×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 75Q70C + تضمین اصالت و کمترین قیمت

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
83,500,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :75Q70C
کیفیت تصویر :4K
نوع پنل :VA
نوع صفحه نمایش :QLED
توان صدا : 20 وات
رفرش ریت :120 هرتز
سیستم عامل :Tizen 7.0
سال ساخت :2023 میلادی
پردازنده :Quantum dot 4K
پورت ها :4 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سامسونگ 75Q70C از سری 7 تلویزیون های سامسونگ در سال 2023 به بازار جهانی عرضه می شود. این تلویزیون دارای طراحی فوق مدرن با حداقل حاشیه های اطراف صفحه نمایش، کاهش ضخامت پنل و پایه تخت مرکزی است، بنابراین زیبایی خاصی دارد. صفحه نمایش نقطه کوانتومی QLED پوشش رنگی عالی را به دست می آورد و محتوای بسیار واقعی را نمایش می دهد. سری Q70C جایگزین سری Q70B قبلی با برخی ویژگی های به روزتر در بخش نرم افزار خواهد شد.

تلویزیون سامسونگ Q70C سایز 75 اینچ با پردازنده Quantum 4K قدرت بالایی در تجزیه و تحلیل داده های ورودی دارد و می تواند حتی منابع با کیفیت پایین تری نزدیک به رزولوشن 4K را بهینه کند. فناوری منحصر به فرد Quantum HDR به تلویزیون Samsung 75Q70C اجازه می دهد تا به سطح قابل توجهی از رنگ و روشنایی دست یابد و به طور کلی نمای طبیعی تری از محتوا را به بیننده ارائه دهد. جالب است بدانید که این مدل با فناوری Dual LED طراحی شده توسط سامسونگ حتی تن رنگ را بهبود می بخشد و کنتراست را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و در عین حال کنتراست خوبی با پنل نوع VA دارد.

پشتیبانی از محتوای 4K در 120 هرتز و فناوری نرخ نوسازی متغیر، سری 7 را به گزینه ای سازگار با پتانسیل کافی برای بازی با کنسول های بازی نسل نهم تبدیل می کند. جدای از اینها، تلویزیون سامسونگ Q70C با دسترسی به نسخه به روز شده سیستم عامل تایزن ویژگی های پیشرفته ای مانند هاب هوشمند SmartThings، تعامل صوتی میدان دور، خانه رسانه و غیره را ارائه می دهد.

تلویزیون سامسونگ 75Q70C ساخت 2023 میلادی

سامسونگ و ایده اثر هنری!

در حالی که حتی سری پایین رده سامسونگ کریستال یک شاهکار طراحی است، ما شاهد پیشرفت‌های بیشتری در سری بالاتر QLED هستیم. نام آشنایی که سامسونگ در مدل 75Q70C خود از آن استفاده می کند AirSlim است که به خصوص روی بدنه نازک و سبک قابل مانور است. این واحد تنها 26.6 میلی متر عمق دارد که وقتی از طریق یک براکت جداگانه روی دیوار نصب می شود، مانند یک قطعه زیبا از هنر اتاق نشیمن به نظر می رسد.

سامسونگ با رعایت سبک مینیمالیستی و صرف نظر از عناصر پیچیده در ظاهر کلی تلویزیون، حتی ضخامت قاب اطراف صفحه نمایش بزرگ تلویزیون را در 3 جهت کاهش داده است تا تمرکز بیشتر بر روی محتوای در حال پخش و البته ما شاهد ظرافت بسیار بیشتری خواهیم بود. تلویزیون سامسونگ 75Q70C دارای پایه ای تخت با یقه استوانه ای است که قابلیت نصب در مرکز پنل را دارد و زیبایی خاصی به آن بخشیده است. وزن صفحه تلویزیون را می توان به خوبی توسط این پایه پشتیبانی کرد، در حالی که از نظر زیبایی شناختی بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

یک پردازنده کوانتومی هوشمند

در سری QLED 4K 2023 تلویزیون سامسونگ 75Q70C دیده می‌شود که از طریق هوش مصنوعی آماده ارائه تجربه ای نزدیک به واقعیت است. آنچه غیرقابل انکار است این است که تلویزیون های QLED سامسونگ کیفیت تصویر بسیار بهتری نسبت به ال ای دی های معمولی همین برند دارند. پردازنده منحصربه‌فردی که سامسونگ در این سری استفاده می‌کند از هوش مصنوعی برای بهینه‌سازی صدا، تصویر و موارد دیگر استفاده می‌کند و در مجموع تجربه‌ای واقعا نفس‌گیر را ارائه می‌کند.

