×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
(1)

تلویزیون سامسونگ 75AU8000

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
مدل :75AU8000
کیفیت تصویر : 4K
سیستم عامل :تایزن 
توان خروجی : 20 وات 
سال ساخت : 2021 میلادی
دارای:فناوری Filmmaker
استفاده از قابلیت :Contrast Enhancer
پردازشگر:Crystal Processor 4K
دارای :فناوری Motion Xcelerator

ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

مشخصات تلویزیون سامسونگ 75AU8000 سایز 75 اینچ فورکی اسمارت 

یکی از معتبرترین و با سابقه ترین برندها در زمینه تولید تلویزیون های هوشمند شرکت سامسونگ می باشد. محصولات این شرکت هر ساله با استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها روانه بازار می گردد و تا حد بسیار زیادی توانسته است رضایت کاربران از سطح کیفیت محصول را به دست آورد. یکی از انواع مدل هایی که در سال ۲۰۲۱ توسط این شرکت به بازار جهانی عرضه شده است تلویزیون سامسونگ 75AU8000 نام دارد که این مدل در ۵ سایز مختلف و در قیمت های گوناگون تولید گردیده است.

در این مطلب قصد داریم سایز ۷۵ اینچ را که به اختصار 75AU8000 نامیده می شود،مورد بررسی قرار دهیم و ویژگی‌ های آن را برای شما تشریح کنیم. تلویزیون 75AU8000 با توجه سایز بزرگی که دارد برای منازل با متراژ بالا بسیار مناسب می باشد و می تواند جلوه ای بسیار خاصی را به دکوراسیون منزل ببخشد. کیفیت تصویر خروجی این تلویزیون از نوع 4K می باشد که این کیفیت تصاویر را با وضوح باور نکردنی در صفحه نمایش نشان می دهد.

پنلی که در این تلویزیون از آن استفاده شده است از نوع VA است که قادر می باشد زاویه دید بسیار گسترده ای را در اختیار کاربر قرار دهد.این تلویزیون همچنین از کیفیت صدای خوبی برخوردار می باشد که برای تحقق این امر از دو عدد بلندگو استفاده شده است که هر کدام از این بلندگو ها قادر به ایجاد توان صوتی ۱۰ وات در خروجی می باشد. برای پردازش هرچه بهتر تصاویر نیز از پردازشگر تصویر کریستالی در این مدل بهره گرفته شده است‌.

اگر بدنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید.

تلویزیون سامسونگ سری AU8000 از امکان جستجوی صوتی برخوردار می باشد که برای این کار کافیست کاربر با استفاده از صدا فرامین مورد نظر خود را به تلویزیون منتقل کند. همچنین برای رابط کاربری آن از سیستم عامل اختصاصی که توسط خود شرکت سامسونگ طراحی شده است و آن را به نام تایزن می شناسند،در این مدل استفاده شده است. تلویزیون سامسونگ 75AU8000 از اینترنت اشیا نیز پشتیبانی می کند و به وسیله آن می توانید سایر دستگاه‌های هوشمند منزل خود را کنترل کنید. 

کیفیت تصویر تلویزیون 2021 سامسونگ 75AU8000

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون 65 اینچ سامسونگ AU8000

یکی از وجه تمایز های بسیار فوق العاده تلویزیون ۷۵ اینچ سامسونگ سری AU8000 با تلویزیون های ال ای دی معمولی استفاده از فناوری کریستالی در ساخت صفحه نمایش آن می باشد. در واقع می‌ توان گفت این فناوری باعث می شود که تصاویری که در تلویزیون کریستالی نمایش داده می شود زندگی بسیار بیشتری برخوردار باشد و تصاویر به صورت جذاب تری به بیننده ارائه شوند.

این مدل از کیفیت تصویر خروجی 4K آشپزی بهره گرفته است و همچنین رزولوشن تصویر آن 2160*3840 پیکسل می باشد که این تراکم پیکسلی می‌ تواند جزئیات باور نکردنی از تصویر را در صفحه نمایش نشان دهد. تلویزیون سامسونگ 75AU8000 برای آنکه بتواند طیف رنگی گسترده ای را در تلویزیون نمایش دهد از فناوری Dynamic Crystal Color استفاده می‌ کند.

این فناوری قادر است تعداد رنگ های قابل نمایش در تلویزیون را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد و همین هم سبب می‌شود که تصاویری که در خروجی نمایش داده می شود به تصاویر اورجینال شباهت بسیار بیشتری داشته باشد. برای بهبود هرچه بیشتر کنتراست تصاویر نیز از قابلیت Contrast Enhancer استفاده شده است.

