×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سینما خانگی ال جی LHB655N

دسته بندی: سیستم صوتی
برند سازنده:

  • تعداد کانال : 5.1 کاناله
  • توان خروجی : 1000 وات
  • قابلیت پخش: سه بعدی
  • اشتراک گذاری از طریق : Bluetooth
  • ورودی و خروجی ها : 1 پورت USB و 1 پورت HDMI
  • دارای قابلیت : Multi-room Connectivity، ضبط بر روی فلش
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

قیمت و مشخصات سینماخانگی 1000 وات ال جی مدل LG LHB655N

سینمای خانگی LHB655N با 5.1 کانال و توان صوتی 1000 وات برای فضاهای بزرگ گزینه ای مناسب و ایده آل می باشد. این مدل سینمای خانگی با تعداد بالای اسپیکر، صدایی فراگیر و همه جانبه را در کل سالن پخش خواهد کرد. اگر از علاقه مندان به مشاهده فیلم های سه بعدی هستید، سینمای خانگی ال جی این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد. از این پس آهنگ های خود را با صدایی با کیفیت تر و واضح تر از قبل بشنوید. با وجود این سینمای خانگی می توانید صدای باس و قوی را در خانه خود تجربه کنید. ال جیسینمای خانگی LHB655N را با تنوعی خوبی از راه های ارتباطی تولید کرده تا کاربر آزادی عمل بیشتری داشته باشد. از جمله راه های متصل شدن به این سینمای خانگی پورتهایی از جمله USB و HDMI و همچنین اتصال بیسیم از طریق بلوتوث و DLNA می باشند. ورودی FM نیز امکان دسترسی به رادیو را فراهم خواهد کرد. قابلیت ضبط بر روی فلش USB، کنترل چند دستگاه مالتی پلی با SIMPLINK و تکنولوژی های صوتی از قبیل دالبی دیجیتال و ... از دیگر ویژگی های خوب سینمای خانگی ال جی است. بی شک طراحی مدرن و ساده این سینمای خانگی ال جی نظر هر کاربر خوش سلیقه ای را به خود جلب خواهد کرد. LHB655N با توجه به ابعادش، گزینه ای مناسب برای قرار گیری در کنار تلویزیون های 55 اینچ و بزرگتر می باشد.

سینماخانگی ال جی مدل LHB655N

طراحی و ساخت سینما خانگی ال جی LG LHB655N

سینمای خانگی ال جی مدل LHB655Nشامل 4 عدد اسپیکر ایستاده، یک عدد اسپیکر رومیزی، یک ساب ووفر و یک عدد پخش کننده دی وی دی می باشد. اسپیکر های ایستاده با طراحی ساده و مستطیلی شکل تولید شده اند که بر روی پایه ای مناسب قرار می گیرند. ساب ووفر هم با طراحی بسیار ساده تولید شده. رنگ تمامی قسمت های این سینما خانگی یک دست مشکی است تا بتواند به سادگی با دکوراسیون منزل شما هماهنگ شود و در کنار تلویزیون شما جلوه ای زیبا داشته باشد. با وجود 5 عدد اسپیکر، می توان گفت که این مدل سینمای خانگی برای استفاده در سالن پذیرایی بسیار مناسب و ایده آل می باشد. این سینما خانگی به سادگی نصب می شود.

lg-LHB655N

صدای پر توان و با کیفیت سیستم صوتی 1000 وات ال جی

همان طور که گفته شد، سینمای خانگی ال جی LHB655N با 5 عدد اسپیکر و ساب ووفر همراه شده که روی هم رفته توان 1000 وات را ارائه می دهند. 167 × 2 وات برای اسپیکرهای جلو، 167 × 2 وات اسپکرهای عقب، 167 وات اسپیکر مرکزی و در نهایت 167 وات ساب ووفر که همگی با هم 1000 وات را ارائه خواهند کرد. سینما خانگی ال جی از فرمت های صوتی Dolby Digital، Dolby TrueHD، Dolby Digital Plus و DTS پشتیبانی می کند که موجب ارائه صدایی فراگیر و سه بعدی خواهند شد.

 سینماخانگی ال جی مدل LHB655N

اتصالات سینمای خانگی ال جی LG LHB655

یکی از راه های انتقال فایل در سینمای خانگی ال جی LHB655N می توان به حضور پورت USB اشاره کرد. با استفاده از این پورت می توانید فلش مموری ها و هارد دیسک های خود را به سینمای خانگی متصل کنید تا از گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه خود لذت ببرید. از دیگر پورتهای موجود بر روی این مدل سینمای خانگی می توان به HDMI اشاره کرد. خروجی صوتی Optical و RJ45 از دیگر پورت های موجود بر روی این سینمای خانگی هستند. البته با استفاده از درایو نوری موجود بر روی دستگاه پخش، می توانید DVD های خود را پخش کنید. نا گفته نماند که این سینمای خانگی از رادیو FM  هم بهره می برد تا بتوانبد به شبکه های رادیویی گوش دهید. گفتنی است که کمپانی ال جی، سینمای خانگی LHB655N را به قابلیت اشتراک گذاری از طریق بلوتوث مجهز کرده است تا شما بتوانید از طریق اتصال نزدیک و بدون نیاز به کابل، فایل های موجود بر روی گوشی موبایل و تبلت و سایر دستگاه های مجهز به این اتصال بی سیم را به سینما خانگی منتقل کنید تا از شنیدن صدایی پر وضوح و با کیفیت و البته همه جانبه لذت ببرید. DLNA از دیگر راه های اتصال به سینما خانگی ال جی است که اتصال بی سیم به دستگاه های سازگار را ممکن خواهد کرد.

سینماخانگی ال جی مدل LHB655N

سایر ویژگی ها و امکانات ال جی LG LHB655

یکی از ویژگی های خوب این سینمای خانگی می توان به قابلیت ضبط بر روی فلش USB اشاره کرد؛ با این وجود شما می توانید محتوای در حال پخش را بر روی فلش مموری و یا هارد دیسک خود ذخیره کنید. SIMPLINK از دیگر ویژگی های خوب سینمای خانگی ال جی است که با استفاده از یک ریموت کنترل، قابلیت تنظیم و کنترل چند دستگاه مولتی میدیای متصل شده از طریق HDMI را فراهم خواهد کرد. قابلیت پخش سه بعدی از دیگر ویژگی های سینمای خانگی ال جی است که موجب شده تا بتوانید فیلم های سه بعدی را پخش کنید.

سینماخانگی ال جی مدل LHB655N

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LHB655N

مشخصات

کانال بازگشت صوتی (ARC)
دارد
فرمت های صوتی
MP3, WMA, FLAC, AAC

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
سیستم صوتی ال جی
ال جی
21,000,000 تومان (بدون مالیات)
سیستم صوتی ON9دارای : CD پلیر  دارای : رقص نور دارای : افکت های DJ دارای : 2 عدد پورت USB توان خروجی : 2000 وات ورودی : گیتار و میکروفون امکان اتصال : از طریق Bluetooth دارای : شبکه ی رادیو FM و DAB+ قابلیت کاربردی...
سیستم صوتی ال جی
ال جی
15,320,000 تومان (بدون مالیات)15,500,000 تومان
سیستم صوتی ال جی ON7 کشور سازنده : کره امکان ضبط :  روی USB توان خروجی :  500 وات دارای 2 عدد : پورت USB امکان اتصال از طریق :  Bluetooth دارای :  رقص نور و همگام سازی با صدا دارای : افکت های صوتی مختلف با DJ App...

فهرست