Quantum Processor 4K عنوان انحصاری پردازنده سامسونگ است که با فناوری 4K AI Upscaling به طور خودکار کیفیت منبع ورودی را تجزیه و تحلیل می کند تا نویز آن را کاهش دهد و جزئیات از دست رفته را در صحنه ها بازتولید کند. پردازنده کوانتومی حتی لبه های اطراف اشیاء و متن را به روشی پیشرفته مشخص می کند، بنابراین بدون در نظر گرفتن منبع، کیفیت تصویر عالی خواهید داشت. با این حال، سامسونگ گفته است که وقتی کنسول بازی و رایانه شخصی متصل هستند، ممکن است ارتقاء 4K اعمال نشود.

یک میلیارد سایه رنگ در نمایشگر تلویزیون کیولد سامسونگ 75Q70C

نقاط کوانتومی در صفحه نمایش QLED مواد نیمه هادی در اندازه نانو نامیده می شوند که با چشم غیر مسلح قابل تشخیص نیستند. این نقاط بسته به میزان نور عبوری از آنها، طول موج های رنگی متفاوتی را ارائه می دهند. تلویزیون سامسونگ Q70C سایز 75 اینچ با این فناوری می تواند روشنایی را در هر سطحی حفظ کند و بهترین وضوح تصویر را ارائه دهد. این مدل 100 درصد حجم رنگ اندازه گیری شده را مطابق با استاندارد DCI-P3 به دست می آورد، بنابراین از واقعی بودن صحنه ها شگفت زده خواهید شد.

لازم به ذکر است که در سال 2023 سامسونگ اولین تلویزیون های دارای گواهی PANTONE را معرفی می کند که خوشبختانه تلویزیون Q70C یکی از این مدل ها است. Pantone به طور کلی یک زبان رنگی جهانی ارائه می دهد که به بینندگان اجازه می دهد تا تجربه مشاهده دقیق تر و واقعی تری داشته باشند. رنگ ها را می توان با دقت بالایی بر روی نمایشگر این سری نمایش داد. دقت رنگ نیز در نمایشگر قابل ستایش است.

یک میلیارد سایه رنگ در نمایشگر تلویزیون کیولد سامسونگ 75Q70C

فناوری‌های کنترل روشنایی و کنتراست

تلویزیون 4K سامسونگ 75Q70C مجهز به پنل VA است و اساسا با افزایش کنتراست بین رنگ های تیره و روشن، کنتراست را افزایش می دهد، بنابراین می توان گفت این مدل برای تماشای فیلم و سریال در اتاق های تاریک تر گزینه مناسبی است. علاوه بر این، سامسونگ از فناوری نوآورانه Dual LED در این تلویزیون QLED برای بهینه سازی رنگ نور پس زمینه بر اساس لبه (Edge LED) استفاده می کند. در حالی که تلویزیون های LCD معمولی از LED با دمای رنگ ثابت استفاده می کنند، سامسونگ ادعا می کند که اجرای LED دوگانه نمایشگر به آن اجازه می دهد دمای رنگ را تغییر دهد!

در نتیجه بهبود نمایش رنگ های گرم و سرد در تلویزیون مجهز به فناوری Dual LED می توان انتظار داشت که سطح کنتراست تا حدود 27 درصد افزایش یابد. از طرفی نشت نور نیز کاهش می یابد. در تلویزیون کیولد سامسونگ 75Q70C ، حالت EyeComfort می تواند به طور هوشمند تصویر را مطابق با چشم بیننده تنظیم کند. در این حالت، با عملکرد پیشرفته تشخیص روشنایی/رنگ و استفاده از سنسور هوشمند، روشنایی و رنگ‌های نمایشگر به‌طور خودکار پس از غروب و طلوع آفتاب محلی تنظیم می‌شوند تا بهترین تجربه مشاهده را در هر شرایطی ارائه دهند. به عبارت دیگر، این حالت از چشمان شما محافظت می کند.

