×
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سونی 77A80L

دسته بندی: تلویزیون
برند سازنده:
203,000,000 تومان بدون مالیات
مدل تلویزیون :77A80L
کیفیت تصویر :4K
پردازنده تصویر :XR
نوع صفحه نمایش : OLED
توان صدا :50 وات
پنل :WOLED
رفرش ریت :120 هرتز
سیستم عامل :اندروید 11
سال ساخت : 2023 میلادی
پورت ها :4 عدد HDMI و 3 عدد USB
ادامه مطلب
رنگ
انتخاب گارانتی
مقایسه0
مشاوره خرید

شماره های همراه بخش فروش

هفت روز هفته از ساعت 9 الی 23

اقای  امینی

09911016640

آقای الیاسی پور

09911016641

توضیحات

تلویزیون سونی 77A80L یکی از پرچمداران مدل های OLED سونی در سال 2023 با وضوح 4K واقعی است. A80L اساساً یک مدل ارتقا یافته یا جایگزین A80K سال 2022 است که دارای چندین ویژگی است. سایز 77 اینچی این تلویزیون می تواند یک وسیله سرگرمی کامل خانگی برای استفاده حرفه ای از تماشای فیلم و سریال گرفته تا انجام بازی باشد. تلویزیون های OLED اساساً از نظر کیفیت تصویر فوق العاده هستند، به نسبت کنتراست بی نهایت و توانایی نمایش سیاهی عمیق از طریق پیکسل های خود نوردهی می کنند.

مدل های Bravia XR سونی با پردازنده Cognitive XR می توانند از روش هایی مشابه ادراک انسان برای پردازش صدا و تصویر استفاده کنند و همین امر در مورد این تلویزیون نیز صدق می کند. حالت کالیبراسیون BRAVIA CORE و Netflix از جمله حالت های تصویر تلویزیون سونی A80L سایز 77 اینچ برای بهینه سازی تنظیمات رنگ و روشنایی و تماشای فیلم های آنلاین با بهترین کیفیت هستند. تلویزیون اولد سونی 77A80L از نرخ رفرش متغیر و پخش بازی 4K با سرعت 120 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند. صدای منعکس شده از تلویزیون با سیستم منحصربفرد Acoustic Surface Audio+ در هماهنگی کامل با رویدادهای روی صحنه خواهد بود.

نسخه به روز شده رابط کاربری Google TV با ویژگی های هوشمند مختلفی ارائه می شود. دسترسی به پلتفرم‌های پخش آنلاین با قابلیت پخش محتوای با کیفیت بالا، لذت واقعی سرگرمی را به کاربران می‌دهد. تلویزیون 77A80L همچنین با دوربین Bravia Cam سونی سازگار است و به شما امکان می دهد از ویژگی های فوق العاده آن بهره مند شوید. در ادامه به بررسی مشخصات کامل تلویزیون 2023 سونی 77A80L خواهیم پرداخت.

تلویزیون سونی 77A80L ساخت 2023 میلادی

صفحه نمایش OLED با روشنایی و کنتراست عالی

فناوری صفحه نمایش OLED که مخفف کلمه دیود ساطع کننده نور ارگانیک است، یک فناوری برتر است که در تلویزیون های پرچمدار و گران قیمت استفاده می شود. تلویزیون سونی 77A80L یکی از مدل های حرفه ای اولد به حساب می آید. واضح ترین تفاوت تلویزیون های OLED با مدل های LED معمولی این است که به جای نور پس زمینه، از پیکسل های مستقل با قابلیت روشن/خاموش خودکار استفاده می کنند. اساساً وقتی پیکسل بدون ایجاد هاله در اطراف اجسام روشن کاملاً خاموش می شود، یک رنگ سیاه کامل ایجاد می شود.

علاوه بر عمیق ترین رنگ مشکی، پنل OLED می تواند رنگ های زنده را با دقت بالا ارائه دهد. این نوع نمایشگر در واقع به اوج روشنایی بسیار بالایی دست می یابد تا به راحتی با تابش خیره کننده در اتاق های روشن مبارزه کند. با افزایش کنتراست بین روشنایی تیره‌ترین رنگ (سیاه) به روشن‌ترین (رنگ)، نسبت کنتراست بی‌نهایتی به دست می‌آید که به بیننده اجازه می‌دهد جزئیات باورنکردنی را در تمام صحنه‌ها ببیند. تلویزیون سونی A80L بهترین دستگاه برای نمایش سرگرمی در اتاق های تاریک بر اساس ویژگی های شرح داده شده است. تلویزیون سونی A80L سایز 77 اینچ همچنین دارای زاویه دید عالی با قابلیت حفظ دقت تصویر در شرایط مختلف است.