یکی دیگر از قابلیت هایی که برای بهبود کیفیت تصویر در این تلویزیون از آن استفاده شده است Micro Dimming نام دارد که می تواند جزئیات بسیار دقیقی از تصویر را در اختیار کاربر قرار دهد و سطح وضوح و کنتراست تصویر را تا حد بسیار زیادی بهبود بخشد. این تلویزیون هم چنین برای کنترل نور پس زمینه از فناوری Edge LED استفاده میکند.

یکی از قابلیت های بسیار فوق العاده ای که برای علاقه مندان به فیلم و سریال در این تلویزیون استفاده شده است حالت Filmmaker می باشد که می تواند تصاویر را دقیقاً مطابق آنچه مد نظر فیلم ساز بوده است به کاربر ارائه دهد. 

طراحی منحصر به فرد تلویزیون سامسونگ 75AU8000

قیمت و خرید تلویزیون 75 اینچ سامسونگ AU8000

تلویزیون سامسونگ 75 اینچ سری AU8000 از ضخامت کم و حاشیه نازک برخوردار است که به همین دلیل لقب  Slim Fit را که به ضخامت بسیار کم ان اشاره می کند را به خود اختصاص داده است و بسیار برای نصب روی دیوار مناسب است و دکوراسیون خاص و زیبایی را به منزل شما می دهد.همچنین این تلویزیون دارای وزن کمی است که به همین دلیل به ان Air Slim می گویند همچنین با نصب پایه ها میتوانید تلویزیون را بدون هیچ گونه لرزشی روی میز قرار دهید و از تماشای برنامه و فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید.

پردازشگر در تلویزیون هوشمند سامسونگ 75AU8000

تلویزیون هوشمند سامسونگ 75AU8000

تلویزیون هایی که از یک پردازشگر مجزا استفاده می کنند به نسبت تلویزیونهای که از پردازشگر مجزا استفاده نمی کنند، دارای کیفیت تصویر و حتی صدای بهتری هستند. خوشبختانه تلویزیون ۷۵ اینچ سامسونگ سری AU8000 درون خود از یک پردازشگر با نام Crystal Processor 4K استفاده می‌کنند که این پردازشگر قادر است با استفاده از الگوریتم هایی مانند یادگیری عمیق همچنین گوش مصنوعی که در آن قرار داده شده است کیفیت تلویزیون از لحاظ تصویر و صدا و کنتراست او را تا حد بسیار زیادی بهبود بخشد.

یکی از فناوری هایی که برای بهبود کیفیت تصویر در این تلویزیون استفاده شده است 4K Upscaling نام دارد. عملکرد این فناوری به این صورت است که در صورتیکه تصاویر در حال پخش از تلویزیون از کیفیت پایین و نا مطلوبی برخوردار باشد با استفاده از این قابلیت کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می شود و کاربران هیچگونه نگرانی از پایین بودن کیفیت تصاویر نخواهند داشت و همواره تصاویر را با بالاترین استاندارد ممکن در خروجی مشاهده می کنند.

همچنین در این مدل اینکه اجرای فیلم های اکشن یا بازی های که سرعت پخش زیادی برخوردار هستند، با هیچ گونه مشکل مواجه نشود از قابلیت Motion Xcelerator استفاده می‌شود که این تکنولوژی سبب میگردد تا تصاویر به صورت صاف و روان در خروجی اجرا شوند. همچنین تلویزیون ۷۵ اینچ سامسونگ سری AU8000 می‌تواند محتوا و ژانر در حال پخش از تلویزیون را به صورت خودکار تشخیص داده و صدای تلویزیون را متناسب با آن محتوا تنظیم کند. 

کیفیت صدا در تلویزیون 4K سامسونگ AU8000 سای 75 اینچ

مشخصات و بررسی دقیق تلویزیون 75 اینچ سامسونگ AU8000

تلویزیون هایی که از یک پردازشگر مجزا استفاده می کنند به نسبت تلویزیون های که از پردازشگر مجزا استفاده نمی کنند، دارای کیفیت تصویر و حتی صدای بهتری هستند. خوشبختانه تلویزیون ۷۵ اینچ سامسونگ سری AU8000 درون خود از یک پردازشگر با نام Crystal Processor 4K استفاده می‌کنند که این پردازشگر قادر است با استفاده از الگوریتم هایی مانند یادگیری عمیق همچنین گوش مصنوعی که در آن قرار داده شده است کیفیت تلویزیون از لحاظ تصویر و صدا و کنتراست او را تا حد بسیار زیادی بهبود بخشد.

یکی از فناوری هایی که برای بهبود کیفیت تصویر در این تلویزیون استفاده شده است 4K Upscaling نام دارد. عملکرد این فناوری به این صورت است که در صورتی که تصاویر در حال پخش از تلویزیون از کیفیت پایین و نا مطلوبی برخوردار باشد با استفاده از این قابلیت کیفیت آن تصاویر در حد کیفیت 4K بهبود داده می شود و کاربران هیچ گونه نگرانی از پایین بودن کیفیت تصاویر نخواهند داشت و همواره تصاویر را با بالاترین استاندارد ممکن در خروجی مشاهده می کنند.