فیلم‌ها و بازی‌های پویا با Quantum HDR

Quantum HDR یک فناوری منحصر به فرد برای تلویزیون های QLED است که در مدل 75Q70C نیز استفاده می شود. جالب است بدانید که این فناوری محدوده وسیع تری از کنتراست را در مقیاس سینمایی ایجاد می کند تا حتی جزئیات بیشتری را در صحنه های تاریک مشاهده کنید. به طور کلی، تمام تلویزیون های QLED دارای محدوده دینامیکی بالا، به اختصار HDR هستند، به این معنی که به طیف وسیع تری از رنگ ها دسترسی دارند.

تلویزیون 75 اینچ سامسونگ Q70C با فناوری‌های HDR10+ ADAPTIVE و HDR10+ GAMING توانایی بازتولید فیلم‌ها و بازی‌ها با کیفیت عالی، مشکی عمیق و رنگ‌های زنده را دارد، بنابراین در نوع خود بسیار لذت‌بخش است، در حالی که سامسونگ حتی مدل‌های پرچم‌دار خود را با پشتیبانی از Dolby Vision توسعه نمی‌دهد.

فیلم‌ها و بازی‌های پویا با Quantum HDR

هیجان بیشتر بازی با تلویزیون سامسونگ 75Q70C

اکثر تلویزیون های 2023 سامسونگ با پتانسیل بازی با کنسول های نسل 9 طراحی شده اند که البته تلویزیون 75Q70C را می توان به عنوان یک مدل بازی اقتصادی در بین همه آنها معرفی کرد. در نسل جدید تلویزیون های سامسونگ، Samsung Gaming Hub بسته به منطقه جغرافیایی دسترسی به خدمات بازی های ابری را فراهم می کند. GameBar 3.0 یکی از ویژگی های بهبود یافته در سال 2023 با قابلیت اشتراک گذاری MiniMap و Virtual Aim Point است. با دسترسی به MiniMap، گیمرها می توانند نمای مفیدی از بازی را روی صفحه مشاهده کنند، در حالی که Virtual Aim Point یک نقطه متقاطع قابل توجه تری را در بازی های تیراندازی ارائه می دهد تا دقیق تر باشد.

فناوری Motion Xcelerator Turbo+ سامسونگ نمایش محتوای 4K را با سرعت 120 فریم در ثانیه افزایش می دهد، بنابراین با تسلط بیشتر بر صحنه ها، برنده بازی خواهید بود. تلویزیون 2023 سامسونگ 75Q70C دارای 4 پورت HDMI v2.1 است و با VRR (میزان رفرش متغیر) سازگار است و برای بازی های سریع کاملاً آماده است. تلویزیون سامسونگ 75Q70C با پشتیبانی از فناوری نرخ نوسازی متغیر FreeSync Premium Pro، هنگام اتصال به رایانه با کارت گرافیک سازگار، بدون ایجاد اثر برش صفحه نمایش، بازی ها را در اختیار گیمرها قرار می دهد. در بازی های رایانه شخصی با قابلیت Super Ultra Wide Game View، حتی امکان افزایش نسبت تصویر نیز وجود دارد.

حالت HGIG با قابلیت اعمال یک سری دستورات رایج، گرافیک HDR بازی را افزایش می دهد. حالت بازی خودکار یا ALLM نیز یک حالت ویژه برای کاهش تاخیر ورودی در حالت بازی است. آخرین اما نه کم اهمیت، ویژگی جالب Dynamic Black EQ امکان تغییر گاموت را برای بهبود نمایش رنگ سیاه در بازی ها فراهم می کند.

هیجان بیشتر بازی با تلویزیون سامسونگ 75Q70C

امکانات بخش صوتی تلویزیون سامسونگ Q70C

تلویزیون سامسونگ Q70C سایز 75 اینچ مانند اکثر تلویزیون‌های معمولی کار می‌کند و از طریق سیستم صوتی 2 کاناله خود 20 وات صدا تولید می‌کند، اما کیفیت و فناوری صدا چیزی است که آن را متمایز می‌کند.

Active Voice Amplifier

Active Voice Amplifier که به اختصار AVA نامیده می شود یکی از ویژگی های جالب تلویزیون های رده بالا سامسونگ است که اختلال اعوجاج بیش از 3 ثانیه را تشخیص داده و با قابلیت حذف آن، دیالوگ افراد را تقویت می کند تا با صدای بیشتری شنیده شود.

