های خود را متصل کنید تا بتوانید آهنگ های مورد علاقه خود را گوش دهید. البته شما می توانید آهنگ های موجود بر روی دیسک های CD را با استفاده از درایو نوری پخش کنید. از راه های اتصال به سیستم صوتی می توان به بلوتوث اشاره کرد، با این وجود شما می توانید گوشی همراه و تبلت های خود را به سیستم صوتی متصل کنید. این سیستم صوتی با سیستم عامل های اندروید و iOSسازگار می باشد.

سیستم صوتی ال جی مدل CJ65

امکانات و ویژگی های سیستم صوتی CJ65 ال جی

در کنار کیفیت و قدرت صدا و البته راه های اتصال به سیستم صوتی، از دیگر فاکتورهای خرید سیستم صوتی می توان به ویژگی ها و امکانات آن اشاره کرد. یکی از امکانات سیستم صوتی ال جی، Auto DJ به معنی DJخودکار است. این ویژگی این امکان را فراهم می کند تا دستگاه به صورت خودکار مدیریت آهنگ ها را برعهده گیرد تا شما هم بتوانید از مهمانی لذت ببرید. آواز خوانی با سیستم صوتی ال جی! از جمله ویژگی های خوب سیستم صوتی ال جی CJ65 می توان به کارائوکه اشاره کرد. کارائوکه رویای خواننده شدن شما را تحقق می بخشد؛ با اتصال میکروفون شما می توانید به جای خواننده مورد علاقه خود، آواز بخوانید. با وجود آنتن رادیویی FM ، شما می توانید به سادگی برنامه های رادیویی را پخش کنید. از دیگر امکانات و ویژگی های پخش کننده چند رسانه ای ال جی می توان به قابلیط ضبط محتوای در حال پخش اشاره کرد. Shared Jukebox از ویژگی های جدید سیستم صوتی ال جی است. با وجود این ویژگی می توانید تا سه دستگاه مختلف را از طریق بلوتوث به سیستم صوتی متصل کنید تا بدون وقفه، آهنگ ها را پخش کنید. شما می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را به لیست پخش اضافه کنید.

سیستم صوتی ال جی مدل CJ44

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
CJ65

مشخصات

فرمت های صوتی
MP3, WMA
مدل
CJ65
تعداد کانال
2 Way 2 Speaker
ورودی قابل حمل (AUX)
دارد
توان خروجی صدا
900 وات
قدرت خروجی - جلو
450W
قدرت خروجی - فراگیر
450W
بلوتوث
دارد
ریموت کنترل
دارد
مود صدا
User EQ, Standard, Pop, Classic, Rock, Jazz, Bass Blast, Football
سایر مشخصات
قابلیت Karaoke، قابلیت پخش CD-R/-RW
دفترچه راهنما
دارد
ورودی USB
2 عدد
تعداد بلندگو
2 عدد
تکنولوژی سه بعدی
ندارد
رادیو
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
سیستم صوتی ال جی
ال جی
21,000,000 تومان (بدون مالیات)
سیستم صوتی ON9دارای : CD پلیر  دارای : رقص نور دارای : افکت های DJ دارای : 2 عدد پورت USB توان خروجی : 2000 وات ورودی : گیتار و میکروفون امکان اتصال : از طریق Bluetooth دارای : شبکه ی رادیو FM و DAB+ قابلیت کاربردی...
سیستم صوتی ال جی
ال جی
15,320,000 تومان (بدون مالیات)15,500,000 تومان
سیستم صوتی ال جی ON7 کشور سازنده : کره امکان ضبط :  روی USB توان خروجی :  500 وات دارای 2 عدد : پورت USB امکان اتصال از طریق :  Bluetooth دارای :  رقص نور و همگام سازی با صدا دارای : افکت های صوتی مختلف با DJ App...

فهرست