همچنین در این مدل اینکه اجرای فیلم های اکشن یا بازی های که سرعت پخش زیادی برخوردار هستند، با هیچ گونه مشکل مواجه نشود از قابلیت Motion Xcelerator استفاده می‌شود که این تکنولوژی سبب میگردد تا تصاویر به صورت صاف و روان در خروجی اجرا شوند. همچنین تلویزیون ۷۵ اینچ سامسونگ سری AU8000 می‌تواند محتوا و ژانر در حال پخش از تلویزیون را به صورت خودکار تشخیص داده و صدای تلویزیون را متناسب با آن محتوا تنظیم کند. 

هوشمند بودن تلویزیون سامسونگ 75AU8000

تلویزیون سامسونگ 75AU8000

سیستم عامل تلویزیون سامسونگ تایزن است که دسترسی به منوی آن اسان است و برنامه های کاربردی و مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد.در این تلویزیون به وسیله دستیار صوتی Bixby‌ به وسیله صدای هوشمند  خود دستورات خود را به تلویزیون دهید و برخی از تنظیمات ان را انجام دهید .این تلویزیون دارای 3 پورت HDMI و 2 پورت USB محتوای فلش مموری یا هارد اکسترنال از کابل USB استفاده کنید .

همچنین به وسیله وای فای یا بلوتوث دستگاه های هوشمند خود مانند لپتاپ،تبلت و گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید .می توانید با استفاده از قابلیت مرور گر وب تعبیه شده در تلویزیون سامسونگ 75AU8000 از وب گردی خود لذت ببرید. اگر هنوز تصمیم به خرید نگرفته اید پیشنهاد میکنیم تلویزیون سامسونگ 50AU8000 را نیز در لیست بررسی های خود قرار دهید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
75AU8000

مشخصات

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
اقلام همراه
باطری ، دفترچه راهنما ، کابل برق ، ریموت کنترل
وزن
وزن با پایه: (کیلوگرم)33.3وزن بدون پایه: (کیلوگرم)32.1
نوع صفحه نمایش
تخت
قطر نمایشگر (cm)
189.3
سرعت رفرش تصویر/ MCI
60 هرتز
کیفیت صفحه نمایش
4K
رزولوشن تصویر
2160×3840
نوع باند و اسپیکر
2 کاناله
توان خروجی صدا
20W
ویژگی های صدا
Dolby Digital Plus
سیستم عامل
تایزن
فرمت های قابل اجرا
فرمت های رایج
مرورگر وب
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 عدد
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2 عدد
پورت LAN
دارد
شبکه بی سیم(wi- Fi)
YES
اشتراک گزاری هوشمند
YES
تایمر خاموش
دارد
تله تکست
دارد
فرمان صوتی
دارد
سال ساخت
2021 میلادی
ریموت کنترل
دارد
نوع پنل
VA
تعداد بلندگو
2
سری پردازنده
Crystal Processor 4K
ورودی ویدئو Composite
دارد
تعداد وروردی ویدئو Composite
1
اپتیکال
دارد
لیست برنامه ها (EPG)
دارد
DVB-T2 (دیجیتال زمینی)
دارد
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
دفترچه راهنما
دارد
قابلیت HDR
دارد
4K Upscaler
دارد
ورودی RF
دارد
بلوتوث
دارد
قابلیت پخش USB
دارد
سیستم کاهنده نویز صدا
دارد
حالت فیلم
دارد
سیستم ECO
دارد
زبان و منوی فارسی
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
1.6*13.1*9.2
ابعاد بسته (سانتی متر)
72.2*43.7*7.5
زمان پاسخ دهی
سریع
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور منتاژ کننده
مصر-مجارستان
منبع تغذیه
AC 110-240V, 50/60Hz
قابلیت ضبط
دارد

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

5.0
1 نظر
عالی 1
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...
تلویزیون
سامسونگ
99,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85CU8000کیفیت تصویر : 4Kرفرش ریت : 120 هرتزسیستم عامل : Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتهوش مصنوعی : SmartThingsنوع نمایشگر : Crystal UHD 4Kپردازنده...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
85,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
84,500,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65QN85B  کیفیت تصویر : 4K خروجی صدا :  60 وات رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سیستم عامل : تایزن 7.0 سیستم عامل : 2.2.2 کاناله سال ساخت : 2022 میلادی پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر : Quantum...
تلویزیون
سامسونگ
74,000,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 75Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
71,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 55QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...

فهرست