Adaptive Sound+

فناوری Adaptive Sound+ کیفیت صدا را با تجزیه و تحلیل فضای مشاهده و اجزای صوتی محتوا افزایش می‌دهد. این عملکرد هنگام اتصال یک منبع ورودی خارجی به طور خودکار صدا را پردازش و تنظیم می کند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که همیشه یک تجربه شنیداری بهینه را دریافت می کنید.

OTS Lite

تلویزیون هوشمند سامسونگ 75Q70C با سیستم ردیابی شی منحصر به فرد نسخه Sound Lite که توسط سامسونگ طراحی شده است قادر است صدای اشیاء موجود در صحنه ها را ردیابی کند و آنها را از طریق کانال مجازی پخش کند، بنابراین تجربه نهایی با جزئیات بیشتر و حالت واقعی تر احساس حضور در سینما را تداعی می کند.

Q-Symphony

Q-Symphony به عنوان یک فناوری منحصر به فرد سامسونگ، صدای نوار صوتی سازگار سامسونگ را با بلندگوهای داخلی تلویزیون همگام می کند و جلوه ای قدرتمندتر ایجاد می کند.

Bluetooth Audio

پخش موسیقی از دستگاه های بلوتوث با عملکرد بلوتوث صوتی تلویزیون سامسونگ Q70C سایز 75 اینچ راحت خواهد بود. با پشتیبانی Dual Audio، حتی امکان اتصال 2 دستگاه سازگار به طور همزمان وجود دارد. سامسونگ حتی ویژگی جدیدتر سوئیچ خودکار Buds را به تلویزیون‌های 2023 اضافه کرد تا در صورت اتصال هندزفری گلکسی بادز، امکان سوئیچ هوشمند بین دستگاه‌های متصل را فراهم کند.

Multiroom Link

تلویزیون سامسونگ 75Q70C همچنین می تواند با استفاده از راه حل Multiroom Link مبتنی بر Wi-Fi خانگی به بلندگوهای سازگار در اتاق های دیگر متصل شود. با نصب برنامه Multiroom امکان کنترل تمامی بلندگوها در یک شبکه وجود دارد.

بروزرسانی در اسمارت هاب تلویزیون 2023 سامسونگ 75Q70C

Smart Hub یا رابط کاربری سامسونگ، مانند قبل در تلویزیون های 2023، شامل یک منوی تمام صفحه متشکل از بخش های اصلی Background، Gaming Hub و Media است، اما سیستم عامل جدید تایزن چندین ویژگی جدید را نیز ارائه می دهد. گفته شد این نسخه دارای یک سری ویژگی های جدید و به روز شده مانند نمای نقشه سه بعدی، چت با هم و ConnectTime است.

در مرکز هوشمند تلویزیون سامسونگ 75Q70C، جستجو برای یافتن محتوای مورد نظر به حداقل می رسد، در حالی که زمان بیشتری را می توان به تماشای فیلم، بازی و سایر نمایش ها اختصاص داد. خدمات و پیشنهادات ارائه شده در صفحه اصلی بسته به منطقه متفاوت است و در بیشتر موارد ثبت نام و خرید اشتراک الزامی است. خدمات شخص ثالث مانند Netflix، Amazon Prime Video، Disney Plus و غیره. از قبل روی تلویزیون نصب شده اند. سرویس Samsung TV Plus که مختص تلویزیون های سامسونگ است به کاربران این امکان را می دهد که از بین 200 کانال و هزاران فیلم به صورت رایگان انتخاب کنند.

مدیریت سایر دستگاه‌ها با تلویزیون 75Q70C

داشبورد SmartThings در ال ای دی سامسونگ 75Q70C به کاربران این امکان را می دهد که همه دستگاه های سازگار با SmartThings را در یک مکان متصل و کنترل کنند. با استفاده از این هاب هوشمند، می‌توانید دستگاه‌هایی مانند جاروبرقی روباتیک، تصفیه‌کننده هوا و چراغ‌های SmartThings را کنترل کنید و در زمان و انرژی نیز صرفه‌جویی کنید. برای استفاده از این ویژگی، باید به وای فای، بلوتوث یا سایر شبکه های بی سیم متصل شوید و به حساب سامسونگ خود وارد شوید. علاوه بر این، کاربران حتی می توانند با نصب اپلیکیشن SmartThings بر روی گوشی هوشمند خود، تلویزیون را از راه دور کنترل کنند.