پردازنده هوش شناختی در تلویزیون هوشمند سونی A80L

صفحه نمایش OLED که قابلیت نمایش رنگ سیاه عمیق را دارد، در کنار هوش شناختی پردازنده شناختی XR، تجربه بصری بیننده را به مسیر جدیدی می برد. تلویزیون سونی 77A80L مجهز به پردازنده Cognitive XR برای پردازش هوشمند داده های صوتی و تصویری است. اولین باری که این پردازنده معرفی شد، سونی ادعا کرد که اولین تلویزیون های جهان را با فناوری هوش شناختی توسعه داده است.

پردازنده هوشمند XR در تلویزیون های سونی براویا، محتوا را با توجه به ادراک انسان از رویدادها تجزیه و تحلیل می کند تا با تشخیص اشیاء تصویری که چشم افراد روی آنها متمرکز شده است، همه چیز را بهینه کند. به طور کلی، هوش مصنوعی معمولی فقط عناصر تصویر مانند رنگ، کنتراست و وضوح را به صورت جداگانه پردازش می کند، اما پردازنده Cognitive XR صدها عنصر را به طور همزمان بر اساس اطلاعات دریافتی از چشم و گوش تجزیه و تحلیل می کند. نقطه کانونی، که دقیقاً همان جایی است که شما تمرکز می کنید، یکی از آن عناصری است که پردازنده برای بازتولید اطلاعات عمق به آن تکیه می کند.

تلویزیون هوشمند سونی 77A80L با پردازش صدای پیشرفته و قرارگیری دقیق صدا شما را مستقیماً به صحنه می آورد. پردازنده شناختی حتی با ایجاد یک سیستم صوتی مجازی یک جلوه صوتی سه بعدی واقعی ایجاد می کند. برای بررسی تاثیر هوش شناختی CPU، بهتر است ادامه این مقاله را بخوانید.

تکنولوژی‌های بهینه سازی کنتراست

تلویزیون های OLED جدید سونی از فناوری XR OLED Contrast Pro برای بهبود رنگ و کنتراست در مناطق مختلف تصویر استفاده می کنند. پردازنده هوشمند تلویزیون A80L ، بر اساس سنسور دما و اندازه گیری روشنایی پنل، می تواند نوردهی را کنترل کند و رنگ مشکی را با عمق باورنکردنی ارائه دهد، بنابراین شما همیشه تصاویری با کنتراست بالا مشاهده می کنید.

ریمستر XR HDR یکی دیگر از فناوری های منحصر به فرد تلویزیون است که بر اساس پردازش رنگ و کنتراست اشیاء ساخته شده است. این فناوری با بهبود نحوه نمایش سوژه جلوه زیباتری از محتوای HDR ارائه می دهد. فناوری Pixel Contrast Booster با تقویت هر پیکسل و Dynamic Contrast Enhancer با بهبود کنتراست به طور کلی بیش از سایر فناوری های تلویزیون سونی 77A80L مورد توجه قرار می گیرند.

تلویزیون سونی A80L و ارتقاء منابع با کیفیت پایین‌تر از 4K

به لطف فناوری پیشرفته XR Super Resolution در تلویزیون 4K سونی 77A80L، می توانید تصاویری با پیکسل های 4 برابر بیشتر از تصاویر با وضوح Full HD تماشا کنید. پردازنده تلویزیون حرفه ای از طریق پردازش هوشمند داده ها و تشخیص اشیا برای ایجاد تصاویر با بافت های واقعی تر کار می کند.

تلویزیون OLED سونی 77A80L با فناوری XR 4K Upscaling حتی می‌تواند رزولوشن نزدیک به 4K را روی صفحه نمایش دهد، نویز را حذف کرده و بافت و جزئیات از دست رفته را در منابع با کیفیت پایین بازتولید کند. پردازنده تلویزیون برای این منظور از پردازش دوگانه پایگاه داده استفاده می کند.

