×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل 65UM7660

0 تومان بدون مالیات
مدل: 65UM7660
پردازنده :4 هسنه ای
سیستم عامل :Webos
توان خروجی صدا : 20 وات
سال ساخت :2019 میلادی
کیفیت تصویر :  4K Ultra HD
هوش مصنوعی :smart ThinQ
سیستم های صوتی : Dolby Digital

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
ناموجود
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت ال جی مدل 65UM7660

.

مشخصات و ویژگی های تلویزیون 65 اینچ فورکی اسمارت ال جی مدل 65UM7660

.

تلویزیون ال جی 65um7660 از جدیدترین محصولات هوشمند و اسمارت است که در سال 2019 و سری 7 تولید و عرضه شده است. در این تلویزیون هوش مصنوعی AI ThinQ تمام محصولات هوشمند خانه شما را به همدیگر وصل می کند و همچنین جواب تمام سوال های شما در هر زمینه ای به صورت صوتی می دهد. قابلیت Home Dashboard در هوشمند ساختن خانه تان به کار گرفته شده است. 

در واقع با گذشت زمان امکانات و محصولات صوتی و تصویری پیشرفت چشمگیری داشته است. این پیشرفت و امکانات در محصولات تلویزیون 2021 میلادی بسیار چشم گیرتر می باشد. در مورد معرفی یک محصول باکیفیت می توان به تلویزیون سامسونگ 75AU8000 اشاره کرد. پنلی که در این تلویزیون از آن استفاده شده است از نوع VA است که قادر می باشد زاویه دید بسیار گسترده ای را در اختیار کاربر قرار دهد.این تلویزیون همچنین از کیفیت صدای خوبی برخوردار می باشد که برای تحقق این امر از دو عدد بلندگو استفاده شده است.

سیستم عامل وب او اس web os امکانات هوشمند از قبیل دسترسی به شبکه های یوتیوب و نتنفلیکس، قابلیت اتصال به اینترنت، قابلیت های اشتراک گذاری و.... را در اختیار شما قرار می دهد. پردازنده چهار هسته ای باعث شده است تا تاخیری در رد کردن کانال ها دیده نشود و برنامه ها زود اجرا شوند.  تصاویر در تلویزیون با فورکی و رزولوشن 2160×3840 پیکسل نمایش داده می شود در نتیجه تصاویر واقعی و زنده را بر روی نمایشگر 65 اینچی ظاهر خواهد شد. 

 پنل IPS زاویه دی گسترده ای دارد و به پنل های ضد ضربه معروف هستند. زاویه دید گسترده در تلویزیون باعث شده است تا شما در هر زاویه ای نسبت به تلویزیون بنشینید باز هم شاهد تصاویر با کیفیت خواهید بود. سیستم صوتی تلویزیون ال جی 65 اینچ 2.0 کاناله است که صدایی به قدرت 20 وات را در محیط تولید و پخش می کند. فناوری پاک سازی صدا Clear Voice III نویز و بافت های اضافی صدا را حذف نموده و صدای اصلی را از صدای پس زمینه تقویت می کند.

فناوری DTS Virtual:X ابعاد بیشتری از صدا را ارائه می دهد و حس غرق شدن در امواج صدا را به شما می دهد.  گیرنده‌ی دیجیتال DVB-T2/C/S2 بر روی تلویزیون 65 اینچ ال جی این امکان را به شما خواهد داد تا کانال‌های صدا سیما و خارجی را بدون برفک بر روی صفحه نمایش 65 اینچی ببینید و دیگر نیازی به خرید دستگاه جداگانه ای نباشد.

اگر قصد خرید تلویزیون ال جی را دارید و هنوز تصمیم نهایی جهت انتخاب  را نگرفته اید میتوانید با مطالعه این مطلب تصمیمی درست و تخصصی بگیرید.

قیمت و خرید تلویزیون ال جی 65um7660

کیفیت تصویر و موتور پردازشگر Quad Core

کیفیت تصویر یکی از پارامتر های مهم خرید است که حتما باید به آن توجه نمود. کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 65UM7660 فورکی است و این کیفیت تصویر 4 برابر کیفیت تصویر فول اچ دی می باشد و صحنه های طبیعی و زنده را بر روی نمایشگر 65 اینچی می آورد. روشنایی پس زمینه این تلویزیون از نوع Direct LED است. تکنولوژی ال ای دی هیچ تفاوتی با ال سی دی ندارند و تنها تفاوت ان ها در نور پس زمینه است.

در ال سی دی LCD از نور فلورسنت و در ال ای دی LED از خود چراغ های ال ای دی برای روشنایی صفحه بهره می برند. ال ای دی ها داریا طیف رنگی گسترده تر و مصرف انرژی کمتری نسبت به ال سی دی ها هستند. موتور پردازشگر Quad Core تصاویر با دقت و وضوح بالا را ارائه می دهد.