سامسونگ همچنین اعلام کرد که ماژول تک‌تراشه SmartThings Zigbee و Matter Thread مستقیماً در مدل‌های منتخب 2023 از جمله 75Q70C برای کنترل خانه هوشمندتر ساخته می‌شود. تلویزیون اسمارت سامسونگ 75Q70C مجهز به میکروفون داخلی است و می تواند دستورات صوتی کاربر را حتی در محیط های شلوغ از فاصله 1 تا 10 متری با تعامل صوتی میدان دور تشخیص دهد. با دستیار انحصاری بیکسبی در این سری از تلویزیون ها، می توان چندین فرمان صوتی را در هر زمان اعمال کرد.

بیشترین تعامل با گوشی هوشمند

هر دو عملکرد تلویزیون به موبایل و موبایل به تلویزیون به کاربران این امکان را می دهند که تلفن اندرویدی خود را به تلویزیون سامسونگ 75Q70C متصل کنند. در همان زمان، هنگامی که تلفن هوشمند متصل می شود، عملکرد شروع تکراری تلویزیون، صفحه تلویزیون را روشن می کند. به همین ترتیب، اشتراک‌گذاری دو طرفه صدا با فناوری‌های Sound TV به Mobile و Sound Mirroring امکان‌پذیر است.

تلویزیون های سامسونگ راه حل ویژه Tap View را به طور انحصاری برای اتصال گوشی های گلکسی با همان برند دارند. پس از فعال شدن این ویژگی، کاربر فقط باید به آرامی با تلفن خود به تلویزیون ضربه بزند تا به طور خودکار اشتراک گذاری را تشخیص دهد. در نهایت، صفحه تلویزیون را می توان به عنوان دسکتاپ روی یک گوشی شیشه ای سازگار سامسونگ با فناوری Wireless Dex استفاده کرد. از دیگر عملکردهای هوشمند جذاب در تلویزیون سامسونگ Q70C سایز 75 اینچ باید به Multi-View اشاره کرد که امکان نمایش همزمان 2 محتوای ویدیویی (از تلویزیون و گوشی هوشمند) را فراهم می کند.

چندین قابلیت اسمارت دیگر در تلویزیون هوشمند سامسونگ 75Q70C

تلویزیون سامسونگ 75Q70C با دوربین Slim Fit Cam سامسونگ سازگار است و با نصب آن در بالای پنل و از طریق برنامه Google Meet می توانید به صورت مستقیم و آنلاین وارد جلسات کاری شوید و یا حتی با دوستان و آشنایان خود ارتباط برقرار کنید.

Ambient Mode+ که سامسونگ در گذشته بیشتر روی آن مانور داده است، یکی از ویژگی های هوشمند جالب تلویزیون های سامسونگ است که امکان نمایش آثار هنری یا الگوها را در پشت دیوار در حالت استندبای فراهم می کند. همچنین در این حالت اطلاعاتی مانند پیش بینی، آب و هوا و زمان بر روی صفحه نمایش قابل مشاهده است.

نصب و راه اندازی تلویزیون سامسونگ Q70C سایز 75 اینچ برای کاربرانی که از ویژگی Easy Setup گوشی هوشمند سامسونگ استفاده می کنند، آسان و بدون دردسر خواهد بود.

به نظر می رسد تلویزیون های 2023 سامسونگ از نظر سازگاری با پلتفرم جهانی NFT حتی پیشرفته تر از قبل هستند.

شما می توانید در این صفحه قیمت تلویزیون سامسونگ 75Q70C را مشاهده کنید. همچنین می توانید نسبت به خرید آن با قیمت ارزان، گارانتی و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه دوزین کالا اقدام نمایید. اگر به تلویزیون بهتر و با کیفیت تری برای استفاده حرفه ای مانند تماشای فیلم و سریال و همچنین گیمینگ نیاز دارید، پیشنهاد ما خرید تلویزیون سامسونگ Q80C می باشد. اما در صورتی که نمی خواهید هزینه بیشتری کنید و به دنبال یک تلویزیون ارزان قیمت تر برای استفاده خانگی و تماشای فیلم و سریال هستید، ما تلویزیون سامسونگ Q60C را به شما پیشنهاد می کنیم.

سایت منبع : SAMSUNG

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون 4K QLED سامسونگ مدل Q70C سایز 75 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...

فهرست