تلویزیون سونی A80L سایز 77 اینچ همچنین از فناوری XR Clear Image با قابلیت جداسازی نواحی تصویر و تجربه و تحلیل پویا فریم ها برای حذف نویز و به حداقل رساندن تاری و افزایش وضوح بهره می برد. با ویژگی کاهش نویز، می‌توانید ویدیوهای آنلاین را با حداقل تاری و شفاف و روان تماشا کنید.

افزایش رنگ

پنل XR Triluminos Pro در تلویزیون‌های سونی از یک پالت رنگ گسترده‌تر برای بازتولید هر رنگ با همان رنگ‌هایی مانند دنیای واقعی استفاده می‌کند. طیف رنگ اصلی، از جمله قرمز، آبی و سبز را می توان با دقت بیشتری در پنل صفحه نمایش Triluminos سونی نسبت به نمایشگرهای معمولی نمایش داد. علاوه بر این، بیش از 1 میلیارد رنگ روی صفحه نمایش وجود دارد که همه آنها به تجربه تلویزیونی واقعی در 77A80L کمک می کنند.

تلویزیون سونی 77A80L و بهبود حرکت در محتوای سریع

فناوری پیشرفته تلویزیون XR OLED Motion Sony 77A80L با شناسایی و تجزیه و تحلیل متقابل عناصر بصری کلیدی در فریم های متوالی محتوا با تاری مبارزه می کند. این فناوری برای نمایش محتوای اکشن صاف و بدون تاری مانند مسابقات ورزشی، فریم های اضافی را بین فریم های اصلی پخش و درج می کند.

سرگرمی با کیفیت استودیو در سونی 77A80L

کالیبره کردن صفحه نمایش از نظر تنظیمات روشنایی، رنگ و کنتراست در تلویزیون های هوشمند عامل مهم و مفیدی در بهینه سازی تجربه تماشا است تا بینندگان بتوانند محتوا را با وضوح واقعی و مطابق با انتظارات کارگردان تماشا کنند. جالب است بدانید تلویزیون 77 اینچ سونی A80L با مجموعه ای از حالت های کالیبره شده IMAX Enhanced، Creator و Dolby Vision می تواند دید کارگردان را هنگام نمایش فیلم به دقت منعکس کند. ال ای دی سونی 77A80L همچنین از برنامه Calman Ready برای کالیبراسیون خودکار و حرفه ای پشتیبانی می کند.

حالت تطبیقی ​​کالیبره شده نتفلیکس یکی از حالت های ویژه تصویر تلویزیون است که با فرآیند بهینه سازی نور محیط کار می کند و روشنایی نمایش های نتفلیکس را با توجه به نور اتاق تنظیم می کند. تلویزیون سونی 77A80L همچنین دارای حالت کالیبره شده BRAVIA CORE است که به طور خودکار همه فیلم‌ها، از جمله عناوین پیشرفته IMAX را با تنظیمات تصویر بهینه تنظیم می‌کند تا بتوانید در حالی که روی مبل اتاق نشیمن خود استراحت کرده‌اید، احساس کنید که در سینما هستید.

قدرت صدای بالا با سیستم Acoustic Surface Audio+

ممکن است برای شما کمی تعجب آور باشد که صفحه نمایش تلویزیون گیمینگ سونی 77A80L به عنوان یک بلندگوی قدرتمند بازتاب آکوستیک عمل می کند و صدایی مطابق با صحنه های در حال پخش ایجاد می کند. در مجموع، سیستم صوتی پیشرفته Acoustic Surface Audio+ در این تلویزیون پرچمدار سونی باعث می شود که صدا مستقیماً از محل خود روی صفحه پخش شود، بنابراین بسیار فراگیرتر از تلویزیون های معمولی است که فقط صدا را از زیر صفحه نمایش می دهند.

پیکربندی بلندگو در این تلویزیون رده بالا سونی شامل 3 بلندگوی ماشه و 2 ساب ووفر است که خروجی صدای فوق العاده 50 وات دارند. صدای تلویزیون آنقدر زیاد است که احساس می کنید یک سیستم صوتی قدرتمند مجزا در خانه خود دارید!