این تکنولوژی مانع از تصاویر بی کیفیت و کم کیفیت بر روی صفحه می شود کار این تکنولوژی به این صورت است که اول سیگنال های تصویری را با استفاده از الگوریتم های خاص پردازش می کند و سپس آن ها را با کیفیت بالا تری ارتقا می دهد و سپس بعداز انجام این کارها تصاویر بر روی صفحه نمایش ظاهر می شوند.

فناوری HDR به معنای محدوده ی دینامیکی بالا می باشد و با افزایش دادن طیف رنگی تصویر و زیاد کردن نسبت کنتراست محتوایی با کیفیت و واقعی با رنگ هایی واقعی و زنده را به معرض نمایش می گذارد. قابلیت ارتقا دهنده کیفیت تصویر فورکی 4K UPSCALER تصاویر یا سبکه های که از فناوری فورکی پشتیبانی نمی کنند را پردازش کرده و سپس نزدیک به فورک ینمایش می دهد.

 فناوری true color Accuracy و  Advance Color enhancer با پوشش دادن طیف های رنگی تصاویری پر رنگ و شاداب را خلق می کند. 

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 65um7660

قدرت صدا در تلویزیون 65 اینچ 65UM7660

سیستم صوتی تلویزیون ال جی 65um760 دو کاناله بوده و صدایی به قدرت 20 وات را تولید و انتشار می دهد. برای دوستداران صدا یبلند ال جی یک خروجی صدای دیجیتال optical قرار داده است با اتصال سیستم صوتی یا سینمای خانگی به این پورت هم صدا زیاد می شود و هم نمای سالنتان شیک می شود.

قابلیت کاهش دهنده نویز صدا Clear Voice III صدای اصلی را از صدای فرعی و صدای پس زمینه تشخیص می دهد و با حذف صدای اضافی و نویز و بافت صدا، صدای اصلی را تقویت می کند و صدایی واضح را به گوش شما می رساند. فناوری صدای مجازی DTS Virtual:X به شما حس غرق شدن در صدا را می دهد همچنین بدون افزایش دادن تعداد بلندگوها کاری می کند تا صدا در بالای سر کاربر پخش شود.

فناوری دالبی دیجیتال پلاس نقش زیادی در ایجاد صدای فراگیر و همه جانبه دارد. فناوری LG Sound Sync سیستم های صوتی و دستگاه های صوتی بدون نیاز به سیم به مدیگر وصل می کند.

سیستم صوتی تلویزیون ال جی 65um7660

هوش مصنوعی AI ThinQ و امکانات اسمارت تلویزیون 65UM7660

تلویزیون 2019 ال جی مدل 65um7660 دارای پلتفرم وب او اس web os است ار ویژگی های این سیستم عامل می توان دسترسی آسان به تنظیمات تلویزیون اشاره نمود. ریموت کنترل هوشمند، اتصال به اینترنت، دسترسی سریع Quick Access، مرورگر وب Web Browser از ویژگی های پلتفرم وب او اس است. قابلیت AirPlay 2 شما می توانید تلویزوین ال جی را به این محصولات اپل وصل کنید و محتویات مخصولات آیفون را با تلویزیون به اشتراک بگذارید.

هوش مصنوعی LG ThinQ AI مانند یک ربات پاسخو است که فکر کردن را دارد و می تواند محصولات خانه شما را به هم وصل کند و بتوانید آن ها را از راه دور کنترل کنید این تکنولوژی پا را فراتر از حد هوشمند بودن گذاشته است بعد از مدت ی آشنایی با شما یاد می گیرد که شما به کدام موسیقی یا شبکه علاقه دارید. قابلیت میراکاست محتوا های گوشی را بدون نیاز به سیم به تلویزیون منتقل می کند.

دستیار صوتی گوگل Google Assistant و Amazon Alexa Compatible به شما قابلیت های هوشمند نظیر اگاه شدن از اخبار روز، زمان برگذاری مسابقات ورزشی و وضعیت هوا اطلاع داشته باشید نحوه کار کردن با این تکنولوژی ها از طریق صوت است 

امکانات انواع مدل های الجی بسیار مناسب و سطح بالا میباشد، تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل 65E8V یکی از مدل هایی میباشد که امکانات بالایی دارد.

سیستم عامل تلویزیون ال جی 65um7660

جمع بندی

تلویزیون 65 اینچ ال جی مدل 65UM7660 یکی از مدل های عالی با فناوری های نوآورانه این برند می باشد که در سال 2019 میلادی تولید و روانه بازار کرد. تلویزیون 65UM7660 دارای کیفیت 4K ULTRA HD می باشد که در کنار سایر فناوری های ارتقاء کیفیت تصاویری بسیار واضح و شفاف و با کیفیت بالا را پخش می کنند.