فناوری های صوتی پیشرفته

Acoustic Auto Calibration

تلویزیون 77 اینچی اولد A80L با فناوری منحصر به فرد کالیبراسیون خودکار آکوستیک و از طریق یک سنسور پیشرفته می تواند جلوه صوتی را با توجه به موقعیت کاربر از تلویزیون و اشیاء داخل اتاق بهینه کند. دقیقاً این نوع ویژگی هوشمند است که مطمئن می‌شود بدون در نظر گرفتن عوامل مزاحم صدا، همیشه یک تجربه گوش دادن رضایت‌بخش به دست می‌آورید.

Dolby Atmos

فناوری XR Surround یا 3D Surround Upscaling در تلویزیون سونی 77A80L از طریق بلندگوهای داخلی بدون نیاز به سیستم صوتی مجزا صدایی سه بعدی و فراگیر را در اطراف شما منتشر می کند، به طوری که حتی می توانید آن را بالای سر خود احساس کنید. تلویزیون سونی A80L سایز 77 اینچ همچنین می تواند صدای Dolby Atmos را پخش کند، به گونه ای که انگار همه چیز درست در کنار شما اتفاق می افتد.

Voice Zoom 2

Voice Zoom 2 نسخه بهبودیافته فناوری Clear Voice است که می تواند صداها را تشخیص دهد و با تجزیه و تحلیل آنها وضوح را بهبود بخشد. A80L با فیلترهای پیشرفته، عناصر محیطی را نادیده می گیرد و وضوح صدا را افزایش می دهد، بنابراین می توانید حتی دیالوگ های ضعیف را به وضوح بشنوید.

Acoustic Center Sync

فناوری منحصربه‌فرد Acoustic Center Sync همگام‌سازی صدا را هنگام اتصال تلویزیون سونی 77A80L و نوار صوتی سازگار امکان‌پذیر می‌کند. با استفاده از این فناوری، تلویزیون و نوار صوتی به عنوان یک بلندگوی مرکزی ظاهر می‌شوند که صدایی قدرتمند و فراگیر را دقیقاً همگام با رویدادهای روی صفحه نمایش برای سرگرمی‌های خانگی فراگیر منتشر می‌کند.

Ready for 360 Spatial Sound Personalizer

تلویزیون سونی A80L سایز 77 اینچ برای ایجاد افکت فراگیر و 360 درجه با اسپیکر سونی SRS-NS7 سازگار بوده و آماده تولید صدای Dolby Atmos است. تلویزیون اولد 77 اینچ سونی A80L همچنین با قابلیت اتصال به هدفون WLA-NS7 برای صدای فراگیر شبیه سازی شده و سه بعدی طراحی شده است.

گرافیک قدرتمند تلویزیون 2023 سونی 77A80L و بازی به صورت حرفه‌ای

تلویزیون های اولد سونی و ال جی با کنتراست عالی بهترین گزینه برای بازی و سرگرمی هستند، اما به دلیل خطر سوختن پیکسل ها، باید از انجام بازی های مکرر خودداری کرد. یک منوی تنظیمات بازی اختصاصی در تلویزیون سونی 77A80L وجود دارد که دسترسی به تمام ویژگی های داخل آن را آسان می کند، بنابراین در حین انجام بازی گیج نخواهید شد.

این تلویزیون اولد مجهز به 2 پورت HDMI 2.1 است و با اتصال کنسول می تواند بازی های 4K را با سرعت 120 فریم بر ثانیه انجام دهد. همچنین از نرخ نوسازی متغیر که به اختصار VRR نامیده می‌شود، با قابلیت همگام‌سازی تطبیقی ​​نرخ فریم منبع و نرخ تازه‌سازی صفحه پشتیبانی می‌کند و از لکنت و تاخیر بازی جلوگیری می‌کند.

تلویزیون های پرو 2023 سونی با 2 ویژگی پیشرفته مانند قبل آماده پخش پلی استیشن 5 هستند. Auto HDR Tone Mapping یکی از این ویژگی‌هاست که تنظیمات HDR را بلافاصله پس از راه‌اندازی اولیه کنسول بهینه می‌کند تا بتوانید جزئیات را حتی در سایه‌های تاریک و هایلایت‌های روشن ببینید. حالت تصویر ژانر خودکار یکی دیگر از ویژگی های پیشرفته تلویزیون سونی A80L سایز 77 اینچ است که ضمن اتصال PS5 حالت تصویر را به Game تنظیم می کند تا تاخیر ورودی را کاهش دهد. جالب اینجاست که این عملکرد حالت تصویر را در حین پخش فیلم، از جمله فیلم های درام، به حالت استاندارد برمی گرداند تا صحنه ها را واضح تر بیان کند.

خدمات سرگرمی گسترده

تلویزیون های 2023 سونی با سیستم عامل Android TV و رابط کاربری Google TV مانند قبل به فضای سرگرمی تکامل یافته برای کاربران تبدیل می شوند. از طریق پلتفرم هوشمند 77A80L به بیش از 700000 فیلم و سریال تلویزیونی در یک مکان دسترسی دارید و همه آنها بر اساس ژانر دسته بندی می شوند. حتی می توانید با اتصال تلویزیون به شبکه Wi-Fi، برنامه های بیشتری را از طریق فروشگاه محتوای Google دانلود کنید. با افزایش فضای ذخیره سازی تلویزیون، می توانید از سرگرمی بیشتری در تلویزیون لذت ببرید.

سرویس انحصاری BRAVIA CORE سونی برای جستجوی بهترین فیلم های جهان در دسترس مصرف کنندگان است. سونی ادعا می کند که می توانید تا 10 فیلم بخرید و تا 24 ماه از پخش آنلاین لذت ببرید. از طریق این سرویس، حتی فیلم های پیشرفته IMAX® را می توان با تصاویر خیره کننده و صدای فراگیر پخش کرد. تلویزیون OLED 4K سونی 77A80L مجهز به میکروفون داخلی است و به کاربران اجازه می دهد تا محتوای مورد نظر خود را از طریق دستورات صوتی پیدا کنند. دستیار هوشمند گوگل یکی از بهترین ویژگی های صوتی تلویزیون با قابلیت کنترل حتی دستگاه های سازگار متصل به حساب می آید. دکمه جستجوی صوتی اختصاصی در کنترل از راه دور تلویزیون هوشمند تعبیه شده است.

قابلیت‌های اسمارت برتر تلویزیون سونی 77A80L

  • Kids Profile بخش جذابی از رابط کاربری نسل جدید تلویزیون های سونی است. به لطف این قابلیت می توانید در فضایی که متعلق به کودک است، محتوای متناسب با سن کودک تهیه کنید. زمینه مناسب سن کودکان، امکان تنظیم زمان تماشا و خواب نیز از مزایای تلویزیون هوشمند به شمار می رود.
  • Chromecast داخلی یک ویژگی سخت‌افزاری ممتاز در تلویزیون سونی A80L سایز 77 اینچ است که پخش مستقیم محتوای ویدیویی، تصاویر و موارد دیگر را از تلفن‌های هوشمند اندرویدی به صفحه نمایش بزرگ‌تر ارائه می‌دهد.
  • این تلویزیون هوشمند Apple AirPlay آماده پخش مستقیم محتوا از iPhone، iPad یا Mac شما است.
  • با برنامه Apple Home و فناوری HomeKit، می‌توانید به راحتی و با خیال راحت تلویزیون سونی A80L سایز 77 اینچ خود را از دستگاه اپل از راه دور کنترل کنید. یا حتی از دستیار هوشمند سیری اپل برای کنترل صدا استفاده کنید.
  • ریموت کنترل سونی که سال گذشته با تغییرات متعددی عرضه شد، در سال 2023 همچنان دارای طراحی منحصر به فردی با کلیدهای ضد گرد و غبار و فلاش بدنه است. این ریموت از روکش آنتی باکتریال روی دکمه ها استفاده می کند و به راحت ترین روش تمیز می شود. کنترل از راه دور هوشمند سونی برای کنترل تمام دستگاه های متصل طراحی شده است، در حالی که کلیدهای میانبر مانند Netflix برای راه اندازی سریع این خدمات و دسترسی به خدمات ویدیویی نیز دارد.

پشتیبانی از BRAVIA CAM

تلویزیون سونی 77A80L با پشتیبانی Sony BRAVIA CAM از چندین ویژگی مختلف بهره می برد. Bravia Cam دوربین منحصر به فرد خود سونی است که به لطف طراحی مغناطیسی خود به راحتی و بدون نقص نصب و جدا می شود. درب این دوربین با کلید بالایی بسته می شود، بنابراین از حریم خصوصی شما محافظت می کند. جالب است بدانید دوربین BRAVIA می تواند فاصله بین شما و تلویزیون را تخمین بزند تا روشنایی را با توجه به موقعیت شما تنظیم کند.