تلویزیون 65 اینچ 65UM7660 ال جی مجهز به سیستم صوتی قدرتمند و باکیفیت Dolby Digital می باشد که توان خروجی صدای 20 وات را دارد و صدای عالی و یکنواخت را در سطح اتاق پخش می کند . تلویزیون اسمارت 65UM7660 با سیستم عامل WebOS که دارد امکانات و ویژگی های عالی را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید نهایت استفاده را از این تلویزیون ببرید . 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
65UM7660PVA

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
اقلام همراه
ریموت کنترل - باتری - کابل برق - دفترچه راهنما - پایه رومیزی
وزن
وزن با پایه : 24.1 کیلوگرم - وزن بدون پایه : 23 کیلوگرم - وزن بسته بندی : 31.8 کیلوگرم
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
165 سانتی متر
سرعت رفرش تصویر/ MCI
Tru Motion 100
توان مصرف برق
145 وات
رزولوشن فیلم
4k
کیفیت صفحه نمایش
4K Ultra HD
نسبت تصویر
16:9
رزولوشن تصویر
3840*2160 پیکسل
نوع باند و اسپیکر
دو کاناله
توان خروجی صدا
20 وات
ویژگی های صدا
Dolby Digital, DTS Codec, DTS Vitrual:X, Sound Sync Wireless, بلندگوهای Down Firing, فناوری Clear Voice III, همگام سازی صدای ال جی, پخش صدا از طریق بلوتوث
سیستم عامل
WEBOS
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 پورت
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 پورت
ورودی Component
دارد
پورت LAN
دارد
ورودی تیونر
دارد
خروجی هدفون
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
توضیحات صفحه نمایش
LED
تایمر خاموش
دارد
فرمان صوتی
دارد
مشخصات تیونر
آنالوگ-دیجیتال
قابلیت DVB-s
YES
قابلیت DVB-T
دارد
سال ساخت
2019 میلادی
اندازه قاب تلویزیون
قاب باریک
ریموت کنترل
دارد
زاویه دید افقی
178 درجه
سری
7
نوع پنل
IPS
تعداد بلندگو
2 بلندگو
صدا بهینه ساز
3 حالت (Off, Wall-Mount Type, Stand Type)
سری پردازنده
4 هسته ای
تعداد ورودی Component
1 پورت
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1 پورت
ورودی CI-Slot
ندارد
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
نرم افزار تلویزیون هوشمند
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
قابلیت DVB-c
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
حالت عریض تصویر
Full/Normal/Wide Zoom/Zoom
HEVC Codec
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
Clear Voice III
رنگ
مشکی
حالت فیلم
Active HDR, HDR Dynamic Tone Mapping, HDR Effect, HDR10 PRO, Local Dimming, True Color Accuracy, Wide Colour Gamut, زاویه دید گسترده, پردازش 10 بیتی عمق رنگ, پنل نمایشگر IPS
حالت صدا
Dolby Digital, DTS Codec, DTS Vitrual:X, Sound Sync Wireless, بلندگوهای Down Firing, فناوری Clear Voice III, همگام سازی صدای ال جی, پخش صدا از طریق بلوتوث
تنظیمات حالت صدا
Standard/Music/Cinema/Game/Sports
سیستم های صوتی
Dolby™ Digital, Dolby™ Digital Plus, Dolby™ Pulse
کنترل والدین
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
ابعاد با پایه : 145.3×90.7×34 سانتی متر - ابعاد بدون پایه : 145.3×84×8.4سانتی متر
ابعاد بسته (سانتی متر)
ابعاد بسته بندی: 160×107×20.7 سانتی متر
بلندگوی دیجیتال
دارد
امکانات ویژه
هوش مصنوعی smart ThinQ - سازگاری با دستیار صوتی Amazon Alexa و Google Assistant
کلید روشن/خاموش
دارد
منبع تغذیه
100V ~ 240V, 50/60Hz
فرمت های ورودی ویدئو
2160/24p, 2160/25p, 2160/30p, 2160/50p, 2160/60p
حالت تصویر
Vivid, Standard, Custom, Photo-Vivid, Photo-Standard, Photo-Custom, Cinema, Game, Graphics, Sports
حافظه داخلی
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
سیستم صوتی ال جی
ال جی
21,000,000 تومان (بدون مالیات)
سیستم صوتی ON9دارای : CD پلیر  دارای : رقص نور دارای : افکت های DJ دارای : 2 عدد پورت USB توان خروجی : 2000 وات ورودی : گیتار و میکروفون امکان اتصال : از طریق Bluetooth دارای : شبکه ی رادیو FM و DAB+ قابلیت کاربردی...
سیستم صوتی ال جی
ال جی
15,320,000 تومان (بدون مالیات)15,500,000 تومان
سیستم صوتی ال جی ON7 کشور سازنده : کره امکان ضبط :  روی USB توان خروجی :  500 وات دارای 2 عدد : پورت USB امکان اتصال از طریق :  Bluetooth دارای :  رقص نور و همگام سازی با صدا دارای : افکت های صوتی مختلف با DJ App...

فهرست