دوربین BRAVIA حتی می‌تواند با ردیابی موقعیت شما، تعادل صدای چپ و راست را برای آکوستیک بهینه تنظیم کند، بنابراین در هر کجا که باشید، صدایی با کیفیت بالا خواهید شنید که گویی درست در مقابل تلویزیون سونی 77A80L ایستاده‌اید. این دوربین با تشخیص فاصله شما، زوم صدا را فعال می کند، بنابراین می توانید همیشه دیالوگ ها را به وضوح بشنوید. Bravia Cam حتی به کاربران این امکان را می دهد که تلویزیون خود را با استفاده از حرکات یا حرکات ساده بدون نیاز به کنترل از راه دور کنترل کنند. تغییر کانال، تنظیم صدا و غیره چنین چیزهایی هستند

Sony Braviacam همچنین به شما امکان می دهد فاصله دید توصیه شده را برای کودک خود با هشدار نزدیکی تنظیم کنید زیرا در صورت نزدیک بودن بیش از حد آنها هشدار می دهد. امکان برقراری تماس تصویری (Video Chat) از صفحه نمایش بزرگتر تلویزیون نیز از مزایای این دوربین است.

ظرافت و مدرنیته در طراحی مینیمالیستی One Slate

سونی تلویزیون های خود را نه تنها از نظر تصویر و صدا، بلکه از نظر طراحی نیز ارتقا می دهد تا بتواند سهم بیشتری از بازار فروش این محصولات را در اختیار بگیرد. تلویزیون با طراحی مینیمالیستی سونی 77A80L One Slate دارای یک صفحه نمایش فوق العاده بزرگ بدون حاشیه است! طراحی قاب این دستگاه که Metal Flush Surface نام دارد، فلزی و بسیار باریک است که باعث می شود چشمان شما به طور طبیعی روی آنچه می توان روی صفحه نمایش بازی کرد متمرکز شود.

پایه تلویزیونی که در جلوی شما قرار دارد از نوع پرستیژ سه وجهی با طرح مقطع الماسی شکل جدید است که ظاهری باریکتر و البته سبکتر به آن بخشیده است. این پایه در راستای قاب زیبایی خاصی به بدنه تلویزیون سونی 77A80L می بخشد. از طرفی می توان آن را در حالت های استاندارد، باریک و ساندبار تنظیم کرد. اگر میز بزرگی دارید، می‌توانید پایه‌ها را در یک موقعیت استاندارد، نزدیک لبه‌های نمایشگر نصب کنید تا نمایشگری فراگیرتر داشته باشید. برای قرار دادن تلویزیون روی میزهایی با ابعاد کوچکتر، می توانید پایه ها را نزدیک به هم تنظیم کنید. همچنین در حالت ساندبار می توان ارتفاع پاها را افزایش داد تا ساندبار زیر تلویزیون قرار بگیرد، بنابراین بسیار انعطاف پذیر و کارآمد هستند.

تلویزیون های OLED سونی باریک تر از همتایان LED خود هستند. تلویزیون A80L به دلیل ضخامت 53 میلی متری قابل تحسین است. صرف نظر از پایه ها، می توان تلویزیون را با استفاده از پایه دیواری با ابعاد مناسب به دیوار متصل کرد.

سونی و همچنان وفاداری به محیط زیست!

همانطور که می دانید، سونی به شدت به ایجاد نوآوری در توسعه تلویزیون های تولیدی خود اعتقاد دارد. طبق ادعای خود این برند، تمامی تلویزیون‌های چند سال گذشته مطابق با استانداردهای حفاظت از محیط‌زیست و با هدف عدم تأثیرگذاری بر محیط‌زیست طراحی شده‌اند. تلویزیون سونی A80L سایز 77 اینچ از یک سنسور نور برای تغییر سطح روشنایی با توجه به میزان نور اتاق استفاده می کند که به معنای صرفه جویی در مصرف انرژی است.

قابلیت Auto Power Saving یکی دیگر از ویژگی های جالب تلویزیون است که به طور خودکار صفحه نمایش 77A80L را زمانی که کاربری برای صرفه جویی در مصرف برق در اتاق وجود ندارد کم نور می کند. شواهد حاکی از آن است که تلویزیون های 2023 سونی دارای یک پنل جدید Eco با تنظیمات انرژی داخلی خواهند بود. سونی می‌گوید جدیدترین تلویزیون‌ها از مواد پلاستیکی SORPLAS بسیار قابل بازیافت ساخته شده‌اند و حتی بسته‌بندی آن‌ها تا 48 درصد از حجم پلاستیک کمتری استفاده می‌کند. بسته بندی جدید با ابعاد کوچکتر و وزن سبک تر نسبت به بسته بندی قبلی به راحتی قابل حمل بوده و میزان دی اکسید کربن وارد شده به محیط از طریق آن 15 درصد کاهش یافته است.

شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون سونی 77A80L را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه دوزین کالا اقدام نمایید. در صورتی که به تلویزیون مینی ال ای دی با کیفیت تصویر 4K برای گیمینگ و تماشای حرفه ای فیلم احتیاج دارید، می توانید به سراغ تلویزیون سونی X95L بروید. اما در صورتی که به تلویزیون بهتر و لوکس تری برای گیمینگ و تماشای حرفه ای فیلم با صفحه نمایش اولد احتیاج دارید، پیشنهاد ما تلویزیون سونی A95L است.

سایت منبع : SONY

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
تلویزیون اولد 4K سونی مدل A80L سایز 77 اینچ محصول 2023

نظرات محصول

متوسط امتیاز کاربران

0.0
0 نظر
عالی 0
خوب 0
متوسط 0
ضعیف 0
خیلی ضعیف 0

  • نظر (0)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
آیا این پاسخ برای شما مفید بود؟ @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ ثبت دیدگاه درباره این نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ پاسخ
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ پاسخ
محصولات مرتبط
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
179,700,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN95Bخروجی صدا : 70 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : TIZEN 7.0سیستم صوتی : 4.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیفناوری تصویر : Quantum HDRپردازشگر : Neural Quantum 4k...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
162,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN90B  کیفیت تصویر : 4k خروجی صدا : 60 وات فناوری صفحه نمایش : نئوکیولد رفرش ریت تصویر : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به قابلیت : Google Duo پردازنده تصویر : Neo Quantum 4K فناوری تصویر :...
تلویزیون سونی
سونی
150,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85X90Kخروجی صدا : 30 واتدارای فناوری : Netflixدارای حسگر : روشناییمجهز به فناوری : Remasterسال ساخت : 2022 میلادیمجهز به بلندگوهای : X-Balancedدستیارهای صوتی : الکسا و گوگل...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
142,250,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q70B کیفیت تصویر : 4K نور پس زمینه : LED سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت : 2022 میلادی مجهز به پورت : USB و HDMI پشتیبانی از فرمت : HDR10PRO و HGL پردازنده : Quantum Processor Lite 4K
تلویزیون ال جی
ال جی
122,400,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 65G2 خروجی صدا : 60 وات هوشمند با سیستم عامل : WEBOS نرخ رفرش ریت : 120 هرتز سال ساخت : 2022 میلادی کیفیت تصویر : 4K ultra HD صفحه نمایش : OLED evo Display فناوری صفحه نمایش : Self-lighting OLED دارای...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
119,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 85Q60B کیفیت تصویر : 4K دارای سیستم عامل : تایزن خروجی صدا :  20 وات سال ساخت :  2022 میلادی مجهز به پورت های : USB و HDMI دارنده ی قابلیت : Mega Contrast دارای قابلیت : Quantum HDR پشتیبانی از دو فرمت...
تلویزیون
سامسونگ
116,400,000 تومان (بدون مالیات)
مدل تلویزیون : 85Q60Cنوع پنل : VAکیفیت تصویر : 4Kنوع پایه : مرکزینوع صفحه نمایش : QLEDرفرش ریت : 60 هرتزسیستم عامل :  Tizen 7.0سال ساخت : 2023 میلادیسیستم صوتی : 2 کاناله 20 واتپورت ها :...
تلویزیون سامسونگ
سامسونگ
107,000,000 تومان (بدون مالیات)
(1)
مدل تلویزیون : 75QN85B کیفیت تصویر : 4Kخروجی صدا :  60 واترفرش ریت تصویر : 120 هرتزسیستم عامل : تایزن 7.0سیستم عامل : 2.2.2 کانالهسال ساخت : 2022 میلادیپردازنده تصویر : Neo Quantum 4Kفناوری...

فهرست